Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Grand Vitara

 o Navštíveno 581x o
o 01.04.2010, 19:42 | Dušan
netušíte někdo jestli má Vitara 2.0i kolem roku 06-07 stálý pohon 4x4 nebo jen předek + připojení přo prokluzu? Motor bude asi bez komplikací prostě atmosfera 2litr, jde mi o to jestli nebude trpět na podvozek. Nejeztí s tím někdo tu?


o 01.04.2010, 20:33 | nome
má :-)

Nová Grand Vitara je na rozdíl od svého předchůdce vybavena stálým pohonem všech kol se samosvorným mezinápravovým diferenciálem a trakční ústrojí se ovládá elektronicky, a to otočným spínačem na palubní desce pod ovladači klimatizace. Standardní je poloha „4H“, směrem vpravo následuje pozice „4H Lock“ s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem a krajní poloha „4L Lock“ navíc doplní redukci pro pomalý pohyb v těžším terénu.
o 01.04.2010, 20:34 | cira
Jezdim s 2.0TD a ten má stálou čtyřkolku a po 180000 je podvozek furt v poho.
o 01.04.2010, 21:05 | Dušan
tak to je dobrý, stálá 4x4 je lepší. Co na cestování, je to skákačka nebo drží dobře? Na spritmonitor maj průměrnou spotřebu 11,3 což není takový průšvih ale čekal bych míň. Ještě mi trochu zaráží ten malej kufr ale budiš.
o 02.04.2010, 03:36 | CervinVega
mam ted prodava svoji, kdyby jsi mel zajem: [ Link ]
o 02.04.2010, 07:09 | Dušan
2 CervinVega: nafru ne...
o 02.04.2010, 09:31 | nome
je l sem vtom sice jenom párkrát ale na silnici mi to přišlo na auto této kategorie celkem solidní co se týká jízdních vlastností. v terénu je to ale mnohem lepší a řekl bych že ve své kategorii nemá konkurenci.
dobre pneu + uzávěrka + redukce = vyjedeš kamkoliv (skoro)
o 02.04.2010, 09:43 | Ghofig
no mame ji ve firme ve dvoulitru v benzinu a co s tim jezdi sefik, tak spotreba udajne 13-15 sviznejsi jizdou a je to v automatu... jinak do terenu oproti ruznym "SUV" naprosto parada. vyjede to hodne
o 02.04.2010, 10:01 | CervinVega
jen co koupis benzin, zjistis, proc to ma 90% lidi v nafte... v terenu s benzinem uplne mimo, na silnici nic extra, proste ten 2,0i benzin nema kroutak... jinak na silnici oproti starsi generaci (meli jsme taky) posun o hvezdne roky vpred, jizdni vlastnosti na urovni sport sedanu, sedi to fakt povedene... negativem je hlucnost prevodovky, tupe rizeni a tvrdsi podvozek... kdybych to prirovnal, tak treba Honda CRV bude spis jako Oktavka 4x4 (i co se prujezdnosti tyce) a Vitara spis jako Land Rover (v terenu si vytre p+del s vetsinou tezkych terenaku typu Patrol a pod)
o 02.04.2010, 10:24 | Dušan
mno jak to je, s Vitarou bych jel asi jedinej terén brzdnej práh a podobně. Spíš se mi líbí, Spotřebu tolik neřeším, mam to 7km do práce + najedu tak 15K ročně :).
o 02.04.2010, 17:03 | Dušan
btw má ta Vitara mp3 rádio?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2967 sekund.