
Navštíveno 1047x


29.03.2010, 13:33 |
empiK (M)
Prednovinarska prezentace, tohle auto bude pak v Autosalonu, ale jeste ne test, jen si ho mohli natocit.


29.03.2010, 13:33 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:33 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:34 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:34 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:34 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:34 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:35 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:35 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:35 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:35 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:36 |
empiK (M)

29.03.2010, 13:38 |
empiK (M) | Upraveno: 2010-03-29 13:39:18
jezdit se nedalo, ale zvuk motoru je naladenej fantasticky. co me prekvapilo je rozlozeni hmotnosti 47% predek 53% zadek. Povedlo se to diky tomu, ze prevodovka je az vzadu.
Jinak hudba B&O ma celkovy vykon 1000W, dva subwoofery.
Ty nadherny vyskace maji vykon kazdy 50W.
Prvni auto od MB, ktere ma celohlinikovou karoserii. Pri prevraceni se automaticky odpali dvere z pantu. Zajimavosti je spoustu, bylo by to na dlouhe povidani.
empiK: jen se klidně rozepiš:) jinak fakt nádhera...
slint.
Nevahej a hrej si na grafomana:)

29.03.2010, 13:44 |
Hanes Je krásnej, byl jsem v muzeu mercedes ve stuttgartu když bylo oficiální představení pro novináře minulý podzim, bylo tam mrtě novinářů a náhodou i já :-)
Auto nemělo chybu, na pohled krása.


29.03.2010, 13:44 |
Veva pěkná to kára :-) se mi tam líbí to tlačítko AMG, copak to asi bude dělat když se to zmáčkne :-D

29.03.2010, 13:47 |
empiK (M)
Uz jen to, ze motor funguje bez problemu do teploty 140 stupnu, ze mate k dispozici udaje teploty oleje motoru, prevodovky a ze az po dosazeni urcite hodnoty muzete pouzit tzv. race start - raketovy start, pri kterem jste pri rozjezdu nuceni stat levou nohou na brzde a pravou pridavate plyn, tak jako v zavodnich autech. Manualni rezim automaticke prevodovky je opravdu manualni, tzn. ze auto nepreradi nikdy, coz a zadneho MB neni.
aby motor byl co nejnize k silnici, nema SLS olejovou vanu.
samotny skelet karoserie (bez plechu prinytovanych na skelet) ma jen 241 kg. Motor je s prevodovkou spojen 165 cm dlouhou "tyci" ktera je z karbonu zalitem v hliniku, ktery je z jednoho kusu.
ESP, ASR se da uplne vypnout :-)

29.03.2010, 13:48 |
Hanes Bylo to na střeše muzea fakt stylový, byli jsme tam ještě před zahájením prezentace, vše se připravovalo, byla to náhoda, ani jsme o tom nevěděli že to má být.


29.03.2010, 13:51 |
empiK (M)
Tlacitko AMG: auto obsahuje mod C - neco jako sporivej :-), M - manualni, S sportovni, S+ supersportovni, plus si nastavite ASR, ESP - off, on, SPORT. V menu AMG je toho k nastaveni asi vic, ale tohle jsem postrehl a tlacitko AMG slouzi jako pamet pro tohle nastaveni. Takze si tam ulozi to, co vam nejvice vyhovuje. Neco jako pamet sedacek, akorat pro chovani auta.
je to krasavec, neskutečný stroj...
za poslední dobu první auto, ze kterého mám už jenom při pohledu na fotky husí kůži:-)

29.03.2010, 14:34 |
Syrup Pro me to je jedno z nejhezcich a nejlepsich aut co kdy jezdilo po planete... Masakrrrrrr
no nevim, z videí se mi to dost líbilo ale takhle naživo to už nevypadá jako porno.... ty kola mi příjdou asi tak jako by tam byly nějaký ultralevný hliníky s nálepkou MB....
ale jinak hezký když pominu nesmyslnou cenu :)
Nismo.Power: kola souhlas, nevypadá to moc exclusivně. Cena je to, co tvoří tu vyjímečnost, nekoupí se to každý ocas co má do prdele díru a mega na účtu...
Dobry, az na tu palubku, na foto to vypada, ze Mercedes zacal delat stejne nechutny plastovy interiery jako amici :-/
Po dlouhý době něco, co má fakt šmrnc.

29.03.2010, 15:47 |
empiK (M)
Nismo, srovnej to cenove s Audi R8. Tohle ma nejsilnejsi atmosfericky motor na svete. Zivotnost oproti motoru s turbem jinde. Cena 4,5 mega je dle me jeste nizka. Pro CR byla kvota 25 aut a zmizeli tak rychle, ze Nemci povolili dalsich 23 a ty uz jsou taky pryc. A kdyz se ti nelibej tyhle ultralevny hlinikace (OMG :) ) muzes si vybrat jiny.
Na fotkách pěkné, v reaálu když jsem viděl při F1 jako safetycar, tak se mě to moc nepáčilo. Ale musí to být asi pořádnej masakr, se s tím svézt.
Nebudem si nic nalhavat, je to porno a slusny retro. Libi se mi to. Jen bych to rad videl nazivo, prijde mi to takovy subtilni.

29.03.2010, 17:01 |
empiK (M)
z fotek to klame. je to siroky jako kraaava a to fakt.
Miluju Mercedesy a tenhle je vážně úžasnej, jedno z nejhezčích aut, vůbec by mi nevadilo mít jeden kousek v garáži :DDD

29.03.2010, 19:00 |
JP Mercedes se v mých očích za posledních několik let neuvěřitelně zvedá, tohle je třešnička na dortu... taky to chci vidět live:-)
Auto šupa, ale ten středový panel vypadá, stejně jako v A6 kolem budíků, naprosto strašně...
krasavec, jen ty svetla meli nechat v masarka-stylu predchoziho SL, resp. SLR

29.03.2010, 22:58 |
Rudi
nádherný povoz,a cena mi teda přijde hoodně v pohodě,v porovnání třeba s SLR naprosto směšná.
Koukam na ty pneu,nema to male A? :-) Jinak pekne,tesim se na real

30.03.2010, 09:04 |
empiK (M)
jj. jsou trosku do acka
Parádní kára, na který mi trochu vadí zadek a ty kola, proti kterým byly turbíny na SLR úplně nádherný. Jinak nemám slov, parádní práce od AMG, bude to maskot GT5ky na PS3, je i na obalu :o)
Já tak nějak nevím kluci. Asi se budete divit, ale mně se to auto opravdu nelíbí. Čímž samozřejmě neříkám, že je to špatný auto. Po technické stránce a stránce zpracování je to asi pecka, ale designově se mi to nelíbí...
Hm, další pecka auto, které si nikdy nepořídím.

01.04.2010, 15:27 |
zipp jako Freerider