Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Zkušenosti s ALZA.cz

 o Navštíveno 6677x o
o 21.03.2010, 18:08 | Midnite
prosím, jaké máte zkušenosti s reklamacema z tohoto obchodu? přítelkyně chce koupit notebook tak mě poprosila ať se zeptám. kuji za odpovědi


o 21.03.2010, 18:12 | Hi203
nic moc, CZC je bezkonkurenční... Ale stejně z 99% se reklamuje už přímo u dovozce/zástupce značky
o 21.03.2010, 18:14 | Midnite
já mám u czc...
HI: mohl bys to trochu rozvést proč nic moc? díky
o 21.03.2010, 18:18 | Hi203
u alzy to trvá dlouho, třeba 3 týdny, u zcz vymění kus za kus do 2 dne a nebo hnedka, aspoň taková je moje zkušenost.
o 21.03.2010, 18:21 | Midnite
jj tak u noteboooku to nehrozí kus za kus :) tak to je v poho.. normal na to maj 30 dnů, takže supr. díky, někdo další?
o 21.03.2010, 18:21 | muSlim
Reklamoval som za roky čo som ich zákazník asi 4 veci (1x disk, 1x PDA, 1x mobil, 1x notebook) a vždy maximálne spokojný. Vždy išlo o vady nespôsobené mojim užívaním samozrejme. Je pravda že to niekedy trvalo, ale veľa vecí vymenia tiež kus za kus, alebo vrátia love. Mne sa to stalo 2x
o 21.03.2010, 19:07 | fredh
Já tam reklamoval jednou a už nikdy víc... Než mi poslali prachy zpět, tak to trvalo 2 měsíce. Neřešil jsem to na prodejně, ale přes telefon a poštu.
o 21.03.2010, 19:10 | Mr.Scully
Kolega u nich něco reklamoval... počkal 30 dní, pak prostě přišel a řekl, že chce peníze zpátky a oni mu je bez řečí dali. Takže rychlost nic moc, ale nakonec dle zákona v pořádku.
o 21.03.2010, 19:17 | axetom
kvuli cenam uz nakupuji jen tam. Driv czc a s czc maximalni spokojenost.
o 21.03.2010, 20:39 | Nismo.Power
alza naprosto bez problémů...... czc je proti alze už opravdu jen takovej malej koloniál.....
jinak ještě dobrej na reklamace je mironet vedle alzy :)
o 21.03.2010, 20:51 | Rudi
S reklamací u nich nebejvá problém při osobce, ale reklamace více méně trvá opravdu těch 30dní.
o 21.03.2010, 22:34 | Ghofig
pokud jde o nb, tak to muzes resit primo u vyrobce... asus ma pick and return, acer taky, lenovo taky... nebo vzdy obdobu tohoto systemu... tzn nahlasis vyrobci, prijede pro to nejakej kuryr, po oprave ti to zase vrati domu... staci vetsinou doklad o koupi. a u asusu ani ten ne. opravi to na zaklade SN. prodejce muzes uplne vynechat a 30 dnu resit nemusis
o 22.03.2010, 09:28 | michal_smsmsm (A)
koupil jsem notes do ktereho nesli wokna, donesl jsem ho tam rikam co a jak borec tak to zkusime, za par minut prisel rika no fakt to nejde, dosel do skladu, zjsitil ze ten samej notebook uz nem a dostal jsem jinej, vyreseno asi za pul hodinky... ale jak tu nekdo rika tak notebooky v 90% posilas k vyrobci...
o 22.03.2010, 11:41 | stigi | Upraveno: 2010-03-22 11:43:41
Alza na reklamace katastrofa. Posledni kterou jsem resil zacla 25.08.09 a dobropis byl vystaven 10.12.09. Jednalo se o notebook a vyreseno odstoupenim od smlouvy z duvodu opakujici se vady. Pri prvni reklamaci nevedeli ani, ze ho tam maji a pritom ho nekdo skoro kazdy den zapinal, nakonec se na zaklade podacich listku nasel a hned ho poslali zpet - bez opravy (udajne se chyba nevyskytla) a jeste chybel zdroj. Pri druhe reklamaci se najednou chyba projevila - vymenili desku, podle nich odzkouseno a v poradku. Prvni zapnuti u me BSOD. Pri treti reklamaci jsem zadal odstoupeni od smlouvy, s vedoucim reklamacniho jsme se tak domluvili, zmineno i v pruvodnim dopise. Po urgencich se zjistilo, ze notebook je v oprave, pry jsem chtel opravu a mel jsem ho zase zpatky. Takze opet pisemne odstoupeni od smlouvy, opet predem domluveno, po urgencich se me zeptali jestli bych jim nemohl rict kde ten notebook je, jestli ho mam ja a nebo je u nich :D
Alza tedy nikdy vice, max. tak na periferie, jinak CZC - vzdy bez problemu
o 22.03.2010, 21:32 | Pekys
za mě dobrý, když přijdeš reklamovat do nějaký doby (asi 2 měsíce) tak to měněj bez čekání. Takhle mi měnili vypalovačku. Jinak do 30dnů standardně vyřízeno. Nebo fakt ještě ten mironet, tam jsem taky párkrát reklamoval a vždy v poho.
o 24.03.2010, 19:09 | DJ.UFÍK
pokud neco potrebujes nutne kup to tam, pokud ne kup to kdekoli jidne!!!Reklamace v alze katastrofa! cekal jsem 31dni a dosel si rovnou pro penize...to se jeste branil a tvrdil ze vikendy a svatky se nepocitaji...takze asi takhle o alza.cz....Alese Zaorala znam ze skoly ale co to je takhle big stoji to za pig :-(
o 08.12.2014, 19:49 | ACEMajky
Tak i ma zkusenost s Alzou a reklamaci (stiznost, kterou sem jim prave zaslal) - sem zvedaj co univerzalniho zase napisou) a nejlepe ti, kteri reklamaci vyrizovali:


Dobry den, rad bych informoval / poukazal na muj problem, ktery sem mel s vyresenim dobropisu. Co mi vadilo byl pristup, delka vyrizeni a nutnost se domahat sveho prava neustale dokola.
Reklamoval jsem tablet ASUS na prodejne v Liberci, kde s reklamovanym zbozim odmitli prevzit prislusenstvi.
14.11. mi byl dorucen dobropis (zbozi nebylo opraveno ve lhute 30 dni) - skoda, nevadi. Dobropis jsem vytiskl, podepsal + vyplnil vsechny udaje a oskenovany zaslal podle textu v e-mailu na info@alza.cz
21.11. volam na infolinku, ze penizky zatim nedorazili, tak zdali je vse OK, podle informaci je vse OK, penize ten den ci v pondeli by meli dorazit.
25.11. pisi na infolinku, ze peníze nikde, odpověď (coz me nejvíce rozčilovalo v cele situaci) jak od robota, ze mam dodat chybejici prislusenstvi – zadne info jake, abych na něco nezapomnel a uz vůbec nikde zadna informace předem, ze mam dodat i prislusenstvi – třeba na dobropise a podobne – kdybych se neschanel, nikdo by mi to nesdělil a proplaceni by bylo v nedohlednu. Jelikoz tablet pouzivam i k firemnim ucelum, jiz sem zakoupil novy s vidinou, ze vraceni penez nebude problém u tak velke firmy. No po cetnych dotazech, kdo mi proplati naklady na zaslani zboží, když ja ho mel na prodejne s sebou se mi konecne dostalo odpovedi, ze pak muzu zažádat a uvidi se – vse odpovedi jak od robota, zadne osobní jednani….
27.11. jsem odeslal prislusenstvi na urcenou adresu a cekam….
5.12. ve 14hodin se podivam na ucet s vidinou penez a kde nic tu nic, tak volam infolinku, kde se me pani pta, zdali jim uz prislusenstvi dorazilo – proboha, jak to mam vedet, to by sned měli vedet oni, tak ze zjisti co a jak a zavola. Za chvili mi vola zpet, ze nemůže najit podepsany dobropis, zdeluji, ze nemam problém zaslat znovu a kam ho mam zaslat – pry na adresu, odkud prisla vyzva s odkazem na dobropis – no pro jistotu ho zasilam na tuto adresu a jak je v textu uvedeno ještě na info@alza.cz.
Cekam co se bude dit. Kolem 16 hodiny dostavam opet univerzalni e-mail, ze vse bude predano k podrobnému prezkoumani. Kolem 17 hodiny dostavam e-mail s textem, ze mam dodat chybejici prislusenstvi (precetl jsem si tento e-mail o pulnoci, cili resim dále e-mailem). Cely napeneny pisi asi 4 e-maily, kde posilam kopii podacího listku od zaslani prislusenstvi (a pozaduji zaroven jeho proplaceni ač se jedna o 39,-Kc, ale proste z principu je chci), dále zasilam kopii pruvodniho dopisu, z ktereho je jasne, ze museli dohledat, k cemu prislusenstvi patri + kontakt na me, pokud by něco nebylo OK, mohou rovou zavolat a dokonce sem podle podacího listku dohledal, ze balik do alzy byl dorucen 28.11. (den po odeslani). A cekam….
6.12. obdrzim informaci, ze dobropis byl predan k proplaceni – opet univerzalni e-mail, zadna omluva, nic…!! Zasilam tedy opet další e-mail, ze chci proplatit i naklady na zaslani prislusenstvi, opet prichazi univerzalni e-mail, ze bude predano k podrobnému prezkoumani na prislusne oddeleni.
8.12. dostavam další mail s dobropisem na 39,-Kc za potovne a konecne naznak slovicka omlouváme se…. – odpoledne peníze nachazim na uctu.

Pisi to proto, ze jednani ze strany infolinky me dost zarazilo a univerzalni roboticke (neosobni) e-maily z jejich strany nalade moc nepridali. Bohužel takoveto e-maily chodi i v pripade dotazu na nejake zboží, zadna konkretni odpověď – ma vůbec smysl takovouto infolinku mit? Pride Vam takto zdlouhave jednani, kde ja musim dokazovat, ze sem prislusenstvi zaslal normalni? Nebylo by slusne se aspoň omluvit, nebo toto zelenej muzicek nepovazuje za slusnost? Nebylo by vhodne na dobropis napsat informaci o dodani chybejiciho prislusenstvi, popřípadě si prislusenstvi prebirat rovnou s reklamovanym zbožím. Na prodejnu to mam 40km, jinak bych prislusenstvi zanesl osobne.
o 09.12.2014, 09:56 | .mycTD
cekal jsi snad, ze ti ve fabrice na toceni obratu bez marze prideli osobniho asistenta?
o 09.12.2014, 10:03 | ACEMajky | Upraveno: 2014-12-09 10:04:27
Ne, cekal jsem, ze kdyz jim zaslu prislusenstvi, nebudou ho po me po tydnu po me chtit zaslat znova

jinak sem nepochopil to bez marze, myslim ze marzi nemaji zrovna malou, aspon podle cen na trhu
o 09.12.2014, 17:22 | Daryl (A)
ACEMajky: u alzy nakupuju uz leta letouci a je to cim dal lepsi (bez ironie). Kdyz si nejsem jist, priplatim si moznost vraceni do 2 mesicu. Kdyz mam problem (vada), vetsinou vymenili na pockani bez kecu, nebo vratili penize (asi 2x za tu dobu).

Za mne top luxus. Vzhledem k tomu, ze maji pobocku uz snad v kazdym okresnim meste mi prijde reseni reklamace postou archaicke. I ten prubeh ... kdyz posilam neco na reklamaci, tak komplet i s prislusenstvim. Z 95% se veci meni. dnes nikdo nic neopravuje. Nebo se vraci penize a pak samozrejme chteji i prislusenstvi.

Jinak co se tyce robotickych odpovedi, je to tak, ze i reklamace jsou automatizovane. Workflow je jednoduche a proto obsluha jen voli dalsi akci. Takze pokud chybi prislusenstvi, klikne na tlacitko "doplnit prislusenstvi" a system zaridi vse kolem vcetne emailu. Kdyby se mela obskuha rozplyvat nad kazdym emailem byt 10 minut, spadne efektivita na desetinu.

A co se tyce marzi ... zisku presneji receno, tak alza jede na necelych 5%. Musis pamatovat na to, ze takovy aparat s takovymi sluzbami neco stoji. A bohudik za to, ze ty sluzby maji.
o 09.12.2014, 18:09 | ACEMajky
No sice maji v kazdym okresnim meste pobocku,a le ja to mam 40km, takze posta me vyjde levneji a nepocitam cas - zbozi sem na reklamaci dovezl osobne, ja zasilal prislusenstvi, ktery nechteli.
A ze by meli jen 5%, no nvim nevim v tom pripade jiny velky firmy to delaji za hezky usmev...
o 09.12.2014, 21:52 | hanx
Koupili jsme do firmy 4 tablety, z toho fungoval pouze jeden. 3 jsme poslali na reklamaci ihned, 1 se porouchal asi za týden. Výsledek? Už rok jsme bez peněz i bez tabletů.

Reklamace typu: Nejde zapnout (protože se nenabíjel a na nabíječku nefungoval)

Odpověď: Nepodařilo se najít závadu, protože se přístroj nezapnul

A takhle to bylo pořád dokola.
o 09.12.2014, 22:27 | Rajdlos
Tak to musely byt nejaky peckovy znacky :D
o 09.12.2014, 22:33 | AR
tak i kdyby to byly peckovy značky tak přece alza je č.1 v přístupu k zákazníkovi
o 09.12.2014, 23:06 | Kacko
S alzou mám taky jen nejlepší zkušenosti, včetně reklamací.
o 09.12.2014, 23:48 | Lukasino
Jako Daryl a Kacko, s Alzou nikdy problém, když se muselo reklamovat, tak vždy vyřešeno ku spokojenosti.
o 10.12.2014, 00:48 | Daryl (A)
acemajky: a jak daleko si myslis, ze to mam ja ? :) Praha je velka chlape, ale vim, ze takove veci se resi nejlepe osobne. Problem jako hanx tak vyresim primo s reklamacnim technikem face to face a nedojde k zadnemu informacnimu sumu.

A nechce se mi verit, ze kdyz do reklamacniho protokolu napisu, ze tablet nejde nabit original nabijeckou, zeby mi to vratili s tim co pise hanx. Alza si na servisu i reklamacich hodne zaklada a podle toho jsou i moje zkusenosti. Nemaj zapotrebi delat nejaky habadury a vyhybat se reklamacim (proc taky, z jejich kapsy to nejde).
o 10.12.2014, 06:01 | ACEMajky
Tak jak mi vysvetlis muj pripad, kdyz se tomu tak venuji? Vse jim dolozis, posles a oni ti stejne napisou, ze to mas poslat-proste tam maji bordel. Ja sem schopen pochopit, ze zelenej muzicek spatne zaradi zasilku s prislusenstvim, co sem poslal, ale tak kurnik kdyz nastal problem a zakaznik rika, ze to pred tydnem zaslal, tak zvednu prdel a du to hledat a ne ze ja jako zakaznik to budu dohledavat za ne...
A to samy je sbdotazama na zbozi, odpovedi univerzalne a uplny hovno... Asi odbornici co tomu rozumi - mam zkusenost s tsbohemia, kde pan se mnou uz 4 mesice aktivne resi nakup pentouch pera pro plazmovou TV-LG v tom ma bordel a ani jedno pero nefungovalo korektne-v tsbohemia nebyl problem vratit zbozi i po delsi lhute, nez 14 dni-proste sem zaslal mail, pan lidsky odpovedel, ze neni problem a na prodejne rekli, ze pokud jim to veme system, tak taky nemaj problem pri predavani a pokud to system neveme, poresime jinak
Ja se tady o tom nechci dohadovat, hodil sem to jenom jako fakt, co se v alze muze stat, kazdej at se rozhodne kde bude nakupovat, ja se alze budu vyhybat, pokud to pude a zbozi bude jinde, pudu jinam, me ty nervy za to nestoji
o 10.12.2014, 08:51 | .mycTD
ale vsak o tom to je. Kdyz si chci pokecat, tak zajdu za bastlirem do kramku na rohu.
o 10.12.2014, 09:15 | ACEMajky
Neboj, Alza vedela taky prd, a bohuzel i infolinka LG
o 10.12.2014, 09:19 | Směty
Reklamoval jsem SSDéčko, zavezl jsem osobně, do reklamace zapsáno, opravit nebo vrátit peníze, uběhl necelý měsíc zaslali dobropis, osobně na pobočku a bez nejmenšího problému vše vyřízeno. Mimochodem mám to cca 30 Km, vyzvednutí se spojilo s nějakým nákupem. Za mne nebyl problém, ale 100 lidí 100 názorů.
o 10.12.2014, 13:04 | ACEMajky | Upraveno: 2014-12-10 13:05:07
Jasne, ani kdybych zasel osobne, treba by taky nebyl problem, tady de o to, ze po me stal echteli prislusenstvi a ja jim ho davno poslal a oni ho davno dostali a stejne ho chteli...
Jak pise Daryl, kdybych zanesl a neposilal - kdyby kdyby, kdyby moznost zaslani nenabizeli...

Proste zaslani pro me bylo casove a i situaci vyhodnejsi, ani zadnej kamarad zrovna nejel do liberce, ...
o 10.12.2014, 13:41 | Daryl (A)
ACEMajky: taky je otazka proc se posilalo prislusenstvi zvlast ? Umim si dost blbe predstavit parovani 2 zasilek zaslanych na reklamaci bez jakehokoli parovaciho znaku. Vem si, ze jim tam prijde denne tisic zasilek. Neco vratky, neco reklamace, neco dodavky zbozi. Jakmile to nema elektronickou / carovou identifikaci, Lojza na sklade se zakladnim vzdelanim to proste da na hromadu nezarazeno / neidentifikovano a problem je na svete :) jasne, je to problem Alzy, ale pri komunikaci s tak velkou masinerii je nutno pamatovat, ze to resi desitky lidi po ceste. Pokud byl balik jen od koho a komu bez pruvodni dokumentace .. jen spekuluji.


Ad TS Bohemia: jasny, kdyz mas relativne malej kram, kde je par obchodniku a s tim jednim si uz malem tykas, ma to sve vyhody. Ale cim vetsi firma, tim vetsi mira automatizace (odpovidaji jako roboti, protoze ODPOVIDAJI roboti) a v takovem objemu je chybovost v ramci promile prijatelna. Rozhodne maji mensi procento ci promile nespokojenych zakazniku, nez vsichni ostatni. No a vovovovotom to jeee :)

A ja bych nikdy nic na reklamaci neposilal. navsteva Alzy v holesovicich je dreambuilding jako prase :) Nekdo chodi do muzea, nekdo do Alzy ;)
o 10.12.2014, 13:45 | ACEMajky
Neboj v baliku byl rpuvodni dopis s cilem reklammace, cislem dobropisu, jmenem a telefonem....

o 12.12.2014, 19:59 | ACEMajky
Po technicky strance taky odbornici...
KOupil jsem pentouch pero k plazme LG od alzy, jelikoz jsou jedini na trhu, kdo tvrdi, ze je urceno pro mou TV LG 60PB690V a ze se jedna o model 2014. Prislo pero, ktere je vyrobeno 08/2013 a samozrejme je to opet stare pero, ktere na teto TV nefunguje - jejich popis zde:
[ Link ]
Takze mam 2 sance, zaslat, nebo se jet 45+45km projet do Liberce
o 12.12.2014, 20:05 | ACEMajky
zde popis pera, ktere mi zaslali,a le ktere sem si neobjednal - starsi model
[ Link ]
o 13.12.2014, 06:33 | ACEMajky
Jj, jsou to roboticky profici:
Bohužel dle ověření pro Váš model nemáme kompatibilní pero.
o 15.12.2014, 19:34 | Daryl (A)
Acemajky: nechápu. Ty sis objednal jiny typ nez ti dorazil ? Anebo spise jsi objednal neco, o cem sis myslel ze to bude fungovat s novou TV? Nepřesnosti v popisu jsou bezne. Maji více nez 200.000 položek a drtivá vetsina se mění ci inovuje rychleji nez bys řekl Švec. A popisky se přebírají od dodavatelů.
o 15.12.2014, 19:39 | Daryl (A)
Navíc pokud to neni vic nez 14 dnu, je to vracení bez udání duvodu. Tam neni zadny protokol, proste vratis a dostaneš peníze. Pokud to vratis cele :)
o 15.12.2014, 19:43 | mr.brain
On to napsal jasně... V Alze se ptal, zda to je kompatibilní s jeho TV. Napsali, že mu ano a ono ejhle, špatný popisek produktu + neznalost daného pracovníka a přišel mu model roku 2013, který není kompatibilní.
o 15.12.2014, 20:18 | ACEMajky
Mam plazma LG TV ke ketere je mozne dokoupit pentouch pero AN-TP300. Jiz sem na internetu v tsbohemia zakoupil 2 tyto pera, poprve jen diky oznaceni a infolinka LG, kdyz si pero delalo co chtelo, tak mi zdelila, ze na trh dodala pod tim to oznacenim spatna pera dalsi varka ma byt OK, cili jsme pero vratil v obchode a kdyz jim prisla nova varka, tak jsem opet zakoupil, bohuzel opet to bylo spatne pero se stejnym oznacenim - infolinka LG zdelila, ze pero musi byt urceno pro moji TV (proste stejne oznaceni, ale pro ruzne TV - maj v tom peknej bordel). Po domluve sem opet pero vratil, jenze sem nemel do 14 dnu cestu do Liberce, ale v Tsbohemia nebyl problem vratit i po 20 dnech.

Nahodou sem projel heureku a dal vyhledat pero + model me TV (jelikoz na trh dorazily 3d bryle pro moji TV) a svete div se, Alza byla jedina, kdo podle popisu nabizel na trhu pero pro moji TV a v nazvu jeste bylo napsano, ze je to pro plazmy rok 2014, co vice resit, objednal sem, pouzil alzaky na 100,-Kc slevu a pak 400,- kupon co sem dostal jako omluvu za minule trable a v tu chvili se stala cena prijatelna a objednal sem. Prislo stare pero, ktere s TV opet nefunguje, reakce infolinky byla, ze pero skutecne neni urceno pro moji TV.

Na dotaz, jak to bude se slevovymi kupony pri vraceni zbozi (toto sem po 15 minutach hledani na jejich webu nedohledal) mi ani na toto odpoved od alzy neprisla - nevi to nekdo, nema nekdo zkusenost, zdali alzaky pripisi zpet ci vystavi slevovy kupon, nebo sem o tech 500,-Kc slevu prisel?
A co myslite i na moje dalsi upozorneni, ze maji spatny popis se nic nezmenilo:
[ Link ]
Schvalne z prdele zkusim poslat dotaz, zdali je toto skutecne urceno pro muj model TV...
o 18.12.2014, 17:39 | ACEMajky
Tak a mame tu dalsi dil epizody alza.cz
z prdele sem polozildotaz, zdali je pero kompaktibilni s moji TV (kdyz popisek nezmenili a me predtim nepsali, ze se omlouvaji,a le kompaktibilni neni - po tom, co sem pero zakoupil a dal jim jeste sanci).

Takze odpved byla, ze pero je kompaktibilni (bodejd by nebylo, kdyz cumej do sveho blbeho popisu na kterej sem je upozornil).
No nic, dalsi e-mail na stiznosti, kde sem se dockal odpovedi, ze kontaktovali LG infolinku a zjistili, ze jim poslali satna pera i popis - OK, stane se, jen by to mohli resit hned a ne az pres stiznosti....

Takze zena mela cestu do Liberce, vzala pero a hura do alzy na pobocku. Penize ji vratili, ale bez 91,-Kc postovneho, ktere jak ze zakona, tak podle jejich obchodnich podminek maji vratit take....

Takze ted 20 minutovy telefonat na alza infolinku (z toho 18 minut cekani az budu v poradi) a jedine co sem se dozvedel, ze to postovne mam reklamovat - jj, je kluk vychcanej ten zelenej muzicek....
o 20.12.2014, 03:33 | vypuk | Upraveno: 2014-12-20 03:38:18
T.S.Bohemia alias (v mém případě) AlfaComp - ty jejich po*ebané automaty mě vytáčí! Jako kdyby to fakt nemohli vzít ti mamlasové u PC do pokladny(asi jim tam kradli či co, nevím), z 11 tisíc mi to vzalo 4!! Bankovky prakticky nové, neohnuté, sam typek říkal, že je ten "mat"před chvílí vybraný a že by neměl být problém - byl! Tahle automatizace mě pomalu ale jistě začíná, jemně řečeno, "míchat"...

Jinak k té Alze - kamarád si objednal notebook, přišel mu a hřál se mu i když na něho nešáhnul, vypojil z nabíječky a okej, no reklamoval a na druhý den - máte tu nový notebook. Takže si myslím, že fakt bude asi problém někde jinde než v Alze ale spíš v lidech(ze strany alzy samozřejmě)
o 21.12.2014, 09:55 | ACEMajky | Upraveno: 2014-12-21 09:56:03
Takze pribeh Alza.cz nema konce, po 3 dnech (chapu, maji toho na svatky moc, kor kdyz nic neresi a zkousi, co clovek vydrzi) mi odepsali:
Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Poštovné je vráceno v případě uznané reklamace, pokud z Vaši strany došlo k vrácení tak se omlouvám ale není to možné jelikož se nejedná o reklamaci.
Děkuji za pochopení.


V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jakub Galuszka - Alza.cz
Obchodní podpora


Zajimave v obchodnich podminkach maji toto:
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Alza.cz bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Vyjadreni COI:
[ Link ]
V českém právu tuto povinnost stanoví § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dále lze vyjít z rozsudku Soudního dvora EU ze dne 15. dubna 2010 ve věci C-511/08, který je výkladem evropské směrnice 97/7/ES a má svůj význam rovněž pro výklad ustanovení občanského zákoníku, kde je obsažena právní úprava smluv uzavíraných distančním způsobem, respektive tzv. distančních smluv. Z uvedeného rozsudku Soudního dvora EU přitom vyplývá, že mezi finanční částky vracené po odstoupení od distanční smlouvy patří rovněž náklady na dodání zboží spotřebiteli, které spotřebitel na základě uzavřené smlouvy uhradil vedle kupní ceny. Do toho rámce lze zařadit např. položky označované jako poštovné a balné.

Tak ted uz zvazuji, ze vse postoupim COI, jelikoz to co predvadi podlesni 1-2 mesice je vrchol

A ted mi reknete, jak vracet/reklamovat zbozi v Alze - poslani nefunguje bez problemu, osobni navsteva nefunguje bez problemu...
o 21.12.2014, 11:24 | ACEMajky
To je zajimave, po napsani na stiznosti prisel obratem dobropis - hold aby se clovek doprosoval....
No mam jeste slevove kupony, tak si koupim flashdisk a tim s nima koncim (haha, flashdisk pocitam nebude nebude fungovat, nebo pride jinej a pojede to nanovo)...
o 21.12.2014, 12:20 | gizmi
No koukam a divim se. V Plzenske ALZE jsem nechal (dohromady rodina) za tento rok cca 100t - 2x Lenovo PC, 2x Lenovo Tablet a 1x Samsung mobil + miliony kravinek a vzdy spokojenost. Nevim zda to neni tim, ze tam mame uz osobniho pana (zkratka slevy a jiny pristup), ale kdyz tati resil nepasujici klavesnici k TV, tak vse na pohodu. I ten automat na penize slape dobre a nemohu si stezovat.. Ty clanky me prekvapuji..
o 21.12.2014, 12:27 | ACEMajky
Hele me to taky zarazi v alze sem kupoval proto, ze sem si myslel, ze pokud nastane nejaky problem, bude to profesionalne poreseno a na pohodu. Jasan, prislusenstvi si neberou OK, ale kdyz po me 2x stej prislusenstvi... Priste du na pobocku a stejne problemy, jasne, muzu jim tech 91,-Kc nechat za postovne, ale po problemech, co mi delaj - proc bych to delal, ze stejneho duvodu (principu) sem jim nenechal ani tech 39,-Kc za poslani toho prislusenstvi i kdyz nervy, cas a usili na to dostat je zpet me stali vice...

V kazdem shopu jsou problemy, toci se tam desne lidi, zbozi, ... ale 3x po sobe? Dokonce uz tam sem asi tak znamej (pani ze stiznosti si me asi vyhledala v systemu) a uz po me na poslednim dobropise ani nechteli cislo uctu, kam zaslat penize, respektive uz nechteli vyplnit a podepsat dobropis, napsala mi do zpravy, zdali sedi cislo uctu - nesedelo, jelikoz sem pred 4 dny zmenil banku, ale za to samo nemuzou, tak sem ji poslal nove cislo uctu a hned poslal penizky)...

Jedine "pozitivum", ze za vsechny ty prvni 2 problemy sem dostal dohromady 650,-Kc na slevovych kuponech, tak si aspon koupim zadara flashdisk do satelitu a bude...
o 21.12.2014, 12:34 | gizmi
Takze vse zle je pro neco dobre.. :) Alespon to vzdy vyresi ke spokojenosti, coz je u konkurence problem.. ;) Jinak bilou techniku kupuji v Datartu (protoze maji za priplatek "bleskovku" a "prodlouzeni zaruky" + privezou + stare odvezou) a zatim si tyto dva e-shopy drzim a spokojen..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3327 sekund.