Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > allroad - zkušenosti

 o Navštíveno 5591x o
o 21.03.2010, 12:47 | ladisv6
zdravim, moc bych uvítal nějaké info o allroadu z roku 2003-2004. určitě diesel, jen jestli je lepší ten cca 130 KW nebo horší - ohledně servisu, spolehlivosti a spotřeby. a jaště jestli mají všechny LOW RANGE a jestli se to vyplatí mít :) a asi poslední věc - měchy, jak zjistit že brzo odejdou, kolik km tak vydrží a kolik tak stojí. díky za každé info


o 21.03.2010, 13:41 | zorro
Prošel mi rukama. Upřímně ta 2,5TDI je docela tragickej motor. Připrav se na to, že v Allroadovi se nedostaneš pod 10l/100km...já reálně jezdil za nějakých 12l/100km dlouhodobě. Pod 10 jsem se dostal jen jednou a to na tempomat na dálnici na cca 100km/h. Jinak pozor, do hromady z těhle motorů z fabriky lily long-life s prodlouženým intervalem výměny. Většina těhle allroadů má kolem 150tis KM už motor po smrti. Vydřely se vačky. Jinak spolehlivost docela mizerná - na tom, co jsem s ním jezdil, se dávalo nový během 150tis KM - alternátor, kompresor klimy, spojka 2x, ventily na vzduchovým podvozku, přední měchy, kompresor, GO přední nápravy a samozřejmě další spotřební věci.

Low-range na tom našem byl. Jak jsou na tom ostatní nevím. Do normální provozu zbytečný. Pokud hodláš jezdit do "terénu", tak se to vyplatí mít.

K vzduchovýmu podvozku. Jakákoliv závada a nebo budoucí závada se projevuje jednoduše - auto se dlouho zvedá a někdy se třeba až nahoru ani nezvedne, přes noc nebo delší dobu mimo provoz se měchy vypustí a předek sedne "na zem". Pokud je vše OK, tak auto mění výšku během okamžiku a bez problémů napoprvé. Počítám, že od novoty je max životnost 100-120tis KM, pokud se to opravdu používá a jezdí to po českých silnicích.
o 21.03.2010, 14:56 | Knightey-
Otec uz ho ma nejakej ten mesic a je maximalne spokojenej :)
Jinak LOW RANGE je jen u manualu a byla to priplatkova vybava, u automatu nic takoveho neni.
Dale, ty 2.5TDi v tomhle roce uz jsou Bckove motory a maji jine vacky, ktere se nevydrou, cili co tu popisuje zorro plati spise pro motory AKE.
Otec ma 2004 s najetejma 200t km. Motor naprosto v pohode, krasne cistoulinkej, krasnej zvuk atp.
Pri koupi jsme slyseli ze LP mech syci, takze jsme jeste dostali slevu na nej.
Navic dnesni nove mechy jsou uz delany tak, aby se nezkurvily. Tam je problem v tom, ze kolem nechu je to nedostatecne chraneny a malinke kaminky od kol se tam usadi a propichne to tu gumu na mechu.
Jinak s tim longlifem je to pravda, neni to to prave orechove. Pro motory je mnohem lepsi nastavit vymenu na max 15t km.
Spotreba je kolem tech 10l kombinovana v automatu. Po meste kolem 13l.
o 21.03.2010, 15:38 | zipp
zorro: očividně neumíš vůbec řídit nebo jsi měl v rukách nějakej šrot. Kamarád už ho má snad dva roky ve 2.5TDI manuál, jezdí s ním neustále po stavbách a auto pořád bez jediné poruchy a co se týče spotřeby? Nedostane se přes 9l/100km. Zkušenosti jako Knightey-... motor krásně přede, málo žere, pěkně jede, nic se nekazí...
o 21.03.2010, 20:47 | Nismo.Power
jednim slovem ....... nebrat
nebrat je teda pouze v případě že nehodláš dáš alespon 100 ročně za údržbu a opravy....
servisuju 3kousky a nechtěl bych to ani zadarmo, osobně jsem viděl jednoho kterej měl najeto 280 ale byl firemní a jeho provozovatel řikal že na servise to stálo už víc než bylo pořizovačka což je fajn teda :)
prostě spotřeba je kolem 10 na socku, 12-13 v praze..... 2,5tdi se vysype nehledně na roku, kámoš kdyžtak má na prodej na díly rv03 2,5tdi.....
a kdyby tě náhodou potkaly měchy tak si rovnou uvaž mašli :)
o 21.03.2010, 21:50 | ladisv6 | Upraveno: 2010-03-21 21:51:09
něco podobného jsem už četl. o tomto autě přemýšlí tchán. chce 4x4 aby se v zimně dostal na chatu a na hory a chce vyšší posez. co by jste doporučili jako alternativu? co volvo xc70 2,4D ?
o 21.03.2010, 22:35 | Knightey-
NP: zas 3 prdele bludu :)
Pokud to auto bude ridit "kreten" tak ano, bude se to TDicko srat. Pokud clovek co ma cit k autum, tak je ten motor uplne na pohodu a jedineho ceho bych se bal je cerpadlo. Nic vic, nic min.
A proc ohledne mechu je tolik povyku? Novy predni jeden stoji v audi 12t kc. Pokud clovek pocka, sezeneho za polovicku a s dozivotni zarukou :)

Jinak tady z USA mas mech za 4800,-Kc s dozivotni zarukou. -> [ Link ]
A tady mas hlinikovy mechy, takze s dozivotni zarukou, cena za dva je necelych 13000,- -> [ Link ] ale uz se o ne nikdy nemusis starat. Je tam i kompresor atp.
o 21.03.2010, 22:46 | zipp
Nismo.Power: 100 ročně za údržbu/opravy? co to je za kravinu? To musí být teda fakt šroty...jak říkám, kamoš ho má 2 roky a no problem... a s tou spotřebou se taky jděte vycpat.... blud sem, blud tam :-D
o 21.03.2010, 23:00 | ladisv6
knightey- .. díky za info, usa stránky jsou fajn, ale stejně to je dost peněz a ještě doprava do ČR.. a co třeba řídící jednotka pro měchy? ta neodchází? a jak vám řadí automat? díky
o 22.03.2010, 10:20 | zorro
zipp: příště než se rozhodneš přispět do diskuse, tak se jdi na balkon vydýchat, napočítej si do pěti a pak začni teprve psát...nikdo není zvědavej na ty Tvoje kecy, urážky atd...nikdo se nebavil o tom, jestli umím řídit nebo ne...tady se řeší Audi Allroad...

To auto je prostě náročný na servis. Jestli do toho tvůj známej za 2 roky nepustil ani korunu, tak je to 1) zázrak nebo 2) jezdí s tím akorát kolem komína 5tis km ročně...nevím jak vy tam u vás, ale my tady máme auta na ježdění a pokud si koupím Allroada, tak s tím chci jezdit do "terénu" a chci využívat potenciál auta...

A spotřeba je taková, jakou jsem napsal...za tohle s tím jezdí cca 3 lidi, kterým to prošlo rukama a o kterých vím. Kecy naftovejch jehovistů typu žere mi to 3,5l/100km a táhne vodspoda jak cyp už dneska snad nikdo nehltá...
o 22.03.2010, 10:21 | zorro
Knightey: jak píše ladisv6...s dopravou, clo+dph budeš na stejných pěnězích, co tady v ČR...
o 22.03.2010, 11:56 | ladisv6
kluci klííííd :)

díky za info. takže je spíše zázrak nebo veliký štěstí narazit na allroada v super stavu, který vydrží ještě cca 10 let a cca 200 tis km bez větších investic...??
o 22.03.2010, 12:06 | RedBaron
ladixv6: Tu poslední větu bych upravil a místo zázraku bych tam napsal nesmysl :o)
o 22.03.2010, 15:14 | Knightey-
zorro: mozna budes na podobnejch penezich ale das to za neco, na co uz nikdy nebudes muset sahnout ze a dost lidi tu furt neco bere z USA, tak se s nekym podeli o postu :)

ladisV6: Allroada chce opravdu vybrat peclive a s clovekem kterej tomu opravdu rozumi a kort 2.5TDi.
Navic pokud sezenes ten Bckovej motor, o vacky se bat nemusis (ale ne uplne vsechny B motory je maji, chvili se to jeste michalo). Jedinej problem kterej furt trva u 2.5TDi je cerpadlo Bosch VP44. To proste odejde jednou at chces ci ne.
Jinak sezenes aby to vydrzelo 10 let v klidu ale 200tis bez investic to ee :)
RJ pro podvozek neodchazi a automat radi podle uzivatele, uci se a prispusobuje se uzivateli.

Jinak pokud nekdo koupi Allroada na firmu jako sluzebaka, tak bych tomu i veril, ze by do toho mohl nasypat 100t rocne, kdyz to ridi kazdej kdo ma ruce a nohy :)

Pokud to pujde koupit nekdo kdo o tom nema paru, tak koupi akorat past a pak v tom opravdu necha X desitek tisic aby to dal do poradneho stavu. Ale daji se sehnat co jsou jeste v dobrem stavu.

Jinak tyhle auta se kupujou prevazne na hltani dalnicnich kilometru. Takze necekej ze koupis nejakou 2002 treba s najetejma 150t km :)
Takove auta jezdi denno denne. A nalitaji straaasne moc km :)
Napr. otec ma 2004 a ma to uz lehce pres 200t km.
o 22.03.2010, 17:08 | ladisv6
díky za info.
tím bez investic jsem myslel - bez nečekaných onvestic typu měchy, kompresor na ně a tak :) samozřejmě destičky, oleje atd chápu
o 22.03.2010, 17:33 | Knightey-
Na mechy audi dava tusim zivotnost 200t km. Kompresor ti jen tak neodejde, pokud nejezdis v prasklym mechem.
Jinak o tom cerpadlu se rika ze ma zivotnost 200 - 250t km. Cili kdyz auto koupis s tolika km, furt to mej na pameti.
Ja mam pres 250t km a zatim tam je puvodni :)
Uvidime jestli prezije tohle leto ;)
o 22.03.2010, 17:57 | Luboš1
pritelkyne sef ma toto auto na taky zadnej problem...nikdy nic vazneho akorat olej,brzdy a dalsi bezne veci...na s tim nalitano 260tis a je v pohode..ja jsem s nim parkrat jel a prede vyborne proste se ridi pekne a motor je taky good...a spotreba kolem 8,5-9 litru..ale zalezi jak se k autu clovek chova...je jasne ze kdyz se k tomu budu chovat jak hovado tak se bude srat jak svin a kdyz mu das lasku tak se ti podle toho odmeni a to samozrejme plati pro vsechny auta
o 22.03.2010, 18:05 | Ladic | Upraveno: 2010-03-22 18:06:20
Takze dobré odpoledne, mam audi allroad 2.7T rv 2002. svete div se mam ho 8 let a kupoval jsem ho novej za 1.8m. Bylo to moje první a na 90% poslední audi co jsem měl. Aktualne najeto 200t km. Ikdyž to neni Tdi, tak neco k motoru, spotreba 12, v poklidu i 10, vozik 15 a dalnice na prase 22(velky prase) jinak zatah a z vuk atd pekny. V 80t km měněna spojka se setrvakem cca 70t kc, Synchrony v převodovce, nejaky packy, cudliky -to se odporoucela elektronika nejaká. A na závěr podvozek, nedavno 1. měch (řešeno z ameriky cca 8,5t kc s daní a postou) a kompresor na zvedaní tech měchu 12t tusim. (servisak uz hlasil ze nekde mezi 220-250tkm se pravdepodobne vyserou turba, ze to tak bejva)Takže kolem a dokola jsem před tim měl 2 mazdy(626, x9) se kterejma sem najel okolo 200tkm s každou a dohromady opravy 11.500Kc, takze ja osobně bych si za 1,8M kc představoval opravdu něco spolehlivejsiho. Pri koupi ojetiny bych sel asi do A6 quattro a ty mechy nepokousel, v zatackach to taky neni zadna parada, to je fakt na dalnici.
o 22.03.2010, 18:41 | Knightey-
Ladic: mno o 2.7BiTurbo je znamo ze taky zadna slava :) a ze jsou na servis taky drahy, ale tak o tom jsi musel vedet kdyz jsi do toho sel ne? :)
Ikdyz je pravda ze v roce 2002 jich zas tolik nejezdilo takze se asi jeste moc nevedelo jak na tom budou za par let :)
Jinak docela pekna spotreba, cekal jsem vic, kort v Allroadu.
Jinak dneska ve vsech novejsich Audi A6 a A8, Q7 atp jsou mechy. Jenze uz je to malinko jinak reseny a vydrzi to mnohem dele.
o 23.03.2010, 17:17 | zipp
zorro: jaký urážky? tys napsal, že s tím autem nejsi schopnej jezdit pod 10l/100km a průměr máš 12... z toho jsem logickou dedukcí usoudil, že máš buď šrot nebo prostě neumíš jezdit úsporně... jak řídíš vpodstatě neřeším...jen jsem to chtěl uvést na pravou míru
jo a nejezdí s tím kolem komína, čti pořádně :-) jezdí s tím denně po stavbách
o 24.03.2010, 07:26 | Luke_288
my jezdili a A6 2.5TDI 114kW mezi 7-9L a to po celý dva roky co jsme ji měli a rozhodně jí nešetřili. jezdila 35tis km ročně, pochybuju, že allroad je o tolik težší
o 24.03.2010, 09:43 | Knightey-
Oproti moji A6 se stejnym motorem. Ma otec Allroada o 100kg vic.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3292 sekund.