Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nestartuje po lehkém zahřátí!

 o Navštíveno 2249x o
o 20.03.2010, 20:38 | Prady
Dobrý večer. Vlastnim Hondu Civic 1.5 16V rv. 92 a mám poslední dobou docela blbej problém se startováním :-/ ...když třeba někam chci jet tak za studenna nastartuju celkem v poho, jedu třeba jen k nám na pumpu (cca 1km), motor se lehce zahřeje, natankuju a už nenastartuju zase třeba 20 minut než to "vychladne" nebo co se s tim děje, když ale jedu třeba dýl (třeba 5km a víc) a motor se zahřeje víc, tak pak klidně natankuju a auto chytá v pohodě hnedka. Nechápu to :-( Čím by to mohlo být? Myslíte, že baterkou? Myslel jsem startér, ale jakj sem řekl, za studenna a za zahřátého motoru to startuje celkem v pohodě, jen když jedu krátkou trasu do obchodu, k pumpě nebo na myčku tak se to prohřeje jen zlehka a pak dobu nemůžu startovat :-/


o 20.03.2010, 20:57 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
nevím jestli to je možné i u Hondy,ale dělalo mi tohle u Corsy 1,6 16V...u tohohle motoru celkem známá závada...přidírání ventilů ve vodítkách.Studené i horké to startovalo na škrtnutí,ale po ujetí kousku a chcípnutí jsem musel počkat než to zase chytlo studené.
Jinak by to také mohlo dělat nějaké čidlo co řídí dávku paliva při studeném motoru...nebo svíčky...atd
o 20.03.2010, 20:59 | Dave1984
Modul(relé) zapalování, nesepíná ti čerpadlo, nenastartuješ, je tam studený spoj, chce to znova propájet, nacházi se to u pojistkové skříně taková černá krabička, je to docela častá porucha u Hond
o 20.03.2010, 21:07 | Prady
Dave1984: jestli je to tim tak to snad dám dohromady.. a myslíš že by to mohlo být jedině tímhle?
o 20.03.2010, 21:12 | Dave1984
určitě to bude tímto, je to dobře slyšitelné, když si sepne čerpadlo tak slyšíš jak to saje benzín a pokud otočíš klíčkem a je ticho, tak je to tím
o 20.03.2010, 21:18 | Pepíno_Honda
souhlas s Davem. Mám takovej pocit, že je namontovaná přesněji vedle pojistek na podběhu. Měl jsem na toto relé namontovaný Immo
o 20.03.2010, 21:24 | Prady
Dave1984: aha, hmm jenže ono když otočim klíčkem o jeden stupeň tak takový hučení chvilku slyšet je, to asi jak saje ten benzín, ale to vždycky po chvilce přestane, at je to studený, zahřátý, nezahřátý...takový krátký hučení než zhasne kontrolka motoru....
o 20.03.2010, 21:25 | Prady
Tak sem z toho trochu jalovej, jestli je slyšet to sání benzínu, nebo je to něco jinýho... a baterkou po zimě to být nemůže?
o 20.03.2010, 21:26 | swep
měl jsem uplne stejny problem kadett 1.8 benzin zkusil jsem vsechno, svicky vymenit, svickove kabely, palivove cerpadlo sem cistil, rele cerpadal jsem zkousel, modul zapalovani a nakonec to byla indukcni civka tusim (nebo modul zapalovani-nejsem si jisty), takze zkus modul zapalovani a indukcni civku
o 20.03.2010, 21:32 | Prady
swep: tak asi modul zapalování jak říkají i ostatní, ale divný je že slyšim hučení jako když to saje benzín po otočení klíčku :-/
o 20.03.2010, 21:33 | tappaja
Zapnes zapalovani a sepne pumpa, chvili bzuci (cca 2 vteriny), natlakuje listu a vypne. At je to studeny nebo teply. Proste by to mela delat pokazdy.
o 20.03.2010, 21:36 | Prady
tappaja: přesně jak píšeš tak to dělá, jen si nejsem na 100% jistej jestli to dělá i při tom problému :-/
o 20.03.2010, 21:49 | swep
neni to uplne pravda co pise tappaja, tlakuje jen tehdy kdyz tam ten tlak neni, ale vpodstate ma pravdu ze to je po kazdem otoceni klicku, pokud ale otocis dvakrat po sobe tak natlakuje jen poprvni, kazdopadne pokud ti to bzuci po otoceni kicem tak v tom problem neni
zkus ten modul, pripadne indukcni civku. Rozumim tomu dobre, kdyz napisu ze ti toci starter ale auto motor nenaskoci? jestli je to jednobodova strikačka a ma smešovaci komoru tak kdyz to rozeberes tak uvidis jestli tam jde palivo, ale osobně si myslim že jde. Problem bude v tom, že ti nehážou svíčky jiskru, to si zjisti. To co pises mi uplne sedi na to co sem mel ja, takze ja vsazim na modul nebo tu indukcni civku
o 20.03.2010, 21:58 | Midnite
u clia mi to dělala klapka
o 20.03.2010, 22:03 | Prady
swep: aha, hele a jak jsi to "ošéfoval"? nebo to je spíš na servis?..jo starter točí, ale v té určité teplotě nebo zahřátí to nechytí...
o 20.03.2010, 22:44 | swep
Prady: dal sem to do servisu ale bylo to tam asi 2 mesice coz me fakt dost stvalo nakonec to opravili tak sem byl stastny, ale idelani jestli mas nejakeho kamose ktery bu ti pujcil modul na chvili (treba nejaky honda club), nebo zajet na vrakoviste a zkusit to tam jestli ti to pujci na zkousku. Ja mam ted vymeneny ten dil nevim presne jestli modul nebo civku (mozna oboje) z vraku tusim ze vectry. uz je to vic jak 2 roky a ani jednou se ta zavada neprojevila, predtim tak 2x tydne, obcas mi to vysadilo i za jizdy
o 20.03.2010, 23:33 | Prady
swep: tak to mě za jízdy vůbec..jako když to chcípnu a hned startuju tak to chytne, jen když to stojí chvilku dýl tak to potom nechytne po lehkým zahřátí....a na kolik tě to vyšlo?
o 20.03.2010, 23:43 | swep
ja nerikam ze to je stejna zavada jen ty priznaky jsou fakt hodne podobne, podle toho jak to popisujes, vyslo to nejak kolem 3 tisic ale to bylo i tim ze to tam bylo hodne dlouho, ten samotny komponent kolem 1500, ale jak rikam bylo to z vraku, novy modul stoji asi vic, ale auto mas stejne stare jako ja takze ta cena by mela byt podobna, presdto ze to je honda, rozhodne to zkus a uvidis, idealni je vyzkouset jestli to hazi jiskru kdyz to nepude zrovna natocit, ja nejsem mechanik ani autoelektrikar takze to jeste zkus prokonzultovat s nekym kdo tomu opravdu rozumi
o 20.03.2010, 23:58 | Prady
swep:jj dík moc
o 21.03.2010, 02:04 | Akordýsek
ten modul,to je Hondácká věc..Dělá to na každé starší hondě..zkus proletovat,ale někdy i to nepomáhá..na vkakáču chodí za 500,ale půlka jich nefunguje.Kluk je prodával na honda foru funkčí/repas..Já jsem se po 3tí opravě tak nasral že jsem tam natáhl na tvrdo kostru do některé patice(jaké už nevím)no a jelo mě čepradlo nonstop,teda ne nonstop ono jak se probral k normálnímu nedopovanému životu tak to vyplo,ale tohle tak pomáhalo.Ale jestli to máš propojený třeba s alarmem/immob,tak to taky může blbnout díky tomu s tím jsem se taky setkal..
o 21.03.2010, 10:04 | Prady
Akordýsek: no vidíš, ten immobilizér by v tom taky moh dělat neplechu :-/ , hele a ten modul bych nějak poznal, jde to najít lehko?
o 21.03.2010, 11:44 | gizmi
Problem s HONDOU = resim na Honda-clubu :o) tady te kazdej akorat vystrasi problemama jinych aut. Kdyby jsi se zeptal u nas na klubu, tak ti kazdy rekne co par hondaru vejs - relatko a NIC jineho ;) Delal jsem to uz na 3 Hondach, je to bezna zavada. Jak nekdo psal - relatko najdes zavesene kdyz se sehnes pod volant tak nalevo uplne u steny. Sundej - rozeber - proletuj - vrat - vse bude OK :o) A pokud ne, tak jukni jake je tam relatko typove, mam doma z CRX 2g ktere je OK - upravene. Cenove se prodavaji jak jiz taky nekdo psal za 5tibabku ;)
o 21.03.2010, 11:48 | gizmi
PS: hledej neco takoveho: [ Link ]

a jinak si lehni k autu, strc hlavu dolu dovnitr k pedalum a jukni smerem zdola nahoru u steny kde jsou panty dveri cca.. Myslim ze najdes snadno, horsi to je pokud nemas drobne ruce s demontazi :D
o 21.03.2010, 12:05 | Prady
gizmi: dík, já se na to kouknu a snad to bude stačit proletovat..já občas na honda club zajdu, ale moc to tam neznám tak jem njedřív napsal tady, protože vim, že tu pár šikovných lidí hondařů je ;-)
o 21.03.2010, 18:16 | Akordýsek
jj šikovní jsme protože jsme ti poradili to co na honda foru...A najdeš to cca za úrovní toho malého kastlýku mezi volantem a dveřima nahoře za budíkama je to obdelník a drží to na jednom šroubu myslím 6tce..
o 21.03.2010, 18:17 | Akordýsek
Jo a gizmi není to startovací relátko,ale relé palivové soustavy..
o 21.03.2010, 18:47 | Prady
Akordýsek: v poho já už si z gizmim psal na icq, a odpoledne jsem to vyndal během pár minutek, bylo tam napsáno Mitsuba Realy Main...ale pájku budu mít k dispozici až v úterý, tak jsem zvědavej jestli to bude v pohodě, jen mě zajímá jestli jsou nějaký pravidla jak maj tyhle spoje vypadat?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3005 sekund.