
Navštíveno 787x

...4tého (maturujícího) ročníku na mojí segru, její učitelku:
"Pani profesorko, chci se prosím poradit ohledne seminárky. Kdyz mam odpovedi od 50 ti lidí a chci ty údaje dát do procent, musím z těch 50 lidí udělat 100%?"
Opravdu nemám strach, že bych v budoucnu nenašel práci, pokud se bude líhnout tohle :-))
nj, holt musi obejit dalsich 50 lidi :-D sila :o))
ale zas na druhou stranu se podobný typy lidí dokážou všechno našprtat, takže ve výsledcích jsou na tom líp.ale v reálným životě nepoužitelný:D

17.03.2010, 19:59 |
zipp :-D

17.03.2010, 20:01 |
Kesam Tak to jsem pochopil i já:-)
ty woe :-D to je dobrej material ;)

17.03.2010, 22:33 |
relax kozata ? :)
jo, to je bohužel krutá realita....
přečíst si látku - nepochopit látku - odříkat látku - zvládnout školu
v reálném životě nepoužitelné
tak to prostě chodí...

17.03.2010, 23:25 |
Rudi jako ebeerman, znám plno takovejch

18.03.2010, 05:17 |
JP Na střední jsme taky minimálně jednu takovou měli, jednoho dne přišla do třídy namotivovaná tělocvikářka a začala se ptát, jestli by si někdo na soutěži nezaběhnul padesátku. Nikdo se nehlásil, jenom tahle holka se zeptala "a jak je dlouhá ta padesátka?". Její vize života byla taková, že její kluk hokejista (krajskej přebor) se dostane do NHL, pak jí nechá udělat silikony a bude konečně šťastná.
Mně stačilo, když jsem kdysi dělal přijímačky na FEK ZČU. Podle různých hodnocení asi druhá nejhorší VŠ v ČR hned po nějaký hnojárně. V prváku je trochu matiky, ale jen tak zlehka (limity, derivace). No a když jsem na přijímačkách seděl vedle nějaké blonďatý slepice (zřejmě z rodinky), která jen zděšeně vydechla "ty vole, nerovnice!!!" a musel jsem jí dát opisovat příklady, které jsme brali v šestý třídě, tak mi bylo jasné, že plný počet bodů nebude problémem... a bude třeba zvolit trošku obtížnější školu, aby to pro život mělo význam :)