
Navštíveno 1401x

HTP - Hori Tri Pisty
HTP - Hovno To Pojede
HTP - Hovno To Pohrabe
HTP - Hoši To Posrali
HTP - Hrnek To Postrádá
HTP - Hádam To Pojede
HTP - Hijó Ty Potvora
HTP - Honem To Prodat
HTP - Honím Tři Písty
HTP - Hromada Technickejch Problémů
HTP - Hrozně Trapná Potvora
HTP - HIGHT POWER TURBO
HTP - Hovno To Prdí
HTP - High Tuning Performance
HTP - Hodně Tupej Plyn
HTP - Hodně Trapnej Pohon
HTP - je skratka od PTH-HTP - Pocujes To Hucanie? Hyba Ti Piest!
HTP - Hluboce Tlacis Pedal
HTP - Huci To Poradne
HTP - Houby To Pridava
HTP - Hlemyzd Te Predbehne
HTP - Hrozně Tě Podvedli
HTP - Holt To Posrali
HTP - Husi To Predjedou
HTP - Hybaj Ty Pičo
HTP - Hlemýžď Troubí Přidej
HTP - High Temperature when Performing
HTP - Hard Test Plan
HTP - Hack The Planet
HTP - Hard Target Penetrator
HTP - Hroch To Předběhne
HTP - Hezky To Předražili
HTP - Hromská To Příšera
HTP - Horko Těžko Přidávám
HTP - Honim To Pyco
HTP - Hodne To Pozere
HTP - Hodne To Posere
HTP - Horko Tezko Pomalu
HTP - Hatá Titlá Power
HTP - Hrozně Těžko Pádím
HTP - Hodně To Papá
HTP - Hejbni Tou Prdelí
HTP - Hanba Ted Pláču
HTP - Hodně Tragická Past (nebo Popelnice)
hehe, takovejhle souhrn sem přesně potřeboval :)

15.03.2010, 18:04 |
zorro Hnusná Teploušská Popelnice...páč nikdo jinej si to koupit fakt nemůže...:)

15.03.2010, 18:17 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2010-03-15 18:25:57
tak ale moje verze tady chybi....
HTP - Hybrid Turbo Powered :O)
Jen si nejsem jistej jestli je horsi mit HTP na zadi nebo p*cu na kapote
ale mozna tomu nerozumim pac jsem taky gay :O))))
H-honza no vyjde to nastejno :o)))

15.03.2010, 18:36 |
zorro H-Honza: já to čekal...:))) sám mám k Renaultům těžký antipatie...
Škoda,Holt tohle posrali :-D
zajímavý jak to škoda posrala, vzniklo na to miliarda nadávek, nevyhne se to snad žádný obecný diskuzi o motorech ale jak to ty čecháčkové pořád vesele kupujou ..... nikdo ale pak neřekne pravdu že mu to žere 10/100 nebo že ho to sere kudy jede....
podle mě si to taky fakt koupí jen teplouš nebo někdo kdo prostě nemá na lepší motor nedej bože výbavu :)
jako nismo :D
Jenže oni videj 1.2htp 44 nebo ta nova 1.0Htp 40kw a vubec si neuvedomujou ze jedou nejakou dálku cca 130 a maj vytocenej motor jak svin a žere to jak krava hlavne maj malou pojistku.Kdyz to srovnám s nejakym 3.0 beno tak ve vysledku vyjde daleko nizsi spotreba po ten motor nemusim tocit a jedu tech 130 v ,,podtocenym" motoru....
.Hlavne je zajímavy že u nas na Ustecky dc-ul fabije predjizdej , podjizdej atd.... minule sem se uz nasral kdyz me zacal podjíždet nastartoval sem svoje sopl umirajci kone v astra 55kW a fabii sem zmizel hned.
Mel sem tu moznost jet s tim 1.0Htp a zda se mi otom furt hroznej horooooooooor auto sem predjízdel cca 10sekund jel sem 70 na 4ku myslel sem ze to zvládne ale musel sem tam dát 3ku motor skoro v cervenym a jen blaaaaaaaablaaaaaaaablaaaaaaa a nic . S mojí astrou 20let starou mam 70 na bura seslapnu a jedu :o)
Ale zase musis brat to že je to česky auto.)
nic proti,ale 1.4 taky není nějákej dobrej motor.skoro htp
Jednou sem to měl ze servisu jako nahradní auto a jak sem se divil když to po vrácení dotankovaly a spotřeba 14na 100. Borci že co sem stím dělal ?? a ja jen jezdil jako se svým :-)))
někdo tady psal,že to žere jako Viper

15.03.2010, 21:17 |
tazman | Upraveno: 2010-03-15 21:18:30
to Nismo.Power..mno čeče jako teplouš si nepřipadam..haa´tapku mam 7 let 100 000 nahrkanyho a eče mě mě ve štychu nenechala..neřikam že nešvidram po něčem silnějšim ;-D ale teplej teda nésu ;-D
chciju smichy :-D :-D
a jinak souhlas s ludou551
tazman ....... to řiká každej kdo je teplej že neni teplej :))
ono tě to nenechá ve štychu, znám takovou která má najeto 305tis.....když pominu že tam je druhej motor a tomu druhýmu ted "došly tlaky" tak to taky jezdí, v tom autě neexistuje už nic jako podvozek, řízení bez vůlí apod. vychytávky.... kastle pomalu už hnije zespod, interiér je rozlámanej a totálně rozkvedlanej, pořád praskaj žárovky, odcháízej cívky prostě super.... pani co s tim jezdí čr kurýra si nestěžuje jen jí prej sere že průměrná spotřeba je 9,5L za celou tu dobu :) no nevim jet tak pomalu jako se jedekdyž se honěj tři poníci pod plnym tak by asi fakt viper žral míň :)) ale co..... důchodcům na nákupy do penny nebo cesta na ryby ono jim to stačí ....sice na to šetřily posledních 20let ale o něco lepší než jejich bejvalá 105ka to je :)

15.03.2010, 23:38 |
Lu82 jo a nekupujou to jen blby cechacci, ale podle nisma musej teda bejtlidi blby vsude po svete. Co vim tak se to vyvazi i do cely evropy,JAR,asie no a ne v malejch poctech

15.03.2010, 23:43 |
Prady2 | Upraveno: 2010-03-15 23:43:59
Lu82: to ale nic nemění na tom, že to je motor z vysavače:)

16.03.2010, 09:01 |
Veva pěkně, pěkně :-D
takovyhle seznam jsem taky potreboval :o))
Tak nekomu jako popojizdeni po meste to staci, ale dost me prekvapuje, jak tomu praskaj hlavy, odchazeji voditka ventilu, odchazi tlaky, preskakuje remen a ty auta maji najeto do 50 tKm.
tak tyhle auta asi nejsou dělaný na nějaký velký nájezdy, na 5tis km ročně po městě si myslim že to stačí...

16.03.2010, 10:29 |
MazliG | Upraveno: 2010-03-16 10:33:08
fakta z praxe .o)
na jedné služební jsem najel přes 100 tis.
nyní mám druhou a na té mám asi 20 tis.
- je to mrdka, doslova a do písmene, ale na obou jsem měl spotřebu dlouhodobou - a to jí honim jako dobytek 7,8 litru - 10-12 litrů dlouhodobou - tomu nevěřim
- ale mě je to jasný, je to pro firmy levný nový auto, proto je má v chudší firmě skoro každý
- osobně bych si to asi nekoupil, páč jsem ovce mající ráda TDi
- jakmile se to auto blíží 100 tis. prodat - pak se začlo všechnos rát, zapalovací moduly, katalyzátory, vejfuky,
- a když to jede na 2, tak super .o)))))))) když vypadne ten zap. modul
howk
MazliG : tak nejlepší motor co do fabie byl je 2.0 16V aale pak ho zrusily .... Jinak taky mam rad TDIčka O2 mi vubec nevadí celkem normal auto pro rodinu
, ale není nad japonce !

16.03.2010, 12:53 |
Rudi luda - akorát že 2,0 16V ve fabce nikdy nebyl, ten byl akorát ve 3kovým Golfu
Rudi : no nevim vid 2litr byl ale 8V
[ Link ] sry spletl sem se :o)
15.03.2010, 18:17 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-03-15 18:25:57
jednoducha odpoved, picu na kapote!
[ Link ]

16.03.2010, 13:50 |
Rudi jj, ten už jo :-))

16.03.2010, 14:13 |
zorro Ty voe, to je gurmán na tom videu...

16.03.2010, 18:18 |
gizmi Nismo.Power: porad zapominas trebas na pripad jako je u nas doma..;) Otec sluzebak pro vlastni vyuziti, takze kamkoliv se jede, tak novotou berlingem v nafte (a at si rika kdo chce co chce, ta nafta v tom bez turba je neznicitelna!!! Predchozi model 500t nalitano a lita do dnes!!) Ja mam sva auta a jelikoz je potreba mit doma jeste jedno auto pro mamku a obcas kdyby bylo potreba, tak se koupila nova ibiza HTPcko.. Za 5 let nalitano 13t (a to jen po meste), matka s tim umi za 6,5 ver si nebo never, je me to fuk..;) Na tohle jezdeni to bohate staci, ibizu si vybrala ona sama protoze se ji libi vzhled a vic se neresilo. Ja v tom jel cca 2x, do mesta me to line neprijde a bohate to staci.. Na druhou stranu jsem tenhle motor mel snad 100x ve sluzebaku a trebas ve fabce v kombajnu to bylo v 5ti lidech utrpeni, v Lodenicich jsem to tahnul v cervenem na 2jku a melo to dost. Spotreba kdyz to mas jako kurvitko sluzebaka monstrozni taky. To ze to neni motor? OK, souhlas se vsim..ale na druhou stranu jsou pripady kdy to staci..;)

18.03.2010, 17:48 |
crestik | Upraveno: 2010-03-18 17:50:00
HTP po 112tis km...známý donesl na čumendu :-)
vějířek

kolmost
