Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jake auto

 o Navštíveno 787x o
o 12.03.2010, 22:37 | DJ_Felda
Jelikoz mam spise v oblibe Skodovky a uvazuju o koupi Octavii II.,tak mam par veci,co mi nejsou jasny. Nekterych jsem se uz ptal,ale kazdej rekne neco jineho,tak se ptam i zde.Nejdriv jsem chtel Octavii II 1.6. 75 kW v benzinu,rok 2006 a výs a kolem 100tkm najeto. Co jsem se bavil s nekolika lidma,tak nekdo rekne,ze se serou a nekdo rekne ze se neserou.Pak jsem jeste uvazoval i o Octavii II 1.9 TDi 77kW. Tez kolem 100tkm najeto a tez rok 2006 a vys. Vybava by mela byt Amiente nebo Elegance,protoze kazda ma neco. Kdyz jsem treba narazil na nejakou,tak uz treba byla pryc.Treba mimo Prahu jsou,ale to je treba Ostrava,Zlin atd atd.Dost daleko od Prahy.Muze mi teda nekdo rict,nejlepe kdo by mel prave Octavii II. tu 1.6 75kW jak jsou na tom nebo nejakej automechanik???? Docela me to uz i stve,protoze clovek si pak ani nevybere azacina me to dost stvat.Diky za odpovedi


o 12.03.2010, 22:43 | FBS
dělal jsem na dílně ve Škoda servisu a stojím si za svým, že 1,6, který začli dělat už v jedničkových Oct a dělají se i do Oct II. Problémy s lambdama, tlakama ve válcích a vůbec, motor žere a nejede... Rozhodně nejhorší motor OCT I a OCT II.
o 12.03.2010, 22:47 | hawai | Upraveno: 2010-03-12 22:49:16
ja si myslim ze 1.6 je na octu malo. mam dost najeto v OI 1.9 diesel (ten silnejsi model ????88kw???) a ted jsem chvili jezdil v OI 1.9 diesel (slabsi model???66-75??-nevim jak jsou presne kw) a bylo to sakra znat, az jsem chvilema nadaval. 1.6 benzin bude myslim tragicky
o 12.03.2010, 22:50 | FBS
OCT I silnější je 81kW
OCT II slabší je 77kW
o 12.03.2010, 22:54 | prohifi.cz
jestli je ten motor opravdu stejnej jako v O1, tak zadnej zazrak - malej kroutak, muselo se to porad tocit a prilis me to nepresvedcilo

na druhou stranu pokud clovek neni zavodnik a jezdi hlavne okresky, tak se to asi da. Sam bych ten motor ale nechtel
o 12.03.2010, 22:58 | kozlustechnykus
Spoustu otazek najdes zodpovezenych zde: [ Link ] forum.skodahome.cz Chodi tam celkem dost lidi, tak by to snad mohlo myt i nejakou vypovydajici hodnotu.

Jeden znamej mel OI 1,6 100 konovou a pokud vim problemy s motorem zadny, ale moc nebyl nadsenej spotrebou a zivosti motoru. Tem ma OII 2,0 TDI a libuje si. Ridil sem i OI s 1,8T 150koni a byl to rozdil strasnej.

Posledni dobou sem slysel dost chvaly na 1,8TSI. Je to ale dopovany turbem, takze sou tam pripadny problemy(jako u kazdyho koncernovyho turbomotoru, protoze pochybuju, ze neco zmenili na svym pristupu.) a spotreba asi bude zalezet na stylu jizdy. Pokud chces rohlik od ucha k uchu asi to neco spolika.:)

Nejsem z oboru, takze moje nazory neber jako bernou minci.
o 12.03.2010, 23:04 | hawai | Upraveno: 2010-03-12 23:07:45
jen dodam, ze s tou OI (silnejsi asi 81kw jak psal FBS jsem mel spotrebu CR-finsko a Finsko-CR, cr-francie, francie-cr 4,8-5,2 l/100km jak kdy... a to jsem ji moc nesetril.vetsinou tak prumer 150-160 km/h
jinak Praha-Benesov se da i za 3,8 litru
o 12.03.2010, 23:48 | FBS
ano to potvrzuji, že 1.8 TSi je velice vyváženej motor, nastartovanej není vůbec slyšet ani cítit uvnitř auta. Neskuečněj pocit. To se bohužel o 1,9 ani 2.0 TDi říct nedá. 1.8 TSi dokáže jezdit i celkem za málo...
o 13.03.2010, 09:20 | Kapka (M)
pokud chces benzin..tak vezmu 1.8TSi..mam teda O1 s 1.8T RS lehce upravenou..mam nalitano 180 000km..a naprosta pohoda..menil jsem zatim jedno cidlo teploty..a ted termostat...jinak samo klasicke provozni veci-olej,desticky atd..ale jinak ani kacku navic..jezdim s tim prumer tak 9 litru,ale to nejsem brzda provozu,spise naopak :-) samo je to o udržbe,o tom jak se k tomu motoru chovas atd..nastartuju,necham motor zahrat než dostane za uši,pak zase necham v klidku vychladit atd..takže za me než linou a žravou 1.6 tak vezmi 1.8TSi
o 13.03.2010, 11:36 | Freerider
Já mám OII (facelift)1,9 TDi 77Kw, nyní aktuálně 2 měsíce :o)), najeto od nova 8500 km (to je strašný, jak to přibývá). Poznatky: než se motor zahřeje, je to traktor, ale uklidní se, pak už to není tak hrozný. Facelift má možná udělaný jinak odhlučnění, protože to stejný má kolega, ale před faceliftem a motor je slyšet víc.

Motor na to auto stačí úplně v pohodě, není to sice žádná raketa, ale brzda provozu taky nejsem, podstatná je spotřeba, jezdím 50/50město a mimo město, dálnici minimálně a ustálila se mi na krásných 4,9 l průměr - počítám to podle účtenek a kontroluju dle palubního pc.


o 13.03.2010, 14:23 | Nismo.Power
pokud chceš O2 tak 77kw nafta je tam asi nejspolehlivější věc kterou tam můžeš mít..... cokoliv jinýho je špatně, nehledně na to že z 1,6 se stanou neprodejný auta jako tomu je u O1 kde taky lidi zjistily že to žere a nejede :)
o 13.03.2010, 14:55 | endru.ondra
Já jsem měl O1 s motorem 1.8 T a ten motor si musim vynachválit když sem chtěl tak to jelo dalo se stim na 5 jéct 50 a spotřebou sem se dostal v plynulim městě na 8 ale samozřejmě sem mu šlapal tak sem jezdil za 11 ve městě. Jediná nevýhoda těchto motorů je že neudrželi výkon, dostali se na vrchol a hnet výkon šel zas dolů tohle bylo vyřešeno až u 1.8 TSI tak pokud chceš dobrý svezení šel bych do jednoho ztechto motoru. A ještě bych tě doporučil lepší podovzek alespon z RS neulítá tolik do zatáček.
o 14.03.2010, 13:52 | DJ_Felda
ok,diky zatim za poznamky. Koukam a stale nikde nic neni k sehnani. Nikde. Narazim obcas ale na klasickou 1.9TDi a nebo na 1.9TDi PD. Co si myslite ze je lepsi??? TDi PD nebo osvedcena klasika TDi.
o 14.03.2010, 20:11 | Kapka (M)
kolik tak mas nastrel km za rok cca?
o 14.03.2010, 20:44 | DJ_Felda | Upraveno: 2010-03-14 20:45:28
Kapka: minimalne 12000 km kdyz budu jezdit jen do prace a z prace a nepocitam do toho jezdeni na navstevy.Loni to delalo 5000 km na navstevach.
o 15.03.2010, 10:45 | Kapka (M)
a do prace to mas jak aleko?jestli se ti vubec to TDi poradne zahreje...jinak ho budes dost nicit..takže jak pocitam tak max.20 000kn..tak to bych asi sel furt do benzinu..kort když jsi jeste furt ve veku kdy si chces jizdu obcas užít
o 15.03.2010, 22:17 | DJ_Felda
Kapka: Do prace to mam 20 km a z prace tez 20 km.Jinak s jezdenim by to asi tak bylo neco malinko pres 20 000km.Ono totiz je to i tim,ze kazdej rekne neco jineho.Nekdo rika,at skocim do TDi a nekdo prave skoc do benzinu.Pak tu je i rec ta,ze prej ty dvojkove Octavky 1.6 benziny se serou,ze to zere a nejede to.Tak pak z ceho si vybrat.Jsem spis na Skodovky nez na nejake jine auto a pro tu dvojkovou Octavku uz jsem rozhodnutej.Vic mi ted vyhovuje po najezdu 1 300km s kolegovou Octavkou dvojkovou behem 14ti dnu.A co se tyce uziti jizdy,tak me to tak nejak nelaka.JSem uz trosku starsi pan :-))). Sice jsou momentky,kdy bych dal pedal az na podlahu,ale na nasich silnicich je to asi nerealne :-))
o 16.03.2010, 08:17 | Kapka (M)
zaleží na tobe.,,jasan že tu 2 Octu ber jestli se ti libi..ja tady casem pujdu do Octy2 ale v RS samo že benzin :-) nebot nejak me nafta zatim nebere..co fakt zkusit v O2 tu 1.8TSi ? tady mas treba jeji test
[ Link ]
o 16.03.2010, 18:36 | PAVELK
jsem ti nabízel jednu libovku ale nějak se k tomu nemáš čéče :-)
o 16.03.2010, 22:48 | DJ_Felda
Kapka: ja vim,že nejvic záleží na mě,protože s tím budu jezdit já a ne kamarádi,kteří říkaj to či ono,ale jak jsem řekl. Mě vyhovuje ve všech základních bodech co mám v předpokladech svého budoucího povozu.

PAVELK: Já vím,že jsi mi ji nabízel. Řeším teď jednu podstatnější věc,kterou je hlavně bydlení. Auto se s tím právě spojuje,ale priorita je bydlení. Je docela možné,že bude na oboje a nebo jen na jedno.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3374 sekund.