Navštíveno 3233x

Asi před pul rokem jsem sem daval prispevek o rekonstrukci obyvaku, bylo tam par otazek jak to bude ve finale vypadat, nebyl cas sem napsat driv, obyvak je ve finale a setrim na nabytek, prikladam par foto...

Trochu jako Slim. Chtelo by to videt nazivo, ale nevypada to spatne. Asi bych to zkousl:) Celkem se mi to libi. Hlavne ale ze se to zamlouva tobe, na ty nase plky kasli:)
BARVIČKYYY!!!
pěkné to máš

10.03.2010, 23:33 |
BadyS ještě foto "bordelmamy" a je to completed :o)
jinak pěkný, ale dost výrazný, nebolej z toho oči toliko světla kolem při koukání na TV?

10.03.2010, 23:36 |
FSAL jako BadyS, v takovejch obyvacich uz sem nejednou byl :D teda tam to byla spis loznice ;)
hod nejakou fotku mistnosti, tady je videt defakto jen TV
Nejsem fotograf a foceni ve tme je problem, nasel sem par fotek z drivejska.

Badys: na koukani je to akorat, nevadi to ani pri projekci, navic to jde stlumit nebo vypnout..
teda za mě jednim slovem ...nádhera !

11.03.2010, 00:41 |
Augi Zvláštní, ale pěkný :-)
Dekuji chlapy, po tom marastu a bordelu to potesi, chtel sem to mit jiny "zvlastni" nez bezny obyvak, osvedcilo se mi to uz driv, podle me to pak tak rychle neni out, kdyz je to jiny.
já zezačátku myslel že to je projekt z počítače :-D
ale je to pecka!

11.03.2010, 01:35 |
Kacko jako nademnou, je to parádní!
pekny kdyz jsem videl tu tv a napis battlefield tak jsem nejdriv myslel ze jsi predelal kram :-)bydlis porad na zadnakach?ja ze mi dlouho nikdo v lete nejezdil na motorovy kolobezce pod okny :-)
VladaTDI: Mas to super.. ;) (zvastni a proto super)
Jindrs: Jeste napis cislo baraku a cislo bytu a je to jasne :( uz jen cekat, kdy bude mit necekanou navstevu...
Mozna se nekteri divi, proc zmizl jeden muj prispevek...
(jednose, corkari maji internet jako zlaty dul informaci a pak uz jdou na jistotu)
Pred par dny kamosovi vybrali kvartyr a na 99% diky tomu, ze se s tim pochlubil na jednom nejmenovanem foru... :(