
Navštíveno 707x

Ahoj chci se zeptat na názor nebo zkušenosti s AUDI A6 1.9 TDI R.v 1996
uvažuju opět o naftě.Chci jen vědět co kdo ví o tomhle autě,čemu se vyvarovat a naopak.Jasné je že motor je úsporný,ale jinak s Audi nemám zkušenost žádnou.Navíc by se jednalo o automat.Díky za názory a poznatky

10.03.2010, 21:55 |
Timbo podle mne je A6 na ten motor tezka a kor v automatu to zase tak usporny jako v jinejch autech nebude.
já vůbec nevim co to je za blbý nápady dávat do větší těžkopádný krávy cpát malej motor a ještě k tomu naftovej.... ve finále si věci jako A6 2.0tdi nebo bmw 520i koupí bud člověk kterej nemá prachy a nebo člověk co to nemá v hlavě v pořádku....
bude to žrát, motor bude trpět a automat ještě víc......

11.03.2010, 06:54 |
bobmasitr | Upraveno: 2010-03-11 06:55:03
Nismo:já si to nekupuju jen se na to ptám, nemusíš tady hned zase vyšilovat.Je to forum kritika je jasná.Ale říct o někom že to nemá v hlavě OK je trochu přehnaný ne?A když už já nejsem žádnej závodník takže mi je jedno jestli auto pojede 150 a dost
ono spíš jde o to, že tenhle malej nafťák bude mít hodně podobnou spotřebu s těma většíma, ale neposkytne potřebnou dynamiku
A6 s tím motorem má pohotovost 1415kg, což je tak o jednoho člověka víc, než ostatní auta, co s tím motorem jezdí za 5-7l :-P
ono jen sem chtěl naznačit že ten motor je dost malej i pro menší auta než tohle.....
A6 prostě je A6 a s kapalinama, lidma a bordelem v kufru počítej že si táhneš nějakejch 1600-1700kg
a série bez ničeho jen s řidičem jede úžasnejch 14s 0-100 což je opravdu pecka..... s nákladem počítej že pojedeš 18 z 0-100 pod plnym plynem což ti ujede favorit bez plnýho :D
prostě je to trápení malýho motoru v nepoměrně většim autě.....
to auto bude naprosto zabitý a bude stejně žrát minimálně 7L ale za odměnu pojede fakt špatně takže v kombinaci třeba s 2,4i která by jela na půl plynu a žrala timhle tempem možná 8L mi ta nafta která se tíhou auta posere nepříjde nejlepší volba :)
chtěl si názor tak ho píšu....
jako Nismo: kamos to ma v 2.5 TDi a nehyka blahem.... vecne se mu to sere... sice ne motoricky, ale vsechno kolem... od naprav, lozisek, spojky, prevodovky.... atd. uz ho to stalo docela slunej balik..hezka filcka by za to davno byla. pokud by jsi jezdil hafo kilometru tak bych do nafty sel taky, ale pokud nalitas pod 20.000 rocne... tak se ti tahle stara nafta nevyplati...
když už TDi tak radši čtyřválec než V6,případný problémy s motorem se dají vyřešit celkem levně oproti 2.5, a k tomu výkonu, jel jsem v Superbu 1.9TDi a nebylo to zase tak tragický, na normální ježdění dostačující
crestik: ano, ale je jezdí a jezdí... za 6-9l dokážu jet s 2.5TDI i s 3.0TDI a ta jízda je neporovnatelná...
Nismo, tohle beru.Já jen že Octávku máme doma taky 66kw a nejede to nejhůř.Pro Vencaf to je čtyřválec to není V6.Jde o to že předtímjsemměl naftu 2.5TD 93kw spotřeba město 8l normální jízda.Ted mám 1.2 spotřeba skoro 9 a výkon 44kw.
Proto se ptám na názory.
tak mezi náma 2,5tdi s tim se dá jezdit za málo ale motor jako takovej je jeden z nejhorších co koncern dokázal vyrobit..... věčnej problém a všechno na něj je drahý, minulej tejden sem viděl dokonce allroada s 312 najeto a originální motor a ještě to jelo ale to sou opravdu vyjímky a do allroada se nasypalo za jeho život přes 1mil na servisu takže asi tak.....
takže 2,5tdi sice jede líp , dokáže brát málo i hodně ale sere se to strašně...
3,0tdi žere jak 2,5tdi, jede hezky a nesere se.....
alespon vidíš že máš super 1,2 a žere ti to 9 ..... bejt tebou tak jí shánim s 2,4 nebo 2,8 benzínem a seš vyzívanej....žrát to bude jako htp ale aspon to pojede a ten motor je aspon trochu stavěnej vůči autu, né tam nacpat takovýhleho malýho chrochtáka nadopovanýho turbem k prasknutí.....
takže názor je takovej aby ses vyhnul naftě a vyhneš se problémum....
Je mi jasný že nový audi nemají asi 2x levnej servis, taky si to nekupuju ani na to nemám.Ale tohle už je 14let starý auto,co jsem koukal až na blatníky díly celkem cenově rozumný.Abych pravdu řekl benzíny krom malých obsahů nemusím.Proože vím že když náhodou se budu chtít svést tak mě sveze ale za kolik:D
CO se týče starý A6 jde mi o kvalitní dílenský zpracování,jak se to sype či nesype, jestli to tady někdo má.Je to ten model jak do 92 to byla 100 a pak A6.Já bezpochyby věřím že 2.4 a2.8 jsou dobrý motory.
Zas tu koluje 3 prdele bludu....
Tak za prve, pise rok 1996 coz je jeste A6 C4 (kulatejsi Audi 100). Tyhle Audi A6 C4 jsou jedny z nejlepsich a nejspolehlivejsich.
Naprava je jednoducha, neexistuje zadna koroze (pokud to nebylo bourany) atp.
A motor 1.9TDi se do toho davala pouze jedna jedina a to 66KW. A to je pravda ze zadnej zavodak to neni. Ale zase jistota ze to jede furt a doveze kamkoliv. Tech 150km/h to da v klidu, bude to dele trvat ale zadna tragedie.
Jinak k tem 2.5TDi. Do tehle C4 se davali jeste radove 5ti valce (oznaceni R5, jestli se nepletu) a to je to nejlepsi co muze byt :)
Howno spotreba, vydrz neskutecna, levne dily, netrpi to neduhama jako V6 TDi (vacky, cerpadlo), jede to velmi dobre.
Takze pokud mozno zvol 2.5TDi pokud chces naftaka. Pokud benzin, tak ty motory co psal Nismo.
PS: bratr ma tu 2.5TDi R5, spotreba 6 - 6,5l. Ma najeto 350t km na tacho a + daslich XXX tisic km stocenejch :)
Tyhle A6 fakt vydrzej, delaly se do roku 1997 tak najdi nejakou v tomhle roce :)
jj, tuhle R5 TDI měl kamarádův tatík a natočil na tom přes 400tis km, přišlo mi to neuvěřitelný...
a jo 96 je ještě stará A6, to mi nedošlo že je to ještě starej řadovej motor, jednou jsem s tím jel v Německu a žádnej závoďák to není, ale měla najeto měla asi 330 tisíc a motor šel jak novej...