
Navštíveno 1143x


05.03.2010, 19:15 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-03-05 19:17:13
BLESK je můj pomalejší brácha!
Hehe celý týden jsem čekal kdo to vytáhne :-O
Za mě motorizace vybraná proti Fabii I RS na jedničku, nebude to tak těžké na předek a bude to mít konečně široké spektrum otáček což ropa neměla. Bohužel jediné co tomu chybí jsou širší boky, ale tak jako Pluto teď dělá "WRC TDI", tak si dost dobře dokážu představit "S2000 1,4TSI" :-)
Kdo bude první?
sorry ale asi to bude stejné fiasko jako ty dvě ,,modelky,, u auta... a bez manuální převodovky? tak to je mega sportovní
tragický, asi jako všechny škodofky ... :o(
T2: zaváhals, no 8-)
Dle mě udělali auto, které pude dost na odbyt. Záměrem určitě nebylo udělat nějakou motokáru nebo supersport, ale dát lidem, na co slyší, tedy: turbo, RS, DSG, kola, lak, tvrdý podvozek

05.03.2010, 20:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-03-05 20:18:07
Midnite: Manuální řezení je dnes problém sehnat i u některých supersportů a když půjdem do motorsportu, tak se řadí jedině pádlama nebo věcem a DSG je skvělá věc. Myslím, že bude mít hodně lidí zamotanou hlavu když nový majitel odlepí ty Véčkový pozlátka z auta a vyrazí na silnici :-) Motor dle mě skvělá volba jen škoda, že Fabia II má tak úzkou/vysokou stavbu, ale on se té S2000 snad někdo zhostí :-D
Jinak ani sem nečekal tady jiné než záporné reakce proto sem to sem ani nedával a čekal tento týden kdo bude první :-)
Tuner: to já vím ale na začátku psali že narozdíl od FI to bude sportovní což prostě nebude :) samo že to je můj názor a ty můžeš mít jiný... řídil jsem FI RS a jelo to pěkně ale určitě bych to nevychvaloval do nebe :)

05.03.2010, 20:28 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-03-05 20:29:03
Já taky jel v jedničce a vadilo mě tam to úzký spektrum otáček kdy to jede zabralo to ve 2000 a ve 4000 už to umíralo a nad 4500 mrtvola. Ta 1,4 TSI se 180HP to bude jiné kafe než ropa 130HP a tu převodovku bych nezatracoval.

05.03.2010, 20:32 |
JP Proti první eFeReS je to teda obrat o 100°, na tomhle už se ten znáček dá pochopit. Řidičský auto, nebo designový orgie to sice samo nejsou, ale myslim, že ostudu neudělá. Je to pořád jenom Fabie, člověk nemůže chtít aby to byla zadokolka s LSD, manuálem, minimem elektroniky a silnou zážehovou atmosférou... No, ale alespoň ten manuál tam dát mohli:-)
Modelky teda vypadaj jak manekýny z osmdesátek, o tom žádná:D
V té zelené metle s černou střechou a tmavými koly vypadá fakt pěkně, musím uznat že se jim to povedlo(míň už ta červená). A interiér až na ten pekelnej volant taky ujde.

05.03.2010, 20:43 |
JP děsim se teda ceny... aby to v nějaký slušnější výbavě nekonkurovalo třeba 370Z:DD. Ale jestli bude rozumná, tak myslim, že toho budou plný silnice.
tohle snad nemuzou designeri myslet vazne
Tak to je hodně hnusný....
Motor hodnotim velmi kladne, design bohuzel strasny a cele to zazdi. Dost me udivilo, ze facelift udelal jen velkmi male zmeny, kdyz i sef skody auto priznal, ze problem fabie je v designu.
jako nevim tahle fabka proti starej hnus ale u me motor nemusi bejt spatnej na 1,4 180kluku je hezkejch ale kdyz to v nazvu nosi RS tak by v tom mel bejt motor z auta a ne ze simsona
und prevodovka ne nadarmo se rika ze u aut s velkym motorem a vikonem ridic nestihne a neodradi kdyz to motor potrebuje dnesni modeli prevodovek sou o hodne rychlejsi a postaveny k motoru tak aby to slapalo jak ma ale v tomhle aute nevim ale to je asi o zviku

05.03.2010, 22:41 |
JP Pak by taky mohlo auto automaticky zatáčet a přidávat plyn, protože i to by zvládlo rychlejš a líp, než řidič... To by byly teprve řidičský orgie:D. Nemam nic proti automatu, na popojíždění v koloně a normální "odpočívací" jízdu se s nim manuál z principu nemůže rovnat, ale jestliže má bejt s tim autem sranda (to nemá zas tak moc společnýho s rychlostí, nebo milisekundou při řazení), tak to automat bejt nemůže. A ano, svezl jsem se ve více autech s DSG. Ferrari bych bral taky všema deseti s manuálem, naštěstí se tam ještě pořád dává:-)
JPjenze to ti potom staci 200konova herka kde ten vykon zvladnes zbytek uz pak jen prohrabes prospojkujes a projebes jinak nez je auto schopny zvladnout

06.03.2010, 10:04 |
JP vinzek fa: To jsem nepochopil, chceš říct, že auta s manuálem a třeba 400k se vyráběj jen tak z legrace? Na jakym principu se prosimtě "prospojkovává" 200 koní? Viděl jsi třeba ten sprint McLaren F1 x Bugatti Veyron? Máš pocit že bylo v F1 něco prohrabáno, prospojkováno a projebáno jinak než je auto schopný zvládnout?:D
Přičemž sprinty jsou asi tak to poslední, kvůli čemu bych vybíral převodovku - automat prostě nevidí před auto a většinou může jen odhadovat, co se v následujících chvílích bude dít. Občas mu to vyjde, občas ne. Jakmile ne, tak prospojkuje a projebe výrazně víc, než ruka s manuálem:-)

06.03.2010, 10:14 |
Nora JP: F1 má snad manuál???
JP tak zrovna sprint z takovejhlema autama kde na ridici je jen to aby zatacel a jeste tak jak mu nekdo keca do sluchatka je presne pripad toho kdy se s tim autem bez vsech tech priblblejch prvku ani nerozjedes je to prospojkovani
Mě se líbí, ta zelená s černou střechou, hodně pěkné. Jen mě vadí ta převodovka, možná není špatná, třeba bude i nějak líp nastavená, ale manuál bych tam viděl raději, meziplyn je meziplyn a je to takové víc řidičské, jezdit s manuálem. Jinak automat neodsuzuju ve městě paráda.
V první fábce to poserou s naftou a teď když je tam už pěknej motor tak dají DSG, za mě škoda.

06.03.2010, 18:07 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-03-06 18:08:00
Nevím jestli to každý ví, ale řazení to má mít manuelně pádly pod volantem, takže si odřadíš kdy chceš stejně jako v F1, WRC, S2000 a další. je to bohužel trend a za chvíli klasické Háčko vymizí :-/

06.03.2010, 20:10 |
Nora .mycTD: ale ale, kde na to chodíte? ve F1 je sice spojkový pedál, ale ten je jen na rozjezd, pak už pracuje elektronika.
víc jak 200k neukočíruješ? tak to potom musí být řidič hodně levý..
Nora: The standard McLaren F1 has a transverse 6-speed manual gearbox with an AP carbon triple-plate clutch contained in an aluminium housing. The second generation GTR edition has a magnesium housing. Both the standard edition and the 'McLaren F1 LM' have the following gear ratios: 3.23:1, 2.19:1, 1.71:1, 1.39:1, 1.16:1, 0.93:1, with a final drive of 2.37:1, the final gear is offset from the side of the clutch. The gearbox is proprietary and was developed by Weismann. The Torsen LSD (Limited Slip Differential) has a 40% lock.
Tady se asi pletou dve auta. Zavodni special mistrostvi sveta F1 a vuz McLaren F1. To druhe je normalni silnicni auto
[ Link ] To druhe ma V12 a sestikvalt. To prvni, zavodni v8 a padla pod volantem.
Nora: jo, elektronika řadí, ale řidič jí dává pokyn, kdy a jestli nahoru nebo dolů ;-) A dokonce nějakou dobu zpět nepotřebovali spojku ani na rozjezd, bo měli tlačítko, které zmáčkli na zelenou a jen stáli na plynu ;-)
Moje přirovníní bylo vždy k F1 myšleno závodní monopost/formule. Legendární silniční auto tady vytáhnul až pak JP a bylo to spíš kvůli ukázce trakce a toho, že i s manuálním řazením jde slušně zaject sprint, ale ono dohnat dnešních 80 - 100 milisekund robotizované převodovky rukou fakt nejde, nehledě na to, že DSG jede na dvě rychlosti současně, tak tam prodleva není de fakto žádná.
Ano, to bylo upresneni pro Nora.
vyhlašuju tipovací soutěž na cenu krátký verze v tý výbavě co je tak v tom článku.
Za mě 450
no je to skodovka kera jako normalne pod 600 nepude uz v zakladu -))
vinzek fa: myslíš že bude cenou začínat skoro jako OII RS???, tomu moc nevěřím.
Však oni si to škodomilové zakoupěj :-)
ten motor ma i golf, kterej vybehl uz kdysi loni a zacinal s cenovkou nekde pres 600.. takze cena bude cca stejna...
Cenovka už je venku 499.900,- Kč, to jsem se svým odhadem moc neprohádal.
[ Link ]

27.04.2010, 15:42 |
Proffesor_W | Upraveno: 2010-04-27 15:43:36
O designu se radeji ani zmiňovat nebudu. Zajimala by mne zakladni vybava za tech 499t.Jestli pak to bude mit i prihradku u spolujezdce, zasterky nebo elektricky okna. Mimochodem o 30t vic stoji novy Clio sport i s CUP podvozkem (bez nej je za 515). Ale chapu, Fabia je Fabia a RS f čipu = supersport pyčo.

Proffesor_W: Stačí si přečíst v tom odkazu jaké je tam výbava. Ohledně zástěrek, nevím která automobilka je v současné době na auta montuje, možná dacia. Clio není špatné, ale je pořád dražší a chybí mu i dveře
to neřeš, i kdyby ta fabka byla za 150tis Kč tak jí tu pulka fora poplive, že je to drahý...
mě osobně je po designový stránce zle i z toho clia...
Jinak ta základní cena není 515, ale 549.900,- a dát 15.200,- za to že budu mít tvrdší podvozek a červené třmeny a 17" kola ( co je u fábky základ, mě moc lákavé nepřijde)
[ Link ]