
Navštíveno 472x

Mějme tabulku dlouhou jako tejden před výplatou :-) a první dva řádky jsou popis tabulky a já bych rád udělal nějak to, abych měl tyhle dva řádky stále vidět a při tisku tím začala každá stránka, aby bylo pořád jasné co v těch sloupcích je za data... Jak se jmenuje ta bláznivá funkce? Ja to nějak nemůžu najít

22.02.2010, 13:44 |
TUNER záhlaví a zápatí.... ;-)
jmenuje se to "ukotvit příčky",pokud mas Excel 2007 tak je to na karte "Zobrazeni",zhruba uprostred,mirne vpravo :-)
hm to nefunguje to ukotvení. Mám Excel 2003 ale když vyberu ten horní řádek, dám ukotvit příčky nemá to na tisk vliv
Rozložení stránky - Možnosti listu - záložka List - v Tisk názvů je "Nahoře opakovat řádky" a tam zadáš, které řádky se mají při tisku vždy opakovat tj. např. $1:$1