Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > LPG a flashlube-dotaz

 o Navštíveno 2850x o
o 22.02.2010, 13:24 | Kubais
Nemáte někdo zkušenosti s tímto domazáváním? Mám už cca 14 dní auto předělané na plyn i s flashlube,ale nejsem si tak jistý jestli fakčí správně jak má.V návodu píšou něco a montážní firma tvrdí zase něco jiného.U nádobky je skleněná trubička v které by mělo kapat medium, zezačátku mi tak kapalo,ale po pár set kilometrů už se trubička zaplnila uplně a mazivo z nádoby ani neubývalo.Na dotaz firmě jestli má být trubička zaplavená či kapat, tak mi bylo řečeno že když je plná tak je to správně,ale nezdá se mi to.Nezdálo se mi ani umístění nádoby od montážní firmy, jelikož v návodu psali že má být nádoba níž než je vstup hadičky do sání,ale měl jsem jí dost vysoko, tak sem nádobu posunul níž a už mi přijde že se to trochu zlepšilo, z nádoby po dalších cca 500km medium trochu ubylo, ale trubička je stále zaplavená celá.Díky za každou radu.


o 22.02.2010, 13:50 | TUNER
Co máš za auto?? Myslim že to bude jezdit i bez toho,pokud nemáš starej verk kterej dřív jezdil na olovnatej benzín...
o 22.02.2010, 14:53 | Big_Max
Tuner: No pojede to asi i bez toho, ale když už si to člověk do auta zaplatil? Vždyť ono do auta vlastně když si něco koupim a nefungujeto, tak to nevadí když to auto jede i bez toho :-X

Jinak nevim přesně ohledně montáže a tak s flashlube, ale uvádí se spotřeba 1l na 10000km až 15000km takže si myslím, že ono to hodně pomalu opravdu ubývat má!
o 22.02.2010, 15:12 | Drtič
To by mě zajímalo, co je na tom pravdy, že to ochrání atd...Není to jen trik, jak tahat z plynařů peníze?Mám na alfě najeto na plyn cca 60 000 km a krom toho, že odchází častěj svíce, tak bez problémů jezdím. Motor má nachrchlané cca 300 000. Kdesi se to tu řešilo už.
o 22.02.2010, 15:46 | Kubais
Mám to v BMW E46 323i, jasně že auto jezdí i tak,ale když už to tam je tak ať to fakčí jak má.Vím že je to jen doplněk,ale něco na tom mazání asi bude a zas taková investice to není.
A právě firma co mi to namontila tak tvrdí že v návodu je to zbytečně přehnané,že stačí aby to káplo co 40s(ale mě to nekape pač je to zaplavené celé) a tvrdili mi že nádoba v autě(0,4l) vystačí na 10t.km.
o 23.02.2010, 10:48 | Kubais
A ještě, vy co jezdíte ne plyn, kolik plynu se vám podařilo tak natankovat? Prý jde natankovat pouze 80% nádrže, ale nějak mi to nesedí, měl bych mít 56l nádrž a natankoval jsem max 38l, což trochu nevychází.
o 23.02.2010, 12:44 | Drtič
Mám 54 a natankuju 45
o 23.02.2010, 12:57 | Djturtle
Já mám 34 a natankuju 28-30. Ale ten ventil, kterej umožňuje natankovat jen do 80 procent jde vyměnit. Nabízel mi to i mechanik, kterej mi ten plyn montoval... Že prej to má sám v autě taky... Akorát netuším, jak je to potom s bezpečností při případným nárazu...
o 23.02.2010, 14:38 | Kubais
Slyšel sem i praktiky že jde ventil upravit aby povolil natankovat plnou nádrž, ale je tam riziko v případě nehody ihned po natankování, ale v mém případě to vychází necelých 70% což je škoda.
o 23.02.2010, 15:59 | Lukasino
70-80%? :-)
Já mám 70l a natankuju 45l :(
o 23.02.2010, 16:24 | Kubais
Lukasino: tak to budeš mít taky nějaké "porouchané" pač všude čtu že 80%
o 23.02.2010, 19:26 | .mycTD
mam 90l, natankuju 70
o 23.02.2010, 21:07 | sts
Mám 52l a natankuju 52l. Zablokovanej plovák již mnoho let...
o 23.02.2010, 21:59 | Dudelina
53l - natankuju 46L
o 24.02.2010, 19:27 | radek.613
Povinnost omezit naplnění nádrže na 8O procent jejího hydraulického objemu je daná zákonem a její konstrukcí, zbývajících 20 procent objemu slouží k expanzilpg při ohřátí, např. při stání na sluníčku a podobně. Správnost montáže nádrže a správnost výběru multiventilu pak určuje, kolik opravdu natankujete, stačí blbě sklonit nádrž, při montáži ohnout plovák nebo vybrat nevhodný multiventil a předepsaná hranice "20 procent" je ta-tam. Co se týká flashlube, pokud vím, jiný než komerční názor na tuto věc neexistuje. Kdo ji montuje a prodává, tvrdí, jak je super a nutná, kdo ji k životu nepotřebuje, o nic nepřichází.Chybí jakékoli objektivní testy, zkoušky a hodnocení, da vůbec k něčemu je. Můžu jen říct, že za těch 15 let z těch velmi hrubým odhadem 2500 námi přestavěných aut žádné přípravek flashlube nikdy nedostalo a nepoužívá, a na jejich kondici, výdrži, schopnostech a parametrech se NEnasazení flashlube nijak negativně neprojevuje. Tož tak....
o 24.02.2010, 19:55 | Pepíno_Honda
radek: montuješ lpg a jseš ze žatce ?
o 24.02.2010, 20:42 | Kubais
Tak sem byl na to teď mrknout s vodováhou a ejhle, nádrže je na jedné straně o 5 cm níž, tak proto to asi nejde naplnit uplně,pač si plovák myslí že má už plno :(
A teď otázka jestli je montující firma povinna namontovat nádrž do vodováhy? Nebo je to DoDo, Dodělej Doma a přihnout plovák?
o 25.02.2010, 15:40 | radek.613
No primárně se nádrže nepodkládají, protože typizované uchycení počítá s rovnou podlahou nebo rovným schváleným držákem. Tam, kde je v autě šikmá podlaha nebo nějaký patvar a použije se válcová nádrž, tak je její nivelita řešena v rámci jejího držáku, aby ve výsledku byla rovně, ale jen u některých přestaveb. U toroidních nádrží (lentilek) se naopak se šikmou podlahou snad nikdy nepočítá. Prostě se šikmo namontuje a při montáži se upraví táhlo plováku tak, aby se těch 80% dodrželo. Není to v žádném případě do-do, to má udělat firma již při montáži a ne to nechávat zákazníkovi. Jestli máš nové lpg a v záruce, prostě jednou, až budeš mít vyjetou nádrž jim zavolej a zastav se tam, ať s tím zalaborují.
o 25.02.2010, 19:27 | Kubais
Tak sem tam dneska byl, všechno dají dokupy, tak všechno dopadlo dobře.
o 05.01.2014, 18:38 | Lukasino
Zeptám se po nějaké době, stále platí tvrzení Radka?

"Co se týká flashlube, pokud vím, jiný než komerční názor na tuto věc neexistuje. Kdo ji montuje a prodává, tvrdí, jak je super a nutná, kdo ji k životu nepotřebuje, o nic nepřichází."

Nebo to má nějaký smysl? Ptám se hlavně na větší starší motor (V8 rv90).
o 05.01.2014, 19:27 | Kubais
Borec měl 100tkm na loganu plyn s flashlube a po tomto nájezdu sedla KO.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3497 sekund.