
Navštíveno 2269x

Zdravim bando, vim ze par jidi tady s fora ji ma nebo nekomu uz prosla mezi prsty tak bych se chtel zeptat jake s timhle autem mate zkusenosti? premyslim ze bych rozbil prasatko, prodal MR2 a poridil si tohle, ale jelikoz bych koupil urcite tu nejlevnejsi ktera by zrovna byla k mani tak mam obavy abych nekopl kozla a nesypal do ni jenom prachy nez bych vyjel.. popr. jakou ma tohle auto realnou spotrebu? ujedu na nadrz aspon 500 kilaku?:) a jak je to s cenou a dostupnosti nahradnich dilu? nepotrebuju na rizeni takoveho divocaka bez stabilizatoru vysokou skolu rizeni??

10.02.2010, 21:02 |
Bingi prave ze ty prvni kusy z roku 2000 na tom moc dobre nejsou. A taky si vem kolik to toci.. Taky sem nad ni jednu dobu slintal
nikdy se nevyplati kupovat nejlevnejsi kusy.
nicmene pokud to podrobis kontrole, nevidim v tom problem.
real spotreba je 10l.
da se s tim jet i za 8l, ale to je jizda na pana klobouka.
nahradni dily nepotrebujes.
brzdy a bezny servisni dily jsou dostupny a levny.
tuning a performance dily jsou dostupny a vcelku levny.
podvozkove dily jsou za raketu, to je trochu problem, pokud pocitas ze ohnes nejaky rameno nebo znicis tlumic, original dily jsou opravdu drahe ale jsou uz k dispozici dost pouzite dily.
Divocak to vubec neni, stabilizace netreba.... je to sice lehke auto, ale nikdy jsem nemel pocit ze bych mel problem s trakci nebo prilnavosti zadni napravy (pokud jsem tomu sam nedal pricinu).
Za me co jsem mel moznost zkouset tak se pripojim k tem, co reknou ze to auto je kousave. Kdyz jsme byli v sosnove tak se mi lip klouzalo s mx-5ou nez s vlastni S2K.
Ja ji mel 2 roky, super svezeni, rad vzpominam. V dobe prodeje se mi zdala trochu nervozni, neprisli jsme na to cim to je, az kdyz se po par tydnech ozval prodavajici ze odesel zadni diferak, jeho vymena vse vyresila.
Ja uz mam momentalne 5. kus, na kazde jsem menil jen olej, nikdy se mi nestalo, ze by neco nakladnejsiho odeslo. Urcite bych volil model 02 vys, kvuli uprave prevodovky a strechy. A taky mazaciho sroubu a vstrikovacu oleje do valcu. Ne vsechny prvni modely maji toto menene a motory se pridiraly.
Dilu je vsude mrte, nove dily jsou uz docela taky pusu. Performance dilu je na to tri prdele. Jediny do ceho se vyplati investovat jsou lepsi brzdy, diferak (celkem odchazi, protoze lidi vetsinou nemeni olej) a spojka.
Svezeni je s tim paradni, motor neni zadnej zasekavac do sedacek, ale podvozek a prevodovka naprosto paradni.
A jinak jako Honza, nekupovat to nejlevnejsi a rozhodne ne u nas, vetsinou to jsou pasti.
Spotreba je kapitola sama o sobe, ja dal treba Prahu - Most a zpet za 900kc s N98. Je to ca 200km, takze kdyz chces tak Sko opravdu papa, ale to jsem jel porad v cervenym. Ono se s tim moc jezdit ani pomalu neda, tech 9t/ot. proste k tomu svadi.
Jinak kde si vzal, ze to nema stabiky? :)
Bingi: ale jsou, vetsina neduh byla odstranena ve svolavacich kampani, Honda tyhle mazaci srouby a vstrikovace menila v zarucni dobe, jinak se delaji uz od 99, a vymena se pozna podle vyrazeni na bloku :)
mno ty prvni rocniky zacinaji na 300 tisic co jsem se dival.to nebrat? vyzadovala by ta kontrola neco specialniho krome normalnich veci ktere se kontroluji pri koupi normalniho auta? popr, jak se poznaji priznaky odchazejiciho diferaku? spotreba 10 litru je pekna vec, to je stejna jako mam ted. i kdyz verim ze casto to byva vic nez 10l. Tak ze je na tomhle aute za cca 300t krom diferaku neco, s cim muzu pocitat ze odejde? neni tam neco co se sere casteji nez ostatni dily? jak se na tom meni spojka, da se to?
Co musi byt na tom bloku vyrazene abych poznal ze mazaci srouby a vstrikovace byli meneny? ty modely od 02 vis uz budou pro mou pokladnicku bohuzel asi nedostupne:-/
nevim kde jsem to cetl, ale myslim ze v nejake recenzi, ze modely pred faceliftem nemaji ESP
zkontroloval bych urco prevodovku, a hlavne podvozek, ramena, cepy a taky diferak a poloosy. Jinak tam nic jineho zasadniho neodchazi. Spojka dost blbe :)
Ted netusim presne s tim blokem tusim ze ctyry B vedle sebe.
nemluvi o stabikach ale o stabilizacnim systemu ne?
a ten to prece nemelo...

11.02.2010, 09:53 |
FBS kupovat si sportovní auto na vyřádění a první otázka je spotřeba??
jj ESP, ale to mely az modely 06 vys
ok tak diky za postrehy a rady. pri koupi bych bral mechose samozrejme sebou. jen ted kapnout na nejaky uchazejici kus. jinak co se tyce spotreby, vedet to chci ponevac s nim nemam v planu jenom radit ale i jezdit na vylety a dovolene tak abych s tim vubec nekam dojel
Když už se tady probírá tohle auto, tak mě zaujalo tohle. Kdysi jsem o něčem podobné přemýšlel na svém autě a vůbec jsem netušil, že to někdo vyrábí pro dané auta.
[ Link ]
Na tohle se chystam, prej to zlepsilo dost trakci a chovani auta v zatackach, spojuje to napravnice. Cusco to dela jen na Japonce.
Rajdlos: A to je právě jeden z důvodů proč bych rád sledoval Tvoje auto.
Zajimalo by me, jak moc je v praxi znat ta podelna vzpera, podel hlavnich nosniku. Prijde mi, ze je tam temer zbytecna, mimo jine diky malym stycnym plocham s karoserii jen na koncich :-(
lakaash tak si kup s2000 a muzes to zjistit :-)
sam sem na to zvedav co to prinese...