
Navštíveno 796x


08.02.2010, 07:48 |
choze máte někdo zkušenost s tímto motorem?( neplést s TDS)
vím, že je to common rail, ale zajímá mě co jsou tam za rozvody, jak moc je to schodný s 3.0D?
Případně zkušenost s E39 a tímto motorem.
Ď.
Osobni zkusenost nemam, ale co vim od Pavla, tak teoreticky 528 vyjde min. na stejno, porizovacka mensi, spotreba o neco malo vyssi ale naklady na servis podstatne mensi ;o)
jako lukasino..... nafty nebrat a když už tak 3.0d ale i ta ztrácí smysl když má najeto kolem 200 pak to začíná bejt divoký.....
takže 25i nebo 28i ..... spotřeba minimálně větší a spolehlivost super.... o jízdních výkonech ani nemluvě...

08.02.2010, 13:11 |
choze to je sice hezký hoši, ale já potřebuji kombika s tažným na práci. :(
ten 3.0D jsem měl v E46 a bylo to gut svezení :)
jo ad ten černej tak cca dva tejdny nazpět jsem jel kolem večer a auto tam už stálo, ale u vrat tzn. že s tim bude řádit bazarník.....
a pokud si byl zvyklej na 3.0d tak si dvaapůli radši ani nekupuj.... tzn 25 nebo 28i a budeš spokojenej, dáš to do plynu a náklady budou znatelně menší než u nafty...
Pokud jsi byl zvyklej na 3.0d 135kW tak ten 2.5d má asi o deset koní míň a v E60 už jsou to dokonce odladěné třílitry na nižší výkon.

08.02.2010, 19:51 |
choze dávat plyn do auta je pro mě víc než dlouhodobá návratnost.
problém je že jsem omezen financema a to -+ 100k :(
choze ...zkus napsat Cervin Vega ,ma presne tohle bavo s timto motorem a delsi uz zkusenosti

09.02.2010, 09:15 |
choze cupra.165 - jenže cervin má novější :(
mě se jednalo konkrétně o tenhle v e39 moc jich totiž není proto jsme se ptal i tady na fóru