Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > LSD elektronika v. mechanika

 o Navštíveno 659x o
o 31.01.2010, 20:36 | CervinVega
dneska jsem byl projet po okrese asi tak pulku nadrze po zasnezenych okreskach a mel jsem hubu odrenou od smichu... M3 s 25% samosvorem, vzadu asi 2mm zimaky 205/50R17 na spaleni... zatah neskutecnej, auto vyjelo bez problemu i hlubokej snih, kde jsem hrnul predkem jak radlici...

e61 s elektronickym DSC a zimakama 5mm 245/40R17 zapadlo u kontejneru na separovanej odpad, ani ho_no se odtama dostat, cukani, vypinani, hrabani, nakonec vytazeni druhym autem pres lano a i tak nic extra...

a pouceni? JEBAT elektronicky nahrady samosvoru, ty jsou fajn, kdyz se auto nahodou utrhne v zatacce, ale na vyjeti kopce nebo odpaleni z krizovatky JEN a pouze mechanika :-)


o 31.01.2010, 20:57 | muSlim
No to je snáď jasné ;o)
o 31.01.2010, 21:01 | Cossie
Jj, podobná zkušenost, ikdyž je pravda, že rozdíl v šířce pneu má taky něco do sebe ;-)
o 31.01.2010, 21:08 | cupra.165 | Upraveno: 2010-01-31 21:11:44
Ono je to v urcitych situacich vyhoda i nevyhoda..treba co se tyce 4x4 automat s VTD u subaru,kde se kola ruzne pribrzduji oproti manualu,ktery ma vzadu samosvor 25% ,tak v terenu se ten automat dostane snazeji z problemu nez manual. viz. video cirka od 1 minuty
[ Link ]
o 31.01.2010, 21:45 | hanzz
jj, letos jezdím první zimu s VTD a je to o proti klasickýmu uspořádání (diferák s viskosní spojkou + zadní samosvor) docela rozdíl. Sice to už není taková sranda, hůř se s tím kraví, ale o to je to agilnější.

Ale je samozřejmě rozdíl, když se ti jedno kolo protáčí a zbývá ti na trakci už jenom jedno nebo ještě tři :)
o 31.01.2010, 22:09 | CervinVega
jo, tady se teoreticky taky pribrzdujou, ale v praxi to parkrat pribrzdi, zjisti, ze cele auto stoji a necha kolo volne prokluzovat, zatimco druhy stoji... normalne jsem nechal auto hrabat na volnobeh, vystoupil, tlacil, pribrzdoval z boku botou protacejici se kolo a pod chujoviny, efekt 0... nevim, kterej chytrak napsal tenhle rezim ŘJ DSC... osobně bych preferoval, kdyby to brzdilo kola tak, aby když se auto nehybe, tocila se obe stejne rychle (samo s nejakou odchylkou danou snimacema-hysterezí systému), nic sloziteho...
o 31.01.2010, 22:21 | Lukasino
jo mam ted stejny zkusenosti s e61 na velmi slusnych zimakach :-D dneska jsem to zavrsil tim, ze jsem zajel do parkovaciho mista na uplny rovince a ven to uz nechtelo ani za mak :-D asi budu cekat na oblevu :)))
o 01.02.2010, 10:44 | Nismo.Power
jj, minulej tejden jsem tlačil z parkovacího místa E61 na novejch zimákách....nemoh vycouvat
pak jak ted nedávno nasněžilo z nenadála tak jsem po cestě z kladna tahal z pangejtu fábii a asi kilometr na to jsem tahal E65 kterej přes všechny stabilizace a prokluzy dostal smyk a na rovině ho předjel zadek na ledu a skončil čumákem v pangejtu......
supra na letnákách mechanika LSD musim říct že to nevidim tak pozitivně jako cervin :)

každopádně je pravda že veškerý nový BMW 5 a 7 zapadnou jak prd.... jediný 3er řady se sněhem nemaj problémy neb nejsou tak dlouhý a těžký
o 01.02.2010, 12:45 | CervinVega
napada me jedinej logickej duvod, proc to prestane brzdit ta kola a sice, ze by nejakej vidlak vytocil motor a DSC by spalilo kotouc, jak by trvale brzdilo prokluzujici kolo... myslim, ze by se to dalo osetrit poctem otacek s pribrzdenym kolem, navic s DSC uplne ON to omezuje i vykon, tak to "prepalit" dost dobre ani nejde...
kazdopadne by ten buze_ant v Bmw co zrusil z nabidky špéru měl za trest jezdit jako tágo po horách a parkovat prdelí do kopce :-))

o 01.02.2010, 13:12 | Mr.Scully
No nevim, ja mam s 330i teda problemy jako krava :-) Ne pri jizde nebo neco, ale pri parkovani ve snehu. Vyjizdeni z parkovaciho mista je nemozny. Ted mam teda tejden novy zimaky na zadni naprave, tak uvidim, jestli se to zlepsi :)
o 01.02.2010, 13:57 | Nismo.Power
Cervin : mě to u cadillacu přepálit jde ten kotouč ač to omezuje otáčky na nějakejch 4500....

Scully : předpokládám tak 245 guma vid :D
o 01.02.2010, 14:07 | RedBaron
Mohu potvrdit, zkušenosti s E46 330d Touring po přechodu ze zašpérované E34 jsou opravdu tristní. Pro E34 jste sehnali samosvornej diferák za 3-6 tisíc včetně montáže protože se jich půlka prodávala s ním a byly jich plný vrakáče ale pro E46 jenom novej Torsen od Quaife za 35 nebo starší za 25. Bomba :o(
o 01.02.2010, 19:57 | vypuk | Upraveno: 2010-02-01 19:58:19
Vedle
o 02.02.2010, 08:48 | assassin | Upraveno: 2010-02-02 08:49:06
e36 328 a taky trakce bidna, parkovani atd - lopata v kufru.... ASC+t moc nepomaha, skoro mi prislo ze vyjedu vic s vyplym, teda do chvile kdy kola utrhnu, to uz se to pak blbe chyta...

daj se ty sperovany diffy do e36 sehnat nejak rozumne? asi bych ani nechtel kratsi, mam to na bezny jezdeni a ne blbnuti takze dalnicnich 160 v 5500by mi moc nesedelo...
o 02.02.2010, 11:36 | hanzz
Asi jako vždycky jde o prachy. Pár čidel a řídící jednotka (z Číny) asi přijde levněji, jak kus železa s přesnou (německou) nástrojařskou prací :)

o 03.02.2010, 23:30 | Nismo.Power
tak jsem dneska ozkoušel supru a naprostá paráda, jak na ledu tak ve sněhu naprosto výborná trakce :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3462 sekund.