
Navštíveno 692x

Tak i já jsem nakonec podlehl:-) Na jaře jde moje VTR Firestorm na brzdu a následně nechám implantovat Dynojet + KN filtr. Když jsem viděl křifku z brzdy u VTR právě s použitím laďáků který mám a Dynojetu, tak jsem čuměl, sice na výkonu ve vrchu cca 5 kobylek a půl psa, ale suprově to zvedne spodek a krouťák. Tzn. už ve 3tis. k dispozici téměř plnou dávku krouťáku a vadne až po 9 tis. Máte někdo zkušenosti? Podělte se:-)
Ladaky mam ale na otevrenej filtr a pretryskovani sejru..Jako jestli chces zvedat vykon,kroutak atd je to docela dobra vec..kdyz si to nechas i spravne poladit..Ale pro takovy jako ja kterejm staci jen poradnej zvoucek je to zbytecny..

31.01.2010, 19:02 |
Cenda měl jsem kdysi karb. kity od Dynojet, komplet svody, K&N filtr a sportovni spojku na SRADu 96. Uz jsem to tak koupil, motorka byla stavena na sprinty. Jela velmi dobre, rozdil oproti serii byl docela slušněj. Na brzdu jsem s tim nejel, udajne to bylo cca +10PS. Dost zalezelo na tom, jak byly karbce serizeny.
Určitě je to dobrá volba.Ale záleží taky jakou stage dynojetu dáš.U vtrka už i ten kn filtr dost pomůže.Bereš to od správného konce,protože miluju ty frajery co upravý trysky,výfuk,ale vůbec je nezajímá,že ta směs chce vzduch..ale počítej že ted bude papat víc,ale ono vtr chlastá z mých zkušeností i tak dost že to asi člověk už neřeší.Ale hlavně sedneš na úplně jinou motorku.Ale když už budeš dělat tuhle úpravu,nech i seřídit komplet motor..
já jsem jen ze srandy přetryskoval xt600e-úprava 1700+komplet ventily.A za po plynu po zadním..Předtím úplně nudný...
tak ja jsem za posledni dva mesice na svym TLR provedl taky par uprav(na okruhu se to bude hodit) zejtra si jedu pro posledni dil vzduchovej filtr od pipercrossu a koncem unora zacatkem brezna jdu taky na brzdu sice pribliznej narust vykonu vim ale pro dobrej pocit chci na brzdu a hned jak se bude dat jezdit jedu za assassinem ze si mi pohraje s jednotkou :-) jinak posledni faze upravy budou uz jen svody ale to az zase v zime ted uz na to nejsou finance.
Jinak kdyz jsem mel SV650 a pretryskoval jsem karbce tak to bylo hodne znat jak na vykonu tak na spotrebe :-D
Akordýsek: Na vtr a karbce s airboxem pasuje jen Stage1, ale stejně jsem nasranej, protože za pár trysek, pár jehel a tvrdší pružinky chtěj takový krutý prachy:-(. Jo jo, nechám změřit směs na lineární lambde, ať to mám 100%. A co čert nechtěl, paradoxně se SNÍŽÍ spotřeba:-))
jindrs: koukam ty ses taky vsude:)
jj u VTR se casto stava ze filtr + naladeni smesi = mensi spotreba...
ad ty stages u dynojetu.. dynojet tak ma odstupnovany trysky/jehly atd.. kdyz mas treba jen vyfuky tak je to stage1 , komplet vyfuk,filtr - stage2 ,vacky,kanaly atd - stage3 ... ty upravy sem strelil od oka, ale proste jde o to ze pro max vysponvanej motor uz budou trysky jako prase a kdyz si nekdo da do temer seriove motorky dynojet stage3 s pocitem ze to pojede jak debil tak se plete..
akordysek: seridit komplet motor? jako kolem motorek uz se nakej patek motam ale krom karbce nevim co serizovat... teda pokud nemyslis ventilove vule.. ale to jak tak nejak predepsany...
jj přesně tak aji ventily,at to chodí tak jak má..víš sám že ty ventily taky dokáží hodně..