
Navštíveno 1722x


28.01.2010, 08:23 |
Yawor Ahoj
včera mi dorazil CTEK 7000 a mám následující dotaz pro zkušenější majitele :
Píchnul jsem ji na baterii /exide x-treme c07, v létě ji budou 4 roky/,která sice rozsvítila budíky ale dieslem otočila jen 3x a šlus/ a nastavil nabíjení normal.
Hned po připojení /cca v 17h/to jelo dle manuálu normálně - fáze 1 start, fáze 2 max proud, pak na chvilku 3 absorbce. Pak se vrátila fáze 2 max proud až do noci /v cca půlnoci/.
Ráno, po cca 14h nabíjení ale opět stav 1 - start ??
Oko na baterce neni zelený ani náhodou,dle multimetru při napojený nabíječce je na svorkách cca 13.4V /nemělo by tam bejt deklarovaných nabíjecích 14.4V/ ?
Baterie v prdeli ? Nabíječka v prdeli ? Yawor je v prdeli určitě.
Díky
no a toci to s autem?
meris si necim proud,ktery tece z nabijecky do baterky?tedy pokud tam nejaky tece..
predpokladam,ze spis bude KO baterka

28.01.2010, 08:50 |
Yawor ještě jsem nezkoušel, testnu až dorazim domu. Spíš mi šlo o to, jestli tohle jsou přiznaky konce baterie v podání CTEKu...

28.01.2010, 09:14 |
Yawor btw Pavle a to že je na svorkách při zapojený nabíječce místo 14.4 o 1V méně ?
no muze ta elektronika usoudit,ze je neco KO a nenacpe tam maximum tech 14,4
tyhle inteligentni nabijecky jsou "uplne nahovno"
klasicka nabijecka je jasna a nema zadne rezimy a krivky,ktere by te prekvapily,tedy nastavene napeti na 14,4 a proud,ktery je schopna davat,jak se napeti vyrovnavaji na baterce s nabijeckou,tak postupne klesa proud,az prakticky k nule a vis jiste ,ze je baterka nabita...
u tech inteligentnich nevis skoro nic..o)))

28.01.2010, 12:28 |
Yawor aha, no tak to je možný, páč stará almara po dědovi to přes 2 noci do tý baterky narvala tak, že jsem nastartoval.
To sem rád že jsem si to koupil :-D

29.01.2010, 22:13 |
petis Yawor. Připojil jsi nejdřív kontakty na baterku a pak zapnul nebo nejdřív zapnul a pak až připojil? Musí se zapnout s napojenýma kontaktama. jinak to dělá dost velkej bordel a prostě to takhle lítá. Kolik má baterka Voltu? protože když otočí motorem tak to ještě tak hrozný bejt nemuže.
Yawor: Co to popisuješ za funkce u té nabíječky. Mám ji také, má celkem čtyři nabíjecí programy a já si volím, který se použije. Po zapnutí se postupně rozsvěcují tři oranž. kontrolky, které udávají stupoeň nabití a pak se rozsvítí zelená, baterka je plná, udržovací nabíjení.
nezapl jsi obnovu baterky? nabiti-vybiti?

01.02.2010, 08:08 |
Yawor pánové díky za reakce.
Petis - nejdřív kontakty na baterku a až pak do sítě. Baterka při nabíjení 13.4V...
bartosek - program normal.
kral - ee, viz výše.
Nicméně, ve středu první nabití do čtvrka. Zkusil jsem v autě, a nastartovalo.
Vzal jsem jí zpět domů, že ji ještě jednou nabiju, a tentokrát proběhlo nabití tak, jak avizovali v manualu...
Od pátku je baterka v autě, dnes startuje od nabití zase hůř, takže to asi vypadá, že se baterka pomalu loučí.

01.02.2010, 09:13 |
DaveF řekl bych, že CTEK už ví , že baterka končí, zatímco obyč usměrňovače to tam perou, což může ještě na chvilku pomoct, ale konec je neodvratný :-)
je otázka co je lepší....

01.02.2010, 15:32 |
petis Yawor: jestli to při nabíjení vejš nevyleze tak už je to špatný. Když nabíječku odpojíš spadne to hned ke 12V možná i mín vid?
Je ale divný že jí Ctek nesrovná.

01.02.2010, 20:19 |
Yawor petis : no příště zkusim ať se předvede ten program na nabíječce na vymlácený baterky
každopádně zatím díky pánové

28.01.2014, 08:17 |
Jozzo Yawor: tak jak se ten program předvedl?
(vím že to jsou 4 roky)

28.01.2014, 08:22 |
Yawor Jozzo : on už ten program další šanci neměl - další nabití už řešil nový majitel auta, takže bohužel nedokážu říct

28.01.2014, 09:13 |
Jozzo Yawor: a celková spokojenost s nabíječkou?

28.01.2014, 09:23 |
Yawor upřímně - nedokážu říct, zatím jsem se nabíjel 3 různý baterie, a u všech ve finále úspěšně. Otázka je, jestli bych to s klasickou nabíječkou nenabil úplně stejně ;-)