Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > PLS rada mechy bmw a automat jeep

 o Navštíveno 2557x o
o 24.01.2010, 01:41 | Lukasino | Upraveno: 2010-01-24 01:43:40
Ahoj,
poprosim vas o radu, dneska byl spatny den pro nas vozovy park :)

Otec mi volal, ze mu u jeho BMW 5er (e61 rv05) touring spadnul zadek.
Nevite jak je to tam resene? Mechy a kompresor? Nebo nivo?
Na co se kouknout, nebo co zkontrolovat? Muze se neco poskodit, pokud s tim pojede?
Pripadne neporadite servis v Praze, ktery by mel zitra (v nedeli) otevreno?

A ihned po tom, co mi dovolal jsem ja zjistil, ze mi neradi automat u Jeepu XJ rv88
Dneska jsem jel cca 10km (kde po ceste jsem mohl cca 1km tahnout koktu, ale to snad nema vliv), dojel jsem naprosto v pohode. Po prichodu k autu, ze pojedu zpet jsem zjistil, ze automat neradi Neporadite cim to muze byt? Normalne auto jede dopredu, dozadu, zadna prodleva, "prokluzujici spojka" ani nic podobneho, jede naprosto normalne, pouze s tim rozdilem, ze nepreradi na dalsi stupen Poradite cim to muze byt? Olej jsem ted v rychlosti kontroloval a zda se ze je ho tam dostatek, nikdy predtim se mi nic takoveho nestalo, ani naznak, jen jednou jedinkrat kdy jsem jel cca 40km ziveji po prijezdu nechtel automat vubec jet a chcipal, po vychladnuti naprosto v pohode a od te doby jsem s nim nemel sebemensi problem.

Co to muze byt? Napada me snad jen nejake cidlo otacek, nebo neco podobneho, ze by skrin nevedela kolik motor toci a tim padem nepreradila. Co vy na to? Nebo co zkusit? Kde to cidlo presne najdu a jde nejak vyzkouset funkcnost? Nebo alespon kde je, abych mohl zkontrolovat, zda se nemohli urvat kabely, rozpojit, nebo neco...
Jeste dodam ze jsem zadny teren posledni 3 mesice nejel, jeep mi ted zbyl jako jedine auto, takze jedinej offroad co s nim zazivam je parkovani na snehu na parkovisti Takze zadny extra namahani, zadny sunuti bricha po buhvi cem atd
Pro jizdu dopredu jsem zkusil jak D, tak 3 i 2, ale ani v jednom rezimu to nepreradi :(

Moc diky za jakykoliv konstruktivni napady a rady ;o)


o 24.01.2010, 10:25 | PAVELK
to máš radost co, podobné situace znám když něco tak se sere vše najednou
o 24.01.2010, 10:39 | Nismo.Power
pokud tatíkovi auto nic nepíše tak at jde do bmw koupit nový tlumiče :) obával bych se že to tam neni nijak řešený ;-)

jeep...... heled čekni tam to lanko co vede k převodovce jestli je ok, to by na tohle mělo vliv pokud by bylo utrhlý
o 24.01.2010, 13:03 | Lukasino
jj Pavle, radosti :( a "novej" civil bude prinejlepsim ve stredu :(

Ale mam velkou radost, Jeep je proste paradni :) Nasel jsem v motoru rozpojeny odvetrani klikovky do sani, takze spojeno a uz to slape jako novy, peckovice :o)))
NP :-P

A diky tomu ze to neradilo, mam dalsi dotaz, zjistil jsem ze ten motor ma peknou silu kdyz se to vytoci, jenze normalne automat proste radi pri 1800ot a kdyz dam nohu na podlahu, preradi pri 2500ot :))) jde to nejak seridit aby to vytocilo do max? :)
o 24.01.2010, 13:04 | Lukasino
S BMW netusim, jedu ted za otcem, jestli tam neco nevykoukam :-/
o 24.01.2010, 13:35 | Nismo.Power
se někdy stav a můem na ten automat juknout, tamto naposled nepomohlo ?
o 24.01.2010, 13:42 | DaveF
jsem to chtel zrovna napsat abys zkontroloval podtlak ze sani - ten ovlivnuje to razeni, presne tohle se mi stalo u forda z r. 81 :-)
Ten okamzik prerazeni je ovlivnenej tim podtlakem v sani (lehka noha, velkej podtlak, radi driv) ale jestli se to da sestelovat netusim
o 24.01.2010, 13:50 | Nismo.Power
tak když upadne podtlak tak ten motor celkově hučí a nechce za plynem tolik, podtlak se štelovat nedá ten automat se řídí hlavně druhym lanovodem od plynu kterej řiká převodovce kolik má sešlápnutýho plynu

každopádně je možný že máš ještě někde nějakej podtlak nalomenej takže ti to proto blbne
o 24.01.2010, 13:55 | DaveF
aha, ten starej 3kvalt má jenom podtlak ze sání a lanko kickdownu
o 24.01.2010, 17:11 | Lukasino
NP: urcite bych se rad jeste stavil, je tam par veci k reseni :-)

Jak jsi to minule zkousel, tak mi prijde ze to je porad stejne :(

Hlavni veci co bych rad vyresil:
Aby automat pri seslapnuti radil az pred cervenym a fungoval kickdown :)
Seridit volnobeh (na P a N mam volnobeh cca 1500ot pri benzinu a cca 1300ot pri plynu, po zarazeni to klesne cca na 800-900ot)
Vymenit tu posledni trubicku k pravymu prednimu kolu :)
Koupim jeste vnitrky bubnu (ty pruzinky, tahlicka, atd) a dokompletovat je ;) protoze ted to obcas brzdi obcas ne, asi podle nalady toho samostelu :o))

Slo by to? Nebude to potom prace na tyden, ze by me to stalo jako druhy auto? :-D

Nechal bych to u vas nejak koncem pristiho tydne, to uz budu mit cim jezdit snad :)

Co se tyka BMW, tak vypada ze vyreseno, opravdu to ma mechy a kompresor, kompresor nejel nakonec kvuli pojistce :-) Pojistka vymenena, auto stouplo, sice ne uplne jako driv, ale to se snad jeste narovna :) Hlavne se s tim uz da normalne jezdit a neboucha to

DaveF: jj, takova blbost a jak to ovlivni automat :-O Ale alespon jsem zjistil, ze ten motor silu ma, jen ta prevodovka to ku*vi :-D

o 25.01.2010, 09:00 | CervinVega
ze se vypalila pojistka je znamkou toho, ze kompresor bral vic nez mel, tzn. nejspis se do nej dostal bordel hadici, pres kterou saje (navrhova chyba, po liftu davali jinou, lepsi, muzes si ji objednat)... takze bych to byt vama rozebral, cistil, vymenil hadici... ten kompresor je vzadu za kolem mezi naraznikem a blatnikem, byva tam hafo brodelu...
o 25.01.2010, 09:20 | Lukasino
CV: Diky za radu, uvidim jak se to bude chovat ;)
o 25.01.2010, 09:32 | Nismo.Power
měchy nemaj rádi když sou padlý nebo vyvěšený :)
o 25.01.2010, 09:52 | Lukasino
jj to vim moc dobre :)
o 25.01.2010, 18:42 | CervinVega
neni nad cim cekat, urcite to hned rozeber a vycisti a rovnou objednej tu hadici, tohle neni otazka jestli umre, ale kdy... jo a pak vam zacnou nesvitit vzadu couvačky, pozicky a osvetleni RZ a nepujde otevirat kufr, jsou preklesane draty na prave strane... a pak vam praskne pruzina prave pistnice :-) zajimave, jak je "sracka" koncentrovana do toho PZ rohu auta...
o 25.01.2010, 18:52 | Lukasino
CV no to je pecka :-D osvetleni RZ uz nesviti a zarovkou to neni :-D
Da se to vyresit i jinak, nez novou kabelazi, co stoji 12k, nebo co to rikali v servisu? :)

Kudy nejlip se dostanu k cerpadlu?

Moc diky ;)
o 25.01.2010, 22:37 | CervinVega
opravoval jsem to na svojem, otazka 3hodin, vyndas reprak, rozdelas plasty nahore na dverich a jak jsou ty panty, tam jsou ty preklesany kabely... takze dovnitr napajet adekvatne silne, usmiknout, protahnout ven a napajet... poskladat a smat se jak jsi usetril :-) nicmene ubohy reseni "problemu", kterej snad zvladnul i Fiat... Bawo chtelo mit hezky schovany ty kabely pod ocel profilem a tohle je vysledek...

cerpadlo myslis kompresor? no vlezes pod auto, zdatnejsi si ho zvednou, a oddelas ty plasty co jsou dole pod a mezi naraznikem, blatnikem, kolem... na vymenu te hadice musis sundat i naraznik, ale to je otazka 20min...
o 26.01.2010, 08:28 | Lukasino
CV: Super, diky za navod! ;)
o 01.02.2010, 11:37 | Lukasino
CV: jeste se zeptam, potrebuju vymazat servisni interval, jde to bez diagnostiky?
Diky ;)
o 02.02.2010, 21:52 | Lukasino
tak jsem uz nasel, jak vymazat servisni interval :)

CV: takze otevrit pate dvere? Do strechy se lezt nemusi, kvuli tem kabelum?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3056 sekund.