Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Typický zvuk Citroenu

 o Navštíveno 806x o
o 22.01.2010, 23:37 | Rudi
Nevim, co k tomu víc říct, snad jen, že mi je do breku z prodejců novejch aut, potažmo hlavně z českýho zastoupení!
viz video
[ Link ]


o 23.01.2010, 01:16 | Akordýsek
no to je nářez ložisko jak svina.ty voe jak tohle můžou neuznat toto už je na hlavu..Jsem vyučenej přímo pro citroen na citroenářské škole a tyhle auta prostě nedoporučuji..
o 23.01.2010, 01:58 | kuchta
Jak řikaj není to vada.:-D Ale musí se počítat stím že tenhle citroen bude takovýhle zvuky vydávat.Je to prostě na přezdžku a hotovo.Fakt prostě ne aby uznali výrobní vadu ale oni budou zapírat a zapírat.To je vše na co se zmůžou!!!
o 23.01.2010, 02:31 | JP
Standardní zvuk:DD To je konec, fakt si někdy koupim Citroen:D

Nechápu, že se jim vyplatí udělat ze sebe (a z celý značky) před celou republikou nekompetentní idioty kvůli závadě, jejíž oprava by je stála zlomek toho, co jeden reklamní spot.
o 23.01.2010, 03:44 | pepe689
škodovka je to samy viz slavný autosalon Klokočka ne-li horší
o 23.01.2010, 05:54 | Zdeny60
Věc má dvě řešení:
trvale reklamovat a o všem is nechat vystavit protokol. Ve druhé fázi soud. Vyhraný soud platí žalovaná strana.

Druhý postup je, pana tecnického ředitele vyhledat mezi 4 očima a poněkud mu upravit vizáž, až nebude moci mluvit s tím, že jde o charakteistický projev.

Jinak nechápu, čemu se divíte.Tohle je standard a stačí si přečíst nádherný článek na seznamu.cz o tom, co se bude dít, když si na zničené silnici poškodíte auto.Stručně: díky šlendriánu někoho jiného (státu) si za opravu zaplať svým bonusem z HP... Super věc!
o 23.01.2010, 08:55 | sotek
Známej jezdil před pár lety berlingem, který občas při jízdě najednou chcíplo. Stačilo znovu nastartovat a jelo to dál. Několikrát se to reklamovalo, nikdy na nic nepřišli a akorád vzkázali: naučte se s tím jezdit.
o 23.01.2010, 09:53 | ruffrider
jj, viděl jsem to včera v bedně, neuvěřitelné, To jak tam ten prodejce začne krmit toho zákazníka že každý ma jiný sluch a slyší něco jiného a že zrovna on má třeba hudební hluch - to si normálěn dělal z toho zákazníka prd*l. Ale to vyjádření dovozce mě totálně rozsekalo - takže u Citroenu platí kup si šmejd a drž hubu? Takový auto bych teda asi nechtěl...
o 23.01.2010, 11:40 | Dragster
Moc pěkné, to je jasné kup si auto a drž hubu, něco se ti nelíbí tak to dáme jiné, ale zaplať. Proč mu blbečkovi neřekli ať tam nastartujou dvě jiné nové auta jestli to taky dělají a pak bych mul hned pěstí do držky.

Asi tak nějak, by se uplatňovala 7letá záruka a ty super Kia vozy.
o 23.01.2010, 12:15 | Briann
Tak to je hodne drsny....
o 23.01.2010, 12:22 | dj.DEKL
Pán musí čekat až se to posere úplně... pak s tím možná něco udělaj...
o 23.01.2010, 13:05 | .mycTD
je to tezky...
specificka spotreba oleje u noveho auta je taky 1l/1000km, presto, ze tolik zadne auto nezere. a pokud vyrobce rekne, ze je ten zvuk v poradku a nema(zatim) vliv na provoz, tak se obavam, ze s tim nehne ani soud.
kazdopadne bych nechtel byt v kuzi prodejce :-)
o 23.01.2010, 15:56 | Nismo.Power
dobrý dobrý :)))
o 23.01.2010, 19:54 | Dragster
mycTD: tak bych mu dal vážně dělo, a řekl bych že jsem ho chtěl upozornit jen na nějakou nečistotu na tváři. Někdo má hudební hluch, někdo neslyší nic podivného v převodovce a někdo má jiný názor na upozornění na nečistotu.
o 23.01.2010, 20:23 | ivls
tady je videt pristup k zakaznikovi
taky jsem jezdil do jednoho servisu, kde mi rekl prijimaci technik, kdyz se mi podelala v zaruce lamela ofuku, ze to musi nafotit a poslat fotku k dodavateli, jestli to uzna, protoze nekteri zakaznici umyslne poskozuji ofuky sroubovakem a jiny keci - nakonec uznali, ale pripadal jsem si , jako debil

od te doby zmena servisu, kde mi servisni technik na rovinu rekl - uznavame reklamace i ty, ze vime, ze zakaznik si vymysli a taha nas za nos, ale , co bychom pro spokojenost zakaznika neudelali

ne, ze bych toho zneuzival, ale je to uplne jinej pristup a kdyz se neco vymamlasi v zaruce, tak vim, ze servis stoji za mnou a ne proti me
o 23.01.2010, 21:53 | kozlustechnykus
No jo, Francouz. Co by taky chtel? :)) Ted vazne: To, jak se k tomu Citroen stavi, je vazne na presdrzku. Zakaznik si to koupil, takze nas uz nezajima a muze se treba posrat. Nadherna reklama pro prodejce i pro firmu. Zajimalo by me, nakolik ma prodejce svazany ruce od dovozce. Jestli fakt nemuze nic delat a vsechno stopuje jeho vedeni. Ze by Citroen sel do kopru a nemaji uz ani na vyrizovani reklamaci?:))
o 24.01.2010, 09:54 | .mycTD
prodejce nema duvod reklamaci neuznat, bo je to pro nej kseft jako kazdej jinej.
ovsem jen pokud ji uzna dovozce, resp. vyrobce.
o 24.01.2010, 10:16 | Nismo.Power
každopádně takovýhle svinstva se nedějou jen u citroenu :)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3181 sekund.