
Navštíveno 715x


21.01.2010, 00:55 |
zipp
S4 vs 335?
nemeli by S4 porovnavat spis s M3? :-)

21.01.2010, 12:47 |
zipp Neměli..vždyť to tam i říkali, že ty auta mají srovnatelný motory, převodovky, výkony...
s M3 bych porovnával RS4

21.01.2010, 12:48 |
zipp to video jsem sem dal spíš, abych z legrace poukázal na to, že není až tak úplně pravda, jak je každej posranej z bmw podvozků a že všechno ostatní stojí za hovno, obzvlášť ty naprosto neříditelný audi:-)
RS4? to se jeste dela?
pokud vim, tak S4 je momentalne to nej v rade A4, takze logicky bych srovnaval s M3 :-)
jinak co koukam ofiko cenik:
S4 - 1,8M
335i - 1,1M
M3 - 1,8M
tak co by se melo porovnavat?
:-)
S4 - 1,4M
pardon, jsem se pretuk
Proč ten bawec má zas tak hnusný zadní světla.....boha jeho.

21.01.2010, 16:40 |
zipp Vlastah: RS4 ještě není, ale pracuje se na ní a každou chvilku bude a bude mít mnohem větší výkon apod a celkově to bude větší sporťák, než S4, stejně tak, jako je k 335i M3ka. Ceny neznám, ale tak tady neporovnávám auta podle ceny, ale podle jízdních výkonů
tohle je taky velice hezkej testík ...... ten MB nevypadá zvenku vůbec zle :)
BTW : cadillac : 1,66M ;-))
[ Link ]
tak ono je vzdy velke vitezstvi Olympiady, kdyz se dostane na dostrel vybehoveho modelu od Bmw a vanousci kruhu konecne mohou po letech zamacknout slzu dojeti :-)
na druhou stranu musim uznat, ze se Audi zlepsilo a dotahuje uz driv nez posledni rok existence modelu .-)

21.01.2010, 21:08 |
Luke_288 | Upraveno: 2010-01-21 21:12:58
Koník: hnusný? mě naopak po FL přijdou zadní světla BMW naprosto srací...
jinak, že ameriky moc nemusim, tak to CTS-V je paráda

21.01.2010, 21:47 |
zipp CV: jo,no...dobrej názor :-D

21.01.2010, 21:48 |
zipp takovej hodně kvalitně podloženej argumentama :-D
CV : a vždy velke vitezstvi bmw když dokážou vyrobit motor jako japonci před 15. lety vid :)))) dyt je to jedno ne.... ty auta tu prostě ted jsou tak jak tu jsou a je jedno kolik který stojí prostě ted to je konkurence no ...
však jo, Audi má marketing a prázdný slogan, což v české kotlině funguje stejně spolehlivě jako sliby politiků před volbama
Bmw prostě má jen ty fakta :-) ... podívej se na to, jak veliký zisk dokáže ta automobilka generovat (a tím inovovat) i přesto, že dělá de facto okrajová auta... kolik skutečných inovací přivedli až na silnici... kolik mají na kontě vítězství, jedno jestli v motorech roku nebo automobilových (kde ta auta vypadají jako běžně vyráběná-přínos pro kupce) soutěžích...
zipp: no ja nevim, pro me jako treba potencionalniho kupce ten test nepresvedcil, abych vyhodil 300k navic za tu Audinu :-)

22.01.2010, 13:20 |
RedBaron | Upraveno: 2010-01-22 13:21:49
Pro mě pořád BMW vypadá jako atlet a Audina jako bumbrlíček a při pocitech z řízení je to to samý. Ale BMW už zdaleka nemá takovej náskok a dělá auta hodně pro masy, celej koncept runflat, vypuštění samsvorů z výroby kromě //M a nahrazení partou elektronických pomocníků k prdu, turbíny místo dokonalých atmosfér, dieselovatění, spousta traktorů v nabídce, nedotáčivost, snižování kvality materiálů... Leckdo může mít po přesednutí z E90 do E46 nebo z E60 do E39 opravdu divnej pocit...
jo, třeba já, když jsem dneska 15min zkoušel opustit zákeřné místo na rovném parkovišti, kde e61 svedla lítý duel s asi 4cm hrbolkama ledu za koly, aby jej nakonec za mojeho kurwovani a použití koberečků dotáhla do upoceného vítězství... ano, jsou asi tak 3-4 chvíle v roce, kdy bych bral 4x4 nebo obyčejný samosvor a lehčí auto... :-)))

22.01.2010, 19:45 |
Bingi | Upraveno: 2010-01-22 19:47:21
asi je to mimo, ale vždycky jsem si říkal proč člověk, který má 1,5mega na auto a chce něco agresivnějšího, si radši nekoupí lehkého a obratného sporťáka, kterého doplní druhým "pracovním" autem. Aneb 1700kg v akci. A to nemluvím o těch 500hp SUV..