
Navštíveno 622x

Mám tu takovej oříšek. Známej si koupil VGA od firmy, která už neexistuje. VGA je v záruce, je to ASUS, ale nikde jsem se na netu nedočetl jak v tomto případě postupovat. VGA je KO, PC s ní nenaběhne, tak by mě zajímalo jak toto řešit. Děkuji za info znalých...

12.01.2010, 11:29 |
nome
poptej se tady
Servisní centrum ASUS
Telefon: +420 596 766 888
PEGATRON Czech, s.r.o. (ASUS service)

12.01.2010, 20:23 |
axetom | Upraveno: 2010-01-12 20:23:53
asus:) jen je lepsi znat kdy byla koupena prip. kde, oni sito sami dohledaj v zaznamu. Presne tak mi delali notebook, chteli jen datum a kde koupena oni si to pak vyjeli u sebe.

14.01.2010, 19:01 |
clown to my mame zbozi z agenu .. celkem porod .., nikdo to neresi, autorizovanej servis a dovozce znacky se na to taky vysral (Abacus) .. , ruzne USB KO kramy. zbozi za 20.000 v prd .. :o( likvidator se nestara :o)) banonova zeme

15.01.2010, 10:03 |
soray Jaka bananova zeme? Reklamace Agenu prevzal Mironet, jen bylo nutny se tam zaregistrovat.