Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výběr auta po 1000x

 o Navštíveno 1097x o
o 08.01.2010, 07:05 | Zdeny60
Takže došlo k "nejhoršímu" - dostal jsem kšeft, který bude vyžadovat týdně jezdit trasu 270km tam a 270km zpět, někdy i 2x v zimě v létě.
Jelikož naše cesty nejsou ve stavu, kdy bych bezúhonně přežíval se svými pošramocenými zády v Mazdě 3MPS (jak jsem si potvrdil nyní v úterý a navíc ještě naštěstí nebyl sníh), stojím před výměnou 3MPS za něco jiné, civilizovanjší:

auto musí splňovat následující požadavky:
- pohodlí-sedačky (/ideál styl Volvo jako etalon)
- výkon kolem dejme tomu 150-190kW
- levný a dosažitelný servis (tedy ne Lexus, MB, BMW,AUDI - tyto značky rovnou vylučuji z důvodu ceny servisu - nemám čas jezdit po "garážových servisech a čekat, jak dopadne oprava, pokud bude nutná někdy)
- ne amerika
- ideální je kombi (budu vozit možná nějaké servisní přístroje, takže dostupnost a nakládání)
- palivo - asi spíše benzín, ale není to nutná podmínka
- výbava je druhořadá, ale nutný je absolutně tempomat a vyhřívané sedačky kvůli zádům
- cena do 500.000 vč. DPH. Odpočet DPH NUTNÝ.

Můj výběr se včera dopracoval k tomuto:

Honda Accord 2,4 (148kW)
Subaru Legacy 3,0R
Mazda 6MPS
Ford Mondeo 2,5T

Tím jsem vyčerpal své kandidáty a očekávám, jestli padne něco dalšího.

Jinak z těchto 4 vylučuji:
Mazda 6MPS - velmi vysoká spotřeba (motor je stejný jako v 3MPS, navíc 4x4 a těžší auto, takže si nedělám iluze, že spotřeba bude nižší než 10/100 a navíc to žere jen >98okt. benzín)

Ford 2,5T vylučuji taky, protože se mi moc nelíbí a navíc žere obdobně.

Zůstává SUbaru 3,0R - ale žere (SLim-ako, čo povieš:-) ?), ale 4x4 a navíc Legacy 2,0R mám doma - zabavenou drahou polovičkou, nemám nárok :-)

A nakonec Accord - jen se obávám malého prostoru uvnitř, co si tak matně pamatuji, když jsem v tom seděl, ale neřídil...

Možná tak ještě Volvo V70 s D5 naftou či 2,4i benzínem, ale drahý servis.

Tak co poradíte?? NEchci BMW, AUDI, VW, ameriky, korejce, Francouze ( i když Laguna NEW by mohla být asi).



o 08.01.2010, 07:15 | Cenda | Upraveno: 2010-01-08 07:15:49
Mám Accorda 04, nemáš to ke mě daleko, tak se můžeš svézt. Nevim, jak velký je rozdíl v pohodlí oproti novému modelu, nejel jsem v něm. U nového modelu bych se nebál prostoru pro řidiče ani spolujezdce, ale na zadních sedadlech je tam míň prostoru.
Skoro ve všech autech mě bolely po dlouhé cestě záda, kroutil jsem se za volantem, ošíval se ... - tady jsem s tím dal na jeden zátah Mnichov a zpět, záda pořád v pohodě. Až na motor (2.2D) jsem hodně spokojenej.
o 08.01.2010, 07:20 | vypuk
OT - nechceš mě přibrat do kšeftu? :))
o 08.01.2010, 07:49 | Vencaf
jasná volba Legacy, nebo spíš Outback :-D
o 08.01.2010, 07:55 | Zdeny60
Outback ne - nevidím výhody proti Legacy, mimo vyšší spotřeby. Nejezdím terén.

potřeboval bych si sám porovnat rozdíl Legacy 2,0R a 2,5 , oba 121kW, ale 2,5 o fous vyšší krouťák )ale asi i spotřeba). Ten 2,0R není žádný drak na předjíždění a pod, i když i to stačí.
o 08.01.2010, 08:01 | Freerider
Zdeny: předpokládám, že nekoukáš po nových a 150-190 PS (nebo fakt KW?)

Napadla mě Octa RS kombi, ale je to v podstatě VW :o) (2.0 TSI)
Opel Insignia - ve spojení s 2.0 CDTi 118 KW je to paráda, i když jsem s tím přes víkend najel jen asi cca 1500 km, ale nevím nevím s cenou
Toyota Avensis
Opel Vectra OPC kombi - jedna stojí v BS autu v Brně - ale nevím, jak s těmi tvými zády, je to tvrdý jako prase, ale 280 PS
Opel Vectra - nějaký jiný motor :o)
Renault Laguna - asi to je už vychytaný


o 08.01.2010, 08:08 | Zdeny60 | Upraveno: 2010-01-08 08:09:22
kW!
RS NE!
OPEL vůbec nezmiňovat.Laguna si 3x???

Stáří max. 2 roky.

Avensis nenabízí výkon, starý typ před tím dnešním byla tuším kolem 118kW a je to dost velký a těžký auto
o 08.01.2010, 08:11 | Zdeny60 | Upraveno: 2010-01-08 08:11:49
Cenda: kde přebýváš? Zajel bych na kus řeči...

Copak je s motorem 2,2D?
o 08.01.2010, 09:47 | Escudo | Upraveno: 2010-01-08 09:48:34
ty jsi asi vyloučil úplně všechny auta z produkce včetně těch co jsi sám navrhnul :o)
o 08.01.2010, 09:55 | cupra.165
Kup si od Jima z autorevue tu cervenou imprezu 2.5 T wrx,je to jeste s tim mekkym komfortnim naladenim,230 ps,takze na delsi cesty pohodlne,zaroven Ti to castecne vynahradi mps. Pokud jezdis sam,neni problem kvuli vetsimu mistu polozit sedajdu zadni
o 08.01.2010, 09:56 | Vencaf
Impreza na delší cesty pohodlná? to snad ne.. když jsem s ní jel naposled tak po 150km jsem byl úplně gumovej..
o 08.01.2010, 10:08 | muSlim
3.0 žere len tak, ako jej šliapeš :o) u Frey v Stodůlkach majú teraz 2 či 3, jedna dokonca 2008 či 2009, len neviem ako to je s DPH...
o 08.01.2010, 10:37 | soray
Za me toto, i kdyz ten vykon to ma trochu nizsi....
[ Link ]

Tahle je o neco lip vybavena, zase ale vic najeto
[ Link ]
o 08.01.2010, 10:49 | luda551 | Upraveno: 2010-01-08 10:51:33
tady mas v pár autíček
[ Link ]
[ Link ]
otázka zda ti nevadí dotah
o 08.01.2010, 11:20 | hanzz
Nevím, co řešíš? Jestli ti přijde rozměrově Legacy v pohodě, tak běž do 3.0R. A máš-li problém s automatem, tak si kup spec.B :)

Dálky s tím budeš pohodlně jezdit za 10l. Jenom počítej, že kdybys náhodou chtěl LPG, tak tenhle motor to moc nemusí.


Sám sis ten výběr dost zúžil ... takže si tipnu, že na jaře prodáváš 2.0R a ženě kupuješ Tribecu :o)
o 08.01.2010, 11:32 | Cenda | Upraveno: 2010-01-08 11:33:53
Zdeny > Choceň. A co s ním je? Trochu výkonu navíc by mu neškodilo. Když se budeš chtít stavit za rodičema, tak to vem přes Choceň a svezeš se. Nový model má o něco silnější motor (+10PS)
o 08.01.2010, 12:36 | Zdeny60
3,0R je zatím asi kandidát č.2, č. 1 asi ten Accord, přeci jen se domnívám, že 2,4 bude na tom se žravostí lépe (8/100??).

ImprezaWRX: diskutoval jsem s Jimem na téma výměny, on chtěl silnější (což 3MPS je) já kdyžtak 4x4 a nižší výkon by mi nevadil, ale mám obavu, že bych si s "tvrdostí" moc nepomohl...

Hanzz: tribeca nee, nelíbí.Navíc motor 3,6:-( nebo kolik...

Možná, že bych zkousnul i Avensis 2,2D 130kW. Ale sehnat auto s nízkým nájezdem a bezproblémovém stavu bude ořech a já auto potřebuji ve 150% stavu, když zákazník zavolá na servis o půlnoci, musím prostě vyrazit. Jinak pocitově ta 130kW verze by splnila i mé požadavky, přeci jen ten zátah tam je , a navíc vocpod.-)
o 08.01.2010, 12:46 | cupra.165
Zdeny.zkus to aspon s nim projet,umis napsat prima recenzi a me samotneho by zajimalo,jak je to s tou komfortnosti..co sem koukal na testy tohoto kousku,tak byli vsichni prijemne prekvapeni, i vcetne jezdeni po meste podvozek komfortne filtroval
o 08.01.2010, 12:58 | hanzz
Zdeny: Poslední WRX nijak tvrdá není. Je opravdu překvapivě komfortní.

Accord bude určitě žrát míň. Srát se bude skoro stejně málo. A je asi opravdu nesmysl mít v jedný garáži dvě stejný auta, akorát s jiným motorem.

K tý Tribece. Rozdíl mezi 3.0 a 3.6 bude jenom ten, že ta 3.6 líp pojede. Spotřeba bude stejná (okolo 15l :)

Avensis jsem ti doporučoval už někdy před rokem, možná i dýl. Je to opravdu ideální páprdomobil ;)
o 08.01.2010, 13:21 | muSlim
Ak hovoríme o poslednej Impreze, tak toho sa fakt neboj. Moja Legacy 3.0 je _tvrdšia_ ako tá Impreza. Je to hrozne komfortné auto, robili ho prakticky pre debilov čo ani riadiť nevedia, len vylezú spoza PS3 a idú si to skúsiť na ceste... samozrejme zveličujem, ale podobný názor sme na to mali s kamarátom hneď po usadnutí do nej a prejdení dobrých pár desiatok km a asi 40% času robením bordelu na cestách (WRX STi)
o 08.01.2010, 13:24 | Zdeny60
Slim: jde o WRX MY2008, ne o WRX 265. Ta WRX265 by se měla spíše blížit STI.
Mj. jaký benzín žere 3,0R - N95 či musí mít N98 a tučnější:-) ?
ta WRX taky nevím, musím napsat Jimovi, čím to napájí.
o 08.01.2010, 13:40 | luda551
kup si astru já mám 1.6ku 93 přes 300tkm :-) tam je jedno co leješ jestly 91/95/98 a spotřeba 13/10/8 město(/x/x/x je mysleno benzin)Stačí tam jen přehodit takovou žlutou krabičku :-)
o 08.01.2010, 14:02 | hanzz
Zdeny: WRX265 zůstala také dost komfortní, pouze úpravou stabilizátorů se už tolik nenaklání.

Jestli potřebuješ být u zákazníků hodně rychle a celkově ti ostřejší hatchback nižší střední třídy vyhovuje, tak tu Imprezu zkus.

o 08.01.2010, 14:04 | hanzz
... akorát toho moc nedáš do kufru a co dáš, to po cestě v zatáčkách rozmlátíš :)

o 08.01.2010, 14:19 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
na co 200kW auto kdyz jezdis klobouka? :-D

novy mondeo je fajn auto i designem

z toho co jsi vyjmenoval ze nechces tak toho moc nezbyva
navic parametra jako velkej vykon, kombi, cena do 500k vse zuzuje vyber

o 08.01.2010, 18:39 | muSlim | Upraveno: 2010-01-08 18:41:22
2 Zdeny60: normálny natural 95, to je tiež pekná vlastnosť 3 litru. A inak Toto čo sme my jazdili s kamarátom bola tiež MY2008 (2.5l, 305hp, 227 kW), akurát teda WRX STi a ako vravím, podvozok v STi-čku až neslýchane komfortný. Na jednu stranu to bolo moc príjemné, na druhú stranu už to nie je čo bývalo, preto veľa ľudí čo si to kúpi na "ostrenie" mení podvozok za nejaké Blitz, HKS a spol.
o 08.01.2010, 19:28 | Zdeny60
Krall007:

no, nejezdím jako prase, to je fakt. Ale taky občas potřebuji někam dojet včas...

Mondeo - něco mi na něm vadí, ani ne tak u kombi, ale u sedanu a 2,5T je užraná.Palubovka nic moc. Ale je to velký auto, kufr velký.

Jen poznámka k té 3MPS: ono se s tím dá taky jet po rozbitých cestách, ale ta úleva, když najedu na pořádnou silnici :-) Je to prostě HH se vším všudy, i když to na první dojme může svádět k tvrzení, že je to dostatečné komfortní. Je rozdíl, když se s takovýmhle autem občas člověk vyřádí a nebo má jet "do práce 5 hodin" a pak lítat někde u zákazníka, ideálně ještě v noci:-(
To samý bude to WRX, o tom jsem celkem přesvědčený. Na 50km dejme tomu, ale na 300 po D1 a po okreskáck kolem Mělníka, to není to pravé, asi.

Tak nevím, nenapadá mě nic. Asit o budu řešit tak, že žena si udělá zbrojní pas na 3MPS a já na tyto mopje pracovní trasy vezmu Legacy a bude to.
o 08.01.2010, 19:40 | Dudelina
Co takhle mírně jetou C5? Ta nová je fakt pěkná, 100kW HDi si myslím, že na pohodlné a úsporné ježdění stačí (škoda, že se už všude dává FAP).
Komfort parádní...
o 08.01.2010, 19:47 | muSlim
2 Zdeny60: fakt Ti doporučujem skúsiť si Imprezu, prekvapá Ťa :o)
o 08.01.2010, 21:10 | Nismo.Power
nový mondeo je ford ale má dobrej motor protože to je volvo motor.... ale zbytek je ford....

na 540km denně bych si opravdu vybral velký/silný/pohodlný/bezpečný auto ..... přesně na takovýhle štreky sou bezvadný ameriky ale na to příjdeš až vyrosteš, tudíž když si je vyloučil tak bych asi zůstal u subaru takže legacy/impreza kombík

avensis je super, řek bych že taky super kandidát pro tebe

accord : nehorázně rozežraný ! tomu bych se vyhnul jinak super auto, v kombíku je to na 3 rakve a spolehlivost dobrá ale rozhodně 3.0R subaru bere znatelně mín a jede víc než 2,4 accord
o 08.01.2010, 21:32 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ne kazdej den ne? co chapu tak jednou tydne, nekdy dvakrat
o 09.01.2010, 08:59 | Zdeny60
Nismo: nepleteše se? Všude se říká, jak Accord 2,4 jezdí za osmičku :-) 3,0R anin náhodou. Tam to je 10 a více, za 8 jezdím s 2,0R lehkou nohou.

Škoda, že už více nevyrsotu. teď už se budu jen zmenšovat :-( :-) :-)
o 09.01.2010, 09:00 | Zdeny60
ANo 1-2x týdně.
o 09.01.2010, 11:55 | Nismo.Power
mno vzhledem k tomu že kolega toho accorda měl tak nějak mám představu o tý spotřebě, po praze s tim jezdil kolem 13 na dálky kolem 9-10 a proto ho prodal taky, pak koupil A6 s 2,5tdi a alaDSG a tu mu na jižní spojce rozstřelil favoritem vožrala že audi neměla půl zadku takže ted jezdí právě mondeem 2,5t .... jel sjem tim a protim tomu starýmu křápu co neslo jméno mondeo je tohle velice pohodový auto a motoricky super (volvo) ale je fakt že už párkrát s tim byl na záruce protože se sem tam něco po....
3.0R ti slim určitě řekne ale na dálky to nemůže bejt 10 ani náhodou...kdybych takovouhle trasu měl dělat s sts tak budu někde kolem 9

z toho co řikáš bych se prostě držel subaru.... ty auta nic výjmečnýho neuměj jsou jen totálně humpolácký a o to víc to auto vydrží a nesere se to jako když bys tam měl takhle jezdit nějakou A6 apod....
o 09.01.2010, 12:27 | Zdeny60
Asi ano, to 3,0R je na provní příčce a sekunduje mu Mazda 6.
o 09.01.2010, 14:18 | muSlim
Ako Nismo, keby som jazdil podľa predpisov diaľku, tak to mám okolo 8-9 litrov na 100. Ale jazdi s tým predpisovo, že áno...

Inak ako vždy, tu máš link na spotrebu, podotýkam ale že tomu šliapem na krk ako nikto iný v republike... :oD

[ Link ]
o 09.01.2010, 17:19 | Klobouk
no pote co jsem se nekolikrat v praci projel novou C5 kombi tak bych ti v klidu doporucil prave tu,pokud by jsi teda slevil z toho vykonu. Jinak teda auto neskutecne pohodlny,prostorny,designove se mi hrozne libi,mame to tama s 2.0 HDI 120Kw a jede to vcelku prijemne. Jinak ten kolega co to ma mel do ty doby volvo V70 a sam tvrdi ze tohle neni vubec v nicem horsi,akorat to trochu min zere proti tomu D5 ve volvu a ma to pohodlnejsi podvozek.

Jinak pokud bych se rozhodoval podle tehle parametru ja pravdepodobne bych vzal Alfu 159 combi jelikož designove je pro me best(zvenku i zevnitr) je to uztaky dost prostorny oproti predchozi 156 a navic se mi dost libi ze jich tu jezdi fakt minimum.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3178 sekund.