Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dorazil opožděný ježíšek

 o Navštíveno 6466x o
o 04.01.2010, 16:08 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster



o 04.01.2010, 16:10 | Lukasino
Nejaka novota :)
o 04.01.2010, 16:11 | Dragster
Pořád říkají, že auta nikdo nechce a čekám na něj skoro 4 měsíce, flákači :-)))))).
Omlovám se za kvalitu foto, blesk na kompaktu to večer nějak nebral.

foto k příspěvku  od Dragster

o 04.01.2010, 16:11 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 04.01.2010, 16:12 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 04.01.2010, 16:15 | Thomas
Koukam že na to cpou nějaký jiný zrcátka viď..? Jinak paráda, jakej je to rok výroby 2009..?
o 04.01.2010, 16:18 | Dragster
Ano dávají zrcátka z nové fábky, jo je to rok 2009. Lepší foto dodám.
o 04.01.2010, 16:27 | dj.DEKL
Jak dlouho se vyrábí O1 ???
o 04.01.2010, 16:28 | clown
dekl .. 96 > Q2/2010 .. v Rusku a Indii jeste dyl :o)
o 04.01.2010, 16:34 | cupra.165
Gratulace,taky sem jeden cas o ni uvazoval :-) 4 mesice je teda dost brutalni,umluvil si nejakou slevu? :-)
o 04.01.2010, 16:36 | Lukasino
Tak zase registrace 2010, taky dobry ;)
o 04.01.2010, 16:41 | clown
4 mesice je normalni i na social superba v social barve, zakladni vybave .. :o)))
o 04.01.2010, 16:45 | Nismo.Power
stejně takovejch peněz to mi hlava nebere , ale at slouží :)
o 04.01.2010, 16:48 | Nismo.Power
a jinak co se aut týhle cenovky týče tak nedávno mě naprosto zarazilo tohle, podle mě to bude těžkej zásek všem automobilkám a budou muset jít cenou dolu pokud budou chtít prodat.....a musim konstatovat že dokonce i mě by bylo v tomhle případě jedno že jezdim renaultem protože ta cena a výbava je naprosto masakr ! :)
[ Link ]
o 04.01.2010, 16:50 | Mr.Scully
To je do terénu, ne? Když vidím tu velkou mezeru mezi kolem a podběhem :-) Ale ať slouží...
o 04.01.2010, 16:52 | Dragster
dj.DEKL: Objednávky zatím ještě příjmají, ale je prý velký zájem a výroba končí nejdéle v létě.

Lukasino: Dorazila 29.12.2009 a registrace byla hned 30.12., tak ještě starý rok, jen jsem se nedokopal dát dřív foto.

cupra.165: Jo slevu jsem dostal docela pěknou, bych řekl, se vším co jsem chtěl navíc tak konečná cena 320.000,- Kč.



Koukal jsem, kdy byla přesně objednána tak 21.9.2009 a dodána 29.12.2009, tak jsem kecal rovné 3měsíce a týden. Dával jsem objednávku na dvě a ta druhá dorazila už 2.12. Jinak co jsem se ptal na Fabie dodací doba do 1 měsíce.
o 04.01.2010, 16:58 | Dragster
Nismo: Dlouho jsem hledal a v cenové relaci do 300.000 bych řekl že ta Octava, není určitě špatné auto, hlavně potřebuji to na kočár, do práce a pro přítelkyni, je to druhé auto do rodiny.

Mr.Scully: bez poznámek, bude to jezdit i v zimě, tak nepotřebuji mít mezeru mezi kolem a podběhem 1cm, aby se vůbec otočilo kolo.
o 04.01.2010, 17:03 | clown
na nakupy staci :o) na bezny rodinny auto to ma mizerny sedacky.

kontroluj zadni napravu, mame u znamych jednu co dokurvila gumy naklonem behem 4 mesicu, asi spatnej den ve vyrobe. ta tvoje je aspon videt, muj sluzebni unisex modra metla mrzak neni videt ani ve dne :o((
o 04.01.2010, 17:20 | Kesam
pěkná at slouží.
o 04.01.2010, 17:22 | relax
gratz, at slouzi co nejlip a nejdyl

jinak jako NP Fluence je opravdu tvrdy slovo do pranice :)
o 04.01.2010, 17:24 | Francouz
N.P. Tak ten rencek vypadá dost solidně !!!
o 04.01.2010, 18:21 | Dragster
Rencek je vážně pěknej, jenže na kočár nepraktickej, kokal jsem na nového Megána, taky pěkné auto a šlo by za 328000,- Kč, ale s benzínem.

clown: Čtyři roky mám záruku, tak doufám, že za tu dobu nějaké ty páteční nedodělky vychytám.
o 04.01.2010, 18:22 | HIGHTOWER
na Fluence dost lidí říká, že je to vzhledově Mondeo, ale io tak mě se to líbí, které auto dnes není nějakému jinému podobné?
o 04.01.2010, 18:37 | Rudi
nismo v renckovi, to se bortí svět!

Cenovka určitě pěkná za novotu, snad se to nebude hnedka srát :-))
o 04.01.2010, 18:45 | Dexter
ten Fluence je docela povedenej, hlavně interiér a v tý stříbrný se sport paketem.
o 04.01.2010, 19:16 | clown
Dragster .. 4 roky vs 60tkm ..., takze u mne 9 mesicu a po prdeli :o))) zname z OII ... :o))
o 04.01.2010, 19:21 | Zbyšek
Tak si dáš 4roky vs 120tkm a máš to na 18 měsíců :)
Při takovém velkém nájezdu už jsou tyhle záruky trochu mimo, protože je jasný, že se to do těch čtyř let musí stoprocentně začít srát.
o 04.01.2010, 19:22 | jerzy05
na toho rencka uz jsem take koukal, nevypada to vubec spatne za ty prachy....
o 04.01.2010, 20:07 | Tuner#2
No pěkný, tak nakonec nový auto...
o 04.01.2010, 20:31 | Akordýsek
dragster hele co jsi si dal nahoru za výbavu atd můžeš rozepsát taky nad tím tourem přemýšlím:-)ale ještě nejsem rozholej.jo a ještě to má novější volant ne?
o 04.01.2010, 22:58 | Briann
uff..to me hlava nebere.-) ale jo no kazdej mame svoje.
o 05.01.2010, 10:56 | Harryp
Taky by mě zajímala příplatková výbava, protože někdy se až divím,že si lidi nekoupí OII,která sice na první pohled stojí více,ale má např. už v té základní ceně ESP,více airbagů atp.
o 05.01.2010, 16:33 | Dragster
Tuner: jo jo nakonec vyhrálo nové vozidlo, ojetina neklapla.

Harryp: Když vezmu cenu základu TDI OII [ Link ]

tak sem o cca 150.000,- Kč někde jinde a s tou výbavou tam až zas tak velkej rozdíl není, je tam jen z těch lákavej věcí jen ESP a 4 pytle. Jinak OII už mám a potřeboval jsem druhé auto. Nebo třeba skladovku [ Link ]
ale pořád je to + 120.000,- Kč.

Akordýsek: Z výbavy co je navíc, asi toto mech.klima, el. okna, el. zrcátka, sunset, centrál na dálku, prodloužená záruka 4/60000km, alarm, zadní parkovací senzory, rádio. Ještě prkotiny ale 3.000,- dají, zástěrky, koberce a vana do kufru. Celkem 320.000,- Kč.
o 06.01.2010, 00:33 | TUNER
Tak konečně....gratulace a staf se někdy s kočárem ))) Jestli ti ho Ála půjčí ))))
o 06.01.2010, 14:17 | Dragster
Ještě dodávám pár lepších fotek.

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:18 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:18 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:19 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:21 | Dragster
Spotřeba je zatím dost velká, ale je to také tím, že jezdím jen po městě a nechávám běžet.

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:21 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:22 | Dragster

foto k příspěvku  od Dragster

o 06.01.2010, 14:24 | Dragster
Jinak ať hledám jak chci, tak nemůžu pořád najít nějaké levnější kombi, ve stejné třídě se stejnou výbavou.
o 06.01.2010, 14:45 | Vencaf
hm, tak to je ježíšek jako kdybych dostal nový

foto k příspěvku  od Vencaf

o 06.01.2010, 14:49 | TomasW
Dragster: Gratuluju, pěkná.. moc pěkná... hlavně ať slouží... taky o ní přemýšlím, ale ne kombi a v benzínu :-)
o 06.01.2010, 15:13 | TUNER
prosimtě copak to je zase za protekční značku ))))
o 06.01.2010, 15:16 | Akordýsek
njn to máš jen paket tour plus nebo jak to je..já bych tam napral ještě určitě boční airbagy!!,zadní okna do elektriky centrál na dálku,MAXIDOT..ale mají na to figle třeba maxidot jde jen z radiem na cd dohromady 18000 atd..proto už koukám po nějakém ročním voze a bude klid..
o 06.01.2010, 15:17 | Akordýsek
jinak at slouží jinak pak napiš cca spotřebu a celkově pocit z motoru..je tam 74kw ne?
o 06.01.2010, 19:01 | Dragster
Vencaf: tvůj příspěvek nějak nechápu, ale zřejmě raději přehazuješ hnůj, než nezdíš autem.

Akordýsek: boční airbagy souhlasím, ale zadní okna v el., vážně jako řidič zas tak často nepoužívám a ani nebu a 3 měsíční díte asi taky moc, maxidot není špatný, mám v druhém autě, ale tady mě vážně postačí normál palub. počítač, který ve finále má stejné funkce, krom ukazatele stanic rádia, proto to asi dávají s rádiem, jinak centrál na dálku je.
Pocit z motoru je zatím dobrý, jen není dle mého názoru ideální odstupňování převodů, je tam 74Kw.

Tuner: Značka špatná pro raději zakrytá, tu pěknou už máš ty )))))).
o 06.01.2010, 19:10 | Vencaf
tím jsem chtěl říct, že O1 je prostě dělník, pracovní nástroj jako ty vidle, nic víc, jízda v oktě je pro mě a myslím i pro spoustu jinejch lidí nutným zlem.. ale jestli ti to auto udělalo radost tak proč ne...
o 06.01.2010, 19:14 | zipp
omg, on to fakt někdo kupuje?? :-D
o 06.01.2010, 19:22 | bobmasitr
Možná dělník,ale pořád dobrý auto.Kdyby bylo špatný už by ho dávno nevyráběli.Jako nový auto chválím, moc hezký
o 06.01.2010, 19:25 | Dragster
Vencaf: Teď už chápu a také proto jsem ho kupoval, musí to být dělník, jízdu v tom nepovažuji za nějaké zlo. A rodost také udělalo, je to nové tak proč by to radost neudělalo.

zipp: Jo kupuje, proč by nekupoval???

o 06.01.2010, 20:07 | Zbyšek
Strašně se mi líbí jak vždy při otázce koupě octávky hned vystartuje spousta lidí s tím, že nechápou jako to někdo může koupit. Když jsem tu ale i já před pár měsíci řešil tuhle volbu, tak mi stejně nikdo nebyl schopen navrhnout vhodnou alternativu, se kterou by se to auto dalo srovnat. Vždy má jen každý plnou hubu keců jak by se za to dalo koupit mnohem lepší auto,ale nikdy žádné takové nepadlo!. U nás doma taky jedna tourka přibyla a opravdu nevím jaké jiné auto bych za ty prachy sehnal. Jediné co mi na tource vadí je asi motor, protože obecně pd moc nemusím a proti mé rotačce v octávě to prostě vůbec nejede.
Ale tedy abych dal možnost těm věčným kecalům: jaké auto tedy v minimálně stejné prostorové specifikaci jako oktávka, buď combi,nebo liftback (nikoli sedan nebo podobné nepoužitelné zvěrstvo)v dieselu s alespoň takovou výbavou jako ta okta (tedy klima, el.okna a zracátka,dálkovéovládání, pár bagů a další podobné věci,se kterýmito bere v oktě skoro každý). A cenově tedy ať nežeru třeba 350kkč,ať se nedržíme jen u cen octávek,ale dokáže tam tedy třeba něco jiného spadnout.
o 06.01.2010, 20:10 | Vencaf
nemyslel jsem těma vidlema že je to auto na hovno,ale že nechápu těch 20 fotek obyč. auta, kterejch potkáš každej den stovky... prostě nejokoukanější dělňas na českejch silnicích, celkem nepohodlnej, službu to za ty prachy udělá, ale radost si představuju jinak..
o 06.01.2010, 21:49 | DaveF
proti oktávce celkem nic nemám, proč ne ale není ten volant nějakej divnej ???
o 06.01.2010, 22:03 | Dragster
Zbyšek: souhlas, každý jen kecá, ale zatím nikdo vážně jinou alternativu nedal.

Vencaf: foto bylo dáno, jen pro představu, pro některé uživatele, kteří chtěli vědět výbavu a co je tam jiného.
Jinak radost si představuji určitě víc pod tím když bych si dovezl Focus RS, WRX STi nebo třeba Evo IV, ale vážně na to nemám, proto mám radost i zo tohoto, kolik sis koupil nových aut ty, když by tě nová octa radost neudělala?.

DaveF: Za mě je tento volant lepší něž co byl v předchozích verzích.
o 06.01.2010, 22:04 | Klobouk
zbyšek: jen zběžně sem kouknul na ofiko ceník Kia Ceed,a vidim tam za 359.000 vybavu "active plus" která má to co tahle okta a ještě pár věcí navíc(výškově nastavitelný sedadla vepředu,loketku,ovládání rádia na volantu apod.) s 1.6 naftou která jede pocitově stejně jako ta v octe akorát se dá i poslouchat(oběma autama jsem jel nejednou) a dle mě to auto i dobře vypadá. Akorát tedy není úlpně srovnatelný,protože nemá tak velkej kufr a nevyrábí se patnáct let...
o 06.01.2010, 22:05 | Klobouk
jeste link [ Link ]
o 06.01.2010, 22:06 | MATTESS | Upraveno: 2010-01-06 22:11:27
Dragster: Davide, ať dobře maká a spolehlivě vozí rodinu.
Klobouk: Nevím, ale dle objemu kufru by tam kočár dával dost blbě. A to byla asi hodně důležitá funkce

Tady cokoliv o škodovce nemá význam řešit...... :-))
o 06.01.2010, 22:12 | Tuner#2
MATTESS: Pravda pravdoucí...
o 06.01.2010, 22:14 | Dragster
Klobouk:
Ano ta je vážně dost cenově srovnatelná i kombajn [ Link ]
a ještě velké + za menší pojistku za 1.6.

MATTESS: To já vím, nic ani neřeším, jen debatuji, vždyť je tady snad diskuzní forum.
o 06.01.2010, 22:16 | bobmasitr
Akorát že Kia je z korei nebo buhví odkud.Nikdo neví jak to dlouho bude fungovat než se to rozpadne na šroubky.Octávka je styl alá německá kvalita.Neoslní designem ale funkčností a kvalitou.Navíc radši budu mít auto funkční a klidně starší model,než nějakou značku nic moc kvality.Pravda zrcátka mohli zustat stejný jako dříve.taky u nás drní jedna TDI a ty auta našlapou hodně.Pokud větší auto tak něco z koncernu Vw nebo Mercedes.Dotyčný co jí koupil rozhodně chybu neudělal za 320tis? s tímhle motorem,kvalitou a výbavou.Pískám si
o 06.01.2010, 22:20 | Klobouk
aj,sorry koukal sem na normal hatchback. Nicmene 385.000 porad jeste neni o tolik vic kdyz vezmu v uvahu vsechny aspekty.
Jinak teda fakt nevim co vsichni mate za giganticky kocarky,bratranec ma pulrocniho prcka a kocar normalne vozi v Alfe 156 ktera ma kufr vylozene trapnej. I kdyz teda ten kocar je i zaroven autosedacka,ale to asi holt muze koupit kazdej,nebo alespon me prijde logictejsi vybirat a kupovat kocar dle auta a ne auto podle toho jakej mam kocarek...
o 06.01.2010, 22:21 | Klobouk
bobmasitr: dle toho co dragster napsal predpokladam ze mu bohate bude stacit ta zaruka na 7let/150.000km ktera je u ty kii v cene
o 06.01.2010, 22:25 | Briann
bobmasitr...chlape napred si anstuduj par evci nez zacnes psat blbosti. Kia je dneska ve stredni tride top vzhledem k cene spoelcne s renaultem. Konkretne ceed vyhrava testy kde muze, UK, De, CZ...a prosim nesnaz se srovnavat vymakany auto konstrukcne z roku 2008 s autem konstrukcne z roku 1995...to proste nejde...A kdyz jsi u nemecke kvality tak doufam vis ze MB je nejporuchovejsi znacka sveta...
o 06.01.2010, 22:37 | ps | Upraveno: 2010-01-06 22:39:17
Nevim co mate furt proti Oktavce. Sice jich jezdi vsude milion, sem tam samy dement, ale auta jsou to vcelku spolehlive a hlavne kazdy at si kupuje to, na co ma. Takovych strelcu co si koupi kary za 2 mega a nesplaci nebo 5 roku ojetou kraksnu jen s tim, ze to ma vrtuli nebo krouzky na predku zase nechapu ja.

At slouzi!
o 06.01.2010, 22:39 | ominina
Ahoj lidi. Je pravda že srovnávat technologii z 2.poloviny 90tých let s rokem 2008 je trochu nesmysl, ALE chci vidět Kiu až bude mít nakulíno co moje Octavka combi 66Kw. Mam najeto 500 000 (slovy půl mega)a šlape pořád stejně dobře. Myslim že z Kii budou při půl milionu už udělaný hřebíky. Nebo s ní někdo máte zkušenosti po tolika km?
o 06.01.2010, 22:47 | Klobouk
Ominina - znovu opakuji ze dle toho co Dragster psal nemá vozidlo slouzit k velkému nájezdu km,tudíž tahle myslenka je pri tomto konkretnim nakupu zcela irelevantni. Samozrejmne pokud by napsal ze kupuje delnika kterej ma jezdit aspon 60.000km rocne dalo by se o tom bavit.
o 06.01.2010, 23:40 | ominina
Asi ano - pri 10.000km ročně je takovej delník zbytečnej. Ale jinak ok. Taky vám tam ten volant nějak nesedí? Mám 2001 a zdá se mi hezčí...
o 07.01.2010, 00:41 | Luke_288
no a vsadim boty, že kdyby si koupil ceeda, tak tady zas budou lidi psát, že proč si to koupil a nekoupil si tamto, nebo to a to, protože je to x krát lepší...
o 07.01.2010, 00:58 | bobmasitr | Upraveno: 2010-01-07 01:04:00
brian:to o Mercedesu říkáš jen proto že na něj nemáš?Já si v něm jezdím už dlouho a že bych na tom měl nějaký závady se říct nedá.A blbosti to nejsou.Kia se možná posunula někam jinam než byla před 10lety, ale nikdy z toho kvalitní auto nebude.Někdo tu psal že je zvědav jak na tom bude po pár letech či 500tis km.nechme se překvapit.Pořád si raději koupím Octávku než kiu.S octávkou je srovnatelný Toledo či něco podobnýho ale Kia ne sorry.Jinak souhlasím starší volanat byl lepší, tenhle tam moc nezapadá
o 07.01.2010, 09:16 | Briann
ano presne proto to rikam a take asi proto mercedes skoncil se tremi svymi modeli mezi nejporuchovejsimi vozy sveta. No a kdybys neco malo vedel o autech a MB konkretne tak bys tusil ze kvalita MB skoncila s modelem 124 coz byl jeste etalon spolehlivosti, dokonce pred dvema-tremi lety bylo na mB apelovano at neco nutne udela se svoji kvalitou...A pokud chces hovorit o kvalite korea x nemecko prijd s eke me domu podivat jak vypada MB CLk....hlavne plasty, palubni deska atd.
A kdyz nekdo v dnesni dobe rekne ze Kia, Hyundai nikdy nebudou kvalitni vozy, veskera diskuze ztraci smyslu...asi jsi neco malo zaspal, tak dvacet let vyvovoje sveta...
o 07.01.2010, 16:53 | Zbyšek
Klobouk: Kia Ceed a zároveň Hyundai i30 SW jsem měl též ve výběru a byl jsem oboje auta projíždět. Bohužel takhle si opravdu také nepředstavuji konkurenční auto. I v kombi provedení je kufr opravdu žalostný proti octávce. Pokud srovnám výbavově, ničím moc nepřekvapí (třeba loketku, samozřejmě stavitelné sedačky a podobné blbiny jsou v oktě taky a rozhodně se ani nepřiblížím k 350tkč (jelikož jsem ji byl kupovat, tak trochu vím o čem mluvím). Tedy pořád mi tam hraje nějakých přinejmenším 40tkč v plusu pro oktu spolu s tím, že má pro mě (a asi i mnohé jiné) právě mnohem využitelnější kufr, je to auto, u kterého už je spousta chyb odladěna (to se o kii nebo i30 říct bohužel nedá (dělal jsem s těmi auty dva roky, takže taky trochu vím o čem jsou).
Tedy čekám dál na nějakou tu alternativu :)
Každopádně není to trefa zcela vedle, protože jak říkám, i já po tomto směru pokukoval a několikrát jsem byl v kii i v hyundai kvůli těm SW verzím, ale nakonec se sáhlo po levnější, účelnější a prověřenější verzi auta.
o 07.01.2010, 17:34 | bobmasitr
pro Briann:já se na na Mb dívat nemusím doma Mb je.Neříkám že jsou to auta ošklivá či špatně vybavená to v žádném případě.Ale kvalita to nikdy nebude.Kdyby to byly tak skvělé značky tak budou mít lepší statostické prodeje.Ale nebudem se tu přít.každý má odlišný názor.A MB bude vždy kvalitní a mít jméno, ale to je jen odbočka.Souhlasím s tím že Octávka má chyby již vychytané
o 07.01.2010, 18:16 | Dragster
Klobouk: Já také vozil do současné doby v krátké feldě, ale jen jsem ho musel skládat a korbu mít na zadních sedadlech, ale do okty ho dám celej což je velká výhoda hlavně pro přítelkyni, že nemusí nic skládat.

Já najezdím tak 10000km ročně, což vážně není zrovna moc na využití okty jako dělníka, ale vzhledem k tomu že znám 3 které jezdily v podniku a najeto bylo na každé přes 500000km be větších závad, nepočítám váhu vzduchu , tlumiče atd, tak si myslím že 10let by mohla sloužit. O Mercedesu se vůbec bavit nebudu, tam bych pod 500000,- Kč nešel myslím v naftě a kombi. Okta není žádný exktra hit ale jako druhé rodiné auto určitě za tu cenu odvede a je léty ověřena.
o 08.01.2010, 14:28 | crestik
Briann:kdybys pracoval ve firmě, která dodává dopravku a linky do automobilek jako já pro Hyu, Ford, Fiat, Porsche, atd tak bys podstatně změnil názor na některé značky, zvláště Hyu...a že maj 3x větší výbavu opravdu ty prasárny a výrobní postupy (nebo spíš nepostupy) nevynahradí. A že má něco záruku x tisíc km nebo let, tak ať hovoří někteří, komu co uznali na reklamaci. A když ti řeknu, že spousta věcí je doslova počítána na dva roky, tak stejně nikdo neuvěří. A pokud někdo věří, že Kia nebo Hyu jsou na stejné kvalitní úrovni jako stará Oct, tak to ztrácí smysl
o 08.01.2010, 14:48 | crestik
...a když se tu někteří ohání starou koncepcí, a že korejci jsou už dávno o těch 15 let vepředu...co že to vlastně za ty roky zlepšili? Pokud vím, tak furt se i jejich auta řídí volantem, nápravy všude stejné, kola kulaté, motor má 4 doby...a furt je levnější přidat 4 tlačítka na výbavě, než přidat desetinu na plechu
o 08.01.2010, 15:02 | Lukaash
crestik : tak treba EuroNCAP docela jasne dokazuje, ze vekovy rozdil neni jen o volantu, kulatych kolech a motoru s 4 dobym cyklem :-)
o 11.12.2010, 15:31 | Dragster
Za necelý rok co jsem to přivezl, jsem dnes překonal 10000km, zatím s tím nebyl žádný problém, bylo by to taky smutný kdyby jo, vždyť do nemá nic najeto. Celková spotřeba si myslím že není zas tak hrozná.

foto k příspěvku  od Dragster

o 11.12.2010, 16:06 | AllInOne
Hezky. Tento topic jsem sledoval. Hlavně že slouží.
A myslím, že 99% tady z nás má každej radost z nového (ojetého) auta co si pořídí a ne malou.

A spotřeba je si myslím bezva, nebo si nespokojenej?:)
o 11.12.2010, 16:10 | Akordýsek
Tak jsme to měli skoro zároven já si bral koktu 15.1.2010 a těd mám necelejch 20 000 problém žádnej,dlouhodobá 5,5l(měřeno tankováním),jediné co tak mě odešel výškáč u mě ve dveřích.jinak zatím spokojenost..
o 11.12.2010, 16:11 | škodovkář
Hezký,jak to vypadá s kolama?
o 11.12.2010, 16:13 | Monička
Teda celková spotřeba je jak u nafty.. :) Pěkné..

Jinak až ted sem četl co se tady na začátku roku dělo.. Já měl taky Octávku a klidně bych koupil další.. Nevidím na tom autě vubec nic špatného.. Je to o náročnosti lidí a o penězích.. Mě stačí/la..
o 11.12.2010, 16:15 | Monička
Nebo je to nafta? Celé jsem to nečetl.. :-)
o 11.12.2010, 16:19 | Honcke
Taky jsem příspěvek četl už předtím,hele supr kára.Jezdím 4 rokem Focusem MK1 v kombiku,a kdybych kupoval ový auto,tak to samý co ty.Nechápu jak všichi hlásej na Oktávky.Chápu že se každýmu líbí něco jinýho,ale v USA je holt rodinný auto 8mi vál se 4mi litry,a u nás Oktávka v TDíčku no.Mě se líbí.Super...
o 11.12.2010, 16:26 | Luke_288
Monička: ty znáš benzín co začíná s červeným na 4500ot/min? :)
o 11.12.2010, 16:29 | Monička
Luke: Tak to jsem fakt nepostřehl.. :-DD
o 11.12.2010, 16:35 | Monička
Když už tady vydím naftu s nájezdem 10t/rok tak se zeptám.. Z jakého duvodu se nafta nevyplatí při nájezdu alespon těch 30t/rok
o 11.12.2010, 16:45 | AllInOne
Dražší servis, garanční prohlídky, těžší přední náprava.
A za těch 10tis na té naftě toho ´tolik´ neušetříš oproti benzínu
o 11.12.2010, 16:59 | Zdeny60
U novýho auta je nafta jednoznančná volba. Tehdy nehrozí žádný servis a úspora je taková:
10000km - 8800Kč/rok
20000km - 17600Kč/rok atd...
o 11.12.2010, 17:04 | AllInOne
Nojo, ale zase dražší pořizovačka. A pokud člověk s tím crcá jen kousky na nákup a ani se to pořádně neohřeje, tak to taky není dobrý, ne?

Já sám jsem si naftu novou kdysi kupoval,ale najel sem taky 40/ročně, tam pak byla úspora slušná.
o 11.12.2010, 17:04 | Monička
Myslím spíše ojetinu.. Z každé strany poslouchám jak se musí nalítat těch např. 25-30t/rok..
o 11.12.2010, 18:48 | Luke_288
kdysi bylo v autotipu porovnání za jakej nájezd se nafta vyplatí a třeba u VW Caddy to vycházelo od nájezdu 1km.
od těch 15-20tis ročně už je to zajímavý.
teď čekej, že se tady ozve mraky lidí, co budou psát o čtyřlitrových osmiválcech v LPG
o 11.12.2010, 19:23 | Zdeny60
Není to tak strašný. Moje osobní zkušenost je od r. 95 pouze s dýzly, jen od loňska mám 3 benzíny. A na všech dýzle (bylo jich celkem asi 9) jsem neshledal žádné brzké opotřebení z titulu ježdění kratších tras. Ale je tayk fakt, že v půrměru jezdily všechny vozy kolem 70.000km/rok.
Zato tatík má 1,7TDDI Focuse, jezdí do Kaufu pro rohlíky a na hřbitov léto zima, auto se kupovalz Aček s údajnými asi 100.000km po 5 letech a dodnes si motůrek jen vrní. Myslím, že se tothle moc přeceňuje. I když, dneční CR jsou jak přešlechtění psi - taky kulový vydrží :-) Tatík jezdí tak těch 4-6000km/rok. Doktoři, nákupy, hřbitov, občas k nám v létě...
o 11.12.2010, 20:18 | Dragster
AllInOne: se spotřebou je je spokojenost, do října byla 5.2, za poslední dva měsíce šla nahoru.

Na běžném servisu, bych řekl že moc velkej rozdíl není, olej se dává za sejné peníze, filtry taky, jako do benzínu. Tady se mění ještě naftovej, ale to je jednou za 60000km a cena okolo 1000,- Kč. Loni jsem dělal dvouletej servis na druhé oktávce v autorizovaném servisu + záruka mobility a platil jsem 1500,- nemyslím že je to nějak přehnané.

Je jasné že každému se líbí něco jiného i já bych si vzal raději BMW3, M-B a jiné, ale prostě za 320t se nové takové auto pořídit nedá. Sposta lidí na to nadává, spousta chválí co člověk to názor.

škodovkář: kola zatím leží, neboj dojde na ně.
o 11.12.2010, 22:02 | Rudi
AllinOne - sice o něco dražší pořizovačka, ale na druhý straně pak i lepší prodejní cena :-)
o 14.11.2011, 18:05 | Dragster
Za chvilku ji budou dva roky a to ji tedy honím :-)))))

foto k příspěvku  od Dragster

o 14.11.2011, 18:06 | Lukasino
Ty vado :o)))
o 14.11.2011, 20:26 | Losky
Tak hlavně, že jsi spokojenej. Každý má zkrátka jiné priority, jiné finance a já osobně zastávám názor, že O1 je Trvale Dobrá Investice. Letos jsem si kupoval staříčka z roku 2004, ASZ, kombi a koupil za 150tis. Ještě jsem koukal po P407 či C5. Vše v mé cenové kategorii bylo na hranici mých financích. Utekl půlrok, O1 na ceně zůstala, ale ostatní auta šla tak o 30 klacků dolů. Na mým motoru je naběháno 300tis, je tam 80tis nové origo turbo a komplet spojka, tlumiče a volnoběžka s rozvody. Jinak vše drží a doufám, že to tak i zůstane nadále
o 14.11.2011, 21:32 | cuir
pockej to jako ,ze za rok das 10 tisic a rikas tomu ,ze ji honis?? to mi neprijde moc... 10k. sem dal se svym autem po vikendech pomale. Uz jen na blbe motorce sem najel za 4 mesice 4000km...hmmm
spis mi prijde ,ze z toho chces udelat peknou octu na pozdejsi leta, protoze ten najezd je na to co to je minimalni a je videt ,ze se o to staras. Nikde zadnej prach na fotkach...tak se mi to libi ;) at jezdi stale bez poruch...ale octa je k tomu predurcena.
o 17.11.2011, 09:58 | Luke-Jeep
hehe prej honi :-)) ja mam s broukem letos o pulku vic :-D a to je cabrio 36 let stary a s dvoulitrovym 4karburatorovym motorem :-)))

foto k příspěvku  od Luke-Jeep

o 17.11.2011, 12:52 | bafis
Honi myslel ze srandy ;-) co jsem vycetl tak je to druhy auto v baraku uzivane pritelkyni. Ta moje jezdi v podobne, akorat starsi benzin automat a najede rocne jeste min, ale vyhovuje ji a brzy dojde i na kocar, takze prakticky ucelove auto....
o 17.11.2011, 14:46 | Luke-Jeep
Jj vim ze to byla sranda... Proto tam mam taky smajlika... Fakt ze pri tomhle najezdu bude ta kokta slouzit do skonani sveta
o 17.11.2011, 15:02 | Luke_288
moji bejvalou oktu má přítelkyně a za rok co jí má s ní najela 6,5K km...
o 23.01.2012, 16:09 | Dragster
Zase o trochu víc.

foto k příspěvku  od Dragster

o 23.01.2012, 16:11 | cupra.165
a uplne bez poruchy?
o 23.01.2012, 16:21 | Collin
A pak,že nemuže mít nafta za 10let, 100t km..
o 23.01.2012, 16:26 | AllInOne
Může, ale je to celkem vyjímka :o)
o 23.01.2012, 16:39 | Collin
Vyjímka to je.. Ale i těch je celkem dost.. Jak sem psal v jiném vlákně,dělám na servise a at už mají lidi naftu,benzín, jsou schopni najezdit to co Dragster a i méně.. :-)
o 23.01.2012, 21:43 | radek.613
Hmm, 2 roky a 22.000 km, i když beru průměr spotřeby 6/100, vychází mi tu cirka 42000 nafta a cirka 110 000 ztráta ceny. Tzn. 22tis km stálo 152000 Kč...... není dlouhodobě pronajatý taxík nebo auto z půjčovny levnější?
o 23.01.2012, 22:47 | crestik
tyvole...zas taková gandalfská teorie
o 23.01.2012, 22:55 | radek.613
:-D Prachy jsou těžká praxe....
o 23.01.2012, 22:59 | mishan | Upraveno: 2012-01-23 22:59:42
nj, radek umí počítat a naprosto se s ním stotožňuji ;-)
tohle si spousta lidí neuvědomuje, ale hlavně že jezdí za 5 litrů :-)))))
o 23.01.2012, 23:03 | tommas
gandalfská teorie:-)))))
o 24.01.2012, 11:22 | MazliG
mám to samé kupované květen 2010 - najeto 55 tis.
o 24.01.2012, 11:22 | Rudi
Tak todle je osud každýho novýho auta a ztráty peněz, to si nevybereš, jestli benzín nebo nafta je taky při týdle ceně jedno. Benzínu by zase klesla víc cena a víc projezdíš bo lidi prostě chtěj TDIčko, který je COOL a jezdí za 4-5 na sto!
o 24.01.2012, 11:31 | MazliG
kupovaná nová - metla, tažný, vystřelovák, jinak asi stejný co tohle - cena bez DPH tehdy byla 257 500,- kaček.

je tam čip, tahám často vozejk - tak aby to jelo, průměr mám 6,3 dlouhodobej - jezdim rychle, tahám vozejk - 2 dny v týdnu určitě - ročně lehce přes 30 tis.

zatim cajk - podělal se mi zámek, auto se samo zamyká když není klíček v zapalování, bolístka .o( než bude v květnu 2 roky, vymění ve škůdce - jinak ok
o 24.01.2012, 12:42 | AR
radek.613: při ceně cca 20-30tis/měs za dlouhodobý pronájem nějaké kokty v naftě mi nepřipadá že by to bylo levnější
o 24.01.2012, 12:52 | radek.613
AR: dlouhodobé pronájmy jsou individuelně sjednávané, věř mi že za 20tis měsíčně se smlouvou podepsanou na dva roky budeš sedět v něčem úplně jiném, než je kokta v naftě.... a je to komplet pojištěné, odesrvisované, nezajímá Tě strachy nespat kdo Ti to šlohne nebo objede klíčem, neřešíš gumy ani ručení.... kdepak, stojím si za tím, že ta nová "akční" kokta vyšla za ty dva roky s ohledem na nájezd km kurevsky draho :-D
o 24.01.2012, 12:58 | AR
radek.613: no nevím jak se dlohodobé pronájmy teď pohybují, ale cca 3roky zpět sem dělal ve firmě kde takto měli pronajato cca 10aut a cena byla kolem 15tycek a to byly Fabky HTPčka, Hyundai Getz atd a ten pronájem byl sjednán na 2 roky. Když se pak po dvou letech obnovoval a měnily auta tak ty ceny byly pořád stejné.
Ano máš pravdu odpada starost o to auto co se týká servisu a běžné údržby ale dle mě to cenově vyjde jinde.
o 24.01.2012, 13:06 | radek.613
Aktuálně náš bývalý zaměstnanec Fabii v ropě, na tři roky, full-service, 7tis měsíčně, hlásí. Takto mu to nadělil jeho nynější zaměstnavatel a tohle mu přefakturovává....asi je krize i v autopůjčování :-D

Ale vracím se k jádru pudla: kdykoli! se tu řeší zda nové či staré, zda jeté, či ještě existující v konfigurátoru na PC, každý tu operuje s tím, že nové je lepší, že se nesype, nikde člověka nenechá, že je v záruce, a podobně. Jenže to má smysl podle mě tehdy, když tu novou věc co si koupím, taky používám k účelu k jakému ji vyrobili, a to zejména od novoty, dokud v té záruce je. Takže mi zůstává rozum stát nad tím, jaké důvody můžou v dnešní době vést reálně uvažujícího člověka k tomu, aby si kvůli najetí 11tis! km za kalendářní rok koupil nové auto, potažmo ještě ke všemu v konfiguraci (motor + akční cena) přímo předurčené k tomu, najezdit 50-100 tis km dřív, než mu skončí záruka. A to nemluvím o výběru auta s 50% šancí na ukradení nebo vykradení. Podle mě je to vyhození peněz do luftu a neskutečné plýtvání s energiemi, prací i systémem, který tu věc vůči tomu nájezdu úplně zbytečně vyrobil a tím vyprodukoval metráky humusu, škodlivin, jedů a nerecyklovaných věcí, které ve výpočtově reálné době tan spotřebitel vůbec neamortizuje....
o 24.01.2012, 13:10 | tommas
s Radkem v tomto konkrétním případě nezbývá než souhlasit, ale to je úděl nákupu nového auta. Propad ceny za prvních 12 měsíců je nejvýraznější a zákazníkovi se vrací až v průběhu dalších let.
Ono i nákup ročního vozu je vzhledem k chatrné konstrukci dnešních dieselů docela riziko. Už nikdy nezjistíš, jestli to majitel aspoň trochu zahříval, lil tam kvalitní naftu (poškozené vstřiky, čerpadlo), vůbec už nemluvím o regeneraci dementního DFT filtru, který jde odpravit za rok atd.

Zase když si vezmu, že třeba tahle Octávka v roce 2002 stála třeba 550K a dneska se prodávají pořád i za 150, tak mi 400K jako ztráta hodnoty za 10 let nepřipadá v porovnání s pronájmem auta na deset let moc (i pokud připočítám plné hav pojištění).
o 24.01.2012, 13:20 | nome
to tommas-jenže v případě pronájmu za těch 10 let budeš mít co rok (2,3) nové auto stejné nebo (vzhledem k poklesu cen) vyšší kategorie včetně kompletního servisu.
takže zatím co jeden bude mít stále 10 let starou oktávku tak další už bude jezdit v 3 nebo 4 autě
o 24.01.2012, 13:20 | addamec
Z vlastní zkušenosti: Octavia Elegence 1,6 TDI (cena v konfigurátoru okolo 600tis) vychází u Arvalu na 3 roky a 150tkm mezi 15-16tis Kč/měsíčně.
Firma o cca 15 autech.
Kolegové, co mají nájezd 120tkm ve stejné konfiguraci mají auta do 13tis/měs
o 24.01.2012, 13:23 | radek.613
Pokud s autem za 5 let jeho života, což je projektovaná životnost do výskytu prvních vad i kdyby jen stálo za autosalonem a zároveň je to v moderním světě leasingů a vyspělého "světa" velmi doporučovaný interval obměny vozidla (byť v reálu s postupující dobou od roku 2000 dál je to vždy výměna za horší a odbytejší auto, než bývá to původní) nenajedu porci km, naznačující spotřebování všech jeho dobrých vlastností, mechanických rezerv a konstrukčních předsevzetí, nikdy se mi nic ani s postupem dalších let "nevrátí", tratím stále značně pro úvodní nerozumné rozhodnutí, respektive pro následné nepoužívání, mnou zaviněné. Navíc tvrdím, že pro nájezd 11tis ročně plně a zcela spolehlivě vyhoví klidně i nákup např. tříletého auta, aniž by tento nájezd byl dotován neúměrnými cenami oprav či počtem závad.

Tahle Oktávka v roce 2002 stála 550k? To za tohle někdo soudný tehdy dal? :-D Jinak jeté 2002 se dneska prodávají za 50 až cirka 90 tis..... a i taková slepice by v pohodě zvládla najezdit mnoho let 11tis ročně....
o 24.01.2012, 13:25 | tommas
nome: ano, ale taky nikdy nebude moje. Přestanu platit a můžu zakoupit permanentku MHD, zatímco jsem za posledních 10 let odevzal Arvalu 1 200 000Kč, pravda, neměl jsem starosti a jezdil jsem si O2 facelift, místo toho aby mi zůstala O1:-)))

Nikomu to neberu, pravdu tady má z části Radek, z části Ty, z části já. Jde o úhel pohledu.
o 24.01.2012, 13:26 | Conan
OT
radek.613: máš mail ;-)
/OT
o 24.01.2012, 13:28 | Jozzo
v Ostravě za 20k/m jezdíš v zánovní A6 v plné palbě ...
o 24.01.2012, 13:30 | tommas
soudný nevím, ale nesoudných čechů je asi dost, neboť české silnice jsou tímhle zázrakem s píchnutou slípkou na masce zaplaveny.

V podstatě je debata jenom o tom, že si Dragster může dovolit vyhodit pár desítek tisíc za ztrátu hodnoty a ostatním to vadí:-)))

a o odbytosti dnešních aut se nebudu vyjadřovat, bohužel je to neoddiskutovatelný fakt:-(
o 24.01.2012, 13:31 | radek.613
Tommasi: A ona by byla nějaká výhra, aby ta 10 let stará dojetá Octavie byla "moje"? Budu rád, když se jí potom zbavím za cifru, za kterou stejně nic jiného než podobný drek nepořídím, takže to s tou MHD je trošku mimo, neb i ta MHD bude po těch deseti letech někde úplně jinde :-D
o 24.01.2012, 13:32 | radek.613
Svým způsobem vadí, je to značné plýtvání, mor dnešní společnosti......
o 24.01.2012, 13:39 | tommas
já teda zastávám teorii, že O1 (rotačka) patří do dobré skupiny aut, u kterých pokud vypočtu poměr vložených nákladů (myslím se vším co to auto za 10 let a třeba 350tkm stojí) vs. najeté km, dostanu číslo, které sice není malé, ale stále je jedno z nejnižších na trhu :-/
o 24.01.2012, 13:42 | tommas
je to tak, současná společnost plýtvá (odborně konzumuje:-))).
Vždyť hlavy pomazané nabádají prostý lid, aby nešetřil, rozhazoval seč může a pokoušel se udržet cestu kterou nastavili co nejdéle s jasným cílem. Aby se průšvih přenesl až na ty další co tady budou, zatímco my budeme už "za vodou"
o 24.01.2012, 13:44 | radek.613
No jo Tommasi, ale to taky musíš ročně těch 35000 km najet, aby Ti ty počty trochu začaly dávat smysl a rozumně vycházely.... a to je to o čem tady píšu, rozumné náklady to má pouze tehdy, pokud to používám, a intenzitu používání zohledňuji při pořízení. Koupit si na roční nájezd 35tis ročně desetileté auto a počítat s tím, že dalších deset let ještě odjezdí je špatná volba (výsledné zúčtování po těch deseti letech to jednoznačně ukáže), ale zrovna tak je špatná volba kupovat fungl novou věc se 4 letou zárukou do 60 tis km, když za ty čtyři roky nenajedu ani celých 50 tis km.....
o 24.01.2012, 13:50 | tommas
jj, souhlas. Ale je to nastaveno tak, že je lepší chodit do rachoty, vydělávat €€€ a nechat "amortizovat" auto na parkovišti, než koupit 10letou neprověřenou vraždu a jezdit na střídačku k pumpě a do servisu.
o 24.01.2012, 13:53 | MazliG
radek.613: tak to ber tak, že je hodně lidí, co chce nový auto a pak hovno najedou a je jim to u takové O1 jedno - tak to je a počty, nepočty - chci nový, svoje, budu se o něj starat a hold nenajedu .o) to je jak hypo vs nájem ....
o 24.01.2012, 13:55 | MazliG
a jsou jich statisíce takovejch .o)
o 24.01.2012, 14:22 | radek.613
No právě MazliGu.... ale když se to nich nebude hučet a prakticky se jim neukáže, co za blbosti dělaj, bude jich čím dál víc, protože jsou, zaslepeni a neschopni reálného myšlení, přesvědčeni o tom, že dělají dobře a tím pádem úpadek a společnost na tom bude čím dál hůř. Já vím že národním sportem "čechů" jsou tři hesla "po mě potopa", "hlavně ať se mám líp jak soused" a "ono to nějak dopadne", ale podle mě je to cesta do pekel, chce to trochu osvěty....
o 24.01.2012, 14:24 | radek.613
A co se týká toho ježdění na střídačku k pumpě a do servisu, mám dojem, že to tak činí nejeden majitel naopak fungl nových přibližovadel :-D

Safra, nemůžu si vzpomenout, kdy jsem byl naposled v servisu.....
o 24.01.2012, 15:30 | Rudi
chtěl bych mít jednou tak dokonalý život jako radek.613 :-) Ono, kdyby lidi nekupovali nový auta, tak by jsme zákonitě nemohli jezdit v těch ojetejch...
o 24.01.2012, 17:00 | Klobouk
radek.613 - asi pořád nějak nejsem schopen pochopit výhodnost toho co jsi se tu snažil nastínit tím úžasným výpočtem na začátku. Došel si k tomu že tahle kombinace Dragstera stála za dva roky 152.000Kč a je vlastník auta. Když budu uvažovat že by si našel půjčnovku která ti to půjčí dlouhodobě za 10tis/měsíc tak za dva roky jsem tam za 240.000Kč + těch zmíněných 42.000Kč za PHM. Takže kde je tedy ta výhodnost o které jsi mluvil?? Případně u vás jezdí taxíky za 7Kč/km které jsi zmiňoval jako druhou variantu??
o 25.01.2012, 02:10 | badczech
radek613: ad heslo cislo dva - nech souseda at si koupi co chce...
o 25.01.2012, 14:22 | Jajinek
Dragster: Mám podobný foto s dvojkama :-DDD

foto k příspěvku  od Jajinek

o 25.01.2012, 15:16 | Dragster
Jajinek: Ale máš jich tam už trochu víc :-))))
o 18.10.2012, 14:05 | Dragster


Už má zase holka další jubileum a je na čase začít hledat nové vozidlo.

foto k příspěvku  od Dragster

o 18.10.2012, 14:42 | tappaja
To bude bolet pri prodeji :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4307 sekund.