Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Má tu někdo Audi A8 3,7 r.v. 2004?

 o Navštíveno 1092x o
o 31.12.2009, 16:51 | PAVELK
Potřeboval bych nějaké věci probrat o tomto voze, spotřeba je jasná ale jde o spolehlivost a ceny některých dílů, díky za pomoc.


o 01.01.2010, 15:36 | Nismo.Power
exot motor, nebrat
a celkově nejde o "některých dílů" ale všechny díly jsou na to neskutečně předražený a celkově to auto neni kdejaká hitparáda
o 01.01.2010, 16:28 | PAVELK
Nismo:nečekla jsem asi nic jiného od tebe :-)), pokud o tom něco víš tak mě zajímá co odchází za díly a tak nějak celková životnost, co se ti nepozdává na tom motoru
o 01.01.2010, 21:29 | Nismo.Power
pokud chceš větší motor tak si to kup s 4,2 ta je prověřená časem..... 3,7 je exotika a sotva jí tu potkáš jak ve starý tak ve FL A8 .... těžko říct pokud sou po servisech nebo se neprodávali já samo sázim na druhou variantu protože ten motor je nesmyslnej v porovnání s 4,2kou......
jinak odcházej tam stále běžný věci, auto je těžký jako kráva takže opravdu hodně přední náprava a brzdy, díly drahý a tlumiče taky moc nevydržej a ty sou teprv drahý.... u jedný co jezdí v parlamentu už dělal známej podruhý automat , díly na něj celkově levný ale oprava jako takový drahá a co mi řikal tak sem tam se něco vysere v elektrice a 2x se mu prej posral joistick.... to auto bylo drahý, je drahý a je i drahý na provoz a majitel s tim prostě musí počítat....
o 01.01.2010, 22:33 | JP
No mě z týhle křížovky vychází jediný řešení... začíná na C :D
o 01.01.2010, 23:52 | Rudi
Citroen asi
o 02.01.2010, 13:01 | Knightey-
je pravda ze se uz teda spis vyplati ta 4.2 nez tak 3.7
a to jak vykonem, tak vydrzi. Povinny je taky stejny a spotreba stejna.
Cili opravdu pokud se rozhodujes pokoukni po ty 4.2.
Ale jestli mas nejakou TOP nabidku na tu 3.7 tak proc ne?
Na motoru se nic nesere. Je to cistej motor, cili fakt jen svicky a kabely a vymena oleje.
To ze u tehle aut trpej predni napravy to je znamy. Ale zase to pohodli. A ted jsi nejsem jiste ale uz v tohle roce tam je vzduchovej podvozek u tehle A8.
o 02.01.2010, 13:08 | PAVELK
Knightey-:právě že je docela slušná nabídka na 3,7 proto se ptám, vzduchový podvozek je také a z něho nadšenej nejsem, a co převodovka jak je na tom?
o 02.01.2010, 15:34 | Luke-Jeep
ono ja musim tentokrat s nismem souhlasit... tenhle motor vuci 4,2 je cenovkama uplne nekde jinde... a co jsem ja mel tu cest, tak i spolehlivost je nizsi ( ale nic drastickyho...) prevodovky se neboj, to jsou drzaci...
o 03.01.2010, 20:20 | PAVELK
asi to stejně dopadne že bude 4,2 jedna krásná se ke mě pravděpodobně zatoulá úplně v plný náloži,přijde mi že tam snad už víc dát nešlo :-))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.