Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > K čemu je to dobrý??

 o Navštíveno 896x o
o 27.12.2009, 19:59 | Zdeny60
[ Link ]

Jako ukázka toho, co se dá "vyždímat" z 2,5l motoru, je to dobré. Ovšem jaká je praktická využitelnost takového výkonu ve spojení s FWD?

kldo mi to vysvětlí? Existuje cesta, jak tento výkon "bezztrátově" přenést na vozovku při rozjezdu ?


o 27.12.2009, 20:09 | Luke-Jeep
ne
o 27.12.2009, 20:09 | JP
Při rozjezdu těžko, ale když to má zrychlit třeba ze 100 na 200, tak se to se 400k dá udělat dřív, než s 200k:)
o 27.12.2009, 20:11 | Milhauzz
Kdo ví, chtělo by se tím projet a pak o tom pokecat, ale je pravda, že by mě zajímalo osobně, jak se v takovým autě roizjíždí :) Osobní zkušenost s FWD jen 182 koní a rozjezdy sem zvládal bez průhrabu.
o 27.12.2009, 20:12 | Honza2.016v
bez elektronickejch hlídacích psů ne, s nima možná ano..
o 27.12.2009, 20:17 | P3RF3KT
presne sem chtel napsat jako honza, bez nich to musi hrabat jeste 200m od startu.. ale svezení to musi bejt slusný
o 27.12.2009, 22:32 | TUNER
Měl by mít samosvorný diferenciál a hooodně dobře vychytaný zavěšení/geometrii. Navíc snad na jedničku a dvojku tam nejde full výkon. Jestli ne nejlepší system předního náhonu,tak určitě jeden z nejlepších....
o 27.12.2009, 22:48 | Kounect
Už mě trošku kaká jak se na to lidé dívají...že Ford někoho vykradl to je každému jedno? A že to jde podstatně dál a to už z dob kdy Ford o tomhle motoru věděl velký kulový? Natož potom tuningové firmy?

Já vám nevim, ale fakt mě nasere, když debilní redaktor v jistém auto magazínu napíše, že ten pětiválcovej motor od Forda je supr svezení...

Takže asi tak :

[ Link ]

Na 3 je to ještě nepoužitelné.
o 27.12.2009, 23:15 | Diner
Kounect: LOL
vysvetli nam prosim vztah Volva a Forda za poslednich 10 let;-) Pouziti shodnych dilu v ramci jednoho koncernu je uplne normalni vec. Nevim proc se tady bouris a dokladas to odkazem na absolutne nic-nerikajici a nic-nedokazujici video.
o 28.12.2009, 00:28 | Kounect
Jasně že je to úplně normální věc, používání shodných dílů. Ale není úplně normální věc někde psát bláboly o tom, jak je ten fordí motor skvělej, když prostě fordí není, na to narážím, jestli jsi nepochopil, tak teď už snad jo ;o)
Video je co? Video je snad odpovědí na původní dotaz : "Jako ukázka toho, co se dá "vyždímat" z 2,5l motoru, je to dobré."
Nevím proč bych nemohl v diskuzi postnout něco dalšího k věci, kor když je tam nádherně vidět jak to je ( ano na rozdíl od FF to nemá samosvor a "revoluční" zavěšení, ale nějak je mi to šumák.
o 28.12.2009, 07:52 | Zdeny60
Kounect:
jasně. motoricky super. Ten výkon opravdu bude asi plně využitelný až při 3-4-5-6.
o 28.12.2009, 11:07 | Diner
Chtel jsem rict, ze z toho videa rozhodne neni poznat jak to jede, jak to zrychluje. Je to natolik amatersky udelane, ze to zkratka nejde. Jak rikas: ladeni prenosu sil na silnici je dulezite stejne jako ladeni motoru a kolikrat je i slozitejsi(inzenyri od VW-viz. Bugatti Veyron by mohli povidat). Nechtel jsem te prudit, jenom je uplne zbytecny se vztekat kvuli takovym vecem. Osobne nemam nic proti zadne z tech znacek. Sam mam dve auta. Jedno je Ford a druhe Volvo a ver mi, ze me velice mrzi ze to po deseti letech prodali cinanum
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3139 sekund.