
Navštíveno 1176x

pokud nekdo disponujete, a mate naladu se tim zabyvat, hodne mi prosim na mail panekhonza na seznam.cz rozpad ostrikovacu na VW touareg 2008....
Zamrzlo to, nestrika to, at vim co mam hledat....
Nějakej ten obrazek by bodnul, schematicky zobrazeni plus ta tryska ...
diky.
mas to tam, jeslti to teda k necemu pomuze
to mi připomíná, že mi voda na -30 zamrzla v 21 pod nulou :-/ už ta směs nění to co to bývalo...
jako píďa363...když tu bylo minulý týden -15°C ve dne, nalil jsem do zcela prázdné nádržky směs Sheron do - 20 °C a během jízdy po cca 10 km mi zamrzly ostřikovače tak, že jserm je rozmrazil až druhého dne v garáži...šiděj to jak můžou :-((((
mě tehdy zamrzly ostřikovače na světla tak že zůstaly vyjeté a měl jsem to jak tykadla :-)
jako borik a pida. minulej tejden s sheronem do -20°C a při -13°C mi to zamrzlo
nenapadlo Vás, že ač je třeba (-15), tak při 90km rychlosti může být nárazová teplota např. (-40)?
to je stejny problem, smes do -30 zamrzla, ostrikovace zustaly vylezly, no a mlada nevymyslela nic lepsiho nez ze je rukou uklidila do narazniku... ted to chcije jako dunaj nekde u toho valce ostrikovace nebo jak tomu rikaji...
street: takže výrobci vyrabej nemrznoucí směs pro stojící auta?
Je to jak píše street. Při vzrůstající rychlosti se dost rychle mění teplota. Já používám směs do -40, pro jistotu.
snad se nebude H-H zlobit za OT, jen na vysvětlenou pro ostatní....
nejsem žádný znalec, ale zdali výrobce píše do -20, tak asi myslím -20....
problém je v tom, že při vzrůstající rychlosti větru se teplota snížuje..
pouze příklad:
rychlost větru 0km/h - teplota -15st.
rychlost větru 30km/h - teplota -21st.
rychlost větru 100km/h - teplota -45st.
rychlost větru 200km/h - teplota -60st.
jak může výrobce předem vědět, do jakého vozu se bude kapalina lejt a jakých rychlostí bude dosahovat?
v tomhle nešetřím a koupím si raději "tvrdší" směs.....

28.12.2009, 10:47 |
Kapka (M)
jde taky o to jestli nezustala v hadickach a v tryskach zbytek letni smesy..to se stalo me nedavno.. :-(
Sheron je póvl největší, tuhle jsme řešili jinde na fóru a všichni s ním mají problém + někdo tvrdil, že vyšel v nějakých testech jako absolutně ošizená sračka. Jinak já mám od Shellu do -30, neředím, jezdím 200 a nestalo se mi, že bych měl problém :o)
SF : to je pěkné ta tabulka, fakt zajímavý vědět.
Ještě bych ale řekl, že za nárazníkem kde je nádobka ostřikovačů nebude foukat 200km/h vítr, co myslíte?
Každopádně ale na auto je to nápor jako prase tyjo.

28.12.2009, 14:05 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2009-12-28 14:06:17
aha, no ja trochu pospichal, takze jsem byl kousek nad -60st kdyz jsme se vraceli :O))
priste budu moudrejsi, diky :O)
ja s tim souhlasim, nejde o naraznik nebo podnaraznik, jde o ochlazovani... a pokud je to predek auta tak verim ze to tam takhle funguje.