Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kolaři sem! :-))

 o Navštíveno 1486x o
o 26.12.2009, 09:10 | DaveX
Dobré ráno, vybírám si kolo, kolem těch 14000 ať se dá už na něm trochu jezdit :) Mám už pár kandidátů ale chci to prodiskutovat s někým, kdo tomu hodně rozumí. Písněte kdyžtak sem a já se ozvu.

Díky moc


o 26.12.2009, 09:12 | sallam
tak za tuhle cenu určitě se dívat po modelech 09, třeba GT [ Link ]
o 26.12.2009, 09:15 | DaveX | Upraveno: 2009-12-26 09:18:05
jj na to taky koukám, chci si ale nechat poradit, mám vybraných pár typů od GT a Ghost. Nic jiného moc nechci.
o 26.12.2009, 09:21 | Dexter
zaleží co konkrétně chceš, silničku, trek, MTB. pak by se dalo vybírat dále. kudy většinou budeš jezdit, kolik km atd.
o 26.12.2009, 09:22 | hifim@ni@k
U kola bývá vždy nejslabším místem vidlice a zvlášť u takto levného.
Pokud to jde tak ji nech vyměnit hned na prodejně s doplatkem za lepší. Kolem 10tis. už je slušná.
o 26.12.2009, 09:26 | DaveX
Chci výhradně MTB. Budu jezdit po horách, v lese i po silnici. Km přesně nevím :( to bude jak kdy..
o 26.12.2009, 09:29 | DaveX
hifim@ni@k: nebudu jezdit nikde závodně, spíš jako rekreaci a udržení kondice. 30 000 do kola opravdu nechci vrážet. Dal jsem si strop od 13000 do 14000.
o 26.12.2009, 09:37 | hifim@ni@k
Komponenty Deore nejsou špatné, na rekreační ježdění jsou plně dostačující. Tragédie jsou opravdu ty levné vidlice. Ani značkové vidlice kolem 5-6tis. nechodily moc plynule. A na tomto GT bude vidle, tak za 3000Kč. Proto jsem napsal 10tis. vím, že to každý nerad slyší, ale uvidíš sám. Vidlice za 10tis. je rozumný střed a na závodní by jsi musel ještě pořádně připlatit.
o 26.12.2009, 09:43 | sallam | Upraveno: 2009-12-26 09:45:21
normalnimu člověku to stačí.....na tom gt je jen prejmenovana vidlice Suntour Epicon coz je jedna z tech nejlepsich levnych vidlic...
o 26.12.2009, 10:05 | Buča
vzduchovej suntour je vybornej, nakopal prdel v testu foxce za 25000,- takze nejaka kvalita tam bude urco a za ty prachy neni co resit
o 26.12.2009, 10:06 | DaveX
Mě se třeba líbí i toto: [ Link ]
o 26.12.2009, 10:07 | sallam
no muze se ti libit ale vybavou je hrozny oproti tomu GT
o 26.12.2009, 10:14 | DaveX
Dále pak třeba něco s 2010 [ Link ] nebo třeba toto [ Link ]
o 26.12.2009, 10:18 | Dexter
chce to koukat na komponenty a až pak na to jak vypadá. ten Avalanche 1.0 vychází cena/výbava dost slušně. XT šaltr už je fakt dobrej. hydraulika a vidllice na tkerý se dá i jezdit. takže toho modelu bych se určitě nebál. ten ghost je na Aliviu, to fakt nééé.
o 26.12.2009, 10:27 | Buča
o 26.12.2009, 10:38 | tom96
tak jako to je masakr. co už se tedko řeší při výběru kola. Já jezdím na cca 5 let starým Amuletu ono to snad bude i víc. A tady ted už čtu hydraulika atd. to je fakt masakr tedko bych si teda fakt taky sám kolo kupovat nešel. Jsou ty věci pro normální ježdění opravdu o tolik lepší? já jsem nikdy na odpruženým kole nejel tak by mě zajímalo jestli pro člověka co si pomalu šlape někam na výlet maj tyhle věci vůbec smysl? Jelikož mě nikdy nepřišlo, že bych to potřeboval (ale tak protože jsem to nezkusil nemá mi co chybět :-) )
o 26.12.2009, 10:38 | Dexter
o 26.12.2009, 10:45 | Tommy69 | Upraveno: 2009-12-26 10:56:58
Zkus www.bike-forum a treba taky bazar tam...obcas se tam dat natrefit na zajimavou nabidku...14000 jsou krasny penize ale s kolem je to jako se vsim. Jakmile s tim vyjedes z kramu prisel jsi o 3000-4000,- jen proto ze je to novy kolo...zkusil bych se podivat co tam je, zbezne jsem to probehl a neco by se mozna naslo...ale jestli trvas na novym samozrejme chapu...
o 26.12.2009, 11:05 | AlesHL
No já bych si asi nechal kolo poskládat a komponenty SRAM.Dle mého názoru je třeba pořídit slušný rám a kola,vidlice asi suntour....za ty prachy je to kompromis,a ostatní věci se dají časem třeba vyměnit a není to taková položka.
o 26.12.2009, 11:07 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ja mam Spyder a velka spokojenost
[ Link ]
o 26.12.2009, 17:01 | crestik | Upraveno: 2009-12-26 17:02:47
tom96...někteří to prostě strašně řeší. Rozdíl tam je, ale je to jak např s grafikou, nebo s něčím...prostě je cenovka kolem částky x, a něco je o něco horší, něco lepší. Určitě někdo, kdo jezdí na kole rekreačně, nebude řešit, jestli se rám kroutí víc o 10% než konkurence apod. Za sebe si klidně troufnu tvrdit, že pokud se někdo projede na všech zde zmíněných kolech za tu cenovku, tak nepozná rozdíl, co je lepší. Jeden bude mít čerstvě namazaný řetěz a už je z něho favorit ;-)
o 26.12.2009, 18:06 | Fox_cali
na rekreacni jezdeni proc hydrauliku, vite vbc v cem to je lepsi oproti normal brzdam a v cem to ma obrovske nevyhody??? kolo za 15 litru staci bohate deore nebo xt a vidle bych vbc neresil, nekdo kdo si koupi kolo za 15 tam nebude cpat vidlu za dalsich 15, a kolik z vas ten rozdil vbc pozna kdy vidle nadherne kopiruje a kdy se jen houpe?? a kolik z vas vyuzije nejake lepsi vidle, na zajeti na pivko nemusite mit kolo za 50 ne-li vic, jestli chces jezdit po horach a to 20 000 km a vice tak se ti kolo za 15 za rok rozsype, ale jestli vyrazis sem tam na nejakou tu vikendovou turu, nic bych neresil a sel se poradit treba do max cursoru tam ti nabidnou a po domluve i to kolo slozi
o 27.12.2009, 10:18 | DaveX
Fox_cali: mi jde o to koupit už to kolo celé a z mojekolo. Mám prodejnu a servis hned za domem, takže to je velkmi dobré. Na hory pojedu jednou ročně na týden + možná si jen tak někdy vyjedu delší trasu, jinak budu jezdit tak jednou až 2x týdně delší tůry. Dělám více sportů tak to kolo beru takto.

Jinak jaký je rozdíl v té hydraulické vidlici?

Vybírám momentálně z těchto kol: [ Link ] a [ Link ]
o 27.12.2009, 11:31 | hifim@ni@k
Já hydrauliku nemám. Mám mechanické kotoučovky, nejvyšší řadu od Avidu a za hydrauliku bych neměnil. Jsou lehké a levné hydrauliky strčí do kapsy a hlavně snadná údržba. Koupil jsem pouze kvalitnější bowdeny a nerezová lanka.
Vidlici mám Marzzochi Bomber, model už nevím. Nohy hořčík, vnitřní nohy a krk hliník. Vzduch-olej, 100mm. Je masivní a není moc těžká. Jezdím ji 5 let a stále OK. Kola už dlouho nesleduji, tak nové trendy neznám.
Jezdím také GT, když jsem ho kupoval tak jsem si musel dost připlatit za značku ale chtěl jsem něco neokoukaného. Dnes už jsou ceny srovnatelné.

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 27.12.2009, 11:31 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 27.12.2009, 11:32 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 27.12.2009, 11:32 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 27.12.2009, 11:34 | Francouz | Upraveno: 2009-12-27 11:36:09
.
o 27.12.2009, 11:37 | tj
Pokud jde o tu vymenu treba jen vidlice, nejlepsi pomer cena-vykon, je aktualne u noveho Epiconu, jeste bych doporucil ji koupit u Milana Slance na Tuning-test.cz prodava ji jiz uprqven ,se snizenymi vnitrnimy odpory, v tomhle stavu ma supr citlivost a za ty penize to fakt stoji. Zaruka je klasicky 2roky jako v kramu
o 27.12.2009, 11:42 | Dexter
hifim@ni@k: no řekl bych že mechanický koutouče je nejhorší možnost, bud hydrauliku nedo dobrý V-éčka.
o 27.12.2009, 11:45 | Luke_288
jako dexter. mechanický kotouče brzděj stejně dobře jako dobrý V-brakes, takže pak to postrádá smysl.
o 27.12.2009, 11:47 | DaveX
tj: mohl bys mi dát přesný odkaz? Kouknu na to.
o 27.12.2009, 11:49 | hifim@ni@k | Upraveno: 2009-12-27 11:50:33
Tak zkuste Avidy. Výhody jsou jasné. Neničím kvalitní ráfek, brzdí za každých podmínek stejně. Pokud něco trefím a rozhodím výplet, brzdím pořád stejně. Destičky vydrží to co troje gumičky. Troje kvalitní gumičky jsou dražší než jedny brzdové desky. To si myslím jako výhody stačí.
o 27.12.2009, 12:01 | tj
Panove placate hole nesmysly Avid BB7 ac jsou mechanicke kotouce jsou pomerem ceny-vykon-vaha a potazmo udrzma velmi kvalitni brzdy, a vyhody oproti V-ckam v blate a mokru jsou nesporne a oproti levnym hydraulikam jsou vykonem taky nekde jinde... Jinak DaveX ten odkaz mas WWW.tuning-test.cz , pokud bys mel nutkani jeste vice info tak mrkni na www.bike-forum.cz tam se upravy od milana resily hodne... je dobra investice..
o 27.12.2009, 12:14 | Dexter
beru z vlastní zkušenosti, na biku jezdim převážně v zimě, takže bahno, sníh, sůl, bordel. pak na wapku. za 2 takový jízdy sem sotva zmáčknul brzdy a nemám náladu furt čistit bovdeny a lanka, nebo je rovnou měnit. proto hydra.
o 27.12.2009, 12:23 | Luke_288
no, já bych s tim plácáním nesmyslů byl trošku opatrnější, na kole jezdím přes 10let a to rozhodně ne jenom do hospody. ničení kvalitního ráfku? slyším prvně. jezdím ročně 1500-2000km a za těch 10let mám stále stejný kolo a stále stejný ráfky. pár bouraček už jsem měl, ale nikdy takovou, abych na svým MTB rozhodil výplet. ekonomickou stránku věci bych vynechal. kámoš se kterým jezdim má kotouče, mechaniky, furt mu tam něco píská, vrže, přibržduje. proto sám za sebe- než mechanický kotouče, vzal bych radši kvalitní véčka.
tj- samo, že drahý mechaniky budou asi stejně dobrý možná lepší než levný hydry, ale o tom tu řeč nebyla...
o 27.12.2009, 12:41 | tj
Luke_288: ja tim nemysle nic osobniho, myslim ze za 5 let okolo 4-5000 km rocne uz muzu neco porovnat, v-cka jsem jezdil a jezdil jsem na svych kolech i kotouce hayes-9 hydra / juicy7 hydra / aktualne ultimate hydra a predtim hayes mechanicky kotouce a prave i ty bb7 mechaniky, takze mam s cim porovnavat, ale bb7 jsou malinko jinde nez jiny mechaniky, kvalitni vecka ok, brzdit budou a s dnesnim vyberem brzdovych botek se vybrat hodne dobra kombinace, ale proste ty bb7 budou stejne brzdit za spatnejch podminek lip.
o 27.12.2009, 12:43 | hifim@ni@k
V pohodě. Je to o stylu jízdy. Třeba závod okolo Brněnské přehrady je dost o brzdách a známý přešel na kotouče skutečně proto, že se mu po pár extrémních závodech ( hlavně bláto ) prostě odloupl po obvodu kus ráfku a vylezla duše a plášť. Je to prostě o způsobu použítí. Bavím se samozřejmě pouze o kvalitních mechanikách, které stály cca. 5500Kč za brzdič a disk. Nevím jak dnes. A všude jsou samozřejmě prachovky, takže čistit bowden netřeba.
o 27.12.2009, 12:45 | hifim@ni@k
Tak koukám, že dnes stojí pakatel.
o 27.12.2009, 12:48 | tj
Tak bowden se da uz resit I-linkem nebo Nokone, je pravda ze porizovaci cena je fakt ukrutna ale funkci to za to stoji, jinak kotoucovky maji taky mouchy, pistky by se mely taky jednou za cas maznout aby nezatuhavaly a pod. navic treba pri mokrym zavode v blativym pisecnym prostredi neni problem oddelat fungl novy desky na plech :-) a to neni moc prijemny kdyz to na poslednim sjezdu prestane brzdit... ale to uz zabihame do detailu. a co se tyka toho opotrebeni u vecek, da se to resit rafkem s keramickym potahem, cena je teda o dost vyssi ale brzdnej ucinek a vydrz je na tom taky o odne lip..
o 27.12.2009, 13:08 | Luke_288
je to fakt o tom jízdním stylu, pže já jel závod jen jednou v životě a už asi nepojedu, protože v takovým nasazení dostávaj všechny komponenty včetně těch tělesných :) dost velkej záhul. jezdim pro radost, kdybych závodil, tak bych možná mluvil jinak
o 27.12.2009, 13:15 | DaveX
No tak já myslím, že mám vybráno. [ Link ] toto nejspíše vezmu, ale pořád mi leží v hlavě toto: [ Link ] . Mylsím, že nějaký podstatný rozdíl tam nebude a dle mě to nové má o něco lepší zpracování. Co vy na to?
o 27.12.2009, 13:32 | Francouz | Upraveno: 2009-12-27 13:38:37
Mrkni na komponenty, původní cenu... - rozdíl tam je ;o) ! No a ještě u toho popisu u prvního kola, kde je psáno že má brzdy v-brake a na obrázku je kotouč ;o) !
o 27.12.2009, 13:36 | DaveX
Francouz: Kdybych tomu rozuměl, tak bych se tady neptal :) pro mě to jsou jen písmena a čísla, proto se ptám. Už jsem něco málo přečetl a zítra se chystám do obchodu to prodiskutovat s prodejcema. Tak se uvidí :)
o 27.12.2009, 13:41 | Francouz | Upraveno: 2009-12-27 13:46:52
Jasný :o) ! Jen jak jsem psal, u toho prvního tvýho odkazu neodpovída popis s obrázkem, na to pozor ;o) !!!
o 27.12.2009, 13:47 | DaveX | Upraveno: 2009-12-27 13:49:36
Zkuste někdo napsat v čem je lepší ten novější a v čem ten starší model. Mě se zdají ty komponenty podobné a podle mě chybu neudělám ani jedním :/
o 27.12.2009, 15:05 | Dexter
DaveX: z těch dvou rozhodně vem 1.0. tady neni o čem přemejšlet.
o 27.12.2009, 19:51 | hifim@ni@k
Já jsem také pro 1.0. Je to vyšší model.
o 29.12.2009, 00:04 | DaveX
A můžete mi ještě poradit velikost? Mám 174 cm, myslím, že Mko (18,5) by bylo dobré.
o 29.12.2009, 00:21 | Luke_288
to si musíš zkusit, každej výrobce má tu geometrii trošku jinou
o 30.12.2009, 15:45 | DaveX
Tak byl jsem zkusit a beru Mko velikost GT avalanche 1.0 :)
o 30.12.2009, 15:46 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
18-19" idealni pro Tebe, vic uz nee
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6897 sekund.