Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Ježíšek přivezl hračku na sníh

 o Navštíveno 1592x o
o 18.12.2009, 11:44 | Prochy1551
Tak jsem si konečně splnil svůj sen, mít pořádnou hračku na zimní radovánky na sněhu... Dlouho jsem hledal něco zajímavého až kámoš pořídil nový strojek a prodal svýho mazlíka...

foto k příspěvku  od Prochy1551



o 18.12.2009, 11:45 | Prochy1551

foto k příspěvku  od Prochy1551

o 18.12.2009, 11:45 | Prochy1551

foto k příspěvku  od Prochy1551

o 18.12.2009, 11:48 | Prochy1551
Mno a jelikož tu máme u nás na horách už cca 10-15cm sněhu a vedlejší cesty po lesích jsou krásně zasněžený už se muselo jít hned večer testovat...

Mno a jelikož ta potovra má i redukci, tak to jde jedna báseň - jen asi doplnim ještě o 3bod pásy:)

foto k příspěvku  od Prochy1551

o 18.12.2009, 12:02 | Mr.Scully
Mě akorát vždycky hrozně zajímalo, proč taková automobilka jako je Subaru, která dělá auta se špičkovými jízdními vlastnostmi, nedokáže třeba 1% svého rozpočtu zaplatit nějakému designerskému týmu, aby neměli nejhnusnější auta na světě...
o 18.12.2009, 12:05 | Prochy1551
No je to fakt... auta moc krásou neoplývají... nejhezší je asi ta generace po téhle - čili r.v. 2003-2005 ty jsou moc pěkný....

ale tak naštěstí to vyváží jízdníma vlastnostma
o 18.12.2009, 12:11 | zipp
Sry za OT, ale nemůže mi někdo říct, jestli se vám zdá lepší subarácká 4kolka, mitsubishi nebo audiňácký quattro? Jen tak by mě zajímaly vaše názory, co a proč :-)
o 18.12.2009, 12:19 | Prochy1551
Mno aby to ode mně neznělo zaujatě, tak subaru má stálé 4x4, mechanické bez kontrolních systémů (tyhle verze - poslední už taky má víc elektroniky) - audi sice dobré quattro,ale furt do toho kecá moc systémů - ještě se to dalo u 80 coupé...

Mitsubishi to má dobré,ale údajně při ostřejších rozjezdech jdou srát poloosy :( a hlavně 4x4 je u mitsu u evolušna a to už je na rozbití držky - subaru má AWD i v nákupní tašce Justy :-))))

o 18.12.2009, 12:24 | tmx.806
GRATULACE: takze v zime votlouct a na jare lak - blue...

jeste doplnim, ze 3 bodovy tam uz podle me mas... :)
o 18.12.2009, 12:30 | Alííí
Dloooooouho jsem sháněl ještě tu novější, 2006, už s motorem 2,5, ale nakonec z toho sešlo. Výběr chválím, sranda se s tím dá užít řádná. Ještě by to chtělo na chvíli do dílny, trhací ručku, odpojování zadní nápravy, atd atd atd atd :-D
Pěkný.
o 18.12.2009, 12:30 | FBS
taky jsem si říkal, že 2bodové pásy asi mít nebude :o)
o 18.12.2009, 12:37 | Luke_288
Mr.Scully: to je subjektivní, mě se třeba tahle verze, stejně jako ta uplně nová líbí. až na interiér
o 18.12.2009, 13:32 | cupra.165
Tohle ale neni wrx nebo jo? WRX nemaji redukci :-) nebo aspon ja o zadne nevim :-)
Co se tyce spolehlivosti je n tom lepe ten 2 nez ta 2.5.
Jinak gratulace k army imprezce. Ja nevim co mate ze vzhledem,mne se subaru vzdy libila :-D
o 18.12.2009, 14:02 | kuchta
Prochy:Není to Subárko od Aleše?? :-)
o 18.12.2009, 14:29 | Petura

parádní vozítko, gratulace ...
tohle bych si taky nechal líbit
o 18.12.2009, 14:46 | Lukasino | Upraveno: 2009-12-18 14:47:41
Jako Aliii, taky jsem se byl uz kouknout na rv06 wrx, z venku je to krasny auto, ale ten interier je bohuzel tragickej :( jizdni vlastnosti pecka, o tom zadna :-) ted s FWD toho hodne lituju :-D :-D

Kazdopadne gratulace, na zimu asi nejlepsi auto co muze byt :-)
o 18.12.2009, 15:06 | JR
Hosi ja myslim, ze Prochy to s tema pasama napsal spravne. Body se urcuji podle uchyceni ....

foto k příspěvku  od JR

o 18.12.2009, 15:14 | Prochy1551
JR: presne tyhle jsem myslel - ty horní - mám objednané OMP 3bod s odpojitelným zadním bodem, když někoho povezu, tak si vezmu klasický pás...

Kuchta: jj, Černochovo subaru - ted si koupil černý STI..

Jinak redukce tam je z kombajnu - sedany ji nemají...
o 18.12.2009, 15:25 | Francouz | Upraveno: 2009-12-18 15:25:56
No ony klasický pásy jsou taky 3 bodový ;o) !
o 18.12.2009, 15:36 | Pepíno_Honda
francouz: tak, tak :-)
o 18.12.2009, 15:57 | JP
Mě se ten design líbí... Třeba Renault nebo Peugeot určitě za designéry utrácej hodně a přitom dělaj v současnosti nejhnusnější auta vůbec. Interiér je dělanej u většiny starších Japonců tak aby v první řadě fungoval, holt to neni šoukár pro metrouše na nákupy:-)
o 18.12.2009, 16:26 | Zdeny60
Vítej mezi Subaristy!

Ale furt nevím, zdali to je WRX či STI nebo jen obyč. 2,0 či co. Napiš!
o 18.12.2009, 16:40 | Martyn
STi to neni, ja ac Subaru neznalec tipuju WRX (sedacky, nasos, naraznik, kridlo), pripadne vymazleny 2,0:)
o 18.12.2009, 17:04 | Prochy1551
Zdeny: děkuji.... jinak je to GX čili 2.0 92kw ale všechno ostatní včetně interieru je z modelu STI - má to komplet hliníkový předek z STI (kapota s největší kapličkou), velké křídlo STI, přední nárazník STI, jediné co tomu chybí jsou lampy - STI ma čočkové...

Takže vymazlený dvoulitřík s redukcí a převodovkou tuším z WRX kombajnu...
o 18.12.2009, 19:40 | Knightey-
pekny, at slouzi...
taky by me zajimalo to porovnani tyhle 4x4 vs quattro :) (mechanika vs mechanika)
BTW tu eletroniku u quattra muzes vypnout jednim tlacitkem ale pak to nejde moc udrzet na silnici v zime :)
o 18.12.2009, 20:17 | cupra.165
Je to detail,ale do wrx se redukce nedavala,jedna jak sedan tak i kombi. Maji to jen non-turbo verze. Kdyby to dali na foukanou,tak bys nestihl ani radit a docela by to dost trpelo :-D
o 18.12.2009, 20:44 | muSlim
2 Knightey, all: no ja si myslím že v porovnaní s quattro by to bolo tak 50:50... takisto nové quattra si nechávajú veľa kecať od elektroniky, ako Subaru S-AWD. Oboje to má vypnuteľné (u Subaru sa tomu nadáva VDC - aneb panic button medzi majiteľmi), bez toho začína pravá sranda. Mal som možnosť doma minulú zimu porovnať RS4 a moju Legacy a plusmínus to bolo rovnako, až na ten brutálny výkon o RS4 :o)
o 21.12.2009, 06:58 | hanzz
On není u Subaru S-AWD jako S-AWD :) Záleží na tom, jaký systém tam je použitý. U manuálních převodovek (mimo STI) je přední a zadní náprava spojená diferákem v poměru 50:50. Diferák se v případě rozdílného prokluzu náprav uzavírá pomocí viskosní spojky. Automaty mají VTD, kdy je poměr předek zadek cca 40:60 (podle modelu), systém je aktivní, takže poměr mezi předkem a zadkem určuje elektronika dle jízdních podmínek. STI má aktivní střední diferenciál, který se může nechat na automatice, nebo poměr mezi přední a zadní nápravou určit manuálně. K tomu samozřejmě podle modelu zadní diferenciály s různou svorností, případně i přední samosvor.

Starší automaty měly v podstatě takový "Haldex", kdy se zadní náprava připojovala až podle potřeby.

Netuším moc, jak funguje Torsen u Quattra. Hlavně co se týká svornosti a pod.
o 21.12.2009, 09:30 | Lukaash | Upraveno: 2009-12-21 09:32:45
pokud si dobre pamatuju, torsen automaticky prenasi silu na kolo s nejvetsi trakci ... svornost se plynule meni az do hodnoty dane konstrukci (uhly sikmych zubu) ... max je tusim 90%

[ Link ]
o 21.12.2009, 11:18 | Mosťa
Prochy: Doma (resp v garáži) se mi válí 2ks tříbod Sparca a rád bych je prodal. Tak kdyby byl zájem...

foto k příspěvku  od Mosťa

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4576 sekund.