Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Czech Computer - Kam to spěje?

 o Navštíveno 1361x o
o 16.12.2009, 20:46 | M.a.R.i
Byl jsem vždycky věrným zákazníkem Czech Computer, i když nebyli nejlevnější. Za to jejich ceny kompenzovala skvělá podpora, jak už se týče diskuzního fora či reklamací. Ale poslední dobou jdou cestou do pekel. Kamarád u nich zhruba před půl rokem reklamoval vadný disk, po 25dnech mu ho vrátili,že je OK, tak ho reklamoval znovu a po 1,5měsíci!!! se vyjádřili,že je opravdu vadný a zaslali mu o trošku větší disk jako kompenzaci za čekání, to už se mi zdá dost neseriozní,ale budiž.
Já jsem zase u nich reklamoval základní desku a žádal jsem o vrácení peněz, pokud se bude jednat o neodstranitelnou závadu, po 3tejdnech se vyjádřili,že vada je odstranitelná ,ale z ekonomických důvodů mi posílají desku novou. Psal jsem,že trvám na vrácení peněz a nebo ať mi desku opraví, tak jsem zvědavej jak to dopadne...

Jaký máte s nima poslední dobou zkušenosti Vy?


o 16.12.2009, 20:49 | Dexter
co je na tom neseriozního, když mu za čekání pošlou větší disk? řekl bych, že to je naopak seriozní.
o 16.12.2009, 20:51 | M.a.R.i
Po 30dnech má právo na odstoupení od smlouvy,o což požádal,ale místo toho mu oproti 250gb poslali 320gb...
o 16.12.2009, 20:53 | Nora
a co se týká požadavku na vrácení peněz, tak je absolutně neopodstatněný. Můžou tak postupovat, ale nemusí. Můžou postupovat dle občanského zákoníku. Tak co se stresuješ?
o 16.12.2009, 20:55 | M.a.R.i
Nora: Můžou?? Musí, přečti si zákoník. Samozřejmě,že šmelinka se bude bránit zuby nehty a bude se snažit zákoníku vyhnout. Asi to vypadá,že zatím reagovali zaměstnanci CC :D
o 16.12.2009, 20:56 | Dexter
myslim že pro navrácení peněz má právo po 3 relkamaci se stejnou závadou.
o 16.12.2009, 20:56 | Nora
měl jsem na mysli tvůj požadavek při první reklamaci peníze zpět
o 16.12.2009, 20:57 | M.a.R.i
viz:
Pakliže nelze zboží opravit, jedná se o vadu neodstranitelnou. V takovém případě máte dle ustanovení § 622 odst. 2 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny nebo můžete požadovat výměnu zboží za nové, totožné a bezvadné – kterou z uvedených možností si zvolíte je výlučně na Vás. Prodávající je povinen Vaší volbě vyhovět, není oprávněn vnucovat Vám výměnu, pakliže chcete od smlouvy odstoupit.

o 16.12.2009, 20:59 | M.a.R.i
žádal jsem o vrácení peněz pokud se bude jednat o neodstranitelnou závadu, čtěte pořádně :). Ptám se na to,jak jste s CC spokojeni, ne jak se dá očurat zákazník... :)
o 16.12.2009, 21:00 | Dexter
OK, tak by si nechal vrátit peníze a šel jinam si koupit 320gb disk, kterej by stejně potřeboval. kdyby mi zboží vyměnily ještě za lepší, tak bych byl spokojenej.
o 16.12.2009, 21:00 | Midnite
já mám s CZC jen dobré zkušenosti.. Jestli si působil jako arogantní ko*ot tak bych se na tebe taky vys*al :D
o 16.12.2009, 21:01 | M.a.R.i
Midnite: řešil jsem přes poštu a byl jsem slušnej, neboť to znám také z druhé strany :)...
o 16.12.2009, 21:02 | Midnite
jak říkám, posílal jsem NTB na reklamaci (volné panty a byl hlučný) a za 20 dnů mi to došlo v cajku :) a dokonce ani nezkoušeli heslo :)
o 16.12.2009, 21:12 | M.a.R.i
Prostě mě to vytočilo,jinou desku jsem na vypůjčku nesehnal a musel jsem koupit hned novou,neboť bez PC nenůžu fungovat a teď budu mít možná dvě
o 16.12.2009, 21:20 | Only_One
njn tak pokud máš počítač jako nutnost a neobejdeš se bez něj, tak si máš vybrat produkt s ganarní servisu třeba od DELLU který garantuje do 24hodin výměnu kus za kus...
o 16.12.2009, 21:21 | HIGHTOWER
ale jednalo se o odstranitelnou vadu, takže dle zákona nemáš právo na navrácení peněz, to, že oni ti raději dali novou, to je defakto spíš jejich jako mínus. Kdyby ti řekli, že to opravili, tak bys asi byl ticho a neřešil to, ne?
Já zkušenosti s czc perfektní, reklamace co jsem měl, tak vždy do 2 dne opraveno, a nejednalo se o prkotiny....
o 16.12.2009, 22:03 | Kacko
Ja tam kupoval 19" CRT (tak rok a kousek zpet), bylo posledni skladem a nefungovalo, tak jsem ho tam jeste ten den vratil a sami mi nabidli vraceni penez, nebo si doplatit na jinej(drazsi) monitor.
o 17.12.2009, 09:55 | Bucci
31. den (+1 od podání reklamace) si automaticky jdu pro peníze a nůbec nediskutuju že to maj nebo ne.... pokud teda neposlali zprávu, nebo mail nebo cokoliv už dřív (to by pak byla moje chyba, že sem si to nevyzvednul) - praktikoval sem to takhle už několikrát a nikdy sem se nesetkal s větším odporem... kdekoliv
o 17.12.2009, 10:03 | madmaik
stalo se mi parkrat ze jsem mel spatny disk nebo flashku,vymeneno vzdy hnedn a miste.jinak sem nic jinyho nastesti reklamovat nemusel,jelikoz mam czc u baraku tak tam nakupuju skoro denodenne uplne vsechno a vzdyky naprosta spokojenost.
o 17.12.2009, 10:29 | muSlim | Upraveno: 2009-12-17 10:31:13
presne ako píše HIGHTy, nehnevaj sa ale oháňaš sa tu paragrafmi a vieš kokot. V PRÍPADE že V SERVISE sa zistí, že to je neopraviteľné, máš možnosť si otvárať hubu a žiadať o vrátenie peňazí. Závada bola ale opraviteľná, to že Ty tú vec už nechceš, je čiste TVOJA vec a oni postupujú presne tak, ako by postupoval každý iný... opraviteľné? áno. vraciame. neopraviteľné? áno. vraciame love alebo meníme za nový kus. To je tak kurva ízy na pochopenie...
o 17.12.2009, 10:38 | Beda
Ja tam daval na reklamaci grafickou kartu 8800GT 2 mesice pred koncem zaruky a taky mi napsali, ze se oprava nevyplati, tak mi dali GT275 s vetsi pameti a jsem spokojeny a jeste mam 2 roky zaruku, me teda vymena za novejsi a lepsi nevadi, ale cekal jsem 31 dni na vyjadreni :(
o 17.12.2009, 11:30 | Arnie_one
Taky mam dobrou zkusenost, prisla me desk, CPU AMD a nebylo to dle me chuti tak sem zmenilk onjednavku na CPU,deska INTEL ja jim to odeslal oni me poslali novou a nereseli to. Takze za me spokojenost. Kazdej malej prodejce by me rekl at si polibim.
o 17.12.2009, 12:46 | Mišell
Bucci: To je trochu pi*ovina ne? Prodejce přece není povinen tě informovat o vyřízení tvojí reklamace. Máš lhůtu 30 dní,po uplynutí týhle doby,pokud nemá prodejce opravené(vyměněné) zboží u sebe,musí vrátit peníze. Pokud ho tam ale má,ty nemáš přeci nárok na nic ne?
o 17.12.2009, 13:04 | M.a.R.i
to Slim: Raději no comment, tahle diskuze mě nasrala víc, než CC :D
o 17.12.2009, 13:24 | Vencaf
přesně jako Slim a Mišell, taky to řeším často, prodejce má prostě 30 dní na vyřízení a jestli to opraví nebo vymění je na něm..
o 17.12.2009, 13:36 | treid
M.a.R.i : a co jsi jako cekal ? :) osobne tam nenakupuju ale co se reklamaci tyce slysim na ne casto chvalu coz se potvrdilo i tady.
o 17.12.2009, 13:38 | .mycTD
je to presne, jak pise slim. pokud se chci hadat, tak si zjistim fakta, abych nebyl za kokota ;-)
o 17.12.2009, 13:48 | Bucci
Mišell: tam kde nakupuju já, mi většinou při předání zboží do reklamace řeknou, že jakmile bude zboží opraveno, dají vědět, nebo že si mam zavolat tehdy a tehdy (alza, nikon, mironet, a hromada dalších) párkrát sem 32. den přišel a rovnou pro peníze - a nebyl v tom moc velkej problém je z nich dostat
o 17.12.2009, 15:39 | fredh
hele, zlatej CZC. Já jednou reklamoval u alzy a byl sem rád, že sem po třech měsících telefonování a mejlování vůbec dostal prachy. V CZC sem třikrát reklamoval grafiku, vždycky mi poslali lepší model a neřešil sem to. Ikdyž sem nárok na vrácení peněz měl a stejně bych si koupil za ty prachy grafku stejnou a zase u nich.

o 17.12.2009, 17:56 | Klobouk
moje zkusenosti s CZC taktez celkem v pohode,ale je fakt ze sem tam koupil jen par veci. Nicmene jinak presne jako Only_One - nechapu proc si nekdo kdo potrebuje komp denne kupuje pocitac jako splacaninu od ruznych vyrobcu a pak tu bude brecet ze na to musi cekat mesic. Priste si kup neco co ma NBD a mas po problemech a konkretne u Dellu tato zaruka funguje celkem vyborne.
o 17.12.2009, 22:04 | Harryp
To M.a.R.i: Při dnešních cenách základních desek nechápu co řešíš? Prodej na aukru a ještě vyděláš :-) Jo a doporučuji si ten zákon přečíst pořádně nebo alespoň si jej vylož tak jak máš a né podle sebe jak se Ti to hodí :-)
o 18.12.2009, 07:43 | stigi
Hehe, jestli mas problem s CZC tak bych ti pral vyzkouset alzu :) 4,5 mesicni dolovani penez po 3x opakujici se stejne zavade. Reklamacni technici tam na to pekne prdi, vraci se nekompletni zbozi, nikdo ani nevi kde se to zbozi momentalne nachazi a ptaji se na to zakazniku. Pry nestandardni reseni reklamaci z duvodu selhani jedincu, ktere v minulosti jiz resili, ale bohuzel se stale opakuji :) Tomu rikam vysvetleni. S CZC naopak doposud zadny problem.
o 18.12.2009, 08:48 | Pekis
Taky jsem celkem pravidelný zákazník CZC. Reklamoval jsem tam jednou desku...taky samozřejmě počitadlo potřebuju denně, tak sem si koupil jinou. Po dvou týdnech mi přišla nová výměnou za původní neopravitelnou.
A že bych řešil nějakou dementní pitschovinu jakože mám dvě a co nima budu dělat? Tak to ani náhodou. Prostě sem díky nové desce a komponentů co sem měl doma navíc, poskládal další kompl, který sem prodal a byl sem spokojený.
Asi jsem jiný, ale asi bych byl tím prudičem, který bude 31 den reklamace moc důležitý, až v nejkrajnějším případě...a jelikož jsem v tomto oboru celkem dlouho pracoval (ne v CZC), vím o čem mluvím :)
o 18.12.2009, 09:11 | RedBaron
Mně Czechcomputer vyměnili disk jenom na základě S.M.A.R.T. testů, které byly v některých parametrech za hranou, jinak mu vůbec nic nebylo. Taky mi nevyreklamovali utržený držáky u G25tky ale to se celkem dalo očekávat :o) Celkově si nemůžu stěžovat.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3353 sekund.