
Navštíveno 1621x

co si myslite o tomto aute????postrehy atd??
Mno, řekl bych, že to bude víceméně stejný, jako Dodge Stealth....o kterém taky nic nevím, tak jen aby se se mnou nepočítalo ;-)
za me zajimavy GTcko... mel jsem cca dva roky v atmosfericke verzi (predohrab, 230 koni) a docela to stacilo a nemelo to krehkost turbo verze se 4x4 (odchazejici turba, spojka atd...) na dlouhy cesty velmi prijemny a pro dva lidi velmi prostorny auto... nicmene extremni rezani azutacek od toho necekej... je to GT ne sportak...
poznatky: megadrahy pojistky (400/ks) takze se je naucis repasovat :-D jinak v druhovyrobe se daji dily relativne rozumne...
dalo se s tim i na hory :-)


15.12.2009, 22:24 |
Crimson | Upraveno: 2009-12-15 22:26:18
Už se to tu párkrát řešilo ;)
Jinak jestli vládneš angličtinou, tak na 3si.org máš informací více než dost ;)
auto navrhnutý firmou Chrysler pro americkej trh, japonci to montovali a dávali tam svoje motory , v americe se dávali i upravený pro model Dodge Stealth....
původní název auta byl Mitsubishi GTO....
auto velice pěkný, obzvlášť když se jedná o USA verzi se zadníma lampama, spolehlivost jako japonec takže pohoda....
4x4 turbo je super auto, jede to jak pila ale odráží se na tom samozřejmě to že to auto bylo relativně levný takže to neni postavený tak precizně aby to tyhle výkony udrželo vklidu ale tragédie to taky neni....
Atmosfericka verze asi bude v pohode.
No neco malo jsem se s povozil s VR4.... Rozhodne me prekvapilo ze pres zajimave papirove hodnoty to auto vubec nepusobilo rychle.
Spolehlivost jako japonec... u komplikovanyho podvozku VR-4rky je i tohle trochu nadnesene, vim dobre co majitel toho tehda 3-letyho auta absolvoval za anabaze, a to byl starsi opatrny clovek, ktery se v tom nehrabal a neprznil to nejakym tuningem, a jezdil pravidelne a pouze do autorizovanych servisu.
Me se to vzdycky vic libilo od Dodge stealth R/T kvuli zadni casti ktera se mi zdala povedenejsi.

16.12.2009, 20:47 |
macomb | Upraveno: 2009-12-16 20:52:23
H-Honza: Něco na tom bude s tím, že na tebe nepůsobí rychle, reálná rychlost ti v autě připadne pomale poloviční oproti civilnímu autu. Ale jako na většinu japonských sportovních aut máš na výběr přehršle různých "tuningových"(performance) dílů(ikdyž né tolik, jako na jiné kultovní auta), kde si z GTčka můžeš postavit i 1000HP+ bestii, nebo jen doladit některé detaily, které se ti zdají v sérii nedoladěné.
Ale souhlasím s tím, že to není auto na jednu sezónu(VR4), je náročnější, složitější, přece jen už ty auta mají něco za sebou. Ale díly seženeš v cenové relaci kdejakého spotřebáka, včetně nových turbín(kde se ti ani nevyplatí repase). Promysli to, zvaž pro a proti, je to auto sice náročné, ale neobyčejné.
Luboš1: Psal sem ti do icq, mužeš se me ptat na co chces. Mam tohle:
[ Link ]

18.12.2009, 10:11 |
RedBaron | Upraveno: 2009-12-18 10:12:08
Podle mě je to docela těžké a překomplikované auto a jeho pohon nepřináší mnoho výhod, spíš sníženou spolehlivost. Z pětice rychlých sporťáků, které v té době japonci dělali (3000GT, Supra, NSX, RX7, 300ZX TT) bych si tohle vybral až jako poslední.
celou dobu jsem mel za to, ze je to RWD
:-)
nejak mi k takovy kare prijde FWD divny