
Navštíveno 969x

Každý měsíc mi chodí do firmy od O2 vyúčtování na cca 2,45h hovoru z pevné linky.Asi 2 měsíce zpět mi to začalo být divné,tak jsem z pevné linky přestal volat úplně....ani jeden hovor.Samozřejmě na vyúčtování je opět účtováno spojení na pevnou linku.Pán z tech.podpory mi na reklamaci vyúčtování řekl,že každý den se uskutečnuje hovor na t.číslo 484 847 307 v délce hovoru do 2 minut.
Máte někdo možnost mi zjistit komu tohle t.číslo patří? Dovolat se na něj lze,ale píská na druhé straně jako kdyby to byl fax.

15.12.2009, 17:22 |
TROY zjisti si co máte za ústřednu aby na tě nebyl někdo bodlej
nemáš tam platební terminál na karty? Některé kromě internetu využívají pro synchronizaci dat či co i datové volání přes pevnou
hmm, terminál na karty tam má :-/

16.12.2009, 08:10 |
Pekys 6ti kule: data přes pevnou jdou jedině přes modem ne?
Co třeba zabezpečovačka?
Našel jsem to číslo tady:
[ Link ] Je čtvrté v seznamu "podezřelých čísel", jinak nikde nic víc...