Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > DOtaz BMW 530D 2005

 o Navštíveno 1443x o
o 13.12.2009, 08:17 | Zdeny60
Potřeboval bych se zeptat na názor - BMW 530D 3l 160kW manuál6ti kvaklt r.v. 2005:

jsou na těchto autech nějaké chronicky známé problémy - motory, převodovky či podvozek?

Pokud někdo je ochoten mrknout na stránky www.auto-re.cz,

tak jde o to jediné vozidlo. Kluky jsem poznal, hezká auta vozí, kupoval jsem od nich už jednou. A jelikož se mi možná změní práce a budu zase muset od ledna asi hodně jezdit, tak by Mazda 3MPS šla do svtě a výměnou za něco většího a klidnějšího. Tohle by mohla být varianta.
Jak je na tom tento typ se servisními náklady, co odchází, kolik co stojí, prostě vše kolem a okolo. Jdu nyní hledat na bmwklub.

Uvítám každý názor a předem děkuji za odpověď.

Takže otákzka: jít do toho nebo ne? (auto bych si jel prohlídnout a svézs se s ním až na základě této diskuze, mám to trošku z ruky).


o 14.12.2009, 06:20 | Zdeny60
Tak jak? :-)
o 14.12.2009, 09:07 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-12-14 09:10:27
e39 to prostě neni .....

ramena hliník, nápravnice hliník..... hodně seroucí se kombinace aneb ramena často KO, geometrie po každý velký díře KO ..... rok 2005 by snad ale už nápravu hliníkovou mít nemusel.... nevim přesně kdy ale přišly na to sami že se to sere tak hliníkovou nápravnici zrušily.....
převodovka nic nevim, manuál určitě nevykurvíš.... spojka na to výjde asi 28k komplet nedávno sem jí dělal.... automat bude klasika výdrž tak 150-200 podle chování.... nějakej dřív nějakej pozdějc....
očipuješ = umře automat resp. hydroměnič ala standardní problém X5 a těžších bmw....
elektrika u tohohle nic moc.....
apotřeba normál, jízdní vlastnosti vpoho, komfort e39 dle mýho lepší a radost z jízdy jednoznačně pro e39 .... vzhled bez komentáře líbí se mi to jedině v mpaketu a šedý metle....
spotřeba vklidu
o 15.12.2009, 11:16 | Pardal
Mame jednu v praci. Je to tusim 2006 - 530D.
Kupoval se z nemecka s najetejma 50k km. Ted ma 280 tis.

Je chipla. Co vim o zavadach, tak ulitla nejaka remenice, nesla klima a servo, ale do servisu to dojelo. Pak se rozpadly svody. Prej casta zavada.
Sviti kontrolka airbagu, pac je tam spatnej nejakej drat v sedacce, ci co. Cca v 200 tis. km umrel filtr pevnejch castic, tak ho jaksi vykuchali a jezdi se bez nej. Huli to ted vic jak muj starej Patrol.
Ve 250k km se menilo turbo. Stary z nicehonic umrelo.

Na podvozek se kupodivu moc nesahalo. Ted se budou menit prvni cepy co vim a tlumice taky origo.
Spotreba cca 8-9 l.
Jezdi se s tim hodne dalky, takze je podle me v super stavu a tech zavad zas tak moc nebylo, vzhledem k tomu najezdu.
o 15.12.2009, 12:55 | RedBaron
Tak jestli je tohle seznam závad na autě, který má najeto skoro 300 tisíc, tak všechna čest 530d.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4207 sekund.