
Navštíveno 3885x


09.12.2009, 21:35 |
X-sat (M)
Jaký je Váš názor a jak startujete Vy? Téma k diskusi ;-)
[ Link ]

09.12.2009, 21:37 |
TROY Se spojkou :)
já zásadně s vyšlápnutou spojkou...
já vždy se spojkou, jsem tak naučený a že bych tím někdy zničil ložisko, o tom fakt nevím :-D
Je to taková měnší jistota hlavně u startování v řadě aut, člověk má vždy jistotu, že i kdyby neměl neutral, tak auto neskočí do jiného, navíc po nastartování hnedka řadím a jedu, takže tímto si zkracuju dobu výjezdu :-D
sešlápnu brzdu, spojku, natočím, jedu :)

09.12.2009, 21:44 |
Kamil se spojkou
s brzdou :o)
ale s manuálem se spojkou a brzdou - už jsem si skočil :o))
Keď sadnem do manuálu, štartujem vždy so spojkou.

09.12.2009, 21:48 |
Shr3k Bez sešlápnuté spojky mi auto nenastartuje, ať to tlačítko mačkám jak chci.
Jak kdy... V garáži mám vždy neutrál a teď v zimě jen přijdu, natáhnu se a nastartuju bez spojky, nechám trošku ohřát a až pak sedám. Jinak všude jinde nechávám kvalt, tak startuju se spojkou. Myslím že dneska už je to těm autům uplně jedno, jde jen o to si neskočit :)

09.12.2009, 22:05 |
DaveX se spojkou
Jak kdy, ale vetsinou se spojkou.....
tak buď jsme tu všichni ze staré školy a nebo máme všichni slabé auta :-D že startujeme s
jak kdy .....
automat někdy s brzdou někdy bez
manuál někdy se spojkou někdy bez ale zpravidla spíš S ......

09.12.2009, 22:17 |
Jujk0 Tiež so spojkou... Zvyk a istota že sa nerozbehnem dopredu, alebo dozadu...

09.12.2009, 22:21 |
petis Všechny stroje co máme doma, tak se spojkou.
bez spojky mi to nenastartuje, takze se spojkou :)
Samozrejme automat tiež vždy s brzdou, ako sa patrí :o)
každopádně přesně takhle diskuse už tu jednou byla :-)
s... jinak treba 3000gt taky bez spojky nestartovalo ;-)
by me musela ruka upadnout, kdybych klickem otocil bez spojky

09.12.2009, 22:59 |
Tichy S

09.12.2009, 23:33 |
Rudi převážně se spojkou, vyjímečně na neutrál bez..

09.12.2009, 23:35 |
maxov se spojkou samo
Se spojkou. Jednou jsem si nastartoval bez spojky a skocil jsem do vrat. Takze uz nikdy vice.:-D

09.12.2009, 23:43 |
Ravo Taky se spojkou...prostě jistota je kulomet
Nez zacnu startovat tak noha uz slape na spojku automaticky, uz je to nepodmineny reflex :-) Stejne tak jako rozsviceni svetel nez se rozjedu.

09.12.2009, 23:48 |
Augi se spojkou

10.12.2009, 02:08 |
Olda spojka jedině
se spojkou. Je na ní spínač a bez toho nenastartuju
bez spojky. skoro vždy bez spojky. do auta strčím jen ruku, nastarujiuu a jdu ještě pro věci nebo do nedávna otevřít bránu. Ale spojku jakožto starý zvyk nějak neřeším.
ja kdyz stojim z kopce otocim klickem, aby se odemkl volant,seslapnu spojku zaradim dvojku, ujedu par metru m, pustim spojku a mam nastartovano ,takže startuji pres kvalt :D
ne vzdy startuji se spojkou ,proste je to jistota ....
to že se to nejak kurvi nevim nevim ma najeto cca 260tisic a furt pohoda sice zabíra nahoře a trochu hučí,ale je to winter car:D
převážně bez spojky a nikdy jsem neposkočil :)

10.12.2009, 08:05 |
vypuk Se sytičem :))))

10.12.2009, 08:39 |
Edems jako vetsina se spojkou
Tak to čumim kolik lidí spojkuje, to jsem snad nedělal ani v autoškole, to musim vyzkoušet =o) Jinak normálně skočim do auta, vyhodim jedničku, brzda, kliček, pár vteřin nechám běžet a jedu.
Ano a před každým startem vymontujte svíčky nebo vstřiky, nalejte tam olej, dobijte baterku, promažte startér, očistěte všechny konektory, aby nedošlo náhodou k opotřebování.........chujovina. Za půl roku zas příjdou s něčím jiným.
Startuju vždy s vyšlápnutou spojkou..........Zkuste auto nahodit při -20°C bez vyšlápnuté spojky......baterka vyběhne a dá vám napřesdržku.
Lucni.konik, jsem to zkoušel a startuju pořád už cca. 8let...
Ja uz mam ctvrty auto v rade ktery bez spojky nenastartuje..:) takze na tom asi fakt neco bude.
Jinak jsem startoval se spojkou stejne odjakziva..

10.12.2009, 09:31 |
Alííí Pokud sedím na místě řidiče, tak se spojkou. :-)

10.12.2009, 10:46 |
Beda s
se spojkou, vždycky a se vším co jí má.. síla zvyku..
Seslapnu spojku a brzdu a startuju. Ten clanek je blbost, uz se to probiralo.

10.12.2009, 15:34 |
FBS Aston Martin taky nenastartuje bez sešlápnuté spojky :o)

10.12.2009, 18:45 |
zipp Vždycky se spojkou... jednak mám jistotu, že nikam neposkočím a navíc chudák starér nemusí točit ještě s převodovkou

10.12.2009, 19:21 |
Boďa

10.12.2009, 19:32 |
Boďa

10.12.2009, 19:34 |
hutchins | Upraveno: 2009-12-10 19:34:16
pokud sedím v autě tak S, ale třeba v manuálu VW T5 je startovat bez na neutrál

10.12.2009, 19:58 |
clown na obou autech bez .., zase je fakt, ze na spojku najedu 220tkm ..
Jsem naučenej z dob hundrtů že s, bo kdyby to někdo v zimním období zkoušel bez, nemuselo by se mu to povéct nahodit ( zatuhlý olej v převodovce nepřekoná ani startér, to je pěkný sviňstvo :o) )

10.12.2009, 21:53 |
clown tak ja s autem jezdim denne, s obouma, takze na zatuhnuti asi jentak nenarazim :o)

10.12.2009, 23:26 |
X-sat (M)
Zajímavé ;-)
sem teď objevil návod k vozidlu tak Mondeo Tdci (s dvouhmotovým setrvákem) je jasně napsáno startovat a mít sešlápnutou spojku....
se spojkou, ulehčím tak motoru se otáčet, když není připojená převodovka

20.10.2012, 14:45 |
Jozzo bez spojky...zvykl jsem si z automatu zaparkovat a dat rucku ,takze prijdu ,nastartuju,povolim rucku,zaradim a jedu
Pekna resuerekce tematu:)
nikdy ne rucku :) jednou na to kazdej prijde kazdej :-P
Proff: jako ze zatuhne v mrazu, nebo co? :)
Ja zasadne S, at uz u automatu s brzdou, tak u manualu se spojkou. Stejne tak jako u automatu vzdy parkuju s rucni brzdou...
Zajímavej příklad: ted jsem řešil nestartující corvette a ta má na vyšlápnutí spojky spínač (byl rozloupnutej,nefungoval) takže tu ani bez vyšlápnutí nenastartujete,a nemymslim si že lidi od chevroleta by kůli bezpečnosti riskovali poškození kliky a to je to jeden z jejich nejvýkonějších motorů a docela držák
Vzhledem k prudke inteligenci obcanu spojenych statu americkych vsechny US manualy startuji jen se spojkou aby nekomu neskocili na auto se zarazenym kvaltem
to neni jen o inteligenci. Nez treba v cizim aute postupnym zarazenim vsech okolnich kvaltu patrat po neutralu, tak radeji vyslapnu tu spojku.
btw. ono ani to bezpecnostni hledisko neni tak jiste, bo (jak jsem onehda v praxi overil) po startu tu spojku stejne pustis a auto skoci jeste dal :-)
Stejne vetsina amiku s manualem neumi :-)
dobre... historku, co provadely predpinace pasu, kdyz jsem pri pokusu o prudkou akceleraci s matem reflexivne vyslapnul 'spojku', si zatim necham pro sebe :-)