Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Audi a6?

 o Navštíveno 889x o
o 09.12.2009, 17:25 | Verano
koupit??nekoupit?? [ Link ] prodává známej,ještě by mi něco drobet slevil,je fakt v top stavu když jsem jí viděl,co si o tom myslíte,nevim o těhle autech vůbec nic,ale hodně se mi líbí


o 09.12.2009, 17:31 | achyl
vypadá dobře ale bacha na vačky je to nemoc audin.a cena je nejak moc nízká
o 09.12.2009, 17:31 | achyl
vypadá dobře ale bacha na vačky je to nemoc audin.a cena je nejak moc nízká
o 09.12.2009, 17:42 | Nismo.Power
za 150 bych věděl o S6 po staršim pánovi s jasnym původem a super stavem... :)
o 09.12.2009, 17:42 | Nora
Achyl: ses trochu sekl, ne?? Tohle je 2.7 bi turbo, problémy s vačkama je spojeno s 2,5 V6 TDi
o 09.12.2009, 17:43 | FBS
vypadá dobře ale bacha na vačky je to nemoc audin.a cena je nejak moc nízká
o 09.12.2009, 17:52 | PAVELK
FBS: ses taky nějak sekl vid :-))))))))))))

vačky jsou blbý jen u 2,5Tdi tohodle bych se asi tak nebál až asi na turbo, omrknout brzdy, podvozek jinak jezdit
o 09.12.2009, 18:01 | achyl
kua pardon nejak sem se prekouk,tak znova 2,7 je držák jen se kouknout turba,jinak asi bych se niceho na tomhle aute nebal
o 09.12.2009, 18:03 | Verano
tak o původ bych se nebál,je to mámy přítel,kupoval to v roce 2000 něco přes 2 miliony a ted se toho potřebuje zbavit,je to pravidelně servisované. Udajně je tam ještě udělanej čip,co se týče karoserie tak ta je bez škrábanců,promáčklin atd...
o 09.12.2009, 18:04 | Knightey-
Dle fotek vypada dobre, to je pravda :)
Jinak u tehle motoru opravdu neni problem s vackama, to je u 2.5 TDi 110KW a 2.5TDi 132KW (ackovych motoru).
U tehle je problem spotreba a naklady na udrzbu :)
Pac jelikoz jsou tam dve turba, takze vsechno 2x od podlatku atp. :)
A napriklad vymena turba = motor ven. Cili v servise si to nechaji pekne zaplatit ;)
Ale jak se rika, kdyy chces Opicku, tak musis mit na banany :)
o 09.12.2009, 18:11 | Verano
ještě mě oslovila tahle okta [ Link ] u tohodle auta by to asi nebyla taková vražda když by se tam něco vykurvilo
o 09.12.2009, 18:56 | Escudo
a nechceš oranžovou A3? :o))))
o 09.12.2009, 21:11 | H-Honza (M)
tak tak, o vackach u tohohle motoru nemuze byt rec.
taky jsem o 2,7 uvazoval a byla mi ze strany dobreho znameho co ma dealerstvi audi rozmluvena, ze je lepsi variantou nejaka V8. Spotreba i povinne ruceni stejne, nenarocnost na udrzbu a spolehlivost nesrovnatelna.
Jezdil jsem v tom v avantu, a opravdu jsem byl prekvapeny jak to .... nejede.
Asi me tu nekdo opravi, ze to jede super a ma to linearni zatah, a je to kultivovany. Ale ja od toho cekal vic.
Tyhle auta vyzaduji urcity pristup a servis, a v tom je asi problem vetsiny takovych aut... pak se z dobry koupe muze lehce stat pekna zumpa na prachy.
o 09.12.2009, 22:23 | Nismo.Power
tak tak..... je to přece jen motor ala S4 ...... potřebuje to hafo penez do ůdržby jinak se ti to vysere a nedoplatíš se..... turba klekaj páč sou přetěžovaný a neni to zdaleka jediná věc..... opravdu lepší varianta je něco jako ta S6 s 4,2 V8 ...jede to mnohem líp a žere stejně či míň... v S4 jsme s tim jeli za 18-28 :)
o 10.12.2009, 12:51 | FBS
znamej tento motor ma v S4 kombi a co vim, tak to má co chvilu na dílně s otevřenou kapotou. Je ale dost šikovnej mechanik, tak mu to možná nevadí...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3227 sekund.