
Navštíveno 1580x


04.12.2009, 15:54 |
xSam Ahoj vážení, potřebuji poradit. Plácám se v tom jako nudle v bandě:-(
Potřebuji kombíka. Moje požadavky jsou:
minimálně 110kw, spotřeba do 7-8 litrů (asi nafta)
Vyhřívané sedačky
Klimatizace
Komplet v elektrice
Nejlépe ESP
Relativně bezpečné
Spolehlivé co něco vydrží
Kůže vítána
Potřebuji třetí auto na cestování do práce. Najedu ročně cca 30-40 tis. Takže potřebuji něco co moc nežere, ale taky trochu jede. Nejsem moc zastánce nafty, ale okolnosti si to žádají.
Pro představu, jezdim teď benzínovým Volvem S60 a jsem s ním velmi spokojený, ale volvo, které jede a nežere snad není:-)Jelikož brzy budu jezdit do práce sám, potřebuji trochu shodit náklady (jinak bych jezdil dál volvem)
Líbí se mi Lancia Lybra 2,4 jtd, ale nějaká slušná se blbě shání... Ochcávku nechci a ani Pasák mě moc nebere.
Fakt nevim co pořídit a proto Vás prosím o rady, tipy a zkušenosti.
Díky moc Sam
Tak do volva soupni plyn ne?

04.12.2009, 19:27 |
Rudi předtím dělali V70 2,5 TDI 103kW ne?
Volvo V70 D5
Renault Laguna Grandtour 2.2 dCi
Saab 9-5 Kombi 3.0 TiD
Opel Omega Caravan 2.5
BMW 530d A touring E 39
Mercedes-Benz E 270 T CDI
Audi A4 Avant 2.5 TDI quattro
Audi A6 Avant 2.5TDI quattro
Opel Vectra 3.0 V6 CDTI Caravan Sport
Stačí si vybrat :D
volil bych asi A6ku :-)
neco s motorem 1.9TDi 96kw + chip :)
Jede to velmi pekne a pokud to bude v 6ti kvaltu tak to i hodno zere, budes jezdit kolem 6ti a mas klid ;)
Akorat ted sehnat v cem to je:)
Koukni po A4, tach je dost s touhle motorizaci, je to v 2.0TDi ale ty nejsou tak povedeny uz ...
Saaba 9-5 v 3.0 TiD nedoporučuji. ten motor hodně často odchází, ale s jiným motorej cool auto
to luda551:
pokud potrebuje neco hlavne spolehliveho a co moc nezere a do 150 000,-Kc tak to opravdu A6 nesezene a 2.5TDi neni to pravy orechovy na ty jeho pozadavky :)
Proto spis tu A4, je lehci, tipadem i mensi spotreba pri stejnem motoru. A pokud mozno bez automatu a quattra. Take kvuli spotrebe ;)
150 tis. Kč. -
no za mě Omega s 2,5 DTi, ale jsem zaujatej - mám 3 benzínový a totální spokojenost :o))
Renault Laguna - musíš mít štěstí na slušný kus, pak je to v pohodě pak mě napadl Peugeot 407 - to byly relativně povedené auta a nebo Ford Mondeo 2.2 TDCi - 116 kw - kombík je krásnej, za ty peníze koupil kamarád rok 2005.
právě do A6/A4 bych za tyhle peníze asi nešel, nechápu proč si držej tak cenu, ale to , co jsem zkouknul za +- tyto peníze, tak to byly vylítaný pasti.
BMW - E39 s 3.0D bude tak rok 2000, když se hodně povede a taky už to bude mít svoje za sebou
Problém je, že dýzl za tuto cenu a ve vyšší třídě bude mít mnoho km, tedy bude asi vyžadovat větší částku na uvedení do dobrýho stavu. BMW, Audi či MB jezdily venku většinou jako polykači dálničních štrek.
Kdybych chtěl auto za tuto cenu a hodně zábavy k tomu, tak na www.subarclub.cz nabízí jeden fanda Outback kolem r. 2002 v top stavu a plné výbavě, 6tiválec (asi 154kW, ještě ne 180kW), ale zato kus poctivýho železa.A navíc mezi SUbaru celkem kult. A co je důležité, nemá to půl mega nalítáno!
jako Zdeny60, to by nemusela být vůbec špatná volba a navíc 4x4 jako bonus :o)
4x4 bonus ke spotrebe ale :)
Subaru ma taky stale mechanickou 4x4 ne?
Neco na styl quattra?
Jo, Subaru ma stalou 4x4 ale LPG jde dneska narvat do vseho:)
máš S60 a chceš měnit ???? to mě hlava nebere.... hlavně si kup A6 místo S60 to rovnou můžeš zabořit hlavu do kupy hnoje a otevřít šrajtofli výjde tě to nastejno ???
co tam máš za motor že to žere ??? 2,4i at 140 tak 170hp jezděj bez problému 6-8L , 2,5t/2,5t a T5 bez jakejchkoliv servítek 7-10.... prostě naprosto úsporný 5ti vály.....
2,4d at renault nebo audi průměrka 5,5-7 a D5 taky kolem 5-7 ....
to máš snad Rko ?? :))
neměnil bych auto ani za mák natož za lancii která se ti rozpadne na tabák a zameteš jí smetáčkem nebo za cokoliv koncernovýho což v ceně 150 bude totál šrot bouranej/kradenej/stočenej....
volvo má svoje mouchy ale neměnil bych to prostě pokud to nutně nepotřebuješ třeba kvůli prostoru nebo tak něco...
R60 byla tuhle na prodej kdesi v Ostravě, červený interier, asi 250kobyl, snížená, kuwa, ještě teď mi srdíčko vibruje. Jen té spotřeby bych se trošku bál, protože známá měla T5 aautomat a jezdila za 10 ženským stylem ¨) i když jezdí na ženskou dost svižně), takže R60 bude myslím ještě tak o 2-4l nad T5. Ale zato celkem vzácný vozítko a hezký, taková černá matelízka, tmavší vokýnka, červený vnitřek, noooo, zajímavé, velmi zajímavé....
[ Link ] Toto jsem myslel... Hezký. Asi se ze zájmu pojedu podívat, nemám to moc daleko.
Nejde to takhle otevřít. Ale vyhledej S60 sedan a výkon nad 170kW a jsou tam 4.

04.12.2009, 22:06 |
xSam nismo: já se volva nechci zbavit a ani se ho zbavovat nebudu, potrebuju auto na cestovani do prace.
Ted jezdím za 10,5. Pokud bych to stáhnul o tri litry tak to pro me znamena celkem zajimavou financni usporu. Bohuzel lehkou nohu nemam.
Subaru me lakaji hodne, ale to bohuzel neni uspora. Nejsem ani proti LPG, ale nechce se mi prijit o kufr, kterej se mi ted bude hodit a nadrz misto rezervy je na prd, to bych musel kazde tri dny tankovat. Navic mam pouhych 150k.
Co se tyce A4/A6 asi bych si to dokazal predstavit, ale za tyhle penize bych neveril, ze se da sehnat neco trochu slusnyho.
Saab s Isuzackym trilitrem je parodie na motor. Sve zkusenosti jiz mam...
Libi se mi laguna, ale to asi nebude zrovna kvalitni stroj, co?
Co nejake BMW? V tech se vubec nevyznam. 530d?
Omega se mi vzdycky libila, ale na muj vkus uz je to trochu zastarale a nohrabane.
Dekuji za vase nazory, zatim jsem ale moc nepokrocil:-)))
teda celkem tu se*ru magi...dle mě je to trochu protiklad, chtít auto min. 150Hp aby jezdilo do 7l. To je pak u toho auta ten výkon na nic, nee. Bo když to budeš chtít využít na předjetí apod, tak jsi zpět na deseti.A mrtě lidí, co se tu třeba v autech vyznaj, tu cpou dvaapůllitry apod, LOL. Můj názor je ten, že pokud chceš malou spotřebu, tak uspornější naftu než staré 66/81kW nenajdeš, u benzínu si najdi téma, kde každý psal za kolik jezdí...za 6-7 tam v 99% jezdí obsahy do 1,6
crestik: protiklad to být nemusí, ale je to spíš méně pravděpodobné, řekl bych :o) Požadavek xSam napsal - min. 110kw v naftě do 150 tisíc atd. - nenapadá mě žádný jiný auto, který by splňovalo alespoň většinu podmínek, co jsou nahoře.
xSam: BMW s třílitrovou naftou za tyto peníze bude pravděpodobně kasička, protože bude mít nalítáno a bude to tak přelom tisíciletí. A rozhodně to s těžkou nohou nepojede za 7 litrů. Najezdil jsem v tom skoro 100 tis. km a spotřeba byla pořád konstantní - průměr cca 8-9 litrů
Omega mi zastaralá rozhodně nepřijde a neohrabaná - to nevím, jak to myslíš :o), každopádně ze 150k ti zbude i na servis :o, ale rozluč se s tím, že to pojede za míň jak 8-8,5 l.
Problém je, že s tímto výkonem to budou vesměs šestiválce a to, aby to jezdilo za 7 litrů, na to fakt nepotřebuješ výkon 110kW, to napsal Crestik úplně přesně. :o)
ad. Laguna - jak jsem psal - musíš mít štěstí, u nás v rodině je 1,9 dCi, má nalítáno cca 200 tisíc a nevysralo se na tom absolutně nic, to smý tchánovo 1,6 16V - absolutně bez problému. Kamarád má 3.0V6, motor sametovej a pohoda, ale vše ostatní okolo prostě strašnej průser. Počítej s tím, že s požadavky, jaké jsi napsal nahoře to budou auta tak cca 2002 a starší (v této kategorii = velký kombík).
Za mě, pokud bych měl 150 tisíc a chtěl naftu, tak bych opravdu pouvažoval nad tím, že bych krapet slevil z nároků a šel do něčeho s menším motorem.
Třeba to Mondeo 2,0 TDCi 85 nebo 96 kW - kombík to je obrovský, spolehlivost celkem v klidu, kámoš s tím jezdí pod 7 litrů, ale jezdí spíš delší trasy, po městě toho moc nenalítá.
Passat 1,9 TDi 96kW - má bratránek - jezdí za 6,5 - 7 litrů (ale Passata asi nechceš).
Kombinace LPG a kombík - nádrž do rezervy může mít tak cca 40 litrů, no musel by jsi se smířit s častějším tankováním, ale já s Omegou jezdím za 10l LPG, takže na přepočet do benzínu za cca 4,5 l, což mi přijde jako velká úspora. Jo a má to 155kW a je to na to auto tak akorát :o)
Pokud chceš ušetřit, tak bych taky hledal starý dobrý TDi 81kW. Není to sporťák, ale 160 to jede kopec nekopec a předjíždět se taky dá. A je celkem jistý, že se vejdeš do 5,5l.
LPG je dobrý, ale v rezervě to na velký počty km taky není, to máš pravdu - pokud nemáš pumpu 300m od baráku jako ja :-)
Freerider: Zavidím vám ty spotřeby s 3 litrem na LPG. Já jezdim město 12 a dálky 10 s 100kW 2litrem safra.
Dudelina - on ten 3 litr jezdí okolo 9 litrů v benzínu, počítáno od natankování do natankování. Za loňský rok jsem měl průměr 9,2 l benzínu a 10,3 l LPG. Auto má nalítáno 330 tisíc a nejkratší cestu jede 70 km tam a 70 km zpět, ve městě jsem v benzínu za těžkých 13 a v plynu jsem to neměřil, ale to bude tak 14-15.

05.12.2009, 11:10 |
Rudi Ikdyž to uslyšíš nerad, tak jedinej, kdo v tomdle případě téměř splňuje tvoje požadavky je právě Passat. Koupíš ho s motorem 1,9 TDI 96kW a u dieselpower či někoho podobně zkušenýho si ho necháš čipnout na 117kW, viz
[ Link ] .
Se spotřebou se pak v pohodě vejdeš do 7-8litrů. Díly na to seženeš všude a rychle.
...jinak výcuc ze spritmonitoru pro ekodrivera:
z 90ti Volv s motory 2,4i - 2,5T a výkony 120-160kW je průměr to co napsal XSat, tedy nějakých 10/100, jeden (slovy 1) z těch 90ti tam má spotřebu pod 8, většina se tam motá 9,5-11, a jedna pětina 12-14...hold, asi to kluci ušatí neumí, no
pokud nechceš problémy tak si kup auto s lpg..... jak koupíš ropáka tak to jsou jen +problémy.....
passat 96kw asi zatim nejlogičtejsí volba co tu zazněla, spotřeba je originál kolem 7 a po čipu co jsme lítaly s oktou tak spotřeba kolem 13-15 těžká noha no problém ale ten motor se za 10tis regulérně rozskočil a celej se zakous....
mondeo .... ne....
laguna ..... naprosto nejhorší co by se tu dalo vybrat, pokud musíš bejt v práci včas tak tohle auto neber protože tě bez jakejkoliv servítek nechá stát díky špičkový elektronice a karetnímu systému....a celkově to má problémů známejch až to neni hezký a to auto taky neni hezký....
subaru R6 jezdí kolem 10l vklidu, plyn to jistí.....
530d : neseženeš dneska už spolehlivej kousek a už vůbec ne za tyhle peníze, spotřeba město nějakejch 10-12 , za městem 8... průměr zpravidla někde před 10 ale to by sis pomoh hodně :)
pokud máš volvo tak investuj těch 35k a náklady na provoz se ti zmenšej víc jak o polovic tzn s klidnym svidomim můžeš říct že jezdíš za 5,25 naturalu na 100km pokud máš ted 10,5
spritmonitor je ptákovina nebeská..... dvě volva znám osobně a mám přehled kolik ty 5tivály uměj brát a že hodně rejpu do aut tak jsem se fakt divil tý ekonomice nehledně na to že shodou okolností jsem všera jel S60 2,4d kde jsem měnil cosi na motoru neb měl najeto 273k ale spotřebu měl 6,1 a dojezd psal 1140km....
ad omega : doufám že snad né s 2.5TDS BMW motorem.... to je hrozný peklo....
závěrem fotky zde z fóra :
kounect to má dýl, tohle průměrka po praze 2.5t

kindlik , 2.4i 170hp verze.... běžná spotřeba kolem 7 v praze

N.P. 2.5DTI je už jinej a vyrazně lepši motor měl jsem možnost s tim v omeze jet v upravě steinmetz tzn 197koní a 380nm krouták s 5st automatem a musim řict že kdybych nebyl takovej odpurce nafty sam bych to bral jelo to super a spotřeba se držela kolem 7- 8 l/100km
jo to dti asi bude jiný, ale i tak bych to auto nechtěl protože bych neměl náladu abych pořád mlátil do palubky aby všechno svítilo jak má, aby se mi za deště stahovalo střešní okno samovolně a nehledim na to že mi na místě spolujezdce jednou omega pustila vařící vodu na nohy neb jí vystřelila hadice..... ostatně jako střílej další jiný hadice standardně v motoru..... to auto je prostě nedomyšlenej plagiát na "automobil" ajako takový ho nemám opravdu rád ale fajn na tom je že díky svojí pověsti spadli s cenou na naprosto minimální hranici...... najít prostě omegu co funguje jak má a netropí podobný voloviny je hrozně těžký ač takovejch samo pár je.....

05.12.2009, 12:53 |
Freerider | Upraveno: 2009-12-05 12:54:27
Nismo, já mám 3 a takový hlouposti to netropí :o))
A to mám všechny tři benzínový V6, což je dle mnohých ta nejhorší koncepce na světě :o))
Ale uznávám, že je na světě spousta hezčích, lepších a hlavně novějších aut...
N.P. to co popisuješ mi ta moje taky netropí v podstatě krom dvou věcí jsem za cele dva roky co ji ma řešil dvě opravy ktere nebyly na spotřebních dílech a to display barevnej kde se odloupla vodici guma ale vyřešilo se to podložkou cena za opravu nic jen hodina prace a ventil na topeni kterej jsem tu řešil nedavno a to byla oprava za 600,- jinak žadnej problem.
Vsechno to je stejne o tom, jak se k tomu chova ten majitel, pokud to je proste s prominutim kreten a jen lita jak vocas, nevrazi do toho ani korunu, na vsechno sere, neslysi ci necejti ze mu tam neco klepe, mlati atp. Tak proste se ty auta serou a temer vsechny :)
A pak clovek kdyz takove auto ma servisovat ci ho nedejboze koupi a chce ho dat do kloudnyho stacu tak to stoji nehorazny prachy a sere se mu to akroat a nadava na to kazdej ;)

05.12.2009, 13:19 |
Rudi TDI 96kW nebude problém, max. tě potká turbo. Já po zkušenosti s plynem bych do něj už nešel, za prvý sem narazil na patlali, ikdyž je tady všude v okolí vychvalovali, že to dělaj víc jak 10let, ale stejně to posrali. A hlavně pak tě bude docela štvát, když budeš pořád tankovat, kor když budeš mít nájezd 30-40tis. ročně.
Nádrž by šla určitě místo rezervy, takže počítej s tím, že budeš moc tankovat kolem 40l, což je dojezd cca 300km.
Nismo: Určitě se nechci nějak přít, ale ty spotřeby u volva fakt čumím a skoro nechci věřit :)
To už skoro popírá fyziku, že by těžký auto s 2,4l motorem jezdilo za míň, nebo stejně než např. tátovo Getz 1.4 (má ho od novýho)
Ségry přítel má Vectru 2.2 cca 160k a jezdí kolem 9ti. U toho volva věřím 9-10l a to by bylo pořád velmi dobrý.

05.12.2009, 13:31 |
Rudi Spíš by bylo ještě napsat, kolik ročně najezdíte km s tou V6. Já dokud měl V6 a nešel do ní plyn, tak akorát fouklo těsnění pod hlavou, což je normální věc. Ale po montáži plynu to šlo celý do kopru, začal zničeho nic mizet olej a pak se dokonce přetrhl řetěz, hald veškerej bordel při montáži nechali v motoru...
Dudelina: Taky že tomu nevěř...NP tu porovnává hrušky a japka...nejdřív si sedne do koncernového TDi, dává tomu čočku, pak vyleze řekne, že to jezdí za 10-12...pak tu hodí fotku BC, jak někdo jede s nějakým oturbeným benzínem okresku a udělá z toho závěr, že jezdí běžně za 7. Ale že se to občas využije na poskoky, dálniční honičku, město, atd a najednou je z toho za měsíc průměr 12/100, to už nikoho nezajímá.

05.12.2009, 17:50 |
Datom Ja bych bral BMW 525d. Myslim ze splnuje vse co pozadujes.

07.12.2009, 09:05 |
xSam Tak po této diskuzi a po dlouhém logickém přemýšlení se asi přikláním k tomu passatu... Jelikož fakt nejsem zastáncem nafty, tak bych pravděpodobně šel do LPG, to by znamenalo docela už hodně zajímavou úsporu při mém denním nájezdu přes 100km. I za cenu, že budu tankovat každý třetí den.
Našel jsem jednoho co vypadá docela zajímavě. Co si o něm myslíte?
[ Link ] ,
Nevěřím, že za 150 bych dokázal najít slušné BMW, nebo Audinu.
jasný že jsou omegy co tohle netropěj, ale s 2.016V jsme něco najezdily a tropilo to pořád, pak místo ní přišla 2,5V6 a dělala cca to samý výjma toho že nevyplivla hadice od topení a střešní okno nezlobilo neb tam nebylo....ale celkově prostě taky špatnej kus..... když se o to člověk stará tak to samo něco vydrží ale pořád je daný že to auto je náchylnější k problémum než nějaká corolla o kterou se nikdo nestará :)
ad spotřeba volvo tak obojí je reálný a oba majitele to zde klidně dosvědčej bez výčitek svidomí :)
N.P. v tom souhlasim zažil jsem typka co si koupil vymazlenou MV6 a svym přistupem z ni udělal za měsic všeseseroucí vrak holt omega je auto o ktery se člověk musí starat a davat mu dobrou peči neni to spotřebka do ktere se leje jen benzin nebo nafta nadruhou stranu za tuhle peči se to auto bohatě odvděčí.
Dudelina : ještě teda něco co dle tebe bude popírat zákony :) .... nebudu ti lhát běžně jezdim kolem 14 protože jezdim jako ***** ale když se chce a jezdí se tak že to protáhneš jen občas tak ....
2t auto /4,6L V8 / 305hp
moje životní minimum , trasa Praha8 -> Kladno navečer tudíž žádná echt zácpa, na rychlostce mlha tudíž jízda 80-90 kde zrovna tohle auto žere nejmín....

a ještě jedna, zapoměl jsem říct že nejde klima která je automaticky nonstop zaplá jinak ....to taky dělá svoje ....
auto počítá spálený palivo a sekne se maximálně o 1dcl co jsem tak vysledoval....
tohle je spálený palivo a druhá fotka je prům. spotřeba kterou jsem za tyhle litry najel, tzn logicky je to +/- 350km najetejch s touhle spotřebou a je to tak 50 praha 50 za prahou...

fotky teda opačně...

Paczqo : pravda pravda.... když si jí člověk bude hejčkat tak je to super autíčko.... mě osobně to příjde mnohem pohodlnější než pitomá A8... výbavou to taky neni špatný když se narazí na dobrej kousek, spotřeba tak nějak normál..... odhlučnění velice dobrý ale jen jednosměrně ;-)
jinak když já si budu chtít koupit hodně levný auto který se mi líbí tak to bude stříbrná omega po FL s 3.2 a origo hezkejma kolama.... to auto je prostě super a kdyby se to sralo tak bóže.... prostě to auto je levný a je hezký ale chce to pěči no :)
Nismo: Tak dálky to je jasný, když se jede 100km/h tak je jedno, jestli auto váží tunu nebo dvě, ale jestli to máš s městem 50/50, tak je to pěkný, to musím uznat.
Ale ty volva ve městě se mně prostě nezdají, tam zkrátka tu váhu musíš rozhejbat, brzdit, rozhejbat...jednou tu práci musíš vykonat, větší auto má většinou i širší gumy atd. - a tam už mi to tu fyziku trochu popírá, ale holt povedený motory no :)
taky bych spíš řek povedený motory než široký gumy :))) kounect má turbo ale zase tlačí to jen 0,5b takže to je nízkotlaký..... a konkrétně u tý 2.4i jsem čuměl taky jak puk za co to je schopný jezdit a dost jsme s ní najezdily i před tim než se stal majitelem kindlik... :)

07.12.2009, 11:22 |
xSam Nismo:
kindlikovo Volvo mám teď já. Jezdim s tim za 10,5. Dálnice a Praha 50/50... Žena s ním dokáže jezdit za 9.
Mimo město věřím, že by se dalo jet za 8. míň ani náhodou. Ale i tak to 2,4, na skoro 2t a 170ps považuji za velice slušnej výsledek...
tak to asi bude o noze ;-) já s timhle kusem jezdil párkrát už dřív ještě za majitele před kindlikem (kámoš taky né tady z fora) a průměrka byla pořád kolem 8 s tim že to auto jezdilo víceméně jen bohnice-václavák a bohnice-beroun a občas brno...

07.12.2009, 12:13 |
xSam | Upraveno: 2009-12-07 12:15:16
Nismo: o noze to asi bude, rozhodně to nešetřim. Přeci jenom těch 170 kobyl není na čepičkové ježdění s platem vajíček na zadnim okně:-)
Volvík by měl bejt po technické stránce v naprostém pořádku, narval jsem do oprav docela raketu, takže si myslim, že to bude o trochu ostřejším způsobu jízdy.
btw: na volvíku jsem již najel cca 55k:-)
Jinak bych se rád vrátil k mému tématu. Co si myslíte o tom passatu v lpg?
Pokud by passa 1,8t jezdil ze 10 - 11 plynu, tak bych se dostal na úsporu cca 3k měsičně, což už je docela slušný...
Jaké máte zkušenosti s LPG, je to lepší než nafta?

07.12.2009, 12:25 |
Kounect | Upraveno: 2009-12-07 12:27:52
Nismo : xsam má S60 po Kindlíkovi :o)
Jinak Xsame radím Ti dej to do LPG. Já jsem dal a nelituju, 38 500,- za Prins VSI, 61l nádrž, natlačíš tam okolo 54 litrů a přes 500km s tím najedeš v klidu.
zde spotřeba ještě na benzín:
[ Link ] tady je už na LPG:
[ Link ] Věz, že investici do LPG mám už teď vrácenou ( po roce ) a jezdím si za 1,26Kč/km. Ukaž mi jedinýho Passata s TDI kterej to dá ( a bude jezdit průměrnou rychlostí ne klobouk ale jako já v rozpětí na nádrž 55 - 75km/h ).
Btw od poslední fotky co dával Nismo jsem dneska na 245t km a stále jezdím no problemo.
Taky jsem si počítal, když jsem viděl kam spadly 530d, A6ky apod. auta jestli raději nejít do nafty...no raději ne, s 530d která je oproti A6 s 2.5TDI úsporná, bych v nejlepším případě jezdil okolo 1,5Kč/km ( 6 nafty ) takže bych si nepomohl a ještě bych se vystavil riziku, že koupím paštiku...prostě ptal jsi se, já jsem touhle cestou procházel před rokem a vyšlapal jsem si jí takhle, jak se rozhodneš Ty je čistě jenom na Tobě ;o)
+ rozhodnutí dát Volvo do LPG mi ulehčil technický fakt, že Volvo jako jedno z mála automobilek nabízelo Bifuel do těchto motorů od nova, jak CNG tak LPG, takže ten motor, předpokládám, by mohl být na provoz na LPG alespoň dobře dimenzovaný.
Jak je na tom Passat nevím, ale když s ním budeš jezdit do Prahy, tak je vyšší pravděpodobnost, že Ti ho někdo čórne, to se Ti s Volvem opět nestane :o)))
A nakonec si musim rejpnout, našel jsem človíčka v Brně, který to tam montoval nejenom mě, ale po mě ještě dalším lidem a všichni do dnes jezdí k max. spokojenosti ( V70 III. gen 3,2, V70 II. gen 2.5T, S80 2.4i, 940 2.3FT ) takže ne že bych dělal reklamu, kdyby jsi chtěl kontakt tak můžu dodat, ale spíš to říkám proto, že vzorek lidí s Volvem na LPG je a to docela široký...a spokojený.
A vůbec tím neříkám, že ten Passat by na to taky nefungoval a kdyby to tak vypadalo, tak to tak nemyslím, říkám jenom to co vím já, co můžu potvrdit a za čím si stojím.

07.12.2009, 12:59 |
Kounect | Upraveno: 2009-12-07 13:02:23
Nakonec zbývá dodat za kolik se dá sehnat V70 bez LPG, když pak zainvestuješ tak jsi na 150 v pohodě.
[ Link ] P.S. Na tu první za 100t zapomeň, ta je po Láďovi trošku vybydlená = všechno KO.

07.12.2009, 18:05 |
xSam Kounect: děkuji Ti za podnětné rady, asi se fakt pustim do LPG. V tom případě je asi zbytečné přemýšlet nad passatem, ale zůstanu u své značky a budu jezdit do jednoho sevisu, což má své výhody.
Už kdyš jsem od kindlika kupoval S60 tak jsem si říkal, že to dám do plynu, ale pak jsem nacpal spoustu peněz abych to dal do top stavu a už se mi do toho moc nechtělo. Navíc jsme jezdili do Prahy ve dvou, takže jsem spotřebu a náklady moc neřešil.
Teď je sitauce jiná a potřebuji navíc kombíka. S60 nechám ženě a koupim něco pro sebe. Buď rovnou něco v plynu, nebo to tam dodělat. Myslím, že pěkná V7O se dá sehnat.
Jinak riziko odcizení docela slušně eliminuji hlídaným parkovištěm u práce a garáží doma na vesnici:-)
asi jako kounect všechny příspěvky..... stále řikám že náklady auta v plynu nafta nedožene ani kdyby se dvakrát rozkrájela.... nehledně na to že s autem v plynu máš za stejný náklady znatelně větší výkon motoru tzn aspon se svezeš což v naftě tolik nehrozí.....
za mě teda taky když nechá S60 ženě tak ty si kup V70 bud s D5 nebo nějakej benál a plyn....

08.12.2009, 08:07 |
Kounect | Upraveno: 2009-12-08 08:10:21
Možná zajímavá nabídka...akorát by bylo třeba rychle jednat ( dnes se ozvat ať to řeší/koupí ) AWD ses jistě dočetl jak na tom je u Volva, ale vyndáš kardan a frčíš dál bez nákladných oprav za úhlovku či jiné fičury, jinak osobně znám V70 s 340t km poctivýma a AWD ještě drží, je to však pravda jeden z mála kousků :o/ )
[ Link ] :o)

08.12.2009, 10:33 |
xSam Kounect:
Díky za tip, už jsem na ní koukal. AWD mám samozřejmě načtený a zase bych se toho tolik nebál. Ale problém je v automatu, to je věc kterou u auta nechci. Zatím si řízení užívám a baví mě řadit:-)
Ale koukám všude možně. Nespěchá to, takže si počkám na ten nejlepší kousek:-)