Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nazory na Volvo XC90, 2.5T 7míst - na co jsi dat pozor

 o Navštíveno 9359x o
o 02.12.2009, 18:48 | Knightey-
Zitra se s otcem jedu podivat na Volvo XC90, 2.5T r.v. 2004. Tak bych byl rad alespon trochu pripravenej.
Na co jsi u tohoto modelu davat pozor? Co se "sere" a co casto odchazi? Jestli naahodou neco nekde rezne, ci klepe nebo tak neco. Ikdyz je to 2004 (v celku nove auto) tak i presto bych rad vedel co jsi ohlidat.
Budu rad za jakoukoliv kritiku ci chvalu.


o 02.12.2009, 19:20 | Nismo.Power
fajnový auto, vevnitř vcelku malý resp. velký ale ztísněný..... jinak motor dobrá volba, D5 je na to docela slabá na takovou pixlu a 2,5t je relativně dost spolehlivá a má velice příjemnou spotřebu , hlavní problém u nich bejvá při cca 160-180tis nájezdu že auto začne chcípat, škubat a je to kaput škrtící klapka která se nedělá v druhovýrobě a nejde to nijak repasovat tzn. dá se to celý udělat kolem 10k ale standard cena je kolem 20k od volva....... jinak ještě na bloku za setrvákem se občas stává že vystřelí mrázovka a chčije olej u těhle motorů.... mrázovka stojí 150kč ale je to vojeb práce konkrétně u S řady.... u XC by to mohlo jít dost snadno....
elektrika problémy moc nemá, co jsem viděl tak zatim jen anténa od telefonu se vymrdla a auto prostě nevolalo a nemělo signál.... ale jinak nic tragickýho
o 03.12.2009, 06:20 | hanzz
Taky bych si dal pozor na pohon 4x4. Říká se, že nejde o to, jestli se to vysere, ale kdy se to vysere :) Platilo to zejména u aut do roku 2000, ale i po tomhle roce to není žádná velká sláva.

Obecně bych si tech. stav zrovna tohodle suta netroufnul zhodnotit jen tak "na ulici". Rozhodně bych zajel do servisu, který Volva dělá, možná rovnou do autorizáku, aby mi k tomu ještě vyjeli servisní historii (má-li to auto servis u Volva).
o 03.12.2009, 06:30 | Zdeny60
Knightey:

Nic ve zlým, ale máš k němu i tepláky s 3 pruhy? :-)

Připadá mi, že se s XC90 začíná trhat pytel, jak před lety s A6. Dneska potkávám i u nás n avsi (Šumperk) asi 4-5 XC 90 a z toho 2 parkují v mé ulici :-) Má to každej, čoveče, neber takovou pixlu, radši kup Outbacka, ten ti udělá více radostí a méně starostí za menší peníze. A když kápneš na dobrou H6 (SLim potvrdí), tak si i zajezdíš, na rozdíl od tohodle mastodonta. A to ještě nemůžu najít video porovnání XC90 vs. Outback v terénu, kurň akde to jen mám??

A benzín ti povídám (soused nemá důvod mi lhát) nejde fakt pod 10-11/100 lehká noha, město 15-17 s automatzem.
o 03.12.2009, 06:34 | Zdeny60
Koukni na volvo klub, tam se dočteš o potížích - Haldexy, klapky (Nismo už napsal) hodinovka 1000 bez DPH Volvo servis, no nevím, dost pálky, na to co to nabízí (de facto zrovna XC 90 toho moc nenbízí a to mám volva rád - do terénu se to vůbec nehodí, na silnici to má odpor jako sviňa, na to, jak to je obrovský zvenku, je to uvnitř malý, vše drahý od pneu gigantických rozměrů počínaje a díly mechickými konče, nevím, nevím, já to jaski netrávím). Za to když lehce koukneš po Ooutbacku kolem r. 2006-s 2,5 za ty samý prachy, získáš ponekud dost navíc, proti XC90. Ale nic nevnucuji, vyjadřuji demokraticky svůj svobodný názor :-) :-) :-)
o 03.12.2009, 10:43 | Knightey-
Jasny. To Volvo neni pro me ale pro otce. Potrebuje velky prostorny auto s taznym. Do ted mel VW Caddy ale barak ma z nejvetsiho dokoncenej a tak chce neco jineho. Zeczacatku jsi vyhlidnul A4 3.0TDi quattro v tiptronicu. Ale nejak to nedopadlo. Ted nasel tohle. A dnes se na to mame jet kouknout odpoledne.
o 03.12.2009, 11:35 | píďa363
xc90 nám teď přistála v rodině. nejsem z toho auta vůbec nadšený. auto je 08 najeto má 90 tisíc a je to takovej krumpl. takový humpolácký provedení spíše offroad než luxus. sedačka prosezená od 90tikilového chlapa. auto koupené v republice, nové po prvním majiteli. jediné +které jsem objevil, že oproti X5 tohle o trošku líp sedí v zatáčkách (ale má to z výroby sportovní podvozek)
o 03.12.2009, 12:23 | FSAL
Knightey-: pise se: "Na co SI u tohoto ...", nikoliv "jsi"

sorry, ale nedalo mi to :)
o 03.12.2009, 12:31 | tykeev
to FSAL:
chtěl jsem reagovat úplně stejně :-)
o 03.12.2009, 12:38 | FSAL
to ja bohuzel na 70% zdejsich prispevku :) ale tohle uz jsem nevydrzel :)
o 03.12.2009, 12:47 | Knightey-
To fsal a tykeev a spol: sorry ;)
jinak diky za prispevky. Dam precist tatovi po ceste v aute.
o 03.12.2009, 19:33 | Zdeny60
Tak tedy šťastnou ruku. Jinak se koukni na Auta re - hoši z Rabštejnský Lhoty u Chrudimi tam jedno mají. Vypadá slušně, ale kilometráž a cena...
o 03.12.2009, 23:30 | Knightey-
Tak otec nevedel ze je to benzinak :D
Vyhledal to a nasel to v naftakach, asi to blbe zadal inzerujici. Takze jsme pro to ani jejeli. Objeli jsme asi 10 bazaru v Praze a pak jsme sjeli do Rokycan pro Audi Allroada 2.5TDi r.v. 2004 ;)
o 04.12.2009, 07:08 | píďa363
GRATULUJI :-) výrazně lepší volba! i když bude mít určitě své neduhy... Ale furt mnohem lepší než VOLVO
o 04.12.2009, 17:37 | Zdeny60
No vidíš, a otec neumusí kupovat adidas :-)
Sice A6 je hezké auto, mě se taky líbí, ale chce to být obezřetný - rády mění místo po zaparkování a taky s technikou se může ledacos přihodit (Allroad je, pokud se nepletu, na měchách, ne, tedy pumpa). A haldex. Ale dobrá volba, OK :-)
o 04.12.2009, 19:39 | Knightey-
To Zdeny60: Haldex? :D tak na to zapomen, to neni Skodovka :)
Jinak je na mechach, ostatne jako Q7 v lepsi vybave :)
A proti kradezi musi byt pojistka ale ty se u takovyhle aut proste delaj.
o 04.12.2009, 20:22 | Zdeny60
Allroad nebo Quattro? Allroad by měl mít haldex, quattro mechanický 4x4. Nebo je to jinak? Clear up ,pls! Asi žiju léta v bludu.

Pojistka je základ, o tom žádná. Hoď fotky, ne?
o 04.12.2009, 20:38 | Nismo.Power
no teda říct že allroad s 2,5tdi je lepší než volvo v benzínu to je dost silný tvrzení..... měchy se serou a sou kurevsky drahý a 2,5tdi je taky dost provařený natož pokud je s automatem to pak je uplně jedno zdali tam je haldex nebo torsen protože nejvíc se to chce bát automatky .... každopádně obojí uplně jiný auto a konkrétně 2 allroady mám pod palcem na servise a žádná hitparáda jsou tam dost často :)
o 04.12.2009, 21:12 | Zdeny60
Nismo: nemedituj a objasni mi radši,zdali Allroad je to samý jako Q. Já se domnívám, že ne, že Allroad má Haldex jako Okta 4x4, zatímco Q je pohon alias Subaru natvrdo.
o 04.12.2009, 21:21 | Nismo.Power
chuck norris už domeditoval dávno :)

allroad je pouze název toho auta nemá to nic společnýho s žádnym pohonem..... je to prostě Q jako má každá audina a je to torsen.... akorát allroad je na vzducháči kterej se často sejří a udělat pak podvozek je výjde to samý za co to auto koupily což neni asi příjemný :) a ještě se tam dala dát převodovka s redukcema za příplatek což je naprosto TOP zlo který tam může člověka potkat.....

jo a samo je to pernamentní 4kola....
o 04.12.2009, 21:41 | Zdeny60
Aha, takže ne systém Oktávka 4x4?? Znamená to, že v záběru jsou tedy trvale obě nápravy a v jakým poměru? 50:50 (jako Subaru?)
o 04.12.2009, 21:53 | Knightey-
Zdeny60: zde vse o tom quattru -> [ Link ]
ve zkratce - 50/50 rozdělení, automatické uzavírání až do 80% točivého momentu na jakoukoli nápravu. Některé současné vozidla mají rozdělení 40/60 předek/zadek
o 04.12.2009, 22:00 | Knightey-
Takze fotky hodime jakmile je udela otec.
Ale musim rict je to hodne zachvovaly a co se tyce penez tak je to nebe a dudy vs to Volvo. Navic otec nechce o benzinaku ani slyset. Ma podnikani takze dalsi plus proc naftaka :)
Jinak cena mechu je cca 8000,-kc/ks, kompresor jsem slysel ze kolem 25000,-kc.
Ale kdyz zase vezmu ze tlumic Monroe stoji 3500,- tak zas tak drahy to neni.
Navic ty mechy se daji dost opravit, pokud nejsou teda bouchly.
S autotamem to je, a dneska takovyhle auto bez automatu je onicem :) Ja uz bych taky fofr klacek nechtel ;)
Je tam TIPTRONIC a to je docela odolna prevodovka, kdyz se sni zachazi jak ma, dela sem tam ta udrzba, ktera delana byla.. tak prezije kdejakej manual ;)
Jak jsem psal, je to z roku 2004, cili je to uz Beckovy motor te 2.5TDi = vyladene mazani vacek, cili uz netrpi na vydreni, jinak vacky vypadaji jak nove co jsem koukal.
Je pravda ze je to linejsi nez moje lehce A6 ale je to tezsi zase o neco ;)
A co se tyce toho pohodli, to by fakt clovek neveril co dokazou mechy :) Na tyhle nase silnice uplne idealni auto ;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3071 sekund.