
Navštíveno 6470x


01.12.2009, 23:06 |
vypuk Po svezení v tomto autě, sem měl pusu od ucha k uchu, akorát bych se chtěl zeptat - jaké jsou u toho víceméně problémy(kardan odpojen)?
[ Link ]
Problém bude asi ten, že dle mojeho názoru je VR6 stará vražda a sehant libovej kousek bude fakt vážně problém jako hrom.
A problémy? Starej velkej motor = hromada problémů.
to je dobrej optimista s 1200kg pohotovostní hmotností :o) jinak pěkný svezení s tím je...ale holt to trošku papá...je to fakt velkej, starej a těžkej motor
pokud predesly majitel auto servisoval jak mel, zbytecne ho ne*urvil za studena a menil spotrebni veci tak jak mel, motor bude jeste dlouho fungovat
Jako Vlastah,pokud se majitel o servis staral tak jak má tak je to držák,je pravda že ta spotřeba je nemalá ale pokud je motor a ostatní věci v pořádku tak se s tím dá jezdit i za 8-9l.
:)) muj bejvalej golfik.
Problemy s tim nejsou a nazory typu stara vrazda atd nejsou na miste.Podle mne stara auta kvalitou predci hromadu tech novych a neni v nich kupa elektroniky co se muze vys...

02.12.2009, 11:46 |
KaZaN Libovej kousek mám já, ale jestli ho budu prodávat ještě váhám, nicméně je mi líto s tím nejezdit a platit pojistku jak prase, technický atd..když to najede pár možná stovek ročně. Ovšem mám 2,8 a motor i kastle jsou 1998 a jak jistě mnozí tady potvrdí, péči měl a má maximální. Totéž platí o výbavě. Za 8-9L se s tím, dáí jezdit teda hodně těžko, to max na dálku, ale běžnej průměr kombinovanej je kolem 10-11L. Dá se ale i pěkně za dvacet...
Za mne GIII VR6 good car, tak trochu kult, ale v dnešní době, když sou prachy, daj se jistě koupit lepší káry.
Ale je to na místě:
1, VR6tku si určitě nekupujou důchodci na chatu nebo manželky jako nákupní tašku, je jasný, že když mám auto s 200 koňmi, tak mu prostě budu dávat, od toho je to sportovní auto
2, má to probůh 15 let, divil bych se, kdyby na takovým autě bylo vše v pořádku
3, je to celkem ve výbavě, takže elektriky tam je dost, která by se eventuelně mohla podělat (ale to ostatně v každým autě)
4, koukám že to chce borec prodat nebo vyměnit za TDi, proč asi? Zřejmě to chlastá jako prase a v dnešní době je skoro 3 litrovej motor "jenom" s 200 koňmi už dávno za zenitem.
5, Vím o čem mluvím, mýval jsem Audiny v turbu. I když na první pohled libovka, tak na tyhle silný auta prostě spojky, kardany, brzdy a kdo ví co ještě sotjí pěknou šlupku. Teda pokud se budeme bavit o ND který něco vydrží a není to nějaká druhovýroba a la PL nebo IT.
6, ale co, ať si ho klidně někdo koupí, počítám že najede tak 10 tis pak se mu protočí panenky, až zjistí, že musí vyměnit polovinu věcí :)
7, mikevr6 - nebuď zaujatej :)
howgh :)

02.12.2009, 12:37 |
KaZaN takrka souhlas s Milhauzem, az na drobnost, ze i 15tilety auta muzou bejt jak z fabriky. Jsou to vyjimky, mas pravdu. Za svoji verku muzu ale dat hnatu do vohne, je tam novy temer vse, rozebiral jsem ji vlastnorucne do sroubku, vysypal jsem do ni statisice (hloupe, to uz ted vim, hehe), takze verim tomu, ze takovejch lidi je vic. Rozjebat auto do mrte umi deges i do roka, stejne jako udrzovat a hejckat i 10, 15 let. Ale jak sem uz psal, urcite jsou jiny auta co za to stoji nez zrovna VR6, ktera na ten objem, spotrebu a vahu, neni zas az takovej zazrak, jako pred lety. Ja bych si ji dnes uz nekoupil, drzim ji z nostalgie jako svy nejvetsi a nejnakladnejsi manualni dilo a taky proto, ze je mi lito pustit ji nejakymu kokosovi za par svestek, aby se v ni nekde rozmaz.

02.12.2009, 13:04 |
BALI u 4x4 se serou převodovky,stará známá věc... :) jinak sice to žere i děti kolem cesty,ale ten nádhernej zvuk 6válce ti ty prachy za benzín "vrátí"

02.12.2009, 13:52 |
kuja vypuk: Jestli chces VR6,tak si spis najdi nejakou 2.8 FWD. Je s nima min problemu. A stavu bych,jako takovyho ,moc nebal. Lidi s tim litaj,ale pokud menil vcas olej,motor neklepe,nekouri a nelita volnobeh,nekdo pred nim vymenil svicky,kabely,napinaky retezu a priruby u hlavy a pripadne tesneni pod hlavou,tak se neni moc ceho bat :) VR6 toho vydrzi hodne moc :) Jinak z porovnani....2.8 pocitove lip jede,jak 2.9 :) 2.9 ma linearni nastup,kdezto 2.8 te v 3,5tis kopne do zad :) Vim to,protoze sem VR6 mel....

02.12.2009, 14:12 |
KaZaN Jako kuja (o;
P.S.: Pokud bys fakt tak moc po VeRune prahnul a nesedla Ti tahle 2,9 Syncro... tak víš kde mne hledat (o;

02.12.2009, 14:37 |
kuja KaZaN: Zrovna tvoji bych si nekdy rad adoptoval :D Ale ted ne :D Nemam vyresenou garaz :D Az to jednou prijde a budes ji jeste mit,tak se asi domluvime :D

02.12.2009, 14:51 |
KaZaN Myslim, ze to ma šanci tak dopadnout...((((o;
Mam dny kdy jsem rozhodnutej, ze pujde a pak mam zase dny kdy si neumim predstavit ten pocit, ze si do ni uz nikdy nebudu moct sednout a zaVRcet si (o; Navic nemam pocit, ze by nekdo nabidl cenu, u ktery bych nezavahal... (((o: Vtipalci co mi nabizeli cenu podobnou souctu komplet fungl podvozku co tam mam a sady kol na mne nezabiraj (o;

02.12.2009, 15:06 |
kuja KaZaN: Vzhledem k tomu,ze tvoje auto znam jeste zdob staryho VW-Clubu(rok 2002-3),tak vim co a jak :) Takze az jednou ta doba prijde,tak dam vedet a nejak to vymyslime :D Pokavad si nevytvoris muzeum a nesoupnes ji na piedestal :D

02.12.2009, 15:11 |
KaZaN No kdyz to takhle pripominas, tak se budes mozna muset rozhoupat driv nez dostavim (o; pac pak na piedestal bude i misto a neni to uplne marnej napad (o; Uplne vidim ten napis nad branou - El rancho Trio Hyenas i Uno VeRuna - a uprostred hned za fontankou bude stat VeRuna na poradnym podstavci ((((((o:

02.12.2009, 15:14 |
TROY hele ka3ane nahod fotky tý tvojí VR6 ;) - pamatuju že kdysi nějaký fotky byly,ale jak vypadá ted

02.12.2009, 15:54 |
KaZaN Myslim, ze nic novyho na ni neuvidis.... (o; dalsi lak neplanuju, dvakrat stacilo (o;
Tohel je fotka kdyz se fotila naposledy...ted jen postava, tak neni co fotit.


02.12.2009, 15:55 |
KaZaN trochu motoru... vic to tu zasirat nebudu, fotek mam miliardu, na webu byly na starym VW Clubu a s nim taky zmizely...


02.12.2009, 16:00 |
TROY OK OK :o)
Je taky máš projektory ;)

02.12.2009, 16:00 |
KaZaN jojo, bez xenonu ale svitily na pikaču

02.12.2009, 16:08 |
KaZaN kurňa na mne z toho padl nějakej splín, to byly časy, všechen čas a všechny prachy do káry...když byla VeRuna rozebraná, chodil jsem denně tuším 9km pěšky na dílnu na ní makat... každičkej šroubek jsem obrousil a lakoval... ...a ty Vánoce, když jsem jí koupil novej motor, novou převodovku, první podvozek.. nebo když sem sehnal vyhřejvaný Recara ((((o:


02.12.2009, 16:11 |
TROY hmm modrý Helly magic colour páne jo fakt moc pěknej kousek

02.12.2009, 16:39 |
Daryl (A)
Občas si vzpomenu na svou verunku v dobrým i ve zlým. Popravdě objevit se teď nejaký fesny kousek za good prachy tak asi neodolam. Je fakt ze je to kult, ze to žere prachy, benzin a vobcas i nervy ale je to citovka. A za par voci z toho dostaneš 300+ koni bez zásahu do motoru (kompressor). Aakorat ze bych chtěl kupatko. 5 dv je moc civilizovaný :)

02.12.2009, 16:42 |
KaZaN | Upraveno: 2009-12-02 16:45:26
Civilně civilizovaná kamufláž pouličního bojovnika ne (((o;
edit: možná proto jen občas poškádlím Vary a okolí a pak ji zase dám k ledu ehm
edit2: ad compressor...měl jsem připravenej, ale nakonec jsme ho dali na VeRunu do Corrada a asi jsem rád, takhle ho mám radši, tak nějak skoro jak ho stvořitel pustil do světa...

02.12.2009, 16:46 |
Daryl (A)
To jo ale já bych raději risknul to synchro. Bylo by to na fun, takže bych klidně zainvestoval i do kardanu. Myslím, ze dnes se dá poladit veruna mnohem levnejc než za tvých melbychzatodvabaraky času :)
taky sem si tim prosel-vymena rozvodu...

před cca rokem a půl jsem chtěl kupit nějáký auto, byl jsem se mrknut na Corrado VR6, svezl jsem se s tím a taky jsem byl nadšený, pak jsem ale nakonec koupil něco jiného...
tímto tě od toho nechci odrazovat, to né, ale nebylo by lepší Corrado VR6 než G3? je sice menší, ale mě osobně to auto zaujme víc než golf
asi jako milhauz..... je to starý auto a když už tak za to rozhodně nedám 85k za starou paštiku která je beztak ve stejnym stavu jako 99procent ostatních aneb to auto nemaj důchodci....
jinak taky bych šel cestou non-syncro....

02.12.2009, 18:45 |
vypuk mikevr6 - to ty máš tu S4 MTM? ;)
taky jsem si koupil na jezdeni do parace a ny obcasny vyradeni verunu.cerny petidvirko G3.kuze,klima,komplet v el,sibr,na stelovaku FK,s kolama 18 BINNO,vypada hezky,jak z venku tak zevnitr a stal me 48.
byla to nahrada za XR2i,ktera taky slouyila ke strejnym ucelum.nechce se mi trapit naftovou A6 dojizdenim do prace,kdyz se olej ani poradne neohreje
na vw clubu kazdej kdo ma verunu z ni dela neuveritelnou raketu.TAK POPRAVDE,jede to hezky,nejaky ty kone to prece ma.zatah pred 4tis je suprovej,zvuk taktez,takze svezeni na pocit hezky.nijak ji po zahrati nesetrim a mam prumer za mesic co ji mam a najetych cca 4800km 10,9/100
menil jsme akorat olej s filtrem,svicky a kabely a viCko rozdelovace,to spis preventivne nez ze by bylo treba.jeste se musim dostat na vycisteni klapky zacina to houpat.jinak motor jde hezky tise,oproti jiny co sme se byl podivat pred touto,ktera byla v plynu ale uplnA VRANA, za 45.
ale za ty penize co stoji ta co chces ty bych poridil neco jinyho.to pade byl za verunu u me strop
nechtel jsme nic takhle staryho turbinovyho,jelikoz vime jak by to dopadlo.toto je aspon velka atmosfera s vice valci :-)

03.12.2009, 17:01 |
vypuk mikevr6 - jo, sry, to R mi vypadlo :)) Tak to jsi ty, vysmátý od ucha k uchu, kterej se mě ptal na to, kam jeli sprintit v té ově ;)
jj honda sraz:)))
pamatuju