
Navštíveno 7143x


27.11.2009, 14:20 |
wrkos Mám nabídku na koupi Forda Mondeo kombi r.v. 2004, 2.0 TDCi, 96 kW, v plné palbě včetně kožených sedaček, xenonů, elktriky atd. Zajímá mě jestli máte s tímto autem resp. motorem nějaké zkušenosti. Hlavně mě zajímá na co si dát pozor při koupi, co se tam "sere", atd. Za každou radu díky.

27.11.2009, 14:26 |
tygrm mám r.v. 2006 od nového a najeto 207000km zatím jen běžná údržba. vyhrožujou že jdou do pr.. vstřiky atd dávám mu co potřebuje a tankuju jen u značkových pump a zatím vše ok. dokonce mám ještě původní podvozek

27.11.2009, 17:35 |
foxos já má rok 2003 takže ještě model před faceliftem.mam najeto 156000 auto jsme měli v rodině od začátku hned v záruce odešly vstřiky což je u tohodle motoru docela problem a pak co je u fordů tragédie je jak reznou spodky dveří.naštěstí jse mto na poslední chvíli uhrál na záruku ale nemění kus za kus jen to opravili a mě ta práce přijde úplně na h....jinak to auto neni špatný je v něm hodně místa což je fajn.
Vstriky se serou do roku 2004 od 2004 vys uz jsou relativne v pohode. Jak pise foxos reznou spodky dveri a u 6ti kvaltu se umi srat jeste tahla razeni.

28.11.2009, 09:13 |
wrkos a jak je to s rozvodákem? Mění se u tohoto motoru nebo ne?

28.11.2009, 09:36 |
wrkos a to tím pádem znamená, že řetěz se nemění, je to tak?

28.11.2009, 10:54 |
fredh kámošovi prdla hadice k turbu. šla tam jen origo ford za raketu. jinak si nestěžuje, zatim...
Retez se nemeni, ale treba po 200tis km je vhodne ho vymenit, ale nemusis. I zelezo se jednou vytaha.

28.11.2009, 14:48 |
wrkos Tak opravdu nevím jestli do toho mám jít nebo ne. Včera jsem v něm jel a je to opravdu velké auto, akorát mě trošku zaráželo že táhne lehce doprava. Údajně stačí udělat geometrii a bude to ok. Mám strach jestli nebylo bouraný.
čerpadla - vstřiky.... běžný problémy..... naftu s nevybereš na všechbenzínkách je naprosto stejná výjma premiový nafty od benziny jinak je jedno zdali to je shell nebo JZD prostě stejná nafta....
zdali je bouraný nebo ne to poznáš.... řešit že auto někam táhne to nemá cenu, stačí projet jednu díru a potáhne a musíš na geometrii..... koukni vepředu na světla, nosníky, A sloupky, šrouby pod kapotou zdali maj origo pečet nebo zdali jsou přestříkaný.... pozná to i laik.... koupil bych to podle toho kolik má jeto, přes 150 bych tohle auto nechtěl ani zadarmo

28.11.2009, 18:09 |
wrkos je to udajne zabaveny leasing z Nemecka, ma najeto cca 123.000 km, je to v kůži a ta vypadá velice zachovale, vubec neni popraskana a celkove i interier je velice zachovaly. Jak jsem psal dalsi vybava je digi klima, sedacky v elektrice vcetne okynek, myslim ze 6 nebo 8 pytlu. cena je tam 135.000,-Kc, coz je cena dobra. Auto udajne stalo 8 mesicu u leasingovky v Nemecku nez se vyridily papiry a dalsi nejake formality. Dovezlo se ve ctvrtek.
Neboj se vůbec 2,0TDCI - mám dva kolegy z firmy, co je vlastní - rok právě 2004. Vyměniuli je oba za Vectry, které byly z vadné serie - zadřely se oběma z nich motory (nafta), sice tenkrát vyřešeno výměnou motorů u obou kusů, ale důvěra šla do háje a oba kluci vyměnili Vectry za právě 2,0TDCIU. Oba mají kombi, jede má Ghia, druhý má Titanium.
Pokud je mi známo, tak jeden z nich měl loni (já už s nimi nedělám)ú něco přes 220.000km a nic neměnil či neopravoval, druhý měl asi 170.000km. Oba jezdí téměř výhradně Slovensko a Balkán (konkretně Rumunsko) a taky, co vím, žádné potíže.
Dokonce snad ni ty dveře, ale toto vím, že Mondea dělají - kamarád od vedel má 1,8 z r. 2003 a spodní vnitřní hrany na zadních dveřích má obě chycené, to jsem viděl na vlastní oči. Jinak podvozky dobrý, ramena a čepy vydrží fakt hodně, TDCI žerou kolem 6,5/100 a naftu - co vím - kupují, kde ji zrovna mají a potřebují, hlavně na tom Balkáně. Takže asi dobrý. Místa hodně, komfort jízdy např. v porovnání s Oktávkou je o kus dále ve všem.

28.11.2009, 23:12 |
htd no mam neco podobneho:) motor stejny, par dilu z mondea a spokojenost. jen udrzba a nafta

29.11.2009, 09:19 |
wrkos jen pro info zasílám dvě fotky


29.11.2009, 09:19 |
wrkos
Mozna to klame fotka, ale ten volestenej volant nevypada na 123tis km. Po tyhle porci kilometru by mel bejt jak novej.
Navic se v inzeratu pise "Najeto cca 120tis" takze muze mit najeto co chce.
Reknu kamosovi, ma to samy, jen v automatu, najeto 260tis, at mi vyfoti interier.

29.11.2009, 09:40 |
wrkos jak jsem psal, když zase srovnám ty kožený sedačky tak ty jsou fakt v super stavu, podle volantu to nepoznám

29.11.2009, 09:49 |
wrkos jak jsem psal, když zase srovnám ty kožený sedačky tak ty jsou fakt v super stavu, podle volantu to nepoznám
Na stránkách Ford Detax (doufám, že to je správně)se podívej, jezdím tudy a byl jsem se tam taky podívat - vozí Mondea (jen a pouze z Německa), má jich tam tak 50-70, různé typy - sedany, kombi, nafty, benzíny, roky tak 2005+, ceny bych řekl kolem 10.000EUR, auta pěkná. Jel jsem s jedním 2,2TDCI (letos, než jsem definitivně ukončil chrochtavu epochu) a auto bylo fakt v top stavu, kilometry se zdály býti reálným,i, jak dle německé serviusky, tak dle opotřebení a celkového projevu auta. Možná bych si zkouknul více exemplářů, právě v Mondeu je nabídka víc než velká, protože je to celkem slušný auto, ale bohužel velká část jsou služebáky, takže bacha.
Možná, že Hradečáci by mohli dát reference na toho Forda - je to na výjezdu na ostravu (11).

29.11.2009, 20:31 |
foxos to je úplně první 2004 má to totiž ještě interier před faceliftem a i přední nárazník mi přijde ještě s kulatejma mlhovkama

30.11.2009, 08:07 |
wrkos takže to je ještě celé auto před faceliftem?

30.11.2009, 11:36 |
foxos tady s těch fotek se to blbě pozná ale přijde mi že jo

30.11.2009, 17:57 |
wrkos je pravda, že když jsem si srovnal palubku s Mondeem r.v. 2005 tak je jiná. Takže to zřejmě bude starý model. Bude tam u toho starého modelu problém s tou korozí těch dveří jak se všude píše?

01.12.2009, 11:09 |
foxos já myslim že bude hele do toho bych asi nešel dá se sehnat v dnešní době spousta mondeí ve výborném stavu ze slušnou výbavou za pěknej peníz
Dovolim si vytahnout tenhle prispevek...
Takze 2.0TDCi at uz 85kW nebo 96kW rv 04 dal uz by melo byt v pohode? Za kolik se s tim da realne jet ciste Praha?
Co rikate na 2.2TDCi 114kW?
Diky a prosim bez poznamek :-D
Jak je to s dostupnosti dilu? U 2.0TDCi predpokladam ze je to v pohode, ale neni 2.2 nejaky exot?
Rozvody jsou tedy u obou retezem, tzn. max. pri cca 200tis km vymenit?
Jak moc se kazi ty vstriky u rv2005, 2.2tdci? :) Da se to nejak poznat, ze uz jsou nacate? Co vyjde cca oprava?
Lukasino :
když bez poznámek tak mám pár poznámek :)
1) neoživuj mrtvoly
2)nekupuj si forda
3)už vůbec né v tdci
4)dostupnost dílů normální ale věci co se serou sou drahý
co se vstřiků týče tak problém u fordů je takovej že do rv 04 se srali vstřiky klidně sami o sobě , nad 04 už se tomu nestává tak často jenže jeden drobnej problém co tam zůstal tak je čerpadlo který se sere u kterýhokoliv tdci takže cokoliv nad 04 ti může kleknout vecele čerpadlo (stejně jako 04 a níž) a jak klekne čerpadlo ihned za nim následujou vstřiky takže ono to je jedno jakej rok koupíš posrat se ti tam stejně může cokoliv ale neznamená že 04 vejš je to bez vstřiky/čerpadla problémů to auto :)
1) mrtvolou myslis tema, nebo auto? :-D
Co se vstriku a cerpadla tyka, co tak cca financne obnasi vymena? Da se rict, ze pokud to koupim a vymenim cerpadlo, tak to bude ok? :-D
mám Tdci 85kW spokojenost velká. Jen teĎ aktuálně výměna termostatu - a jsou tam docela nečekaně dva :-/ jinak ceny spotřebních dílů levnější jak koncern a dají se kupovat i originály za rozumný peníz. Termostat neoriginál cca 350 originál 550...
To nismo- to že je všude stejná nafta je blbost. Možná má stejný původ, ale rozhodně kvalita u výdejních míst je hodně znát i podíl aditiv. Rozdíl běžné nafty mezi shellem a benzinou je znát už jen od poslechu. NNa shell je ten motor o poznání hlučnější. Benzina naprosto tichej motor. Obecně se doporučuje aditivum - přidávám VIF zimní.
lukasino : tema voe ;-))
finančně nechtěj vědět za originál (půlka ceny ojetýho mondea )
neoriginál se dá ale neni to ono samo :)
popř. vstřiky na stolici a zkusit repas
O_O : hele to ale vysvětli těm který to testovali a tankovali u výdejního místa z tankovací pistole..... jediná benzina měla kvalitnější naftu když jí deklarovala , shell kvalitní nafta byla stejná jako ta běžná přičemž běžná nedosáhla ani kvality běžný shell nafty v DE natož tý "kvalitní" ......
ono na naftu tady stejně je jeden dovozce to prostě nijak neokecáš takže ta nafta co tady je pochází všechna z jednoho místa :)
Tak zkus rict cca na co to tak muze vyjit, jak cerpadlo tak vstriky :-)
Dokaze nekdo cca rict zivotnost toho cerpadla?
jo ten test premiové nafty tak byl. ale já mluvím o obyčejná naftě. Jinak repase vstřiků delphi se dá za cca 15tisíc komplet. Čerpadlo cca 5tisíc vrakárna a nebo cca 20 nové
20 novy, sila :( da se nejak urcit jestli to cerpadlo je dobry? Treba na diagnostice jaky dava tlak, nebo neco takovyho? Ze by se dalo zjistit jestli je pred smrti, nebo OK? :)
buď auto jede tahá a funguje a nebo ne. osobně bych to neřešil. Spousta lidí už má najeto 250k+ km a pořád to jede. Jinak stav zjistit jedině na stolici kde přeměří tlaky na liště a tím i finkci čerpadla. Obecně se ale opravdu doporučuje rok 2004 a vejš a nebo koupit starší TDDi motor který na to netrlí a pokud to je dovoz tak vyměnit i palivový filtr za originál. On se pak dával jemnější právě kvuli potížím s naftou.
Kazdopadne koukam na rok 2005, tak snad to bude ok kdyz vyberu :)
Jen bych to nerad koupil s tim, ze usetrim na PHM a usetrenej rozdil dal do servisu, tim jsem si uz prosel a to me nebavilo :-D
hodně štěstí při výběru ;o) jinak já mám 85 kw a být to o malinko víc tak bych se nezlobil. :) volil bych 96kw verzi a co nejlepší výbavičku, rozmrazování čelního skla je třeba maximálně pohodová věc :-)
jj rozmraz celni skla planuju taky, koukam momentalne po tech 114kW verzich, cucel jsem treba na tohle, vypada to slusne, az na ty hlavovy operky, ty bych vyhodil :) Akorat na fotkach je videt kulovy :-D
[ Link ]

17.01.2010, 21:38 |
DaveF ta 2,2ka už je vyvinutá s PSA, spolehlivost je lepší, ale je to prostě nafta - potenciálně víc dražších problémů
má už dost najeto. koukal bych spíš o 100 míň a doložených
Co jsem nasel, tak PSA jsou zabozrouti, to je vyhoda - spoluprace s nimi? :)
O_O: vim, na druhou stranu, tady by meli byt dolozitelne, je otazka kolik ostatnich o 100tis min je real. nebo stejnej stazenej stav :-)
Nebo jsem jeste koukal na tuhle
[ Link ] Ale u ty predchozi se mi hrozne libi ta vybava a interier :)
to se snad nedá ani srovnat :-) výbavy od sebe vzdálené půl světelného roku.
z toho kombíku bych si vybral jen ten hliník v interiéru (dřevo mi přijde otřesný)
Luksino: Peugeot/citroen maji povest nejlepsich dieselovejch motoru (myslim tim v tehle tride)
ale porad je to jen diesel.. a ford:)
O_O: zas tak vzdalene ne, ale je chudci, o tom zadna :)
assassin: opravdu? Tak to jo :-)
Jeste jsem pokukoval po C5 2.0hdi, ale ta je o neco malo drazsi a hlavne se bojim prodejnosti oproti tomu mondeu... :(
Jeste se chlapy zeptam, co mondeo rocnik 2001 s 2.0? Nasel jsem vcelku zajimavou nabidku na tohle auto v pekny vybave... :-)

20.01.2010, 21:10 |
DaveF | Upraveno: 2010-01-20 21:12:25