
Navštíveno 1332x

A pak si kupujte naftova auta..v dnesni dobe kdy jsou vykony diesel motoru sponovany do vysokych vykonu a jsou dost citlive na kvalitu nafty ,tak Ti ...ekologove udelali zvyseni bio slozky..a pak na to jezdete :-(
[ Link ]
co jsem naposledy jel do Polska tak jejich nafta o hodne lepsi nez tu u nas, auto lepe tahlo sice malinko mimo tema, jinak bio naftu do auta nenalejvam a u hypermarketu taky netankuji nejsem tak bohaty abych si mohl nechat nicit motor :-)

27.11.2009, 09:18 |
mrazik | Upraveno: 2009-11-27 09:19:40
xenonman v cem je nafta treba u hypernovy v cestlicich horsi nez treba u Shell, kdyz tam jezdi stejna cisterna ? Ja bych rekl, ze dokonce ta u hypernovy je lepsi, protoze je ,,cerstva" diky zvysenemu odbytu. Mam ropaka jen dva roky, tankuju treba u te hypernovy nebo ted mam slevu u OMV a nikdy jsem rozdil nepoznal.
Mimochodem jak dlouho nam Shell tvrdil, ze jejich premiove palivo je plne aditiv a blablabal az se nakonec ukazalo, ze je to lez ? Ale hlavne, ze za ni chtel o par korun vic.

27.11.2009, 09:32 |
tykeev | Upraveno: 2009-11-27 09:33:45
to mrazik:
v drtivé většině je rozdíl v kvalitě nafty dán aditivy, která se do paliva přidávají a zlepšují jeho celkové vlastnosti.
Z těch testů, co proběhly na netu, vycházela tuším nejlíp nafta od Benzíny.

27.11.2009, 09:53 |
choze Co jsem četl testy tak Benzina je na tom nejlepe, zkusil jsem to natankovat do Poloauta a za 500 nájezd vyšší cca o 20km.
V Polsku je to daný tim ze nesidi aditiva.
mrazik od te doby co pd motory jsou hodne citlive na kvalitu nafty, otec drive tantkoval pouze u hypermarketu a makro, auto mu zacalo skubat a vůbec netahlo - problem kvalita nafty, od znameho co dela na jedne nejmenovane tankovaci stanici mi rikal ze natural 98 redej spolecne s95 tzn at tam u nich netankuji 98 pac jsou to vyhozene penize, shell jsou vyhozene penize to je stara znama vec, benzina jse udajne nejlepsi na kvalitu take jsem slysel...
jj jako xenonman, blba benzina a pritom v testech vychazi nejlepe, tankuju posledni tri roky z 80% tam a nikdy jsem nemel problem, narozdil od jinych "vyzkousenych" benzinek :(

27.11.2009, 10:36 |
Yawor jen pro info, Hypernově k čerpačkám dodávalo OMV...

27.11.2009, 11:05 |
choze Dřevník - dodávat můžou, ale otázka je co jim dodávali a s jakými aditivy :o)
Benzina vysla v jednom testu nejlepe a je povazovana za nejlepsi. No nechci vam brat iluze, testum verim jako predpovedi pocasi na tyden.
Ja bych to s temi aditivy neprehanel, maji urcite vliv, ale oznacit jednu naftu s mensim podilem aditiv za spatnou je blbost.
jedna věc je, kdo tam dodává a druhá věc je, čím se to tam ředí :-D
Začal jsem dávat do Venta zimní aditivum VIF + nafta u Hypermarketů, vychází to cca 0,3Kč/l. Zatím žádné poznatky nemám, ujel jsem na to 100km. Ale zvyšuje to cetanové číslo, mazivost atd.
Někde v testech to vyhrálo mezi aditivy do nafty (ať už si o těch testech myslíme co chceme...)
Jak pise Dudelina. Ja uz to takhle praktikuju od leta.
0.5L nejlepsi prodavane aditiva VIF co vystaci na 500 litru nafty (stoji cca 230kc) a tankuju vsude, treba i na UNICORNu kde je nafta o 2.5kc/L levnejsi nez na SHELLce o 2km dal.....
VIF jsem do nafty dával 4roky, vše v pohodě, ale žádné markantní zlepšení jsem nepoznal, možná je to také tím že to bylo do nového auta, teď mám Sheron a Liqui Moly
Má s tímto aditivem někdo nějakou zkušenost?
[ Link ] [ Link ]
Test a nějaký povídaní:
[ Link ] (jak moc je tohle zaplacený, to ví jen redaktoři :) )
jó zrovna dneska mi přitáhli novýho golfa že nestartuje :)) takže klasika přidřený čerpadlo nekvalitní naftou ..... a pak na ty naftový motory nemá člověk nadávat když se u nás takhle serou ač za to tolik ani nemůžou.... ale nebejt tak vyšponovaný tak to chroupne jakoukoliv naftu né-li asfalt :)
jj, zlatá rotačka ... :-)
Hmmm..rotacka..taky sem si rikal...nez sem ve 115000km s naftou od shell musel vymenit cele cerpadlo!!!

27.11.2009, 21:57 |
X-sat (M)
U Benziny jednoznačně nižší spotřeba na 100 km než u OMV, LukOil či Hypernova. To je fakt.
Posledni dobou tankujeme Vervu diesel s cetanovym cislem 60 od Benziny a POPRVE jsem poznal rozdil, jede to jak hovado, je to tissi. Spotreba jestli klesla nevim, mota se to kolem 6-7-8 jak se tomu naklada. 96kW PDi.
Chtel bych zkusit to aditivum od VIF, podle slozeni je to smeska nejakejch acetonu+olej, takze to samy, jako redidlo S6xxxx+olej do 2T, ale asi vymakanejsi. Viz dieselpower forum.
BATMAN: kde to kupujes? Nasel sem to jen na nejakym eshopu, ale chtel bych to hned.

28.11.2009, 00:48 |
Pekys zlatej benzín koukám :o)) Tomu mýmu krámu je to jedno co do něj naleju, jelo by to asi i na chcanky po večerní kalbě.
nejradeji jsem mival Aral
tapiku maj to tady u nas v jesenici na benzince.
VIF funguje,takze doporucuji..motor pravdu ztichne a starty nejsou tak tvrde-osobni zkusenost s klasikou 81kw
pokud není KO čerpadlo, tak to jeden kolega dělá tak, že s tím TDi ujede 50-100km uplným podtáčením a lehkou nohou, prostě jak ženská nebo důchodce, a po té době vymaže chybu. Když jede s diagnostikou onboard, tak to pozná hned. Prej podobně, jako když se vypaluje kat vytáčením. Víc o tom nevím, je to už dýl a moc do toho nevidím :-)
VIF u nás v Plzni jsem kupoval na ONO za 199,-.
Na naftu Shell jsem z cca 80% jezdil "jen" 13,5 roku s následujícími vozy (důvpd byl prostý, když jsem měl bonus body za služebák, proč si nekoupit např. levnější palivo pro rodiňík, že:-)
řazeno chronologicky:
P306TD,O I81kWTDI,P605,P406,OI (2) 81kW, P807, znovu P406 a nakonec P407. NIKDY!!! žádný problém stran paliva. Celkem najeto asi 1,3mil. km, z toho cca 80% na Shell= 1,04mil. km. Jako reprezentativní vzorek snad dostačuje, ne? Nejsou ty "problémy" způsobeny lidskou řídící jednotkou??
taktéž. už asi pátej rok jezdím výhradně na Shell s TDI PD a bez problémů. najeto zatím pouze cca 170tis km...