Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kvalita nafty

 o Navštíveno 1332x o
o 27.11.2009, 08:48 | cupra.165
A pak si kupujte naftova auta..v dnesni dobe kdy jsou vykony diesel motoru sponovany do vysokych vykonu a jsou dost citlive na kvalitu nafty ,tak Ti ...ekologove udelali zvyseni bio slozky..a pak na to jezdete :-(
[ Link ]


o 27.11.2009, 09:01 | xenonman
co jsem naposledy jel do Polska tak jejich nafta o hodne lepsi nez tu u nas, auto lepe tahlo sice malinko mimo tema, jinak bio naftu do auta nenalejvam a u hypermarketu taky netankuji nejsem tak bohaty abych si mohl nechat nicit motor :-)
o 27.11.2009, 09:18 | mrazik | Upraveno: 2009-11-27 09:19:40
xenonman v cem je nafta treba u hypernovy v cestlicich horsi nez treba u Shell, kdyz tam jezdi stejna cisterna ? Ja bych rekl, ze dokonce ta u hypernovy je lepsi, protoze je ,,cerstva" diky zvysenemu odbytu. Mam ropaka jen dva roky, tankuju treba u te hypernovy nebo ted mam slevu u OMV a nikdy jsem rozdil nepoznal.
Mimochodem jak dlouho nam Shell tvrdil, ze jejich premiove palivo je plne aditiv a blablabal az se nakonec ukazalo, ze je to lez ? Ale hlavne, ze za ni chtel o par korun vic.
o 27.11.2009, 09:32 | tykeev | Upraveno: 2009-11-27 09:33:45
to mrazik:
v drtivé většině je rozdíl v kvalitě nafty dán aditivy, která se do paliva přidávají a zlepšují jeho celkové vlastnosti.

Z těch testů, co proběhly na netu, vycházela tuším nejlíp nafta od Benzíny.
o 27.11.2009, 09:53 | choze
Co jsem četl testy tak Benzina je na tom nejlepe, zkusil jsem to natankovat do Poloauta a za 500 nájezd vyšší cca o 20km.

V Polsku je to daný tim ze nesidi aditiva.
o 27.11.2009, 10:19 | xenonman
mrazik od te doby co pd motory jsou hodne citlive na kvalitu nafty, otec drive tantkoval pouze u hypermarketu a makro, auto mu zacalo skubat a vůbec netahlo - problem kvalita nafty, od znameho co dela na jedne nejmenovane tankovaci stanici mi rikal ze natural 98 redej spolecne s95 tzn at tam u nich netankuji 98 pac jsou to vyhozene penize, shell jsou vyhozene penize to je stara znama vec, benzina jse udajne nejlepsi na kvalitu take jsem slysel...
o 27.11.2009, 10:28 | Lukasino
jj jako xenonman, blba benzina a pritom v testech vychazi nejlepe, tankuju posledni tri roky z 80% tam a nikdy jsem nemel problem, narozdil od jinych "vyzkousenych" benzinek :(
o 27.11.2009, 10:36 | Yawor
jen pro info, Hypernově k čerpačkám dodávalo OMV...
o 27.11.2009, 11:05 | choze
Dřevník - dodávat můžou, ale otázka je co jim dodávali a s jakými aditivy :o)
o 27.11.2009, 11:11 | mrazik
Benzina vysla v jednom testu nejlepe a je povazovana za nejlepsi. No nechci vam brat iluze, testum verim jako predpovedi pocasi na tyden.
Ja bych to s temi aditivy neprehanel, maji urcite vliv, ale oznacit jednu naftu s mensim podilem aditiv za spatnou je blbost.
o 27.11.2009, 11:19 | tykeev
jedna věc je, kdo tam dodává a druhá věc je, čím se to tam ředí :-D
o 27.11.2009, 11:57 | Dudelina
Začal jsem dávat do Venta zimní aditivum VIF + nafta u Hypermarketů, vychází to cca 0,3Kč/l. Zatím žádné poznatky nemám, ujel jsem na to 100km. Ale zvyšuje to cetanové číslo, mazivost atd.
Někde v testech to vyhrálo mezi aditivy do nafty (ať už si o těch testech myslíme co chceme...)
o 27.11.2009, 12:43 | BATMAN
Jak pise Dudelina. Ja uz to takhle praktikuju od leta.
0.5L nejlepsi prodavane aditiva VIF co vystaci na 500 litru nafty (stoji cca 230kc) a tankuju vsude, treba i na UNICORNu kde je nafta o 2.5kc/L levnejsi nez na SHELLce o 2km dal.....
o 27.11.2009, 17:07 | Dragster
VIF jsem do nafty dával 4roky, vše v pohodě, ale žádné markantní zlepšení jsem nepoznal, možná je to také tím že to bylo do nového auta, teď mám Sheron a Liqui Moly

Má s tímto aditivem někdo nějakou zkušenost?
[ Link ]

[ Link ]
o 27.11.2009, 17:57 | Dudelina
Test a nějaký povídaní:
[ Link ]

(jak moc je tohle zaplacený, to ví jen redaktoři :) )
o 27.11.2009, 19:24 | Nismo.Power
jó zrovna dneska mi přitáhli novýho golfa že nestartuje :)) takže klasika přidřený čerpadlo nekvalitní naftou ..... a pak na ty naftový motory nemá člověk nadávat když se u nás takhle serou ač za to tolik ani nemůžou.... ale nebejt tak vyšponovaný tak to chroupne jakoukoliv naftu né-li asfalt :)
o 27.11.2009, 20:24 | El_Vita
jj, zlatá rotačka ... :-)
o 27.11.2009, 20:58 | cupra.165
Hmmm..rotacka..taky sem si rikal...nez sem ve 115000km s naftou od shell musel vymenit cele cerpadlo!!!
o 27.11.2009, 21:57 | X-sat (M)
U Benziny jednoznačně nižší spotřeba na 100 km než u OMV, LukOil či Hypernova. To je fakt.
o 27.11.2009, 23:56 | tappaja
Posledni dobou tankujeme Vervu diesel s cetanovym cislem 60 od Benziny a POPRVE jsem poznal rozdil, jede to jak hovado, je to tissi. Spotreba jestli klesla nevim, mota se to kolem 6-7-8 jak se tomu naklada. 96kW PDi.
Chtel bych zkusit to aditivum od VIF, podle slozeni je to smeska nejakejch acetonu+olej, takze to samy, jako redidlo S6xxxx+olej do 2T, ale asi vymakanejsi. Viz dieselpower forum.

BATMAN: kde to kupujes? Nasel sem to jen na nejakym eshopu, ale chtel bych to hned.
o 28.11.2009, 00:48 | Pekys
zlatej benzín koukám :o)) Tomu mýmu krámu je to jedno co do něj naleju, jelo by to asi i na chcanky po večerní kalbě.
o 28.11.2009, 01:38 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nejradeji jsem mival Aral
o 28.11.2009, 07:13 | mrazik
tapiku maj to tady u nas v jesenici na benzince.
o 28.11.2009, 08:37 | cupra.165
VIF funguje,takze doporucuji..motor pravdu ztichne a starty nejsou tak tvrde-osobni zkusenost s klasikou 81kw
o 28.11.2009, 09:12 | dj.DEKL
U Štangla za dobrou cenu [ Link ]
o 28.11.2009, 10:54 | crestik
pokud není KO čerpadlo, tak to jeden kolega dělá tak, že s tím TDi ujede 50-100km uplným podtáčením a lehkou nohou, prostě jak ženská nebo důchodce, a po té době vymaže chybu. Když jede s diagnostikou onboard, tak to pozná hned. Prej podobně, jako když se vypaluje kat vytáčením. Víc o tom nevím, je to už dýl a moc do toho nevidím :-)
o 28.11.2009, 16:13 | Dudelina
VIF u nás v Plzni jsem kupoval na ONO za 199,-.
o 28.11.2009, 16:22 | Zdeny60
Na naftu Shell jsem z cca 80% jezdil "jen" 13,5 roku s následujícími vozy (důvpd byl prostý, když jsem měl bonus body za služebák, proč si nekoupit např. levnější palivo pro rodiňík, že:-)
řazeno chronologicky:
P306TD,O I81kWTDI,P605,P406,OI (2) 81kW, P807, znovu P406 a nakonec P407. NIKDY!!! žádný problém stran paliva. Celkem najeto asi 1,3mil. km, z toho cca 80% na Shell= 1,04mil. km. Jako reprezentativní vzorek snad dostačuje, ne? Nejsou ty "problémy" způsobeny lidskou řídící jednotkou??
o 28.11.2009, 18:40 | Luke_288
taktéž. už asi pátej rok jezdím výhradně na Shell s TDI PD a bez problémů. najeto zatím pouze cca 170tis km...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4625 sekund.