
Navštíveno 793x

Tak se nám stalo, že nám vykradli auto.. Sharan 3 roky starej.. zmizelo origoš rádio prostě klasika poškozený zámky atd.. ROzhodli jsem se, že auto dáme spravit do autorizovanýho servisu VW, kde budou mít díly bez problémů. Požadavek byl vrácení do původního stavu. Včera jsme si auto vyzvedli a já se nstačil divit... Auto mělo multifunkci na volantu. Ta už nefunguje.. oznámeno bylo jen, že puvodní rádio nejde dodat - měli jsem tam kazetu + CDčko. Dali tam nové rádio jen na CD uplně v jiném designu než byl původní styl, který podle faktury stálo přes 14 tisíc... Kuwa jak já sem naštvanej.. Jakýkoliv rádio neoriginální bych snad s tím volantem rozchodil... Od panasonika až po alpinu, ale originální díly ne... !! .... Už opravu nevím, kam mám auto dávat opravovat..
mělo to jediný pozitivum a to je plnění od pojišťovny.. Jak tady spousta lidí nadává na ČPP, tak po nahlášení škodní události druhý den přijel likvidátor a třetí den od odeslání podkladů ze servisu bylo vše vyřízeno a bez jakýhokoliv problému.
Takže toť ČPP, která u mě je velice solventní rychlostí i jednáním
Tohle neni vraceni do puvodniho stavu. Ale pokud jim to nekdo odkejval, podepsal, prevzal, tak uz se muzes jen vztekat.
Nam se stalo to samy. A proc si tam davat to samy radio, aby ti ho treba za dva mesice vyrvali znova? Z penez z plneni jsem koupil Alpinu, repraky a max spokojenost.
no protože vedení chtělo mít interiér v původním stavu a originální rádio tam prostě hezky zapadne má to stejné diplaje a nikde nic neruší... Jen mě prostě štve, že někdo nezved telefon a neřekl, helejďte thle a tohle nejde, ale dalo by se to takhle nebo jinak... TO mi štve.
Autorizovaný servis je moloch, kterého normální člověk nezajímá. přejímací technik to převezme, dá mechošovi, ten zjistí co a jak a jde objednat. jemu je jedno co přijde.. to prostě namontuje. skladník hledá ale nenchází to co tam má být tak prostě objedná něco jiného co je v nabídce. on není placen za to, aby zvedl telefon a zavlolal ti. takže onjedná co chce, mechoš to namontuje, neb za to jsou pozice a za to dostane zaplaceno, podepíše a předá zpět do kanceláře. technik to předá zákazníkovi, s tím že je to OK. Z deseti aut která on převezme, si zkontroluje tak jedno... Autorizované servisy jsou fabrika a ne ten lidský přístup. Toť moje osobní zkušenosti a zážitky.. u nás ve firmě jsou mechanici pro mě team. pomáháme si, řešíme problémy a je to bezva parta. Tam? tam se mechoši mezi sebou ani nepozdraví a přejímacího technika poznají jen podle telefoního čísla.
Píďa : nesouhlasim, je to servis od servisu ....
V žádném případě to není o zlém molochu "servisu", vždycky je to jen a pouze o konkrétních lidech! Lidi totiž ten moloch tvoří, nikoli logo na dveřích a hodinová sazba......
píďa363: Dobry hemzy, kdes delal? :-D ze osobni zkusenost.. :-)
Až jednou budete moci nahlédnout pod pokličku tohoto systému změníte názor. Ten kdo mě zná, ví kde dělám a co dělám. Servis kde je 50-80 zaměstnanců je úplně o něčem jiném než servis s desti lidmi. Zanám to na vlastní kůži jak ze strany zákazníka, tak ze starny zaměstnace a i partnera a externího poradce. s tímto přístupem se stekávám pravdidelně. A ono to ani pořádně jinak nejde... JAsný postup mechoš namontuje to co dostne bez keců, skladník objedná podle VIN, pokud skočí náhrada, neřeší (popřípadě se potřebuje zbavit něčeho ze skladu) Přejímací technik nebude hlídat, jestli skladník objednal co měl, mechanik to namontoval správně a pokkladní to vyúčtovala bez chyby. jeho úkol je to předat. Pkud zákazník shledá problém, řeší to s garančním technikem,popřípadě s vedoucím servisu, v krajnějším případě se mnou jako nezávislým arbitrem. Ale to je už krajní případ.

27.11.2009, 08:48 |
clown je to jen o lidech.
muj autorizovanej VW servis, se na autorizak vybod .., je proste z toho mimo.
O O, skoda, ze jste to prevzali, nahrada urco existuje, treba uz jen v provedeni s CD atp. Jen se na to nekdo proste vybod. I kdyz ja mam problem u 4 roky stary oktavky sehnat origo novej altik .. , jen repase :o(
jak píše clown. začínají se objevovat servisy, které ruší autorizace, popřípadě jedou dvě společnosti na jednom místě. automobilka je podporuje, oni si to jen udržují ale zbytek si jedou na jinou firmu. takže bude např olfincar a olfin car. zákazník si ničeho nevšimne. Ale opravce má v tu chvíli víc možností jak vyjít zákazníkovi vstříc.
mno nevim, vim ted o dvou porsche praha a přístup k zákazníkovi a servis prováděnej učněma je opravdu tragickej.....samo se asi najdou vyjímky ale těch bude dneska asi opravdu málo těch kde se člověka nesnažej všemožně ojebat....