Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada SEAT IBIZA FR TDi!

 o Navštíveno 920x o
o 23.11.2009, 22:52 | slejdy.schumi
chlapy potreboval bych radu, nevedi si s tim radu ani v Seatu ani VW, mám výše uvedené auto, a přestal mi fungovat palivoměr, sklápění zrcátek a ukazatel teploty najednou a pípá mi, že tam neni voda i kdyz tam je voda po rysku! obcas, kdyz je venku vlhko nebo ráno zima, tak to zacne fungovat, ale treba jenom ukazatel teploty a upozorneni na vodu nepípá, jinak palivomer taky obacs naskočí, ale jak se motor ohřeje, tak to prestane zas fungovat, nesetkal se s tim nekdo? Nevite o tom neco?? Díky moc...


o 23.11.2009, 22:56 | slejdy.schumi
a je to r.v. 2003; 130PS..
o 23.11.2009, 23:37 | Rudi
www.dieselpower.cz
o 24.11.2009, 10:08 | slejdy.schumi
Rudi : myslíš od nich radu, že budou vedet? Diky..
o 24.11.2009, 10:08 | slejdy.schumi
Rudi : myslíš od nich radu, že budou vedet? Diky..
o 24.11.2009, 10:08 | slejdy.schumi
Rudi : myslíš od nich radu, že budou vedet? Diky..
o 24.11.2009, 10:15 | johnnypor
co to rikas za kravinu,pokud davas auto do znackoveho servisu AUDI,SKODA,VW,SEAT se zavadou kterou pises tak ji musi odstranit jinak ti nesmi predat auto.A kdyz to nestihnou v terminu ktery je na zakazce tak ti musi pujcit nahradni vuz zdarma,jestli jen nahodou nekecas a nechces si to opravit sam a usetrit ja tam delam tak vim jak to funguje
o 24.11.2009, 12:21 | Alííí
Taky si myslím, že by Ti neřekli "my nevíme". To Ti spíš napočtou novej motor a prohneš se. :-D
o 24.11.2009, 15:06 | Timbo
johnnypor: tvym tvrzenim bych si nebyl tak jistej. ono totiz posledni dobou jiz nejsou automechanici kteri auta spravuji ale aspon teda podle mych zkusenosti jen opice co meni stare nebo rozbyte dily za nove. ma osobni skusenost s vw zervisy je asi takova:
mel jsem Tourana 2,0TDI zaplatpanbuh jen MEL uz NEMAM :-D
jakmile bylo chladneji tak mi po startu okamzite napsal STOP zkontrolujte chladici kapalinu. bud sem motor chcipl otevrel kapotu (expanzka samozrejme mezi riskama plna jako vudy) vysrouboval vicko expanzky zase zasrouboval a vse bylo ok. nebo sem to proste ignoroval a po ujeti cca 1km na krizovatce vypnul a znovu nastartoval motor a bylo to pryc.
byl jsem s tim u 3 autorizovanych servisu vw (vic jich tu v okoli bohuzel neni) a vsude jsem po popsani zavady dostal stejnou odpoved typu jooo to je znamej problem delaj to i audiny. rikam super znamej problem takze to odstranite behem chvilky ne? a odpoved: no je to znamej problem ale vw jeste nevi cim to je. nechte tu auto tak tyden my budem laborovat menit jeden dil po druhem a snad na to prijdem :-O !!!
o 24.11.2009, 15:24 | tappaja
Myslim, ze zrovna u koncernu, jak zacnou chladny rana, je problem se snimacem v expanzce znamej. Od r.v. 2005 se u O, Fa da nastavit citlivost toho snimace pres VAS.
Jinak vymena cely expanzky, pokud je cidlo KO. Cena kolem litru. Velkou roli u toho hraje cistota chladici kapaliny, jeji vymeny v predepsanejch intervalech. A nelejt do okruhu ZADNOU destilku, jen vodu z vodovodu. A neni to nic, ze by to nepovolilo nastartovat auto, jen to muze otravovat tim piskanim.

U toho Seata, zkontrolovat vsechny zemnici body, pojistkovku taky (studenak na plosnaku?)
o 24.11.2009, 17:07 | slejdy.schumi
jj to taky říkali, zkontrolovat studenaky na řídicí jednotce treba a uzemnění kostry a tak, protoze kdyz je takhle vic blbosti najednou ,tak prej by to mohla delat elektrika nejak!!
o 24.11.2009, 17:08 | slejdy.schumi
hale nerikam blbost, by ses divil, nevedi si s tim nikde rady, mel jsem to tam pres znamýho a říkali, že by to tam muselo stát asi fakt sakra dlouho, aby na to přisli, protoze pocitac jim ukazal vsechno v poradku a co si budem povidat, jak uz tady bylo receno, dnes to nejsou automechanici, ale měniči toho, co jim počítač ukáže.. jiank vědí hovno..
o 24.11.2009, 17:28 | Lukin.xxx
nejde jen o měněni u měněni se musi umět a uvažovat!!!!chci vidět jak budete opravovat snimač otaček když ho počitač ukaže
o 24.11.2009, 17:34 | slejdy.schumi
jo to je taky pravda, ale jako tak od toho jsou mechanici, je na hovno, kdyz prijedes do servisu s touhle zavadou, oni to napichnou a reknou, ze to ic neukazuje a ze by to mohlo bejt tohle tohle tohle tohle, ale ze nevedi presne.. hmmm tak dekuji, nashledanou, co jim muzes rict vic no..
o 24.11.2009, 17:38 | tappaja
Ono to neni az tak o meneni casti, dost toho jde opravit treba, ale o diagnostikovani zavady. Ne pokazdy, kdyz RJ ukaze na vadny cidlo, tak to cidlo skutecne vadny je. A pak nastupuje dilomenic a meni a meni a zakaznikova penezenka place.
Proto rikam, zjistit z chytry knizky zemnici body na kastli jestli nekde neni vyrezlej. Podle toho, ze zlobi skupina pristroju, muze to byt prave spolecnou zemi, zoxidovanym konektorem atd...
Tohle ve znackovym servisu resit nebudou, a kdyz jo, tak to bude stat jako cela Ibiza :o))

Jakej je to rok vyroby? Bylo bourany? Vytopeny?
o 24.11.2009, 17:40 | Timbo
treba v nemecku uz neexistuje ucebni obor automechanik ale jen mechatronik je uz tam toho proste moc ty elektriky :-(
o 24.11.2009, 17:43 | slejdy.schumi
tappaja: Diky za zajem.. je to r.v. 2003, nebourany, nevytopeny, vse ok! prave, že jsem chteli poridit tu knížku Jak na to, ale oni ji na tenhle rok vyroby jeste nevydali, takze jsme nahrany, tata tomu dost rozumi, tak zkoušel mozny nemozny prohledat, a mysli, ze to muze byt nekde i na kabelech, tak zkusit jit po nich,ale to je takovej svazek, že to je na tyden..a ta knizka neni aby presne videl , kde to ma zemeni a tak noo..:(
o 24.11.2009, 18:23 | tappaja
Dela to porad nebo nahodne? Zkusil bych zapnout zapalovani a pak zkontroloval, prohejbal, promackal pokud mozno celej svazek, neobejde se to bez toho, aniz bys odstrojil pomalu celej interier, zkontroluj svazky tam, kde prolejzaj ven ze skeletu, vsechny dvere (husi krky nezi sloupkem a dverma), nezapomen na kufr! (tam to zlobilo u Astry G treba)

Tech zemnicich bodu tam muze bejt treba 10 ruzne po aute, za palubni deskou (to je muj tip), u nohou ridice a spolujezdce na A sloupku, nekde kolem pojistkovky taky treba...

A co motorovej svazek, u fabii do nej teklo, izolace se rozpadla a delalo to psi kusy. Bylo to v motorovym prostoru na levy savli tusim.

Zkontroluj pripojeni baterky, jestli neni zoxidovany, minus pol z baterky jde na skelet, tak poradne zkontrolovat, povolit, ocistit, zakonzervovat a utahnout. Na prvni pohled to muze bejt OK, ale chce to fakt fyzicky poradne ceknout.
Bohuzel sem v Etce nic kloudnyho nenasel, je to jen na nahradni dily, programek APM TEC konci v roce 2002, "jak na to" je pouze do 02 taky...
o 24.11.2009, 22:29 | Luke_288
Timbo: přesně to samý mi dělá ve velkých mrazech OII. stačí trochu zahřát, chcípnout a nastartovat jak píšeš a je to pryč. taky si s tim nikdo nevěděl rady.
o 25.11.2009, 08:39 | slejdy.schumi
tappaja: zkusim vsechno cos napsal, my jsme právě koukali vzdycky jenom opticky, jednou jsme zkoušeli mít zaplý klíček a polejvali jsme ty svazky vodou,protoze kdyz je vlhko, tak to vetsinou funguje prave..ale po zahrati motoru prestane..a dělá mi to pořád, spíš náhodně to prestane delat!myslíš, že to muze byt i počítačem co je v palubovce? zkusit tam třeba dát jinej, nekde sehnat na zkoušku jenom??
o 25.11.2009, 09:29 | tappaja
Jestli myslis pocitac=budiky, tak bych nerek, ze to bude tohle. Nehraje mi tam to ovladani zrcatek, to je silovej obvod.
Tohle je ducharina, takze hejbat se svazkama, zkontrolovat vsechno ukostreni.
o 25.11.2009, 20:03 | slejdy.schumi
hmmm, jeste to zkusíme pres vanoce zkouknout cely ty svazky.. budu instalovat muziku, tak bude na to i trošku čas! bude to nejaka blbost, treba jenom prerusenej kabel nebo neco proste.. snad :)
o 25.11.2009, 20:42 | tappaja
Ja si myslim to samy, na nejhorsi scenar, ze je v cudu RJ bych neveril. Muj bracha by moh vypravet, daval mi do kupy auto, ja sem to s nim na dalku konzultoval, pronikl do taju toho konkretniho modelu (s vydatnou pomoci zahranicniho fora) a ted, po kontrole vsech zemnicich bodu a konektoru to slape jak ma. Hlavne to chce neprehlidnout nic, zanedbana malickost, i ta nejvetsi blbost, ktera se zda nejmin pravdepodobna, vede ke zdarnymu odhaleni zavady.
o 25.11.2009, 22:38 | slejdy.schumi
budem muset no.. hlavne ty zemnici body jak rikas, to podle myho bude klič, kabel se sám snad neprerusi jen tak.. tak doufám, že to bude neco tim.. ale asi jich bude hodne tech zemnicich bodu..bude muset asi dolu i pristrojovka, to bude operace asi:( snad to bude mit vysledek nejaky.. moc díky za velký zájem :) jak se povede, dam určo vědět!!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3051 sekund.