
Navštíveno 912x

Jsou nějaké reálné šance a doma i úvahy vyměnit časem hlavní rodinný vůz, je jasno o osvědčené kategorii - SUV v benzinu, rok nejlépe 2006/7+, cena dejme tomu 500k, hlavně delší vzdálenosti, ale také terén (louky, les, sem tam trochu motokros) a hlavně sníh. Víceméně do finále postoupily:
Mazda CX-7 - 2.3T, 2007, fajn auto jen odrazuje čtyrvál s turbem (byť je konkrétně tohle výborný motor), uvítal bych pohodu klasické atmosféry min. šestiválce.
Volvo CX-90 - 2.5T, 2006, nesympatie k turbo motoru jako u Mazdy
Nissan Murano - 3.5 V6, 2007. Možná je spíše tak do počtu, protože nic extrovního, ale jeli jsme v tom a s tím V6 je to šepot květin.
případně jestli sáhnout po starším Porsche Cayenne 4.5 V8, r.2003/2004.
Neřeším spotřebu a ceny běžných spotřebních dílů. Spíš jde tedy o to, jestli je třeba lepší sáhnout po mladší CX-7 anebo po starším Cayenne. Našim požadavkům nejlépe vyhovuje Cayenne, která láká o to víc, že jsou teď příznivé ceny.
V tom případě ( s pohledem na Tvé požadavky ) proč nekoukáš spíš na XC90 s V8 ( než 2.5T )? Ten motor je taky good a musim říct, že oproti Cayeně bude servis trochu víc jinde ( v klidu ).
z těchto motorizací určitě Murano
jinak bych doporučil zahrnout do výběru Subaru Tribeca,svezl jsem se a opravdu dobrý, sice trochu míň prostoru, ale pro mě je malý skoro všechno...

16.11.2009, 15:07 |
cupra.165 | Upraveno: 2009-11-16 15:12:08
Forestra by jsi nechtel ? :-) Ted nemyslim facelift 06-08.ale uz tu 08? Sezenes ho za stejny ci lepsi peniz nez starsi cayene,murano atd...
Ta Tribeca ne,ta se na vetsim terenu nechyta,to je suv ciste silnice
To byl jen navrh,jinak z tech se mi libi agilni cx-7
Co vím z doslechu tak Cayenne bych z výběru naopak rozhodně škrtl .. zkusil ses v tom svézt ? Ono to padnutí cen má nějaký důvod ..
Nebo včera byla dobrá reklama v Občanském joudovi .. VW Touareg :-P
Pokud neřešíš spotřebu (což ti ze srdce závidím :-) ), tak se zkus poohlédnout po Legacy H6. /3,0 boxer, 180kW, atmosféra, 9-14/100, s SI drive - poreferuje SLim¨) a 2007 -pádla pod volantem nemá chybu. Nefalošovaná 4kolka, jede to výtečně a lehčí terén zvládně o třídu líp něž nějaké XC90.
Jinak 2,3DISI turbo mám doma, je to velmi pohodový motor, když chci, tak můžu jet v klidu na klobouka, ale taky se/někoho/ prohnat. SPotřeba odpovídá výkonu 8-10, ale i daleko více.
XC90 je snob car (kup si k němu tepláky a řetězy na krk od splachovače :-) navíc extremně drahý autorizák - nevíš, kdy ho můžeš potřebovat,navíc léta okoukané, hezčí už je XC70, Cayenne je hnus velebnosti. Takový nafouklý nic, bez výrazu. Vzhledem nejlepší z trebou uvedených je jasně CX-7. Teď jsem jednu uzahlíd někde na sauto či tipcars nebo vlastně tuším u Freye, jako lusk a hluboce pod tvou cenou.
Tribeca - hezký, ale 3,6l motor sežere i hnůj z pole, nejen trávu ze příkopa. Ale jede hezky, měl jsem možnost v HK v saloonu, dobrý zážitek. Ale 15/100 bych osobně nevydejchal, za tuto porci se svezu líp a levněji.
mám zkušenost s Cx-7 - spotřeba jízda v klidu 12-15 l nauralu 100, kravení kolem 20 l...jízda OK,dost do sportovna auto...do terénu ne, silnice je jeho doména...

16.11.2009, 19:46 |
tmx.806 | Upraveno: 2009-11-16 19:49:56
no a kde je jeep wk s hemi? na delsi trasy uzijes vypinani valcu a v terenu si myslim taky pujde...
neco takoveho:
[ Link ] :)
Kounect: XC s 4.4 V8 byl v merku taky, ale s tímto jedimým autem jsem neměl možnost jet, protože jich je jak šafránu. Ohledně servisu, ve spotřebních věcech (brzdy, filtry, apod.) jsou malé rozdíly. A co jsem zjišťoval, tak Cay jezdí do servisů výrazně méně než XC.
Kotass: právě že v Cayenne jsem jel a to mě absolutně dostalo, do té doby jsem si myslel, že mezi SUV nemá nic lepší jízdní vlastnosti než X5 (nepočítám Infinity FX, která je bohužel prostorově spíše kupé), ale Cay je ještě dál
Zdeny60: spotřebu fakt neřeším, neb tím autem najedeme do 15t km/rok, takže jestli to žere 10 12 15 je vcelku jedno, upřednostňujeme vedle jiných věcí hlavně cestovní a jízdní komfort
Borik2: CX-7 je velký favorit, ale taky mi přijde jestli už to není moc sportovní, ten terén opravdu potřebuju
tmx.806: není to dlouho, co jsem uvažoval i o Cherokee, ale pak jsem měl možnost s tím pojezdit a je to už takový moc offroadoidní

16.11.2009, 20:43 |
Pekys | Upraveno: 2009-11-16 20:43:45
CX7 bych teda vynechal. Sice to docela hezky vypadá, ale máme jednu v práci a má to dost ale.
V 60tis jeden řidič - spálená spojka (žádný kravení)
zkroucený brzdy tak, že nejde udržet volant (dost častá závaza). Servis - zkušenosti jen s Mazdou v Praze - děs a hrůza. Tak rozšířený auto nechat na servise 3 týdny, kvůli tomu, že nejsou schopný sehnat nový brzdy..
Interiér nic moc. Kůže mi přijde dost ošoupaná po těch necelých dvou letech provozu a 60tkm najeto. Displeje a vůbec použitý materiály v interiéru odpovídají bohužel ceně auta, který nový stálo snad 750tis, což je proti konkurenci hodně nízko. A má to malej kufr :)
Motor celkem ujde a docela to i jede.
Ostatní nevím, nemám zkušenosti.

16.11.2009, 23:53 |
Rudi Cayenne S tenkrát kupoval známej jako jeden z prvních modelů a i kusů v ČR a za celejch 100tis. nedokázali vyřešit neustálý problémy s elektronikou. Takže pak šel hnedka pryč. Teď si pořídil Allroada a je spokojenej. Je možný, že tydle problémy měl akorát první Cayenne...
Co třeba Mkovej Mercedes?
jel jsem snad ve všem co tady padlo a za mě jasná volba na CX7 / 9 ..... super pohodlný auta, velice příjemný na řízení, s turbem naprostá pecka motorizace, prostor ok, design super, interiér paráda..... prostě pěkný a mě :)
volvo..... s V8 good, jinak mě to auto zase tak moc nesedlo ale to je asi tim že vštšina co jsem řídil byla D5 takže lenochod....
Murano : mě se to nelíbí po designu , bál bych se toho že to je líznutý renaultem a stejně tak bych se bál exota 3.5 pod kapotou.... může to bejt spolehlivý ale díly na exota asi nebudou na každym rohu.....
cayenne.... mě se příčí interiér, na to že to je velký je to krajně nepohodlný, jmenovanej motor je zcela tragickej.... vůbec to nejede ale spotřeba jako kráva, motor je ze starý 928 akorát mí asi o 20hp víc a auto o 20tun víc.....
Mkovej MB neni etalon spolehlivosti a jsou tam všeobecně problémy s výběrem motoru a strahanejma hydroměničema.....
cherokee : moc ofroadní jak řikáš
Escalade : drahý
Tuareg : v benzínu ??? neni jiná volba než ultra poruchová W12 kterou jsem tu viděl zatim jen jednu :)