
Navštíveno 1021x

tak první máš áčka...to mluví samo za sebe ne?
a u druhého je bouranej zadek...
uvědom si zdali máš na servis takovýhleho auta..... pokud ano jdi do toho ..... nedávno jsem opravoval jednu co vyjela z audi po servisu a výměně turb za 60kkč a soudruzi v servisu to solidně dojebali :)))
prostě je to náročný na udržbu i phm :)

15.11.2009, 22:06 |
Lefi Kamarád před rokem koupil za 160k a funguje bez problémů do dnes,každopadně na servis to neni zrovna hodný :(
kolega si tehdy naběhl, koupil to havarované na předek. ne moc. ale tím že je to 4 kola a na podvozku je údajně ještě nějaký pomocný rám, měl to hnuté v celé karoserii a dalo dost práce, než to dali dokupy. právě na rámu se tomu opět něchtělo zpět
těmhle kusům tady v ČR bych se vyhnul velikým obloukem. stačí se podívat na německý servery a zjistit, že ceny tam začínají někde kolem 9000 a jdou někam ke 14000 eurům.

16.11.2009, 09:27 |
zipp Dexter: v německu mám totiž na provoz takovýho auta finance mnohem větší % lidí, než u nás. U nás chce takový auto málokdo - proto se nedivím nízké ceně
zipp: joo souhlas, ale právě to bude i důvod zanedbanýho servisu tady těch v ČR. (neříkám že všechny)

16.11.2009, 10:00 |
Rudi Pokud chceš koupit takovýdle auto, vyplatí se ho hledat tak max. na klubovejch serverech, kde to mohl mít fanda a o jeho historii bys tam mohl i dost dohledat.
Tak či tak ale můžeš koupit dobrej kousek na inzerát, ale je to hodně malá pravděpodobnost. Většinou si to koupili lidi akorát tak na dolítání...

16.11.2009, 11:45 |
ps Tak za 10 let jezdění a najeto 160k, to bych si přál mít jednou taky... A ještě k tomu v DE.
přesně, já mít takový auto, tak snad po 10ti letech nechám tachometr přetočit na dva miliony km, jinak tomu nikdo věřit nebude...
Tak ono zase tohle neni na kazdodeni jezdeni do prace trebas atp. :)
Cili u takovyhle aut za tech 10 let se mozna da i verit tem 160t km. Ne vzdy ale rozhodne vic nez kdejakymu TDicku :)
Tohle nejsou auto na hltani dalnicnich km atp :)
Spis auta na svezeni a sem tam se project a pak zase schvovat. Pac jak zde pisou, kdyz tomu clovek dava, zere to i travu kolem cesty a udrzba tech motoru neni levna.
servis si dělám na svojích autech sám aspoň co možu , s dílama by to bylo horší , bylo ně to podezřelý cenově , na mobile.de sů ceny opravdu trošku jinde :o(
co se týče ježďání , je to enom sem tam na projížďku , takže to neřeším jako auto do práce.
co se týče kilometrů , mám 11 roků starý auto a najetých mám 115000 , teďkaj poslední 3 roky cca 2500km za rok , pohoda.
to bůraný bylo původně na vw klubu za 125000,-
eště rychle dodělat barák a asi si nejaků S4 kůpím
Hlavně, tato kastle je už pžr let z módy. A o motoru a agregátech po 10 letech mám své mínění, obzvláště ze země, kde PHM stojí vzhledem ke kupní síle, zlomek toho, co u nás. Takže ceně se nedivím a mám dojem, že za tuto cenu bud ještě dlouho stát v bazaru. ALe třebas se pletu.
na kastlu moc nehledím , hlavně že to jede , a nehnije :o)
Tož ja, to pojede a i nehnijů, jak aj všecky koncerny :-)