Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > ?: volvo V70 2.5chro-chro 97-00

 o Navštíveno 804x o
o 12.11.2009, 10:03 | .mycTD
zvazuju nakup starsiho kombajna v nafte a volvo vypada cool.
nejake zkusenosti?
co si pohlidat?
motor je volvo, nebo nejaky francouz?
a tak...

diky.


o 12.11.2009, 10:07 | .mycTD
ted ctu, ze 2.5TD je z produkce VW, znamena to V6TDI, co je treba v superbu?
o 12.11.2009, 10:07 | clown | Upraveno: 2009-11-12 10:08:39
upravena .., ale je to ona :o)

neboj se toho, pokud na tom nekdo delal servis na plno, proc ne ..
pripadne si nech v zaloze 50 - 100.000 na motor.
o 12.11.2009, 10:18 | PlusOne
clown:
Dobrá rada nad žlučník :-D
o 12.11.2009, 10:20 | Šestikule
nebo trochu přitlačit a koupit už volvácký 2.4D od 2001 vejš, to je podle mě spolehlivý motor postavený na zážehovém základu
o 12.11.2009, 10:49 | tappaja
No nekde jsem cet, ze diesel postavenej na benzinovym zakladu je krok spatnym smerem, ale treba to maj lip vychytany, nez slavnej V8 5.7 diesel, kterej se sral kudy jel.
o 12.11.2009, 10:52 | clown
tappaja, V8 5.7 .. benzin to je origo Ford Motor Triton, ne ?? :o)

o 12.11.2009, 10:54 | tappaja
tohle byla v 80' letech nehorazna jebka, proste vzali benzinovej blok a dali na to palice z dieselu. Na ty samy srouby. A pruser byl na svete.
o 12.11.2009, 11:00 | clown
njn USA a diesel .., tem to moc nejde ani dnes
o 12.11.2009, 11:43 | hanzz
Nedávno jsem podobný auto hodně řešil, takže moje poznatky:

Motor je řadový pětiválec 2.5 TDI od VW, co se montoval do A6 a podobně. Motor je obecně považovaný za asi nejlepší TDI. Obecně ty motory vydrží opravdu hodně. Navíc jsou značně úsporný. Jistou nevýhodou je, že kompletní rozvody stojí (dle použitého materiálu) od 14 do 20t.

Jinak auto je velký, pohodlný, na svoji dobu i dost bezpečný. Dají se najít i poměrně slušně vybavený kusy (dvouzónová automat. klima, výhřev sedaček, PC, protikluz atd...). Jako každý Volvo má i tohle nějaké specifika. Ale obecně se ještě jedná o nekomplikovaný, rozumně servisovaný a spolehlivý auto - na rozdíl od pozdějších Volv.

Ceny dobrých kusů se pohybují okolo 90-100t Kč.

Přečti si tohle: [ Link ]
o 12.11.2009, 11:52 | JP
clown: Proč by taky měli umět dělat něco, co tam nikdo nechce a někde je to navíc zakázaný:D
o 12.11.2009, 11:54 | hanzz
Sice to máš z Brna trochu z ruky, ale hodně jich sem vozí AMC Chrudim. Často i s jasnou servisní historií, v opravdu dobrým stavu a slušnou výbavou.

Nyní mají na prodej tohle, ale každou chvíli mají nějaký nový kus a většinou to tam moc dlouho nestojí: [ Link ]

Chceš naftu, takže předpokládám, že hodně najedeš. Jestli ne, tak bych asi spíš kouknul po benzínové 2.4 20V 125kW, což je skvělý a osvědčený motor, nebo po jeho nízkotlaké přeplňované verzi se 142kW. Případně po verzi T5 s 177kW, která má většinou i dost nadstandartní výbavu. BTW: V tom článku má ten autor v těch benzínových motorech trochu hokej, v diskusi to někdo uvádí na pravou míru :)

Šestikule: Volvácký D5 se montoval až do druhé generace V70. Sice je to dobrý motor, ale to auto už není žádná sranda na servis, nehledě, že cenově je o 50t jinde (ale samozřejmě je to zároveň technologicky někde jinde :)
o 12.11.2009, 12:41 | .mycTD
diky vsem za info.
btw. o te spolehlivosti zacinam dost pochybovat, bo jsem zatim nenarazil na zadne, co by za tech 10+ let provozu dalo >180.000km :-/
o 12.11.2009, 12:42 | DaveF
jako Hanzz, pětiválec VW-Audi, vychvalovanej,skoro nesmrtelnej motor a navíc jedno z posledních pořádnejch vozidel od Volva :-)
o 12.11.2009, 12:47 | DaveF
10-12let starý auto už těžko bude mít poctivou servisku, a skutečných 180tis bude mít najeto 9 z 10aut
o 12.11.2009, 12:51 | hanzz
mycTD: Nějak jsem nepochopil tu poznámku z 12:41 - ? Ale rozhodně v DE je spousta kusů, co má namotáno hodně přes 300t km.

o 12.11.2009, 12:54 | DaveF
přesně jak říkám, podívej se třeba na mobile.de, míň jak 180tis tam má najeto tak 1 z 10ti
o 12.11.2009, 13:04 | assassin
ten petivalec TDI (mel ho treba transporter T4) byl uz ve volvu 850 .. mel jsem jeden cas tu cest se dvema .. jeden s timhle motorem a druhej ten 2,4benzin.. ten ropak se k tomu hodil lip, jelo to tak nejak svizneji a usporneji nez ten benz... jo a oba meli tou dobou kolem 300-400tis km (byvale taxi z NL) a fungovalo to dobre...

tusim ze jsou obcas potreba repasovat napravy (tusim hlinikovy) a nakou petku to stoji... proste servis asi bude drazsi nez u pasika treba...
o 12.11.2009, 13:05 | .mycTD
hanzz: tak to z toho DE zrejme do chrudimi couvaly...

DaveF: samo, ze u auta za kilo uz si do toho deutschlandu radeji zajedu.
o 12.11.2009, 13:10 | hanzz
mycTD: Jó takhle :) Sice těch s nájezdem do 200t km moc není, ale nějaký se občas najde i v tom Německu.

o 12.11.2009, 13:33 | JP
pětiválec z Audi 103kW jsme měli v 850 a nikdy se na tom nic nevysypalo...
o 12.11.2009, 19:00 | jp1
mám 850 TDi, najeto cca 360.000km a jezdí a jezdí a jezdí :-)
dražší přední náprava, ale rozvdy po 120.000km a stojí pár korun, výbava taky super, chce to jen koupit dobrý kousek, km bych neřešil................
o 12.11.2009, 21:06 | Nismo.Power
dělat naftový auta z benzínovýho základu je na prd..... koncern by moh povídat..... těhle motorů maj mraky :))))
5,7 nafta je peklostroj, amerika vpodstatě skoro nikdy neměla nafty v osobákách a když jo tak to bylo jako psal ..... to co maj dnes stejně nebejvá jejich.....
zato ale amerika má nejvýdržnější nafty ve větších autech
příklad třeba motor kterej třikrát přežije motory v karose aka 6.0TD Hummer H1 jezdící s prostřelenym blokem, bez olejový vany apod kousky prostě dokud jde sání tak nic jinýho neni třeba :)) pak cumminse ve fordech apod.... nevim že by někdo uměl kvalitnější nafty v těhle segmentech ale to je fuk....

V70 proč ne ale já bych šel spíš po novym s volváckym D5 :)
o 12.11.2009, 22:19 | aphex | Upraveno: 2009-11-12 22:29:12
Volvo V70 TDi mám. Má pětiválcovej trochu kouřivej motor. Za rozvody jsem platil asi 8k. Je to super krabice. Vejde se tam gauč, nebo lednice, kočárek téměř neskládáme :) Měnil jsem uložení předních tlumičů a jednou se mi kousnul kompresor klimatizace. Opravy jsem samo neřešil v autorizovaným servisu, ale u jednoho místního volvomechanika, takže náklady na opravy jsou stejný jako u jiných podobných aut. Jezdíme s tím téměř jen po městě, šlapu na to furt a spotřeba se motá kolem osmi. Na dálku to jde dolů asi o litr.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3466 sekund.