Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jaký motor do OII combi

 o Navštíveno 824x o
o 09.11.2009, 13:30 | kasko
doporučte motor do OII combi 4x4?

Na výběr je
1,9TDI 77kW
1,8TSI
2,0TDi

řekněme že cesty budou tak 60/40 pro dálnice

Jak se tu píše o problémech 2,0TDi, tak jsme ve firmě měly 2 Passaty a v poho. Jeden je s DSG a má nějakých 110.000km a v poho. Druhý měl problém jen s palivovým filtrem.


o 09.11.2009, 13:40 | hanzz
Kdybych si ji měl kupovat soukromě pro sebe a nenajel ročně víc jak 20t km, tak určitě 1.8 TSI. Kdyby mě ji měla kupovat firma s tím, že hradí veškeré náklady, a mohl bych si vybrat, tak opět 1.8 TSI, ale "přežil" bych i 2.0 TDI :)
o 09.11.2009, 13:45 | hanzz
Každopádně bych volil podle osobních řidičských preferencí. Koho baví naftový "kopanec" a nevadí mu nekultivovaneost a hrozná akustika TDI PD, ten ať si koupí naftu. Kdo má rád ticho a lineární zátah benzínového motoru, ten ať si koupí 1.8 TSI.

Jinak to tu zase bude zbytečný flame...
o 09.11.2009, 13:46 | kasko
tak ono bude asi nakonec zůstane jenom 2.0TDi, nebo 1,8TSI. Řekněme, že najedu kolem těch 20-30tis/rok

Ještě je otázka, zda když beru spotřebu o cca 1,5l/100km vyšší a rozdíl v ceně je cca 40tis Kč, pak se nafta začne vyplácet po cca 4 letech. (Bral jsem 30Kč/km.
Tzn. že je to po životnosti firemního vozidla, pokud bereme, že se točí po 4 letech.
o 09.11.2009, 13:47 | nome
no z uvedených je na tom určitě nejlépe 1.8 Tsi, pokud naftu tak zaději tu 77Kw
o 09.11.2009, 13:49 | kasko
tak zatím jsem jezdil pouze s naftou. Neberu benzín ve Fábii 1,2HTP a 1,4MPi.

Rád bych prostě solidní jízdní vlastnosti, ale aby to nežralo, jako tank.
o 09.11.2009, 13:54 | Augi
1,8TSI má krásnej průběh krouťáku i výkonu, mně se s tím jedzilo moc příjemně (Superb II), na druhou stranu je jasné, že 2.0TDI bude jezdil za méně. O spolehlivosti 2.0TDI se toho psalo už hodně hanlivého, já jsem teď vybíral auto pro sebe a skočil jsem právě do 2.0TDI. Hlavně se k tomu slušně chovat a vydrží.
o 09.11.2009, 13:59 | cupra.165 | Upraveno: 2009-11-09 14:00:16
za me 1.8 TSI Kultivovanost a rozsah otacek hraje prim pro benzin.Zalezi,jak dlouho si ji chces nechat. Diesel je na udrzbu po nejakych letech preci jen drazsi a choulostivejsi na servis i na kvalitu nafty
o 09.11.2009, 14:06 | kasko
psal jsem, že by to bylo firemní vozidlo, tudíž cca 4 roky.
Jinak jak říkám, vždy jsme měly nafty a vždy byl chip. Tzn. že jsem zvyklí na kopanec. A taky na nízkou spotřebu.
Asi to bude chtít někde sehnat 1.8TSI a projet se.
o 09.11.2009, 14:37 | hanzz
Rozhodně počítej, že při dynamický jízdě bude rozdíl ve spotřebě větší, než jenom 1.5 litrů.


Nedávno jsem z jedním poblázněným naftomilem, co k smrti miluje "brutální zátah" 2.0 TDI PD projížděli 1.8 TSI v Yetim a on z toho byl úplně vedle, že to prostě "nejede". Marný mu bylo vysvětlovat, že zrychlení to má o 1,5 sekundy rychlejší jak nafta, že to může točit nad 4t otáček a že se to líp vodí, protože to má nad přední nápravou o desítky kilo míň. Prostě kopanec je kopanec :)
o 09.11.2009, 14:42 | Drtič
1,8TSI LPG ;-)
o 10.11.2009, 10:44 | Big_Max
určitě 1,8 TSI a pokud jde o náklady tak LPG!
o 10.11.2009, 11:23 | Dragster
Jezdil jsem pár km s 1.8TSI, hezký zátah, příjemné svezení, s lehkou nohou sá dá i slušná spotřeba, při svižné jízdě nebyl problém průměr 15l, ale když chceš aby motor tahal tak musí papat.

2.0TSI je o trochu línější a řekl bych že není tak kultivovanej. Spotřeba cca +- 1l.

2.0TDI vlastním osobně a nemůžu nadávat, solidní zatáh, není to žádnej závoďák, turboefekt je tam hodně znát od 1700ot/min, to zabere velkým kopnutím. Na hlučnost v interiéru bych moc nenadával, do 3.500ot úplně pohoda, pak už to nemá cenu stejně trápit. Spotřeba se nachá 5.5l ale i 9-10l, záleží jak se k tomu budeš chovat.

Je to čistě můj názor.
o 10.11.2009, 11:24 | Dragster
Jo jinak vše co jsem psal byl předohrab.
o 10.11.2009, 16:07 | Zdeny60
Já mám zkušenost s 1,8TSI jednu, ale o to zajíměvější: jeli jsem lůetos na jaře z Warszawy do Kyjeva právě 1,8TSI Kombi,m ve 3 lidech, chlapi tak 90, jeden dokonce 120kg. Jelo se dost ostře, je to kus cesty. A spotřeba: 7,2/100! Takže ty báje o 15 jsou sice mžné, ale zcela mimo mísu, protože na to, abych z 1,8 ždímal 15/100 je lepší si koupit Imprezu a ta mi dá za 15/100 o kus větší radost z jízdy.

Jinak 2,0 103kW měl kolega v Passatu, s motorem to bylo OK (i spotřeba - dálniční provoz 150-180km/h v D,I a A - kolem 7-7,5), zato měnil kompresor klimatizace, jednou v Linzi mu to zůstalo stát (auto) na křižovatce, pak dost nadával na přední nápravu (čepy), ale to je tak nějak známé. Naftu kupoval Shell a OMV (převážně).
o 10.11.2009, 16:55 | Only_One
1,9tdi je osvědčená motorizace i velice úsporná. Tam bych šel já
o 10.11.2009, 17:44 | BadyS
měl jsem 1.9TDi, nebyl špatný, spotřeba opravdu hezká, závodník to ale není, optimální dálniční rychlost 140-150 při spotřebě 6,2l/100km (17tky kola) byla opravdu pěkná.

u 2.0TDi bych se vyhnul prvním ročníkům

tedka jdu to 1.8TSi tak jsem také zvědav
o 10.11.2009, 21:12 | Nismo.Power
z nafty stopro 1,9 .... ta je relativne vpoho ale je hrozně líná, TSI je good ale pokud ti jde o spotřebu tak pak jedině to LPG přičemž pak budeš mít meší náklady než nafta
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3103 sekund.