Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > RC model - poraďte jaký

 o Navštíveno 1005x o
o 08.11.2009, 18:18 | StreetFighter
tak jsem se zakoukal, rád bych na dlouhé zimní večery nějaké odreagování.

Koukám po nějakém RC modelu, buď Bigfoot, případně nějakou břichoplazku.

Po čem koukat? Elektrika či Palivo?

Případně jakou značku, abych v budoucnu mohl "tunit"?

Aukro je plný různých nesmyslů, nerad bych koupil supermarketovou předraženou mrchu, bez možnosti jakýchkoli úprav.

Díky


o 08.11.2009, 18:30 | koren
off/onroad spalovak/elektrika si musis rozhodnout sam, pak se da poradit;-)
o 08.11.2009, 18:34 | Thomas987
to si musíš rozhodnout, někdo si s benzínem nerozumí, někdo s elektrou... ;-) Já mám na prodej 2 benzíňáky velikost 1:8 ;-)
o 08.11.2009, 18:35 | Dexter
záleží na tobě, elektrika je taková bezstarostná, nitro je pecka, ale provoz je trochu dražší a i se o to musíš víc starat, pak benzínák (asi jedině FG modelsport - dražší pořizení) já osobně nám Cen Genesis 46 [ Link ] to je fakt masakr auto. motor 7,5ccm, 23000 otáček, 5 koní. to asi mluví za vše :)
o 08.11.2009, 19:03 | sprath
Kup savage flux. Sice je to dražší sranda, ale je to v podstatě bezstarostná elektra se stříďákem a je to neskutečnej mazec. www.savage.cz
o 08.11.2009, 19:28 | StreetFighter
Spalovák mne láká víc, ovšem laickou otázkou se zeptám, co se očekává za údržbu? nerad bych se v tom více hrabal a opravoval, než jezdil...

na savage mrknu, ale zdali si dobře vzpomínám, tak je finanční rozhraní mimo to, co bych do toho rád investoval...
o 08.11.2009, 19:30 | StreetFighter
tak jak jsem očekával, cca 10k +, což se mi zrovna do takové věci investovat nechci, při otázce, zdali mne to nepřestane po chvíli bavit...
o 08.11.2009, 19:38 | JR
na dlouhy zimni vecery si vezmi od Ufika toho Sharka 1:18 a mas vystarano .... [ Link ]
o 08.11.2009, 19:42 | JR
Pokud bys bral nejakou 1:8, tak je otazka co od toho ocekavas ... ja mam radeji spalovaky (jezdim je zavodne 5 let), ale jsou dost narocny jak na nastaveni motoru (ladis prakticky pri kazdy zmene teploty a vlhosti vzduchu), tak hlavne na udrzzbu a cisteni (vsude prach a mastnota, takze nejlip pokazdy rozebrat auto a komplet vycistit).
Kdyz kouknu na elektriku, tak neni tak spinava jako spalovak. Sice tam taky bude prach, ale uz ne mastnej a tak staci vetsinou ofoukat kopresorem.
Kazdopadne investice je vzdycky minimalne 10k a pokud to budes brat trochu vazne, tak jsi pres dvacet litru ani nevis.
o 08.11.2009, 19:43 | Dexter
o 08.11.2009, 19:45 | Midnite
JR: ufík za to chce daleko víc :)
o 08.11.2009, 19:53 | JR
Ufik taky spadnul na hlavu ... moje realna nabidka pro nej byla, ze auto vezmu za 4k a zbytek me nezajima ... s tim jak to prodava, tak je realna cena za komplet je tech 9 maximalne 10 litru.
o 08.11.2009, 20:20 | Nismo.Power
pokud tomu ještě moc nerozumíš tak nitro bych nekupoval, je to hrozný na ladění.... a když už nitro tak kup HPI je to takový nejvíc blbuvzdorný..... co jsem pak měl třeba Hyper7 tak to bylo ladící peklo....
nejlepší je samo pojízdnej křovinořez na natural, je to dražší ale oplatí se ti to :)
elektrika je taky dobrá ale naprd tam je to že docházející baterky a už to tolik nejede, dojdou baterky a jdeš domu..... nitro prostě doleješ a jedeš dalších 5 minut :)
o 08.11.2009, 20:36 | JR
Nismo: nemas pravdu, Lipolky davaji porad stejnej proud .... a s kapacitama baterek jako jsou dneska uz bych vydrz neresil.
o 08.11.2009, 20:39 | madmaik
[ Link ] jenom otazka,nemate zkusenost jak dlouho u tohodle vyrdzi baterky? chtel bych si koupit jen tak neco z nudy,vim ze benzinak by byl daleko lepsi,ale na to proste nemam.
o 08.11.2009, 20:44 | JR
madmaik: zalezi jakou baterku tam das ... ta original bude jezdit tak 10 minut ... spis bych kouknul po jinym aute, tohle je neznackovy, nikdo nevi kolik to vydrzi a bude problem s nahradnima dilama ... za levny penize bych bral treba tohle [ Link ]
o 08.11.2009, 20:47 | StreetFighter
Děkuji za posty....

abych pravdu řekl, zkušenost nemám žádnou, proto se toho Nitra docela bojím....

může mi někdo jen ve zkratce upřesnit co se tam ladí? množství paliva a vzduchu? nemám vůbec představu, abych to nekoupil a pak nejezdil k Nismovi, ať mi to naladí :D
o 08.11.2009, 20:48 | madmaik
a je u takovejlech modelu taky nejaka udrzba? ten ford je hezkej,pocitam ze treba ta toytota je pak to samy,akorat to ma jinou kastli.
o 08.11.2009, 20:59 | StreetFighter
tak jsem zkoukl youtube a jsem spíš nakloněn ke spalováku, Nismo, co to obnáší?? :-)
o 08.11.2009, 21:06 | gizmi
Myslim ze je treba tu rict jednu dulezitou vec..

x pokud pocitas s tim ze si neco koupis a budes jen a jen jezdit, tak si nekupuj nic.. Modelarina je o tom se v tom hrabat..

x pokud i tak hledas neco co vydrzi, tak si kup savíka, dej do toho tech 20t penez a uzivej si skakani a blbnuti..

x jinak prodavam svou elektru a je to komplet a odladene, proto ta cena: [ Link ] ale spis myslim ze zalibu najdes v benzinu ;)
o 08.11.2009, 21:11 | gizmi | Upraveno: 2009-11-08 21:18:59
Ajeee..2x :( AHC je jedine forum kde nahravani cehokoliv trva x minut a clovek nesmi jinam kliknout pri tom :(
o 08.11.2009, 21:19 | Nismo.Power | Upraveno: 2009-11-08 21:20:27
obnáší to štelování karburátoru :)
ladíš tam volnoběh a nízký a vysoký otáčky
šroubem na vysoký otáčky ladíš výkon pro větší otáčky, ve směru hodinek , ochuzuješ směs zvyšuje se ti výkon ale stoupá ti teplota a klesá mazání .... motor by se měl pohybovat kolem 90-110 stupnu ..... 120 je zle už a musíš ho hodit cca o 1/4 otáčky zpět....

volnoběj je easy, jak máš motor nastavenej nastavíš si volnoběh cca takovej aby motor jel ale aby ti nevystavovala odstředivá spojka.... tzn aby auto necukalo či nejelo na volnoběh....

šroubem na ladění v nízkejch otáčkách se ladí spíš odezva na plyn.... tim je lepší moc nehejbat a když tak tak po 1/10 otáčky třeba a koumat....
když točíš po hodinách tak děláš směs bohatší, ale jak ti pude z vejfuku bílej kouř a nepojede to tak je moc bohatá, jak bude chudá tak to zase poznáš tak že bude chcípat nebo se bude moc přehřívat motor....

to je jen trochu teorie..... praxe je prostě štelování štelování a štelování :)

jinak je tam ještě důležitý mít sebou zásobu svíček, olejík na filtr vzdychovej a ten často měnit nebo mejt.... šroubováky na povolený šroubky apod :)


JR: lipolky sice dávaj stejnej proud to je hezký ale u konce to auto stejně přestává jet to je praxe :) ..... elektriky jsou na údržbu pohoda to je pravda no :)
o 08.11.2009, 21:26 | Thomas987
spalovák obnáší hodně...údržba, ladění, po jízdě vyčistit atd, jelikož nitro je hodně korozivní (nebo tak nějak :-)) filtry prát a napouštět olejem nejlíp před každou jízdou, (samozřejmě baterky na přijímač a na serva) a to je jenom pár takovejch blbostí... ;-)
o 08.11.2009, 21:29 | StreetFighter
tak, ten spalovák bych myslím asi zvládl, jsem takovej "šťoural" s citem.... když mi tady do začátku pomůžete :)))

nějaký tip na něco +-5k, nebráním se použitému vozu....
o 08.11.2009, 21:46 | Thomas987
já mám na prodej bugynu Hyper 7, málo jetá....kompletní RTR set ;-)
o 08.11.2009, 22:18 | Nismo.Power
pak záleží zdali chceš placku na silnici , buggy či nějakej monster..... buggy je taková univerzální, dá se s tim lítat po poli (1:10) a i na silnici...... Hyper7 je taková klasika ale proti modelum od HPI je to těžší na ladění... HPI jsem měl a prostě jednou jsem ho naladil a pak sem jezdil a jezdil a jen občas lehce přenastavil...... hobao sem prostě nastavoval snad pokaždý když sem se na něj křivě podíval :)
+- 5k seženeš jetej RTR setík určitě

hledej tady [ Link ]
o 08.11.2009, 22:30 | StreetFighter
díky, pokoukám, buggy se mi zrovna vůbec nelíbí...jsem buď na mostera, nebo na placku...ale spíš to vidím na monstera...

RTR je Ready to Run/Race? nebo jsem zase za de*ila?
o 08.11.2009, 22:38 | Nismo.Power
jj RTR jako že k tomu je vše potřebný :)
monstera klidně, ale sháněj spíš savíka :)
o 08.11.2009, 22:41 | StreetFighter
koukám, že se dá sehnat i savage v této relaci 5-6k
o 08.11.2009, 22:44 | StreetFighter
koukám ještě, že Savagů je několik, nějaký rozdíl, čemu se případně vyhnout?
o 08.11.2009, 22:51 | StreetFighter
Nismo: budeš dopoledne na ICQ? našel jsem jednu nabídku, rád bych jí probral. Díky
o 09.11.2009, 08:07 | slama
Pokud jsem četl dobře, tak chceš něco na zimu. Se spalovákem se ale v zimě nedá moc jezdit, to bys ho odrovnal. Spíš bych to viděl na nějakou elektru onroad do haly.
o 09.11.2009, 09:14 | StreetFighter
ano, je to na dlouhé zimní večery, ovšem jezdit venku s tím nemínim, spíše se s tím trošku naučit, naučit se to odladit, trošku "vytunit", na jaře vyrazit :-)
o 09.11.2009, 10:58 | relax | Upraveno: 2009-11-09 10:58:40
To z tebe budou mit doma radost az se behem dlouhejch zimnich veceru bude po byte prohanet auticko delat kraval a cudit spalenej benzin :D
o 09.11.2009, 11:50 | koren
v tom pripade jako relax. na domaci jezdeni rozhodne elektrika
o 09.11.2009, 12:06 | StreetFighter
upřesním, nemíním s tím jezdit pod širým nebem...budu jezdit zpočátku na krytejch, venkovních plochách....

ještě otázka pro znalé, vypadá to, že jste mne uhnali do Savage, lze případně nazvedat a udělat z něj BigFoot? Rád bych případně přeházel občas podvozek a zajel nějaký "trial"...
o 09.11.2009, 12:14 | StreetFighter
případně ještě jeden, pro mne, jako laika, podstatný dotaz :-)

lze ze 4x4 udělat 4x2?
o 09.11.2009, 13:31 | relax | Upraveno: 2009-11-09 13:32:19
Kup to s haldexem a mas 4x2 / 4x4 :D, sory za ot uz mlcim :)
o 09.11.2009, 19:13 | StreetFighter
někdo z oboru, koho mohu chvíli otravovat na ICQ laickejma otázkama? Nismák se schovává, kluk jeden :P
o 09.11.2009, 21:24 | StreetFighter
nikdo? :o(
o 11.11.2009, 22:57 | Nismo.Power
sem tu...... nicméně neni jedinej důvod proč ve sněhu nejezdit.... spíš tam je víc důvodů proč jezdit protože to je velká prdel, super se drifuje na ledě nebo ve sněhu, samo to chce minimálně buggy..... hyper7 neměl ve sněhu problém, savík nebude mít ani trochu.....
bigfoot ? .... na to se vyprdni.... ono savík už tak je docela nic moc na těžiště a vklidu ho hodíš na boudu v zatáčce.... víc na vejšku by bylo jen na neplechu, co se týče ykrutu náprav tak savík je vklidu, pokud chceš trial tak si na něj kup sadu měkkejch pružit a bude se houpat jak amerika po přejetí šneka :)
šelování se naučíš tak za tejden toho se neboj, jen v tý zimě si to hezky odizoluj at neleze moc sněhu pod kapotáž a pořádně si čisti a olejuj filtr at to nesaje roztátou vodu od motoru :)
4x2 to netušim ted zdali jde normálně.....ale vyndej přední kardanku a máš zadohrab ... ale ono s tou 4x4 to stejně driftuje jak prase akorát se to líp kontroluje :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3069 sekund.