
Navštíveno 1390x

Potřeboval bych radu ohledně vozidla Tatra 613, nebo Tatra 700, nevíte někdo jakou mají tyto vozidla rozteč šroubů kol?, nemůžu to nikde najít ani v pneuservisu mě nikdo neporadil.
Jakoby oficiálně od dubna 1989 to je 5x112, do té doby 5x120. Realisticky očekávej cokoli, čím mladší auto, tím větší pravděpodobnost 5x112 :-D :-D. Samo najdou se mezi tím i auta, co mají na každé nápravě jinou rozteč a samo taky existují modernizační přestavby, mám tu na dvoře zrovna chromku 1979 s roztečí 5x112 :-D...
tatra nezná bratra..... a ani rozteč ;-)
To ne, ale za ty léta se na těch autech bohužel vyřádilo děsné množství individuí :-D
ono všeobecně potkat tatru na silnici je už docela unikát, za to ale znám vrakoviště kde jich je požehnaně :)
No právě, ty už na silnici fakt nemůžou.... proto nás co s tím jezdíme je tak málo, vše oststní končívá ve stadiu rozkladu pod mostem v Troji :-D
Kdybys chtěl plechové disky, tak mně tady čtyři kusy leží, bylo to z 613/3, tu rozteč bych musel poměřit
radek.613: Tatra 700, měla také 5x112?
"Tatra 700" je pouze obchodní název faceliftu T613, podvozek i vše ostatní zůstalo z počátku devadesátých let, takže 5x112. Jinak si při výběru kol dej pozor na ET, pod 30 nebrat a materiálově by něměla být kola z čínského hliníku, neboť neodpružené hmoty jsou značné a destrukce disků po projetí pár děr a kanálů jistá...

07.11.2009, 19:13 |
Petura | Upraveno: 2009-11-07 19:22:42
Cena? Cena odpovídá věhlasu značky, originálnosti koncepce, počtu provozovaných/vyrobených kusů a zabraňuje "dožití" těchto aut v rukách nesolventních lidí, nemajících na jejich provoz a servis prostředky. Není to koncern s plánovanou životností 7 let, kterého jakákoli automobilka denně vychrlí 200 sterilně stejných kusů..... běžný člověk ceny nechápe, ale to není na závadu, pro běžné uživatele nejsou tato auta, se kterými si člověk kupuje i historii konkrétního vyrobeného kusu určena, jsou poměrně vzácná...