
Navštíveno 1089x


06.11.2009, 13:14 |
Žigi Zdravím, nemáte někdo tip na pěknej kousek Volvo V70, rok 2003+, pokud je reálný tak radši 2004+ , motor ideálně D5, ale mrknu rád i na benzín. Cena bohužel do 200 000 bez DPH? Čili,musí jít odečíst. Nebo by musela být do 200 000 komplet,ale to je asi nereálný.
Co nejlepší stav a výbava. Není tu někdo dealer Volvo,co má jedno v rukávu, který třeba pár let servisoval ?:)
Podívej se na Volvo klub.
Jinak k Volvu - než jsem si koupil Subaru, bylo XC70 mým favoritem. 2,4i turbo automat. Pročetl jsem si fora zjistil, že asi Volvo není ta pravá volba s ohledem na:
a) astronomická kilometráž - viz všechny servery, co sjou k dispozici, to jsou sumy jako prase
b) servisní úkony v autorizáku jsou tragické (900/hod bez DPH)
Je to luxusní značka, ale vykoupená. A draze. Sehnat 6 let starou V70 v naftě s slušným nájezdem bude veeeelmi obtížné. Já to sleduji jen tak ze zábavy, protože tohle auto (konkretně XC70) se mi celkem líbí a tak se na to občas dívám a sleduji diskuze.
[ Link ] Mě bralo tohle. Vrazit 50l do servisu, mlask. A ty kluky znám, bral jsem od nich auto a jsou slušný. A auta mají přichystaný tip top.
hlavně si uvědom že neni D5 jako D5 ..... může se tam skrejvat renault, audi nebo volvo..... samo renaultu se vyhni, audi se vyhni maximálnim obloukem je to na hlavách se seroucí 2.5tdi a volvo je super motor , kultivovanej, jede tak akorát a spotřeba maximálně luxusní :)

07.11.2009, 19:58 |
Žigi Díky pánové, no jdu dál hledat,a jsem zvědavej co nakonec vyberu:( Už mám tak 3 na který se chci jet mrknout.

08.11.2009, 09:57 |
aphex Nismo: Trochu jsi to pomotal. Renault motor 1,9d je v S/V 40 a tam ze začátku praskaly havy. VW/Audi 2,5 tdi je S/V 70 a je to snad nejspolehlivější diesel - maximálně problémy s váhou vzduchu a vyběhanou vývěvou. D5 je první diesel od Volva je spolehlivej jako všechny nový diesly, tzn problémy se vstřikovačema apod.
renault nedělájen 1.9 ...... volvo má základ z masteru, ovšem ten audi je ve volvu naprosto nejhorší i po renaultu, ostatně jako každá 2.5TDi ve VW nebo audi je totální sráč a je jedno zdali to je 96/110/128/132kw ...... do roku myslim 02-03 to bylo vsechno totalni pruser, praskajici hlavy, zanášející se odtokový kanálky , váhy vzduchu samo pořád, setrváky servaný pořád..... ta 132kw řekněme neni tak hrozná ale pořád to je o ničem, rozhodně proti D5 od volva je tohle všechno naprostej aušuš.....
jinak S/V 40 ani neni volvo pokud o tom nevíš :)) je to prostě jakejsi klon reanult/volvo vyrobenej kdesi v belgii nebo amsterodamu stejně jako starý modely např. 440/460/480 kde třeba 480 byla volvem navržená kastle hnijící z amsterodamu motorem renault R5 s přidanym turbem a podvozkem od porsche a elektronikou renault..... jako celek to je naprosto neskutečně se vysírající se kombinace :))
a to že ve volvu můžeš najít takhle pestrou směs motorů je tim že volvo nechtělo dělat svuj diesel proto nejdřív sáhli u renaulta kterej se neosvědčil a byly problémy, pak sáhli na audi což bylo ještě horší tak nakonec prostě opravdu udělali svuj a je klid nehledně na to že s tim jejich se opravdu dá jezdit vklidu pod 7L/100 a že už jsem s něco D5kama jezdil :)
Nismo:
co je za motor v tom linku nahoře ode mě? pozná se to podle fotky nebo ne??

08.11.2009, 19:19 |
zede Nismo.Power: Myslím, že by to chtělo trochu upřesnit. Ohledně řady S/V40...první generace je společná platforma s Mitsubishi Carisma. Vyrábělo se to společně v Nizozemsku v automobilce Nedcar. Motory jsou Volvo, s vyjímkou benzínu 1.8GDI (Mitsubishi) a 1,9TD Renalut. To jsou nepříliš povedené kousky. Druhá generace (aktuální) řady S40/V50 je už platforma Ford.
Ohledně D5...je to Volvácký motor a je to jedna z nejlepších nožností co ve Volvu koupit...teda pokud nejsem závodník. V odkazu je D5 120kW, tedy Volvo. Mám stejné pod kapotou a jsem s ním naprosto spokojený. Spotřeba je cca 6,5l/100km (reálná, počítač kecá a píše 5,5l/100km...což dělá docela často). Pro časté ježdění myslím dobrá volba...

08.11.2009, 19:45 |
DaveF teď nevim jestli jste to nepomíchali dohromady - do starejch V70 do r.99 se dával pětiválec Audi 2,5tdi a o něm se opravdu mluví o jako jednom z nejlepších motorů..
v tý nový generaci bych řekl, že jsou D5ky 2,4l a určitě ne Audi 6válce
jako zede... 40 má podvozek totožný s carismou. Ve 440 jsem dva roky jezdil, a jediné co se na tom za tu dobu měnilo byl středový díl výfuku a jedna žárovka, motor (1,7 73kW) šlapal bez sebemenšího problému, takže na tohle auto nemůžu nadávat...
440 bylo nejmenší zlo , 480 největší zlo a já ho měl v turbu bohůžel..... na tom autě bylo špatně asi tak všechno co bejt mohlo :) prostě kombinace volvo/renault/porsche nemůže nikdy bejt dobrá :))
V40 carisma ano, ovšem nic to nemění na tom že S/V40 prostě neni volvo.... třeba pro mě je rozdíl mezi S40 2.0T a S60 klidně holomrdem naprosto nebetyčnej :) .....
starej petivál tdi je strašnej stejně jako je strašnej V10TDI kterej z těhle pětiválců dvou vzešel :))
volvo D5 je naprosto super motor se super spotřebou, docela to i jede pokud to neni třeba v V90 atd...
V90 jsi asi myslel XC90, pri V90 asi jeste D5 neexistovala ;)
Kazdopadne s jednou z prvnich D5 v XC90 jsem toho najezdil dost a byl to celkem prijemnej motor, zadnej zavodnik, ale zivy to bylo. Jen bych vytknul vysokou hlucnost motoru :-(

08.11.2009, 20:34 |
aphex Nismo: Vždyť řikám žes to pomotal :) zede a DaveF maj pravdu.
Já mám na mysli 2,5tdi VW 103kw a tyhle motory jsou proslulý svýma vysokýma nájezdama. Není problém najít V70 co má najeto půl mega.
Jasně S/V 40 není volvo, je to polovolvo - ale renault/mitsu...

09.11.2009, 19:41 |
zede Ještě jedna poznámka...momentálně vlastním jak V40 (1999) tak V70 (2005). Sedmdesátkou jezdím já, čtyřicítku jsem nechal mladé. Sám jsem s ní najel cca 70 000km. Rozdíl mězi těmi auty je velký, ale není pravdou že 40ka není z hlediska používání rovnocenné Volvo. Pocitově při řízení, komfortem, spolehlivostí proti ní nemůžu říct jediné slovo. Přesedání z jednoho do druhého je rozdíl...hlavně je hodně znát o co je V70 větší a silnější. Nicméně nic strašného.