
Navštíveno 566x

Měl bych dotaz, kamarádovy začal blbnout notebook koupený v alze, ale bohužel až ted zjistil že nemá potvrzený zaruční list, což se mělo udělat do 30dní a on ho má již rok. Dá se stím něco udělat?
myslim, že nemusí dokládat potvrzenej záruční list
zadal bych to přes "reklamace online"

04.11.2009, 17:46 |
JR na zarucak se nehraje (i kdyz vetsina obchodniku to tvrdi) ... staci, kdyz ma potvrzenej kupni doklad ....

04.11.2009, 17:56 |
Beda jj jak pisou kluci. Hele a neumite nekdo lepsi ceny s Alzy?

04.11.2009, 18:25 |
JP Jako že by to nějakej zaměstnanec kradl ze skladu a prodával za míň?:D
To Beda: samože ceny jdou,ale mnohdy pak takový obchod nemá smysl.
To JR: záruční list nemusí být,pakliže zákazník nakoupil dle občanského zákoníku.Nicméně i v této situace může za určitých podmínek vyžadovat registraci produktu nebo právě záruční list např. pro prodlouženou záruku,servis v místě instalace atp.